Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Mikä nukke seuraavaksi

Siirry alas 
+13
Siama
marika
ShoeCat
Milia
Mariee
-Tähtiloiste-
caracal
anabdiel
Adalmina
Silky
Evangelina
Tilpinen
Maarit
17 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Mikä nukke seuraavaksi Empty
ViestiAihe: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi EmptyKe 5 Toukokuu - 13:25

elikkäs mikä nukke teillä on seuraavana hankintalistalla? Itellä rahavarannot ovat todella heikot tällä hetkellä, mutta olen kovasti yrittäny vihjailla, että äitienpäivälahjaksi kävis barbie basic 5... tosin täältä niitä ei saa, joten haaveeksi...

Haaveilen myös, että voisin osta pari fashionista artsyä (kropan luovuttajaksi).

Pitkällä aikavälillä haaveena olisi saada noita dolls of the world nukkeja, painottuen tietty Aasiaan päin, myös vanhemmat Kiina ja Japani nuket kiinnostaisi, mutta niitäpä tuskin täällä kirppareilla liikkuu.
Ja evilbay on multa pannassa, sinne en tunnuksia tee No

-maarit
Takaisin alkuun Siirry alas
Tilpinen
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Tilpinen


Viestien lukumäärä : 41
Join date : 03.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi EmptyKe 5 Toukokuu - 15:36

poistin


Viimeinen muokkaaja, Tilpinen pvm Su 19 Joulu - 22:00, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Mikä nukke seuraavaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi EmptyKe 5 Toukokuu - 20:40

Omalla listallani on tällä hetkellä toinen HD Ken muokattavaksi ja toinen jota olen pitkään kaipaillut hoikka miesten Obitsu vartalo ja siihen sopiva pää. Mutta tosiaan kuten aiemmillakin kirjoittajilla, taloudellinen tilanne on nyt sellainen, että uusia nukkeja ei vaan sovi budjettiin Crying or Very sad

Fashionistoja ostaisin muuten lisää, mutta kun uutta mallistoa olen nähnyt vasta Sokoksella ja sielläkin suurimmalla osalla nukeista oli vanhan malliset polvet Shocked Olin kyllä olettanut että kaikilla toisen sarjan fashionistoilla tulisi olemaan ne uudet pivotal polvet, mutta näköjään näin ei kuitenkaan ole, vaan molempia polvimalleja löytyy tästäkin sarjasta. Taisin tosin jo valittaakin tästä jossain ketjussa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Mikä nukke seuraavaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi EmptyKe 5 Toukokuu - 21:05

Olen jo etukäteen tilannut Couture Angelin ja Holiday 2010 AA:n. Eli ne on tulossa Pink Ponytailista joskus kesällä Cool Ja Basics -kenkäpaketti olis kans tilattuna tuolle Jazz Babylle Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi EmptyKe 5 Toukokuu - 22:36

Sellasta obitsu miestä mäkin oon joskus aatellu että minkähän lainen on ja minkä kokoinen. Vertailukuvia sitten barbien kans!

Mä tuhlasin oikein olan takaa Embarassed Mulle on tulossa Avantguards on edge silent
Nyt ei hetkeen kyllä sopisi sitten haaveilla mistään nukesta!
Takaisin alkuun Siirry alas
anabdiel
Hong Kong Lilli
Hong Kong Lilli
anabdiel


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 23.04.2010

Mikä nukke seuraavaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi EmptyKe 5 Toukokuu - 23:02

Mie kanssa haluaisin sen HD Kentsun, ei ole vaan vielä tullut hankittua. Muita hankittavia on aika liuta, kun en ole aikoihin nukkeja ostellut. Muun muassa joko Topmodel Nikki tai samaa kasvomallia omaava nukke (vaikka se basic), model of the moment Daria (ollut kanssa jo pitkääään!) ja mitähän muuta.. Eipä tule mieleen, mutta onhan nuita. Ei vaan kanssa tällä hetkellä oo rahaa ylimääräsiin humputuksiin Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Mikä nukke seuraavaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi EmptyLa 8 Toukokuu - 17:01

Dusk to Dawn silkki Twisted Evil Tarvitsen sen.
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi EmptyLa 8 Toukokuu - 19:20

Dusk to Dawn olisi kyllä herkku! En yhtään pistäisi minäkään vastaan, jos sellainen postilaatikkoon tipahtaisi Wink
Nyt haluaisin Deva-nuken, tai Sybariten (Devalla kauniimpi kroppa) -mutta simpura soikoon, kun niitä on vaikea hankkia! (tai siis sybariten kyllä saisi, jos tilillä olisi potkua huimasti enemmän...). Deva nukkeja en ole myynnissä edes nähnyt, eivät nekään kyllä halpoja ole. (sain häälahjaksi käteistäkin ja ajattelin, että sitä voisi 'sijoittaa' nukkeen)

Juuri meni ebaylla sybarite sivu suun, kun en viitsinyt korottaa hurjasti -ajattelin että hinta kohoaa kuitenkin pilviin. Ja Evil or Very Mad se meni 207punnalla!!! Olisin aivan hyvin voinut huudella sen perään enemmänkin...Nyt harmittaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi EmptyLa 8 Toukokuu - 20:11

Nyt en vähään aikaan ostele nukkeja, mutta toisaalta Kentsuja on iso liuta hankintalistalla: 1Modern Circle Ken, Silkstone Ken (se Fashion Insider, vai mikä se nyt olikaan), Legolas, ... Toi HD Kentsukin mahtuisi mun kokoelmaan oikein mukavasti. Cool Mun Kentsutkin haluaisi hienon vaatekokoelman, kun niillä on aika vähän vaihtovaatteita... Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Mikä nukke seuraavaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi EmptySu 9 Toukokuu - 9:04

toiveeni on täyttynyt, sain barbie basic 5 nuken äitienpäivä lahjaksi... I love you queen kyllä nyt kelpaa
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi EmptySu 9 Toukokuu - 12:53

onnittelut Maaritille! Numero 5 on minusta kaunein siitä sarjasta, (se naamamuotti on lempparini Barbeissa muutenkin, harmittavan hankala saatava tosin).
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Mikä nukke seuraavaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi EmptySu 9 Toukokuu - 13:32

Paljon onnea Maaritille ja muillekin äideille täällä! Very Happy
Totta, se viitonen on hienoin niistä neidoista I love you Olitpa, Maarit, onnekas kun sait sen!
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi EmptySu 9 Toukokuu - 21:34

Nro 5 on suloinen. Jos mulla ei olisi liikaa naisnukkeja, hankkisin hänet.

Jes, minunkin toiveeni toteutui: perheen miesväki yllätti Twilight Eetulla. Smile Tosin minulle hän ei ole vampyyri, vaan muuten vain kalpea köriläs, joka tottelee nimeä Klaus-Günther. Jostain syystä hän näytti ihan Klausilta. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi EmptyMa 10 Toukokuu - 10:49

Onnittelut Klaus köriläästä! Barbie Eetu vaiko Tonnerin?
Minulla on kaksi tonner Edwardia ja aikomus olisi hankkia mattelinkin versio -mutta ajatus asteella se asia vielä. Eikös mattelin eetu kimallellut? Mutta kimalluksenhan sai pois?
Takaisin alkuun Siirry alas
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Mikä nukke seuraavaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi EmptyMa 10 Toukokuu - 11:25

tähtiloisteelle onnittelut Eetusta... kiva kun toiveet täyttyvät
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Mikä nukke seuraavaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi EmptyMa 10 Toukokuu - 16:42

caracal kirjoitti:
Minulla on kaksi tonner Edwardia ja aikomus olisi hankkia mattelinkin versio -mutta ajatus asteella se asia vielä. Eikös mattelin eetu kimallellut? Mutta kimalluksenhan sai pois?
Kimaltelee, mutta ei kimallus erityisen häiritsevää ole edes salamalla kuvatessa. Kimallus lähtee tosiaan suht helposti pois kasvoista, mutta kropasta on todella hankalaa saada kaikki kimalteet irti ilman pesusientä ja harjaa väkivaltaisempia laitteita.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Mikä nukke seuraavaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi EmptyMa 10 Toukokuu - 17:14

nyt kun tuo toiveeni toteutui, pitää tietty heti etsiä uusia listoille ja ainakin tällaisia löyty
Princess of China Barbie '01 Dolls of the World
BARBIE CHINESE NEW YEAR WISHES DOLL YEAR OF RAT
Barbie Chinese New Year 2008 Doll

ja on niitä vielä muitakin mutta nämä nyt tuli ensimmäisenä vastaan, jos jollakulla on näitä nukkeja, niin kuvia kehiin please
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Mikä nukke seuraavaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi EmptyMa 10 Toukokuu - 17:47

Klaus-Günther Very Happy Mahtava nimi, ja kun tarkemmin ajattelen niin sehän sopii miekkoselle kuin nenä naamaan cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Mariee
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Mariee


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 27.04.2010

Mikä nukke seuraavaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi EmptyMa 10 Toukokuu - 18:31

Klaus-Günther pirat on ihan mahtava nimi! Kiitokset päivän piristyksestä Tähtiloiste! cheers cheers

Eetu on muuten nukke, jonka itsekin voisin kuvitella ostavani ihan uutena. Toinen hankinta olisi varmaan joku silkki. Mutta en siis ole tällä hetkellä hankkimassa mitään uutta.

Muuten en tiedä, kuka seuraavana muuttaa tänne asumaan, se kun riippuu siitä, mitä kirppiksellä tulee vastaan. Nyt torstaina olen menossa tähän lähelle pihakirppistapahtumaan. Toivottavasti sieltä löytyy jotakin, hih.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.minimutka.blogspot.com
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Mikä nukke seuraavaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi EmptyMa 10 Toukokuu - 19:23

mä odotan innolla kun täällä alkaa taasen joka viikkoiset torikirppis-tapahtumat, viime kesänä hankittiin todella monta upeaa nukkea sieltä. Tosin nyt pitää pitää vähän tiukempaa kontrollia ku rahaa ei oo niin paljoa käytettävissä No Crying or Very sad
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi EmptyMa 10 Toukokuu - 20:59

Joo, Klasu on mattelin Eetu. Laughing Sen nimi syntyi ihan lähempää tuttavuutta tehdessä. Se (nimi siis) ei oikein ole linjassa mun "nimipolitiikan" kanssa, mutta kovasti tytöt siitä kuitenkin kiinnostui. Wink Täytyy katsoa miltä poika näyttää, kun sille vaihtaa vähän trendikkäämmät releet niskaan. (Klasu on siis tavis mun nukkemaailmassani.)
Takaisin alkuun Siirry alas
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi EmptyKe 12 Toukokuu - 12:26

Voi, mulla olisi listalla vähän turhan monta nukkea ja yksi erityisesti mutta se jää haaveeksi. Kesällä budjetti on niin pieni, ettei tule varmaan hankittua juuri mitään uutta. Tyydyn varmaan nyt ostelemaan oheistavaraa, vaatteita =) Kenties tänne laitan sitten kesäprojektin kuvia nukketalostani Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Mikä nukke seuraavaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi EmptyKe 12 Toukokuu - 14:38

Vaatteitahan tarvii aina Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Mariee
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Mariee


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 27.04.2010

Mikä nukke seuraavaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi EmptyKe 12 Toukokuu - 16:07

Tuike kirjoitti:
Vaatteitahan tarvii aina Very Happy

Joo niin tarvitseekin. Täällä kaikilla on koko ajan huutava pula vaatteista. Ja kaikesta muustakin. Varsinkin kengistä. Lättäjalkakengät kiinnostaisivat erityisesti. Niitä vain ei taida mistään saada? Paitsi Ebaysta, enkä koe tarvetta kuitenkaan liikkua siellä. Ostin juuri oheiskrääsää Tiimarista, siellä oli alessa kopionuken keittiötarvikkeita. Niistä saa hyvät, kun maalaa ne uudestaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.minimutka.blogspot.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Mikä nukke seuraavaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi EmptyTo 13 Toukokuu - 15:37

Eipä löydy täältäkään kenkiä lättäjaloille. Tuo kenkäpula on aika kurja juttu, toivon että se Basics-kenkäpaketti auttaa tilannetta vähän Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mikä nukke seuraavaksi Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mikä nukke seuraavaksi
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 4Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava
 Similar topics
-
» Mikä nukke teil on? : D
» nukke/lelu-aiheisia artikkeleita
» muotinukke vai mikä?
» Mikä kumman Gateway Barbie?
» BJD nuket

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: