Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 BJD nuket

Siirry alas 
+25
Bronze
Linda S. Irina
Lumiche
myrva
Sulkasato
AliceX
Mimosa
Hunajasieni
Rana
SweetNeat
feliara
Pihlaja
Evangelina
Silky
Milia
aviksenpaja
Alonces
ShoeCat
marika
Maarit
Ecifircas
Adalmina
Tinttufia
Siama
caracal
29 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 17 ... 21  Seuraava
KirjoittajaViesti
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

BJD nuket - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 14 EmptyTo 1 Maalis - 20:24

Arvelinkin että samainen puku saattais olla muillakin käytössä Laughing
Mutta itse asiaan toi puku on ihan älyttömän upea!!!! affraid heartbeat
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa
Model muse
Model muse
Mimosa


Viestien lukumäärä : 225
Join date : 25.08.2011

BJD nuket - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 14 EmptyTo 1 Maalis - 21:07

Voi huokaus, miten upeita kuvia ja nukkeja! Ja tuo tekemäsi valkoinen puku on aivan hengästyttävän upea!!! heartbeat heartbeat heartbeat Jokainen kuva on toinen toistaan kauniimpi. Ja pahoittelen etukäteen tätä toistoa, mutta tekemäsi puvun kauneutta ei voi kuin ihailla. Se on vain niin ihanan keveännäköinen, että näyttää, kuin se leijuisi ilmassa. Kerta kaikkiaan ihana iltapuku! Supian Lanakin näyttää niin herkältä mustavalkoisessa kuvassa, että... Wau! worship
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa
Model muse
Model muse
Mimosa


Viestien lukumäärä : 225
Join date : 25.08.2011

BJD nuket - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 14 EmptyTo 1 Maalis - 21:16

Hmm... Kaipaisin taas hieman apua... Tutkailin Supian sivuja ja sieltä löytyy kaksi lähetysmahdollisuutta, EMS Premium ja EMS. Näistä Suomeen voi valita vain EMS:n. Osaako joku sanoa, voiko EMS:n huoletta valita? Saako sen mukana lähetystunnuksen ja onko lähetys edes jotenkin vakuutettu? Silkstone-kokemukseni jälkeen haluaisin varmistaa niin pitkälle kuin voin, että neitini tulisi myös ehjänä perille sitten, kun sen saan tilattua.
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

BJD nuket - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 14 EmptyPe 2 Maalis - 9:08

Tuhannet kiitokset kehuistanne, posket punaisena täällä... flower

Minulle kaikki BJD nuket ulkomailta ovat tulleet tuolla EMS tavalla ja kaikki ovat tulleet ehjänä perille. Ja koska tulee suoraan tuolta firmalta, niin mikäli nukke on jotenkin vahingoittunut, voit heti ottaa yhteyttä firmaan ja kuvien kanssa laittaa viestiä. En muista millaista palautetta Supia on saanut, mutta kannattaa kirjautua Hartsilapset sivustolle ja katsoa sieltä muiden kokemuksia firmasta.
Itse olin täysin tyytyväinen Supiaan, nukke tuli hyvin pakattuna ja oli ehjä jne.

Itse möin joku aika sitten yhden hartsisen nuken ja pakkasin sen omaan alkuperäiseen pakettiinsa, joka oli vieläpä täydellinen nukkejen pakkaamiseen ja kaiken piti olla ok. Laitoin sen postissakin lisämaksulliseen 'särkyvää' linjalle. Kaikesta huolimatta sain viestin nuken uudelta omistajalta, että toisen jalkaterän koukku oli hajonnut matkan aikana. Eli vaikka kaikkensa tekee, niin koskaan ei voi olla täysin varma miten hartsin käy... (ilmeisesti nuken kuminauhat olivat olleet tosi kireällä ja koukku päätti sitten juuri tuon kyydityksen aikana antaa periksi). Tosin tuosta opin sen, että mieluummin lähetän tästä lähtien hartsiset nuket irtonaisina osina uudelle omistajalle -ei satu yllättäviä napsahtamisia. Suoraan firmasta ostettaessa on aina se etu, että yleensä sieltä tulee uusi osa rikkoutuneen tilalle. Itse korvasin hajonneen jalan muulla tavoin -kun ei sattunut olemaan juuri sellaisen nuken jalkoja kotona lojumassa Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

BJD nuket - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 14 EmptyTo 15 Maalis - 10:34

Minifee neitokainen taas söpöilemässä

BJD nuket - Sivu 14 6835727552_06cce78c5f_z
Minifee Shushu by caracal0407, on Flickr

BJD nuket - Sivu 14 6958263789_9cb4c94f84_z
Minifee Shushu by caracal0407, on Flickr
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa
Model muse
Model muse
Mimosa


Viestien lukumäärä : 225
Join date : 25.08.2011

BJD nuket - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 14 EmptyTo 15 Maalis - 13:47

Ihania kuvia jälleen kerran, Caracal! heartbeat Voi, kuinka kaunis tuo Minifee onkaan. Ja todella upeasti olet asetellut neitosen kuviisi. Lipaston päällä istuva neiti näyttää ihan keijulta. Voisin hyvin kuvitella hänelle siivet... worship
Takaisin alkuun Siirry alas
AliceX
Fashionista
Fashionista
AliceX


Viestien lukumäärä : 80
Join date : 11.03.2012

BJD nuket - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 14 EmptyTo 15 Maalis - 22:07

Kauniita kuvia Caracalilla! Mä niin rakastan vaaleanpunaisia ja valkoisia hiuksia nukeilla heartbeat Alemmasta kuvasta tulee mullekin mieleen keiju, ihanat värit ja sommittelu.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.nukkejenaika.blogspot.com
Mimosa
Model muse
Model muse
Mimosa


Viestien lukumäärä : 225
Join date : 25.08.2011

BJD nuket - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 14 EmptyTo 29 Maalis - 13:49

Nyt se on sitten tehty... Tilasin maaliskuun alkupuolella Supia Rosyn! En voi vieläkään uskoa, että tein sen!!! Ja vielä uskomattomampaa on se, että mulla voisi joskus oikeasti olla jotain niin kaunista! Kestää tosin kauan ennen kuin neiti kotiutuu, sillä neidin makselussa vierähtää kyllä tovi jos toinenkin, mutta kaipa hän sieltä sitten joskus kesän aikana tänne Suomeenkin rantautuu (toivon). Supian keskustelupalstalta huomasin sen, että kärsivällisyys on valttia. Kysymyksiin kun saattaa ilmeisesti joutua odottamaan vastausta kuukaudenkin. No, eipä tuo haittaa, sillä kestäähän se nuken valmistuminenkin. Ja Supian väen ystävällisyys ja kohteliaisuus kyllä korvaa pienen odottelunkin. Hartsinuket taitavat siis vaatia rautaisia hermoja...
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

BJD nuket - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 14 EmptyTo 29 Maalis - 16:59

Onneksi olkoon Mimosa!!!!! Ja jep, hartsisten nukkejen kanssa kärsivällisyys nousee ihan uudelle tasolle Wink (esim. maksoin marraskuussa 2011 erään nuken ja edelleen order statukseni on "item preparing"... en tiedä kuinka kauan vielä menee. Mutta ei ole kukaan muukaan maailmalla tietämäni mukaan saanut kyseistä nukkea, eli eivät ilmeisesti ole vain unohtaneet minua. Tällä hetkellä odotan kolmea muutakin hartsista, jotka olen maksanut ajat sitten -mutta yhdestäkään ei ole mitään aikataulua tai toivettakaan annettu, että saapuisivat lähiaikoina.)

Kunhan neiti saapuu, niin paljon kuvia sitten tänne!!!Rosy on niin kaunis heartbeat
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

BJD nuket - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 14 EmptyTo 29 Maalis - 17:00

Oops, minifee söpöili lisää: (jep, ollaan vähän hattaratunnelmissa täällä...)

BJD nuket - Sivu 14 6999324799_7b218b8fbf_z
Minifee Shushu by caracal0407, on Flickr

Pitkästä aikaa kuvasin Cocoriakin:
BJD nuket - Sivu 14 7006531493_de882c235c_z
Iplehouse Cocori by caracal0407, on Flickr
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa
Model muse
Model muse
Mimosa


Viestien lukumäärä : 225
Join date : 25.08.2011

BJD nuket - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 14 EmptyTo 29 Maalis - 21:44

Kiitos, kiitos, Caracal! Ja laitan kyllä kuvia, kunhan saan neidin ihan kotiinkin asti. Tilasin firman meikillä, koska mielestäni se oli kaunis tai ainakin mulle mieleinen. Itse kun en edes uskaltaisi noin kalliin neitokaisen kasvoihin koskea...

Ja jälleen on pakko todeta, että voi himskatti tuo Shushu on kyllä herkällä tavalla niin eteerisen kauniin näköinen. Ja olet kyllä jälleen upeita kuvia osannut ottaa nukeistasi. Aivan ihania!!! worship Ja nuo asut ovat kerta kaikkiaan upeita. Sä olet kyllä oikea velho stailaamaan ja pukemaan noita neitojasi.

Pakko kai tähän loppuun on häpeäkseni todeta, että nälkä kasvaa syödessä... Haaveissa näet siintäisi joskus hankkia ainakin Supia Haeunin pää (aivan ihanat ne haltiakorvat!!!) sekä Minifee Mirwen... Ihanainen Rosy teki kuitenkin niin ison vajeen tämän vuotiseen nukkebudjettiin, että näistä mun ei ainakaan vuoteen kannata edes haaveilla, ja ensi vuonnakin jää kyllä harkinta-asteelle. Uskon kuitenkin, että Rosy on sen arvoinen. Onneksi mulla on nukeille ylipäätään niin vähän tilaa, ettei meille kovin montaa asukkia edes mahtuisi. cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

BJD nuket - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 14 EmptyPe 30 Maalis - 17:41

Oi! Toi Minifee on niin suloinen heartbeat Kauniit vaatteetkin hänellä.
Tummalla tytöllä on upea korsetti Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

BJD nuket - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 14 EmptyMa 2 Huhti - 12:33

Oih, Minifee Mirwen on minunkin suosikkilistalla!!! Se naama on söpö Very Happy . Ei ole vaan vielä irtoversioina myynnissä harrastajilla, pää kun on aika uusi, eikä kovin monella sitä vielä taida olla. Pitää odotella kärsivällisesti, että kyllä se joskus syliin tipahtaa.

Meikäläiselle sattui pieni heräteostos -no kun käytettynä sai suht halvalla ja neidillä vielä on niin upea meikki päässä... Ja tämä kroppa on aivan mielettömän upea posettamaan, haluaisin samantien monta tämän firman kroppaa!

BJD nuket - Sivu 14 7035235953_6ef4082a08_z
Souldoll Gisele by caracal0407, on Flickr

BJD nuket - Sivu 14 6889141052_94a9ea9092_z
Souldoll Gisele by caracal0407, on Flickr

Ja sitten vähän vanhempi neiti mallailee korsettia -tähän laitoin sitä ihanaista Liisa Ihmemaassa kangasta pienen palan.

BJD nuket - Sivu 14 6886049668_480d62c615_z
Minifee Shushu, tea time Wink by caracal0407, on Flickr
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa
Model muse
Model muse
Mimosa


Viestien lukumäärä : 225
Join date : 25.08.2011

BJD nuket - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 14 EmptyMa 2 Huhti - 18:35

Caracal: Jälleen aivan jumalaisen ihania kuvia, nukkeja ja hengästyttävän, hengästyttävän upeita asuja. Tekemäsi tummanpuhuva unelmapuku sopii Giselle-neidollesi täydellisesti persoonineen päivineen. Tuollainen heräteostos tuskin kaduttaisi ketään. Todella upea nukke kaikkineen. Ja Minifee Shushu on ihanan keveä keijukaismainen kaunotar. Tuo hänelle tekemäsi asu on myös aivan täydellinen, ja aivan ihanasti olet osannut molemmista neideistä kuvat jälleen ottaa. worship

Mietin Mirwenin ja Lishen välillä, mutta Mirwen voitti. Siinä kasvomuotissa on vain ihan blankkonakin sitä jotakin... Liityin hiljan myös Hartsilapset sivustolle siksi, että halusin hartsinukeista enemmän tietoa, ja kovinpa hyödyllinen foorumi tuntuu olevankin. Tietoa löytyy ihan laidasta laitaan. Joskus tulevaisuudessa toivoisin myös, että saisin Koronen tekemään neidolleni meikin... Toivottavasti toteutuu joskus. Hänen tekemänsä meikit ovat aivan mielettömän kauniita kaikkine varjostuksineen ynnä muineen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa
Model muse
Model muse
Mimosa


Viestien lukumäärä : 225
Join date : 25.08.2011

BJD nuket - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 14 EmptyTo 19 Huhti - 20:08

Caracalin Giselen innoittamana kävin piipahtamassa Souldollin sivuilla ja jestas, mitä ihanuuksia sieltäkin löytyy. Ariana ja Flett olivat aivan ihania. Tykästyin erityisesti jälkimmäiseen. Näitä neitejä on ilmeisesti saanut tanni-versioinakin, ainakin jossain vaiheessa. Mistähän saisi lottovoiton?!? Anyone? onnea Saattaapi olla, että siinä vaiheessa kun on aika miettiä ensi vuoden hankintoja, niin valinnasta tulee kyllä TODELLA vaikea.
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

BJD nuket - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 14 EmptyTo 19 Huhti - 21:16

Kiitos tuhannesti Mimosa kommenteistasi flower ja tässä sinulle kuva Arinasta, sandy brown värisenä

BJD nuket - Sivu 14 6944122382_39bdd7260a_z
Souldoll Arina by caracal0407, on Flickr

Tätä neitiä tuli tosiaan odotettua yli neljä kuukautta. Tämä harrastus todellakin kasvattaa kärsivällisyyttä uusiin ulottuvuuksiin...
Tämä neiti on Souldollin uudella MSD kropalla, nimeltään N.L body ja en nyt ole ihan kamalan vakuuttunut. Upeahan se on näöltään, mutta jalkojen stringaussysteemi ei ole paras mahdollinen: kuminauha kulkee häpylyyn läpi ja jalat ovat siis keskenään stringattu, eivätkä langat mene ylöspäin. Tämä aiheuttaa sen, että jalat eivät taivu sivulle tuolta ylhäältä. Seuraavana otan ehdottomasti tältä firmalta double kropan jos MSD nuken tilaan (ja kyllä houkuttaisi Flett tilata, ihan samaa mieltä olen Mimosan kanssa Very Happy )


Tänään sitten mieheni haki tullista sellaisen nuken, jota olen himoinnut niin kauan kuin tiesin sen olemassaolosta: Soomin Vesuvia! No, kysehän ei ole alkuperäisestä Vesuviasta, vaan Soom järjesti jälkitilaus tapahtuman, jolloin sai tilata entisiä monthly dolleja eri sävyllä kuin alkuperäinen ja sai yhdistellä pään jonkun toisen nuken kroppaan. Minun valintani oli Vesuvia pää ja Beryl kroppa, bronzena:

BJD nuket - Sivu 14 6947945638_e3dd16eb0c_z
Vesuvia/Beryl, bronze by caracal0407, on Flickr

BJD nuket - Sivu 14 6947946400_b94db02fa8_z
Vesuvia, bronze by caracal0407, on Flickr
Takaisin alkuun Siirry alas
Sulkasato
Kirppisnukke
Kirppisnukke
Sulkasato


Viestien lukumäärä : 5
Join date : 17.04.2012
Ikä : 28

BJD nuket - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 14 EmptyTo 26 Huhti - 11:25

Aaa, nukkekuume vain kasvaa kun katselee näitä ihanuuksia! ♥️___♥️ Aivan liian kauniita. Miten sitä malttaa odottaa että saa oman nukkelapsosen...
Mutta, koska olen ihan aloittelija näiden kanssa, on mielessä tietenkin hirveästi kaikkea kysyttävää, ja olisin onnellinen jos joku kehtaisi sivistää minua Embarassed
Esimerkiksi, miten bjd nukkea "huolletaan" ja kuinka usein? Mitä kannattaa omistaa kun hankkii bjd nuken? Onko mitään "pakko-hankintoja"? Kauhea kun on urpo olo, olen muka yritänyt netistä päntätä tietoa mutta silti olen ihan ulkona silent

*ryömii takaisin kotikoloonsa*
Takaisin alkuun Siirry alas
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

BJD nuket - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 14 EmptyTo 26 Huhti - 11:58

http://www.hartsilapset.fi/forum/
Uskoisin että tuo on paras suomenkielinen paikka bjd-nukketiedonjanoon. ;D

En nyt tiedä mitä pitäisi omistaa, nukke saattaa vaatia uudet kuminauhat jos se on käytetty tai firman kuminauha on liian ohutta, sen voi halutessaan kuumaliimasuedata (parantaa posetuskykyä) ja tietenkin se tarvii tukan silmät paljon vaatetta ja kenkiä... ;D Mutta en keksi mitään lisätavaraa mitä on ihan pakko olla.

Nukke kannattaa säilyttää valolta suojattuna, eikä sitä kannata koskaan jättää suoraan auringonpaisteeseen. Nuket kellastuvat ajan kanssa, erityisesti ns. ranskalaista hartsia (french resin) olevat nuket. Omat nukkeni ovat olleet sieviä kellastuttuaan, eli ei niistä tule välttämättä rumia kellastuessaan. Jotkut vanhat nuket kellastuvat hassusti, jotkut jopa muuttuvat vihreäksi.

Itse säilytän nukkeja vitriinissä esillä ja suosittelen sitä (tai siis normaalisti säilytän. Very Happy Nyt ne on laatikotettu koska oon muuttanu ja muutan syksyyn mennessä uudestaan). Itse koen että Suomi on aika hyvä paikka nukelle, kosteus pysyy järkevissä lukemissa ympäri vuoden, kuumaa ei kovin usein ole, eikä sadekausiakaan.

Kyllä sinäkin sen nuken saat! Säästämällä vain, kyllä se siitä pikkuhiljaa! bilheet
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa
Model muse
Model muse
Mimosa


Viestien lukumäärä : 225
Join date : 25.08.2011

BJD nuket - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 14 EmptyPe 27 Huhti - 13:08

Caracal: Voi juku, että Arina on sitten kaunis neitokainen, ja ihonsävykin on kerta kaikkiaan herkullinen. Tekemäsi intialaistyylinen asukin sopii neidille niin ihanasti, että... Ja saamasi Soomin nukke on myös upea. Kiva nähdä, millaisen fantastisen hahmon hänestä mahdatkaan luoda.

Mulle posti toi tänään jotain niin ihanaa, että tekisi mieli hihkua koko ajan. Supia Rosyni nimittäin saapui aamulla. Neiti tuli firman smoky-meikillä ja uudella double joint -kropalla, josta pidin enemmän siksi, ettei se ole ihan niin laiha kuin vanhempi, joka on toki esteettisesti todella kaunis. Hirveästi en tosin ole vielä neitiin ehtinyt tutustua, sillä kotona häärivä pikkumies pitää kiireisenä. Vapautin neidin kuitenkin kääreistään. Hartsikaan ei mielestäni haissut ihan niin kamalasti kuin kaiken lukemani perusteella pelkäsin. Kuvia laitan, jahka saan neidille jotain päällepantavaa tehtyä, ettei tarvitse ihan ilkosillaan hyppelehtiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

BJD nuket - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 14 EmptyPe 27 Huhti - 20:52

Caracal, mikä ilmestys tuo Vesuvia!!! Shocked Hieno yhdistelmä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa
Model muse
Model muse
Mimosa


Viestien lukumäärä : 225
Join date : 25.08.2011

BJD nuket - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 14 EmptyPe 27 Huhti - 21:15

Oli ihan pakko ottaa pikaotos vastasaapuneesta Rosysta. Toivottavasti nakuilu ei haittaa, mutta mikäli, niin tämän postauksen saa toki ylläpidon toimesta poistaa. Nuken kasvot ovat kyllä ihan uskomattoman kauniit ja elävännäköiset. Nyt pitäisi vielä metsästää neidille jostain sopiva peruukki, toiset silmät ja ommella tietenkin jotain päällepantavaakin...

BJD nuket - Sivu 14 10089559
Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

BJD nuket - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 14 EmptyPe 27 Huhti - 21:25

Rosy näyttää todella hienolta! I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

BJD nuket - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 14 EmptyPe 27 Huhti - 22:30

Ei nakut nuket haittaa, kunhan eivät ole pahanteossa Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

BJD nuket - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 14 EmptyLa 28 Huhti - 10:40

Onnittelut Mimosa Rosysta!!! Smoky meikki on kaunis!
Paljon paljon sitten kuvia kun olet saanut hiukset, vaatteet jne paikoilleen cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

BJD nuket - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 14 EmptyPe 25 Toukokuu - 10:00

Tänne tupsahti taas uusia tyttösiä. Souldollin Hye oli täysin heräteostos, käytettynä kun "sain niin halvalla" Laughing Ja Withdollin harmaata Priscillaa olen himoinnut jo kauan ja vihdoin sekin saapui.

BJD nuket - Sivu 14 7260319792_2c145fb98e_z
Souldoll Hye by caracal0407, on Flickr

BJD nuket - Sivu 14 7260320862_5590e18caf_z
Souldoll Hye by caracal0407, on Flickr

BJD nuket - Sivu 14 7260343592_163766bd9f_z
Withdoll Priscilla, Rosy brown by caracal0407, on Flickr

BJD nuket - Sivu 14 7266165080_7a0ce08e1d_z
Withdoll Priscilla, rosy brown by caracal0407, on Flickr

Lisää kuvia on taas tuolla flickrissä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





BJD nuket - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: BJD nuket   BJD nuket - Sivu 14 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
BJD nuket
Takaisin alkuun 
Sivu 14 / 21Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 17 ... 21  Seuraava
 Similar topics
-
» ICY- ja Jecci Five-nuket
» Disney-nuket
» Fashion Royalty
» nukke/lelu-aiheisia artikkeleita
» winx-nuket

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Nukkekeskustelut :: Muut muotinuket-
Siirry: