Nukkenurkka

Muotinukkejen elämää sanoin ja kuvin

PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  FAQFAQ  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

Kengät

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Tinttufia
Silkstone
Silkstone

Viestien lukumäärä : 443

ViestiAihe: Kengät   Ma 18 Kesä - 14:54:36

Onko kellään tietoja jos joku muun nuken kengät sopisi Evangeline Ghastlylle? Hänen jalkansa on noin 5 cm pitkä, eli aika suuri Shocked Neitini tarttis kenkiä......
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Mimosa
Model muse
Model muse

Viestien lukumäärä : 225

ViestiAihe: Vs: Kengät   Ti 19 Kesä - 8:12:25

Tinttufia: Sopivuuteen en osaa sanoa muuta kuin että uudelle muovivartaloiselle Evangelinelle saattaa käydä osa Tonnerin American Model -sarjan kengistä. Koska oma vinyylineitinikin tarvitsee kenkiä, olin ajatellut niitä eBaystä tilata myyjältä, jonka tunnus on paul_zhangby (Sherry Shoes/Boots). Ilmoittele, mikäli haluat kimppaan mukaan? Voit toki tehdä suoraan omankin tilauksesi. Myyjä yhdistää postit, joiden hinta ei ole ollenkaan paha. Mulla on muutamat kyseisen myyjän Ellowyne-kengät ja ovat musta olleet ihan kivoja. Toivottavasti tästä on edes jotain apua...
Tinttufia
Silkstone
Silkstone

Viestien lukumäärä : 443

ViestiAihe: Vs: Kengät   La 23 Kesä - 9:08:01

Minun Evangeline on vinyliversio Eternal Evangeline 2009. Laiton sulle yksityisviestin koska tuolla myyjäällä oli paljon Shocked jonka minä haluaisin Very Happy Kiitos vinkistä!
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Mimosa
Model muse
Model muse

Viestien lukumäärä : 225

ViestiAihe: Vs: Kengät   La 23 Kesä - 18:17:30

Tinttufia: Munkin Evangeline on vinyyliversio. Mielestäni niiden kasvot ovat kauniita, mutta se on toki makuasia. Laitoin sulle äsken viestiäkin... Ja ole hyvä vain. Smile
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Kengät   

Kengät
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Nukkejen muokkaus ja myynti :: Vaatteet, huonekalut ja tarvikkeet (itsetehdyt ja ideat)-
Siirry: