Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 T: elämäni muuttui...

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
_Nezku_
Gateway Barbie
Gateway Barbie
_Nezku_


Viestien lukumäärä : 16
Join date : 17.12.2011

T: elämäni muuttui... Empty
ViestiAihe: T: elämäni muuttui...   T: elämäni muuttui... EmptySu 18 Joulu - 10:29

Eli päätin tehä nukke tarinan pullipista! Tarina siis kertoo pullip Luciasta joka ostetaan/tilataan ja hän pääsee uuteen perheeseen!!! tarina on siis minä muodossa : D Saatan välillä kirjoittaa Lucian kannalta ja tai hänen omistajansa Nooran kannalta : ) Enimmäkseen Nooran kannalta! : ) Noora on 13-vuotias ; )

1luku, Lucia, pvm:19.6. klo: 9:45

Kuulin kolinaa laatikon ulkopuolelta.-Mitä sielä tapahtuu? mumisin hiljaa.-Että nämä rautalangat osaavatkin kiristää! tuhahdin hiljaa ettei kukaan kuulisi minua. Joku ilmeisesti oli nostanut laatikon ja alkanut kuljettaa sitä johonkin koska laatikko heilui. Makasin tikku suorana ahtaassa laatikossa.-En jaksa olla enää kauvaa tässä asennossa! mumisin vihaisena muovien sisällä. Yhtäkkiä aloin kuulla auton moottorin jytinää. Samalla laatikkoni työnnettiin autoon.

Noora pvm: 19.6. klo: 10.00.

Istuskelin koneella ja chattailin pullip foorumilla ja kyselin kaikenlaista nuken omistajilta.-Milloinkohan se nukkeni oikein tulee! mutisin.-Noora! Ruoka on valmista! äitini huusi alakerrassa.-Juu!Juu! huusin kovaan ääneen ja laitoin läppärin kannen kiinni. Aamupalaksi oli mehua ja muroja.-Millon äiti posti tulee? kysyin äidiltäni.-Hmm... muistaakseni kello 11! hän huudahti ja laittoi ruokaa pöytään.-Jes! huudahtin pilke silmäkulmassani.-Mitäs sinä odotat postissa? äitini kysyi.-Odotan sitä pullipia tietysti.-Ai niin juu! äitini huudahti. Aloin syömään reippaasti että pääsisin dottamaan ulos postia.

Olin reilu 15 minuutinpäästä syönyt ja menin takaisin huoneeseeni.-Hmm... mitäköhän laittaisin päälleni! mietiskelin ja avasin vaatekkaappini ovet. Päätin lopulta ottaa shortsit ja pinkin toppini koska ne sopi juuri tälle kuumalle kesäpäivälle. Kun olin laittanut vaatteet päälleni ja suoristanut hiukseni kello oli 15 vaille 11! Päätinkin siis mennä jo ulos odottamaan postia. Otin samalla pöydältäni päiväkirjan.

Kun olin tullut pihalle kiipesin lempi puuhuni. Istahdin mukavan leveälle ja suojaisalle oksalle. Aloin kirjoittamaan päiväkirjaani.

kirjoitus: Rakas päiväkirja! Tänään on ihana päivä! pullip nukkeni pitäisi tulla tänään! Tilasin Romantic Alice nuken! Olen miettinyt jo pitkään nimeä mutta en ole ihan vielä varma! Olen tehnyt nimi listan nimistä:

Charoline

Lucia

Netta

Alice

ja Julie!

Lopetin kirjoituksen hetkeksi ja aloin miettimään nimeä.-ei ainakaan Netta! mutisin ja viivasin Netta nimen.-Hmm... no ei Aliceakaan! mutisin taas ja viivasin Alicen. Olin viivannut kaikki nimet paitsi Julieta ja Luciaa! Kumman siis otan.-Hmm... otaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan Lucian! huudahdin ja ympyröin Lucian nimen ja vivasin Julien. Samalla postiauto tuli pihamme eteen. Hyppäsin puusta ripeästi ja menin odottamaan postinkantajaa...

_________________________

risut ja ruusut! jatkanko vai enkö??? no kommenteja tulemaan vaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

T: elämäni muuttui... Empty
ViestiAihe: Vs: T: elämäni muuttui...   T: elämäni muuttui... EmptyMa 19 Joulu - 23:16

Lisää tietysti! cheers Nukketarinoita on aina kiva lukea ja tämä on kirjoitettu ihan uudesta näkökulmasta Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

T: elämäni muuttui... Empty
ViestiAihe: Vs: T: elämäni muuttui...   T: elämäni muuttui... EmptyPe 23 Joulu - 20:08

Ei kai näitä voi kyllästyä lukemaan Very Happy Eli anna tulla!
Takaisin alkuun Siirry alas
Beygal
Kirppisnukke
Kirppisnukke
Beygal


Viestien lukumäärä : 6
Join date : 25.05.2013

T: elämäni muuttui... Empty
ViestiAihe: Vs: T: elämäni muuttui...   T: elämäni muuttui... EmptySu 26 Toukokuu - 10:48

Juu komppaan Adalmiinaa ja Tuiketta. Jatka ihmeessä!! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





T: elämäni muuttui... Empty
ViestiAihe: Vs: T: elämäni muuttui...   T: elämäni muuttui... Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
T: elämäni muuttui...
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Nukkekeskustelut :: Tarinoita nukkemaailmasta-
Siirry: