Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma

Siirry alas 
+6
Mariee
-Tähtiloiste-
Silky
anabdiel
caracal
Maarit
10 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma Empty
ViestiAihe: avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma   avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma EmptyMa 10 Toukokuu - 8:29

eli saatuani tuon barbie basic 5 olen eilisen ja tän aamun pohtinu, että avatakko vai ei... molemmat puolet houkuttelevat, mutta en osaa päättää confused

Miten te muut ratkaisette tän dilemman?
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma Empty
ViestiAihe: Vs: avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma   avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma EmptyMa 10 Toukokuu - 10:58

Maarit, nuket on tehty hypisteltäviksi!! Jos ei niitä avaa, niin saman asian ajaisi jos tulostaisi netistä kuvan siitä nukesta ja tuijottelisi sitä Wink
Itse harvoin hankin NRFB nukkeja, mutta vähän aikaa sitten tuli tuliterä silkki Hollywood Hostess -ja tottakai päästin neitokaisen heti naruistaan ja sain sovitella sille muita vaatteita (ja avata hiukset).
Joissakin tapauksissa nuken paketista pois ottaminen ehkäisee myös vaurioita, joita paketista olossa voi tulla (mm. Hestia nukkeni, jonka muovi lohkeilee ja osat tippuvat. Ja joissakin nukeissa voi olla joitain liimauksia, jotka voivat jämähtää mikäli nukke jää rasiaansa. Ja tietysti jotkut vaatteet aiheuttavat värjäymiä -esim. minull 2 princess Ai nukkea ovat aivan 'mustelmaisia' vaatteidensa jäljiltä)
Vapauta siis nukkesi cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma Empty
ViestiAihe: Vs: avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma   avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma EmptyMa 10 Toukokuu - 11:27

taidanpa auvata nuken jossakin välissä. Tyttäreni sanoi mulle ku hälle pohdin tätä asiaa, että "äiti, jos et avaa nukkea, niin sehän on kuin olisi koko elämänsä vankilassa" ja pitäähän hänenkin päästä kokeilemaan "aikuisten keräilynukkea" kuten tuossa pakkauksessakin kirjoitetaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
anabdiel
Hong Kong Lilli
Hong Kong Lilli
anabdiel


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 23.04.2010

avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma Empty
ViestiAihe: Vs: avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma   avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma EmptyMa 10 Toukokuu - 12:54

Miekään en pystyis pitään nukkea laatikossa, vaikka monesti säilytänkin nukkeja omissa laatikoissaan (esim. Heart Family -sarjan nuket olen laittanut takaisin laatikoihinsa). Mulla on vain kaksi NRFB-nukkea, toinen on kaksoiskappale Legolaksesta ja toinen taas on New Look Ken. Täytyy myöntää, että tuo New Look on sitten jäänytkin mulle oudommaksi tuttavuudeksi, kun en ole herraa päässyt hypistelemään Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma Empty
ViestiAihe: Vs: avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma   avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma EmptyMa 10 Toukokuu - 17:43

Avatako vai ei -KYLLÄ Twisted Evil Ilman muuta arvo laskee, mutta mitä iloa niistä pakkauksista loppujen lopuksi on. Jos siis ei aio myydä niitä eteenpäin, siinä tapauksessa pitäisin laatikossa että saisin hyvän hinnan.

Itse haluan hypistellä nukkea, asetella se sopivaan asentoon sopivaan paikkaan jne. Enkä halua kotiini lelukauppaa jossa on nukkeja laatikoissaan joka puolella. Stailaan vain paria nukkea, nykyään lähinnä tuota Jazz Babya, muut pönöttävät jäykkinä hyllyllä. Vaikka ne ovat mulla omissa vaatteissaan, haluan silti poistaa ne laatikoistaan, koska haluan just sen tuntuman nukkeen -vaikken sille mitään muuta tekisikään.

Tuo nuken pilaantuminen laatikossa on erittäin totta. Kuten tiedätte, olen kasarifani ja niitä on mulla aika paljon. Suurin osa ovat mun lapsuudesta ja ovat erinomaisessa kunnossa. Niillä olen siis penskana leikkinyt (mutta olen aina käsitellyt niitä hyvin, kiitos minä Laughing ). Sitten mulla on muutama kasari jonka olen ostanut nyt aikuisena NRFB. Jestas sitä teipin ja kuminauhan sotkua! Shocked Ja monella on meikit haalistuneet ym., vaikka ovat olleet koko ajan laatikossa. Tiedä sitten ovatko olleet auringossa tms. Sanoisinpa että mun vanhat nuket on paremmassa kunnossa kuin nää NRFB:t affraid

Mulla on laatikossa tasan yksi juttu: Jewel Secrets -vaatepakkaus. Epäilen että siellä on sotkua sisällä ja aion sen kyllä vielä avata, mutta odottakoon sen aikaa että löydän sille käyttäjän. Tällä hetkellä kaikilla mun kasareilla on kuteet.
Takaisin alkuun Siirry alas
anabdiel
Hong Kong Lilli
Hong Kong Lilli
anabdiel


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 23.04.2010

avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma Empty
ViestiAihe: Vs: avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma   avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma EmptyMa 10 Toukokuu - 18:44

Tuike kirjoitti:
Avatako vai ei -KYLLÄ Twisted Evil Ilman muuta arvo laskee, mutta mitä iloa niistä pakkauksista loppujen lopuksi on. Jos siis ei aio myydä niitä eteenpäin, siinä tapauksessa pitäisin laatikossa että saisin hyvän hinnan.

Aivan tosi muuten, mullakin on ollu ajatuksena siinä New Look Kenissä, että ehkä sen joskus myy.. Mutta myös sen takia jäi laatikkoonsa, kun on samaa muottia kuin saman ajan ranta-kentsut, niin ei ollut tarvettakaan saada pois laatikosta Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma Empty
ViestiAihe: Vs: avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma   avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma EmptyMa 10 Toukokuu - 21:05

Mulla on muutama helmi edelleen lootassaan, mutta eilen kyllä surutta aukaisin Twilightin, jotta se pääsi tutustumaan muihin nukkeihini. Rhett Butler pitäisi kyllä avata myös, että Louise pääsisi ikävästään. Rolling Eyes Avaaminen on hauskaa, ja vain avatulla nukella voi "leikkiä" (lue: vaihtaa vaatteita ym.)
Takaisin alkuun Siirry alas
Mariee
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Mariee


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 27.04.2010

avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma Empty
ViestiAihe: Vs: avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma   avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma EmptyTi 11 Toukokuu - 11:50

On varmaan ihan hyvä, etten keräile nukkeja puhtaasti keräilymielessä - siis avaamattomissa pakkauksissa täällä ei säilyisi kukaan. Niitä pitää Laughing päästä räpläilemään.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.minimutka.blogspot.com
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma Empty
ViestiAihe: Vs: avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma   avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma EmptyTi 11 Toukokuu - 12:02

Minulla on n. 10 nukkea yhä alkuperäisissä paketeissaan ja kyllähän ne paljon vieraammiksi ovat minulle jääneet, kun ei niitä pääse hypistelemään. Olen kuitenkin ajatellut asian niin, että minulla on aivan riittävästi hypistely/leikkinukkeja, että voin muutaman jättää laatikkoihinsakin Smile Ainahan ne voi myöhemmin sieltä vapauttaa, jos siltä tuntuu.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma Empty
ViestiAihe: Vs: avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma   avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma EmptyTi 11 Toukokuu - 17:06

Mä avasin tuon barbie basic 5 nuken tänään. Ja mä yllätyin, nimittäin se mekko oli/on kiinnitetty kaksipuoleisella teipillä tjs nuken rintoihin affraid millä sitä voi yrittää ottaa pois? Pelkään että siihen jää pian jäljet jos sitä liimaa ei saa pois, vielä en uskaltanut kokeilla mitään.

Toinen vähän pettymys oli nuken jalkapohjat, molemmista ikäänkuin puuttui palanen (itse en välttämättä olisi huomannut, mutta tyttäreni huomautti asiasta...)
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma Empty
ViestiAihe: Vs: avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma   avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma EmptyTi 11 Toukokuu - 19:37

Uskomattomia nuo vaatteiden liimaukset! Evil or Very Mad
Kynsilakanpoistoaineellahan liimajäljet lähtevät -mutta yhteen model muse AA-kroppaan siitä itse aineesta jäi jälki (teki puhdistamani kohdan mataksi)... eli en välttämättä suosittele. Joskus olen kuullut, että liimajälkiä voi yrittää poistaa rasvalla, siis ihan margariinia/voita hierotaan liimakohtaan ja pehmeällä kankaalla hinkataan pois. Vaarattomampaa ainetta ainakin kokeilla, kuin kynsilakanpoistoaine.
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma Empty
ViestiAihe: Vs: avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma   avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma EmptyTi 11 Toukokuu - 20:05

Mariee, onko se teippi sellaista ihan ohutta? Olen löytänyt sitä monesta nukesta Mad Ihan sormilla olen rullaillut sen irti (pyörittele teippiä, rullautuu ja sitten se on helppo vaan nyppäistä pois).
Kyllä mäkin pitäisin kynsilakanpoistoainetta niiden viimeisimpien vaihtoehtojen kohdalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma Empty
ViestiAihe: Vs: avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma   avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma EmptyTi 11 Toukokuu - 21:02

Louisen (50th anniversary) mekko oli kanssa rintamuksesta kiinni kahdella tarralla. Minäkin tein niin kuin Tuike ja rullasin ne varovasti pois. Ei jäänyt mitään jälkeä. Tahma lähti myös nukesta pois.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas


Viestien lukumäärä : 235
Join date : 01.07.2010

avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma Empty
ViestiAihe: Vs: avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma   avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma EmptySu 1 Elo - 18:30

(Ärr, kun läppärillä on hankala kirjoittaa sängyn päällä, äsken tää deletoi pitkän kirjoittamani teksin joten joudun siis aloittaa alusta)

Kuten jo uudet nuket-topiikissa kerroin, että löysin Recording years Frank Sinatran ja nyt kylven valinnan vaikeudessa; avatakko vai ei avata. Nukke on minun ymmärryksen ja tutkinnan mukaan 2000 vuonna tehty (korjatkaa jos olen väärässä!). Eli nukelle on jo kertynyt kymmenen vuotta ikää. Frankin laatikko on upea ja se näyttäisi todella hyvältä kaapin päällä. Mutta sitten taas on asian toinen puoli. Tahtoisin päästä hypistelemään nukkea ja tutkimaan sen vaatteita. Sillä kun on upea puku päällä. Näyttäisi varmasti upealta jollain FR-poitsulla! Mutta en tiedä, haluanko säilyttää sen hinnan ja pitää sen laatikkossa kerryttämässä lisää ikää vai vaan unohtaa se, että se on jo 10.v ja vaan avata ja alkaa hypistellä. Kyllähän se näyttäisi hyvältä kaapin päällä ilmankin laatikkoa...

Takaisin alkuun Siirry alas
http://muovikenka.vuodatus.net/
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma Empty
ViestiAihe: Vs: avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma   avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma EmptySu 1 Elo - 23:27

Ilman muuta nukke on tarkoitettu hypisteltäväksi Laughing Pois laatikosta vaan. Tai niin mulla aina lähtee nukke ku nukke Twisted Evil Tango setti on kyllä vielä paketissaan mutta ei sen takia että se on arvokkaampi loorassaan vaan ei ole tullut aijalliseksi ottaa sitä vaan pois sieltä

Ei taida muuten Frankin puku olla fr ukolle paras mahdollinen Crying or Very sad Hihat ja pultut taitaa jäädä vähän lyhyiksi. Fr ukot tais olla reilun sentin pidempiä ku kentsut.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas


Viestien lukumäärä : 235
Join date : 01.07.2010

avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma Empty
ViestiAihe: Vs: avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma   avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma EmptyMa 2 Elo - 11:24

frank näyttää aika pitkältä. Sovitin Myscene poikaa sen viereen (ja maiskari pojat on ISOJA) niin näytti melko samankorkuiselta, tosin laatikko saattaa huijata. Tässä kuva jossa Lukasilla on Frankin takki.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://muovikenka.vuodatus.net/
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma Empty
ViestiAihe: Vs: avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma   avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma EmptyMa 2 Elo - 15:49

Mä luulen että jos tuon kuvan Lukas suoristaa käsivartensa, hihat jää lyhyiksi. Näyttäis vähän siltä, en nyt mene vannomaan...

Pitää ostaa 2 nukkea; toinen pysyy laatikossa ja toisella leikitään Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas


Viestien lukumäärä : 235
Join date : 01.07.2010

avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma Empty
ViestiAihe: Vs: avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma   avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma EmptyMa 2 Elo - 16:40

Niin joo, totta. Voihan se olla, että puku on liian pieni. Pitää hankkia Fr-poitsu ja kokeilla Laughing

Huomasin, että Frankin laatikossa on pieni lommo. Eli taitaa olla aika sama avaanko vai en, kun se pieni lommo varmasti laskee jo hintaa. (Tekosyitä, tekosyitä avaamiselle Laughing )
Takaisin alkuun Siirry alas
http://muovikenka.vuodatus.net/
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma Empty
ViestiAihe: Vs: avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma   avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma EmptyMa 2 Elo - 18:28

No täähän on selvä merkki siitä että sun pitää avata laatikko Twisted Evil Päästä se mies vapaaksi, ajattele nyt, se on siellä lootaan kahlittuna..! Twisted Evil Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma Empty
ViestiAihe: Vs: avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma   avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma EmptyMa 2 Elo - 19:52

Minä aukaisin sen Rhett Butlerin ja huomasin, että se onkin pidempi kuin perus-Kentsut ja esimerkiksi Twilight - Eetu. Surprised Oon ihan lumoutunut Rhettistä, se on komea ja nivelletty. I love you Säilytin laatikon ja kiinnikkeet kuitenkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alonces
Gateway Barbie
Gateway Barbie
avatar


Viestien lukumäärä : 70
Join date : 17.08.2010
Paikkakunta : Lapua

avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma Empty
ViestiAihe: Vs: avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma   avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma EmptyLa 21 Elo - 10:30

ostin eilen Fashionista barbien. Ei ollu kauaakaan ku oli avattu, mietin kyl hetke et avaanko nyt vai huomenna vai ensvuonna Very Happy Mut kyl tyytyvääne oon ku avasin Very Happy oli muute pakko ottaa kuvia ku se oli viel paketis, ja se taustapahvi oli ihana Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma Empty
ViestiAihe: Vs: avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma   avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma EmptyMa 23 Elo - 16:10

Kyllä musta nuo nuket ansaitsee päästä vapauteen Very Happy Jos ostaisin jonkun tositosi kalliin, miettisin kyllä pari kertaa... Etenkin jos aikoisin vielä myydä nuken eteenpäin... silloin antaisin olla laatikossa koska arvo säilyy (ja parhaassa tapauksessa nousee).
Takaisin alkuun Siirry alas
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas


Viestien lukumäärä : 235
Join date : 01.07.2010

avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma Empty
ViestiAihe: Vs: avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma   avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma EmptyTi 30 Marras - 21:39

Tänään sitten avasin syntymäpäivän kunniaksi Frank Sinatrani... Kuvia tulee joku kaunis päivä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://muovikenka.vuodatus.net/
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma Empty
ViestiAihe: Vs: avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma   avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma EmptyKe 1 Joulu - 20:28

Onnea synttärisankarille! Very Happy flower Saat varmaan hienoja kuvia Sinatrasta Very Happy Ne "omat kuvat" on kuitenkin ihan toista kuin laatikkokuvat, niitä on paljon kivempi katsella.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas


Viestien lukumäärä : 235
Join date : 01.07.2010

avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma Empty
ViestiAihe: Vs: avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma   avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma EmptyKe 1 Joulu - 21:39

Niinpä! Jotenkin todella kivan tuntuinen nukke. Uudet nuket tuntuu aina käsissä jotenkin arvokkailta ja erikoisilta Laughing Jospa sitä olisi jossakin vaiheessa aikaa kuvailla hieman.. Nimittäin yksi leidinikin on nyt puettuna todella tyylikkäästi. heh.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://muovikenka.vuodatus.net/
Sponsored content





avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma Empty
ViestiAihe: Vs: avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma   avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
avatako pakkaus vai ei kas siinä pulma
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Nukkekeskustelut :: Barbie-
Siirry: