Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu?

Siirry alas 
+3
Ecifircas
Silky
Evangelina
7 posters
KirjoittajaViesti
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? Empty
ViestiAihe: Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu?   Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? EmptyKe 1 Joulu - 15:09

Nukkenurkka on kokenut pienen muodonmuutoksen ja valmistautuminen keskitalvenjuhlaan on aloitettu.
Nyt haastaisinkin teidät mukaan kuva- tai tarinakilpailuun, jonka voittajalle allekirjoittanut toimittaisi pienen Nukkenurkka-aiheisen palkinnon. Voittajan ratkaiseminen jäisi teille rakkaat foorumin iloiset, aktiiviset jäsenet, sillä te saisitte äänestää voittajan. Minusta olisikn mahtavaa, jos jonkun vaikka ihan pienimuotoisen leikkimielisen kisan saisimme pystyyn ja näin jokainen pääsisi ihastelemaan sitä valtavaa luovaa voimaa, jota foorumin jäseniltä löytyy. Kilpailukuvien tai tarinoiden kanssa voidaan menetellä joko niin, että jokainen postaa oman kilpailumateriaalinsa sille luotuun ketjuun tai sitten materiaalin voi lähettää minulle esim. sähköpostitse ja minä lisään sen ketjuun.
Eli nyt ideariihi pystyyn siitä millaisen kilpailun haluaisitte ja millä aikataululla, jouluksikin ehtii vielä cutesanta

Valoa pimeneviin iltoihin ja nukkeilun iloa toivottaa

Foorumin päätonttu Evangelina stocking


Viimeinen muokkaaja, Evangelina pvm Ke 1 Joulu - 22:09, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? Empty
ViestiAihe: Vs: Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu?   Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? EmptyKe 1 Joulu - 20:26

Uusi ilme on IHANA!!! heartbeat

Voi miten hauska idea! cheers Hmmm... oisko joku kuvakilpailu helpoin? Tarinoita ei ehkä kovin montaa tulisi..? Vai onko täällä kuinka paljon kirjoittajia? Pää lyö vähän tyhjää... Olis kyllä kiva jos aihe olis jotenkin jouluinen... tai uuteenvuoteen liittyvä jos väki katsoo ettei ehdi toteuttaa mitään ennen joulua..?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas


Viestien lukumäärä : 235
Join date : 01.07.2010

Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? Empty
ViestiAihe: Vs: Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu?   Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? EmptyKe 1 Joulu - 21:36

Kuvakilpailu voisi olla kiva! Olisi tarinakin, mutta itselläni jäisi varmaan pelkästään suunnitteluun... Jouluinen teema voisi olla kiva. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://muovikenka.vuodatus.net/
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? Empty
ViestiAihe: Vs: Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu?   Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? EmptyKe 1 Joulu - 21:39

Kiitos Smile
Kuvakilpailu olisi luultavasti helpoin toteuttaa, varsinkin näin lyhyehköllä varoitusajalla. Mitä luulette saataisiinko joulukuvakisa pystyyn vai tähdätäänkö uuteen vuoteen?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? Empty
ViestiAihe: Vs: Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu?   Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? EmptyKe 1 Joulu - 21:50

Uusi ilme on tosi hieno! cutesanta Etenkin tuo joulupukkikuva on huippu.

Kuvakilpailu on minunkin mielestä kätevin, vaikkei valokuvaus minulta onnistukaan. Minusta olisi kiva, jos pidettäisiin joulua määräaikana. Täällä ainakin on lunta, joten jos vain jaksaisi/viitsisi, niin saisi jopa kauniin ulkokuvan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? Empty
ViestiAihe: Vs: Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu?   Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? EmptyKe 1 Joulu - 23:06

Uusi ilme on hieno! Very Happy
Jouluinen kuvakilpailu kuulostaa hyvältä! Mutta jos kaikilla ois vielä joulun aikakin aikaa kuvata kun silloin on paljon jouluvalo/tonttu sun muuta härpäkettä esillä. Ja edes muutama päivä lomaa Basketball
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? Empty
ViestiAihe: Vs: Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu?   Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? EmptyTo 2 Joulu - 14:37

Kuvakilpailu hyvä idea! Onko tarkempaa aihetta tulossa -vai pitääkö kuvan olla vain jouluinen/jouluun liittyvä?
Onko nukketyypillä väliä, (voiko siis olla vaikka Tonner tms., vai käykö vain erään ison valmistajan nuket)?

Tykkään tuosta joulupukkikuvasta ylhäällä santa ja taustan lumihiutaleet ovat kauniit! Kiitos kun jaksat tehdä tällaisiakin juttuja Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? Empty
ViestiAihe: Vs: Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu?   Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? EmptyTo 2 Joulu - 14:47

Mun mielestä aikaraja voisi olla yli joulun. Tosiaan, silloin on aikaa kuvata (toivottavasti...) ja ne joulukamat on esillä. Kuka haluaa, voi kuvata tietty vaikka heti, kukas sitä estää -nyt kun tuota luntakin vielä on cold Mutta joku jos haluaa sisäkuvan joulukrääsän kanssa niin hän haluaa ehkä lisää aikaa scratch

Ainakaan mulla ei ole väliä mitä nukkeja kuvassa on. Itse varmaan satsaan Barbieen kun niitä kerään, mutta toisaalta Bratzit olis kans houkuttavia unwrapping

Ja vielä pitää kehua tätä jouluilmettä ja näitä suloisia hymiöitä!!! xmasparty stocking cutesanta

Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? Empty
ViestiAihe: Vs: Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu?   Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? EmptyTo 2 Joulu - 18:04

Tietysti kilpailuaika voi jatkua yli joulun ja niinhän se varmasti paras olisi tehdäkin. Toiseen mietintään sitten, minusta kuvassa esiintyvän nuken tai nuket saa valita itse, eikä sen todellakaan tarvitse olla tämän nimeltämainitsemattoman lelujätin valmistama. Foorumihan on muutenkin ollut alusta asti toiminut linjalla "antaa kaikkien kukkien kukkia", joten on vain luontevaa, että käyttäisitte kuvissanne Barbeja, Tonnereita, FR nukkeja, Momokoja yms. Kuvien välittämä maailma ja tunnelma on nuken valmistajaa tärkeämpää Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? Empty
ViestiAihe: Vs: Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu?   Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? EmptyMa 6 Joulu - 16:13

Okei eli olisiko kilpailun teemana ihan vain joulu vai jotain specifimpää? Kilpailun takaraja voisi olla sitten tuossa vuoden vaihteessa, niin on vielä joulun pyhät aikaa suunnitella ja kuvata. Palkintoa suunnittelen vielä, mutta todennäköisesti se tulee olemaan jotain Barbie-mittakaavassa. Palkinto siis paljastuu myöhemmin, mutta laitan vielä erillisen kilpailuketjun pystyyn.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? Empty
ViestiAihe: Vs: Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu?   Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? EmptyMa 6 Joulu - 16:33

Mun puolesta joku ihan yleinen käy, voihan siitä jokainen sitten toteuttaa oman mielikuvituksen mukaan -ja toivottavasti saadaan mahdollisimman monta erilaista kuvaa! Very Happy

Monikohan tähän osallistuu? Mietin vaan että onko kuva per hlö hyvä, vai saako laittaa parikin kuvaa?

Laitetaanko kilpailukuvat sulle, että liität ne tänne? Vai laittaako jokainen itse? Silloin vaan näkyy mikä kuva on kenenkin, mutta onko sillä nyt niin väliä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas


Viestien lukumäärä : 235
Join date : 01.07.2010

Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? Empty
ViestiAihe: Vs: Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu?   Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? EmptyMa 6 Joulu - 18:59

Minä voisin osallistua, jos aika riittää. Ainakin tämä idea innostaa minua. Itselläni kuvien ottaminen jää varmaan jouluun,.. silloinhan on oikea hetki kuvata jouluisia kuvia, kun on kaikki jouluhärdellit esillä! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://muovikenka.vuodatus.net/
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? Empty
ViestiAihe: Vs: Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu?   Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? EmptyMa 6 Joulu - 23:01

Eiks se vois olla ihan kiva että sais ottaa useammankin kuvan jos vaan viittii kunhan ovat eri "asetelmasta". Ainahan se on kivempaa mitä enempi on kuvia Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? Empty
ViestiAihe: Vs: Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu?   Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? EmptyMa 6 Joulu - 23:53

Kuvien lisääminen onnistuu kummallakin tavalla eli joko niin, että kilpailijat lisäävät itse kuvat ketjuun tai sitten niin, että minä lisään kuvat ketjuun, jolloin kisa on anonyymi. Jälkimmäisessä tavassa kuvat tai linkki kuviin pitäisi lähettää minulle sähköpostiin/yksityisviestinä, joten ilmoittakaa, jos haluatte että käytämme tätä tapaa niin lisään kuvien toimintaohjeet kilpailuketjuun. En kuitenkaan usko, että siitä aiheutuisi epäreilua tai puolueellista asetelmaa, jos kaikki lisäävät itse kuvat ketjuun, joten voimme ihan hyvin toimia silläkin mallilla. Äänestyksen lisään tietysti vasta kilpailuajan päätyttyä, jotta kaikkien kuville on yhtä paljon äänestysaikaa.

Minusta jokainen voi ihan hyvin osallistua kilpailuun useammalla kuvalla, jos inspiraatiota riittää Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? Empty
ViestiAihe: Vs: Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu?   Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? EmptyTi 7 Joulu - 9:48

varmaan ihan hyvä, jos itse laitetaan kuvat ketjuun -ei tule Evangelinalle ylimääräistä työtä Very Happy . Mutta toivomukseni olisi, että kaikki laittavat kuvansa saman päivän aikana eikä tipottain?
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? Empty
ViestiAihe: Vs: Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu?   Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? EmptyTi 7 Joulu - 16:00

Eiköhän se käy jos jokainen liittää itse -tosiaan, ei tule Evalle ylimääräistä työtä. Enkä mä usko että kukaan äänestää sen perusteella kenen kuva on. Kiva porukkahan meillä täällä on ja eikös me olla tasavertaisia.

Minusta ainakin olis kiva jos saisi osallistua parillakin kuvalla Laughing Mutta siis ERI kuvalla. Ei niin että nukke on jossain ja siitä samasta tilanteesta otetaan 10 kuvaa eri kuvakulmista. Minusta se ei oikein ole kilpailun idea. Voihan ne ylimääräiset kuvat esitellä joskus myöhemmin. Näin ainakin mun mielestäni......

Joo, päivä (tai pari) liittämisaikaa. Etteivät tule tipottain pitkän ajan kuluessa. Silloin nimittäin kaikki kuvat olisivat nähtävillä kutakuinkin yhtä kauan eikä kukaan ehdi matkimaan jonkun toisen kuvaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alonces
Gateway Barbie
Gateway Barbie
avatar


Viestien lukumäärä : 70
Join date : 17.08.2010
Paikkakunta : Lapua

Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? Empty
ViestiAihe: Vs: Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu?   Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? EmptyTi 7 Joulu - 16:44

Ihanaa : )


voishan sitä ehkä osallistuakin... ja joulu teema on sopiva aihe 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? Empty
ViestiAihe: Vs: Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu?   Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Talvi saapuu Nukkenurkkaan - Kuvakilpailu?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Tervetuloa Nukkenurkkaan!
» Kuvakilpailu
» IT Poppy Parker
» Nu.Face & Nu.Fantasy
» Fashion Royalty

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: