Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!)

Siirry alas 
+4
Maarit
Silky
anabdiel
Evangelina
8 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Empty
ViestiAihe: Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!)   Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) EmptyMa 26 Huhti - 23:31

Aloittelenpa tänne nyt uuden aiheen. Tässä ketjussa voi esitellä siis kuvia ja tarinoita erilaisista Barbie pariskunnista.
Tässä aluksi pieni kuvasarja Giannasta ja Derekista.

Good girls...
Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) 4402487

...have...
Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) 4402509

...all the fun.
Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) 4402481

Ajattelinkin samalla osoittaa, ettei rakkaus katso ikään tai ulkonäköön Smile Olen nämä pariskunnat esitellyt aiemmin Bdollissa, joten en nyt esittele heitä sen kummemmin, antaa kuvien puhua puolestaan.
Esittelyt lisätty

Mummo ja pappa ovat yhä syvästi rakastuneita toisiinsa, vaikka pappaa on vuosien varrella moni nuori kaunotar vikitellyt. Pienet kolhut ja syrjäaskeleet ovat kuitenkin vain vahvistaneet tämän parin suhdetta.
Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) 4426885

Jartsa on tässä yhteiskuvassa faninsa (nykyisen puolisonsa) Delilahin kanssa.
Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) 4426887

Emily ja Darien esittävät rakastavaisia vain valkokankaalla ja oikeassa elämässä he ovat vain hyviä ystäviä.
Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) 4426888

Hatun takana piilottelee tämän foorumin mannekiininakin esiintyvä Fashion Queen Barbie Wink Alice ja Richard rakastuivat toisiinsa jo 60-luvulla, mutta valitettavasti he ovat nyt jo eronneet. Tästäkin kuvasin joskus fotonovellin, mutten ole koskaan viimeistellyt sitä. Pitäisi varmaan tehdä se valmiiksi joku päivä.
Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) 4426889

Shawnin ja Lucyn tarinasta on olemassa pidempikin kuvasarja, jota en vain ole saanut aikaiseksi viimeistellä. Tuohon hetkeen johtava tarina on kuitenkin tämä:
Kotoaan karattuaan Lucy ajautui synkkään metsään, jossa jokainen ääni kaukui uhkaavasti. Kuullessaan selkänsä takaa askeleita Lucyn sydän alkoi takoa hullu lailla ja hän kiihdytti askeleensa juoksuun. Juostessaan Lucy kuitenkin pudotti toisen kenkänsä. Uskaltamatta palata takaisin hakemaan kenkäänsä Lucy piiloutui suurten kivien suojaan, toivoen että olisi siellä turvassa. Askeleet lähenivät hetki hetkeltä ja samalla myös iloisen juttelun ääni alkoi kantautua Lucyn korviin. Komennukselta palaavat sotilaat Shawn ja Harry puhuivat niitä näitä, kun Shawn huomasi kuunvalossa hehkuvan esineen. Varovasti Shawn poimi kauniiksi naisten avokkaaksi paljastuneen esineen maasta ja tarkkaili sitä hetken. Kenkä oli yhä lämmin, joten kuka hyvänsä sen oli pudottanutkin oli yhä lähellä. Shawnia hymyilytti, kun hän katseli kenkää se muistutti häntä jostain tutusta. Tytöllä, jonka hän oli tavannut puoli vuotta aiemmin oli ollut saman tapaiset kengät. Muisto oli haikean suloinen, sillä hän oli todella rakastunut tuohon kauniiseen maalaistyttöön, joka oli vain yhtenä päivänä kadonnut ilman selitystä. Hiljainen huokaus karkasi Shawnin huulilta, mutta Harry ei sitä huomannut tai teeskenteli ettei huomannut, jottei joutuisi kysymään syytä toverinsa yhtäkkiseen apeuteen. "Levätäänkö hetki?" Shawn kysyi ja tiesi ettei Harrya tarvitsisi suostutella ylimääräiseen lepotaukoon. Harry ei nimittäin voinut sietää pitkiä marsseja, mutta se oli pakollinen paha, joka sotilaiden, joilla ei ollut varaa hevosiin, oli siedettävä. Viritettyään pieneen nuotioon tulet, he istuivat hetkeksi pehmeään sammalikkoon. Shawn tarkkaili ympäristöään, hänestä tuntui että joku tarkkaili heitä.

Samaan aikaan Lucy hivuttautui varovasti lähemmäksi miehiä, miettien kuumeisesti miten saisi kenkänsä takaisin. "On se vain kumma, miten naisihmiset jättävät tavaroitaan ympäri metsiä. Tämäkin vallan hyvä kenkä on vain hylätty tänne." Shawn sanoi tuijotellen vuoroin kenkää ja vuoroin nuotiota. Harry hymähti: "No tiedäthän sinä naiset. Kaikki menee päivässä pois muodista ja sitten se onkin jo roskaa." Shawn hymyili, sillä hän huomasi juuri jotain mielenkiintoista kengästä. Kengän sisäpintaan oli kultaisella langalla kirjailtu kirjaimet L.S. "Niinpä, tunsin kerran yhden tytön joka käytti tällaisiä kenkiä ja hänestä miehetkin vanhentuivat muodin mukana." Lucy kuunteli miesten puhetta hivuttautuen yhä lähemmäs, kunnes hän näki heidän kasvonsa paremmin ja hän oli pyörtyä pelkästä järkytyksestä. Se oli hän.

Lucy astui esiin piilostaan ja käveli päättäväisin askelin miehiä kohti. Shawn ei ollut huomaavinaankaan lähestyvää naista, vaan sohi hajamielisesti tulta maasta poimimallaan oksalla. Harry tuijotti epäuskoisena lähestyvää hahmoa ja nousi ylös valmiina puolustautumaan, mikäli tästä kehkeytyisi väijytys. Hän jopa hieman toivoi sitä. "Sinulla on kenkäni." Lucy sanoi ja tuijotti suoraan Shawnia kohti. Shawn naurahti ja nousi ylös. "Laura Sherridan, oli jo aikakin lakata piileksimästä." Lucy huokaisi: "Sinä tiesit, että se on minun kenkäni?" Shawn käveli Lucyn luokse ja kumartui. "Tietysti, muistan aina kengät joilla kävellään sydämeni yli." Varovasti hän otti Lucyn jalan ja asetti kengän paikoilleen. "Elämä on näköjään kohdellut sinua hyvin." Shawn sanoi huomatessaan Lucyn upean leningin. Yhdelläkään maalaisnaisella ei varmasti ollut moista. Lucy tunsi piston sydämessään, hän oli valehdellut Shawnille identiteetistään. "No minä ehkä hieman huiputin sanoessani, että olen tavallinen tyttö, mutta et sinä olisi vilkaissutkaan minuun päin, jos olisit tiennyt kuka minä olen." "Kiitos luottamuksesta." Shawn tuhahti ja pudisti päätään. "Sinäkö olisit suostunut viettämään aikaa kanssani, jos olisit tiennyt, että olen kuninkaan karannut tytär? Et olisi yrittänyt viedä minua takaisin kotiin." Lucy kivahti, sillä hän tiesi, että Shawn olisi tehnyt juuri niin, hän oli kuninkaalle jopa liiankin lojaali. Shawn katseli Lucya silmät nuotion loisteessa hehkuen.

"Lucy... Sinä olet prinsessa Lucy?" Lucy nyökkäsi ja laskeutui polvilleen maahan Shawnin eteen. "Enkän minä halunnut sinua loukata silloin aiemmin. En minä halunnut lähteä, mutta isäni keksi piilopaikkani ja raahasi minut kotiin. Voitko ikinä antaa minulle anteeksi, etten lähettänyt mitään viestiä?" "Teidän korkeutenne, äläkää turhaan pyydelkö anteeksi. Ei ole mitään anteeksi annettavaa." Shawn sanoi ja laski päänsä nöyrään kumarrukseen. "Älä Shawn. En minä halua, että teet noin. Tahdon vain tietää, voitko yhä rakastaa minua." Shawn nosti katseensa ja katsoi suoraan Lucyn silmiin, joista hän saattoi nähdä vilpittömyyden. "Sinä olet prinsessa. Ei se käy." Shawn sanoi hiljaa ja toivoi, että voisi olla joku muu kuin oma itsensä juuri nyt. Hän tahtoi vain kietoa kätensä Lucyn ympärille ja sanoa, että seuraisi tätä vaikka maailman ääriin, jos tämä niin haluaisi. Se ei kuitenkaan ollut sopivaa ja Shawn tiesi sen.

"Shawn" Lucy sanoi ääni väristen ja tarttui Shawnin kasvoihin. "Minä olen sama ihminen ja minä tahdon tietää voitko sinä yhä rakastaa minua. Minä karkasin löytääkseni sinut ja jos sinä sanot, että toiveeni on turha palaan saman tien kotiin. Jos kuitenkin annat minulle edes pienen toivon siitä, että voit antaa minulle anteeksi, lähden mukaasi ihan mihin vain." Shawn yritti kevyesti irrottaa Lucyn kädet kasvoiltaan, hän ei kestänyt katsoa tätä enää silmiin, mutta Lucy piti itsepäisesti hänen kasvojaan lukittuna suoraan vastapäätä omiaan. "Minä... Minä en voi" Shawn henkäisi ja koetti irrottautua ennen kuin tekisi jotain typerää. "Ymmärrän. Tein julmasti." Lucy henkäisi ja kuuma kyynel vierähti hänen poskeltaan, kun hän irrotti otteensa Shawnin kasvoista. Shawn katsoi Lucya ja hänen sydämensä täytti lämpö. Hän pyyhkäisi kyyneleen pois Lucyn poskelta. "En voi pyytää sinua mukaani, mutta luoja nähköön minä rakastan sinua Laura, lucy tai mikä ikinä nimesi onkaan." Lucy painoi Shawnin käden tiukemmin vasten poskeaan ja suukotti sen karheaa ihoa. "Minun on vietävä sinut kotiin." Shawn sanoi silittäen Lucyn poskea. "Mitä? Miksi? Juurihan sinä sanoit..." "Minun on pakko." Shawn sanoi nöyrästi. "Mutta sinä rakasta minua, miksi haluat minusta eroon." "En minä sinusta eroon halua, mutta jos en vie sinua kotiin kuinka voin pyytää isältäsi kättäsi." Shawn sanoi ilkikurinen tuike silmissään. "Enkä aio hyväksyä kieltävää vastausta." Lucy hymyili ja hyppäsi Shawnin kaulaan, hän ei ollut koskaan ollut näin onnellinen.
Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) 4426890

Kevinin ja Courtneyn suhde alkoi kaveripohjalta ja kehittyi hitaasti romanssiksi.
Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) 4426894

Megara ja Hercules
Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) 4426892

Serena on ihanainen seireenini, jonka pauloihin pappa meinasi jäädä jouluna, mutta onneksi mummo käänsi papan katseen taas oleelliseen rautaisella otteellaan.
Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) 4426895

Ja lopuksi ehdoton lemppari pariskuntani, joka tosin erosi vastikään, kun ainaisesta rahapulasta kärsinyt Anneli pakkasi kamansa ja häipyi vieraille maille Sad Kauan ei Tauno kuitenkaan surkutellut, vaan hänet on nähty kulkemassa uusi emäntä kainalossaan. Olisikohan se sitten tosi rakkautta.
Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) 4426893


Viimeinen muokkaaja, Evangelina pvm To 6 Toukokuu - 4:55, muokattu 3 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
anabdiel
Hong Kong Lilli
Hong Kong Lilli
anabdiel


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 23.04.2010

Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Empty
ViestiAihe: Vs: Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!)   Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) EmptyKe 5 Toukokuu - 23:08

Voisit sie kyllä esitellä nuo uudelleen, nimineen päivineen, ko mien ainekaan muista Wink Miksei minun nuket "rakastu" kehenkään yhteen tyyppiin Sad Ei ole yhtään vakioparia, muistaakseni ainakaan. Mitens teillä muilla, löytyykö helposti pareja? Onko jotkut nuket vain luotuja toisilleen? I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Empty
ViestiAihe: Vs: Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!)   Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) EmptyKe 5 Toukokuu - 23:12

No lisätäänpäs vähän infoa, kun tämä niitä ketjuja mitä olen siirtänyt melko suoraan aiemmalta sivultani, enkä ole tekstejä hirveästi muuttanut. Varoituksena sanottakoon, etten ole ollut kovinkaan luova nimien suhteen Wink
Ei tosiaan ihan vakkari pareja ole kaikki aiemmassa viestissä esittelemäni parit, joten kyllä tänne lyhempi kestoisetkin romanssit kelpaavat Wink Derek nyt ainakin vaihtaa naista jatkuvasti ja Giannakin tuppaa aina likistelemään nukkehyllyn uusinta urosta Rolling Eyes (johtunee siitä, että Giannalla on nykyään pivotal-kroppa). Sellaiset nuket joilla "leikin" vähemmän pysyvät pareina pidempään, kuin useammin tarinoissa mukana olevat nuket. Tämä johtuu ihan siitä luonnollisesta syystä, ettei samaa tarinaa jaksa kovin monta kertaa kirjoittaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Empty
ViestiAihe: Vs: Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!)   Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) EmptyTo 6 Toukokuu - 14:43

Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) P1140552
Näillä se oli rakkautta ensi silmäyksellä cheers Tyttö siis jälleen kerran Jazz Baby ja miekkonen on Winter Sports Ken -joka on muuten mun mielestä aivan älyttömän komea, tykkään tästä kasvomuotista Razz Nimet ja tarina ovat vähän hakusessa vielä joten eipä siitä enempää...

Mahtavia juttuja Eva! Shocked

Ana, ei täällä ainakaan kovin helposti löydy pareja Cool No, enpä mä oikein noita miekkosia kerääkään (taas se pahuksen tilanpuute) mutta ei mulla tyttöparejakaan ole. Nää kaksi nyt vaan löysi toisensa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Empty
ViestiAihe: Vs: Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!)   Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) EmptyTo 6 Toukokuu - 15:38

mulla ei löydy pareja ku ei oo noita mukkeja ku yksi ja sekin on Mulan tarinasta se kenraali Chang... ehkäpä joskus noita pareja pääsee muodostumaan jos kirpparilta sattuisi löytymään joku mukke...
Takaisin alkuun Siirry alas
anabdiel
Hong Kong Lilli
Hong Kong Lilli
anabdiel


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 23.04.2010

Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Empty
ViestiAihe: Vs: Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!)   Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) EmptyTo 6 Toukokuu - 15:50

Onpas mulla sittenkin yksi pari! Tämä nyt ei varsinaisesti ole mikään rakkaustarina, he vain kuuluvat toisilleen, niinkuin juusto leipään Wink

En ole sen kummemmin halunnut antaa nimiäkään, Barbie ja Ken he ovat ja sillä hyvä geek

Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) 6168830

Kuva on keskenjääneestä tarinasta, jossa nämä 60-luvun eläjät matkasivat tulevaisuuteen, lasit ovat oleellinen osa aikamatkustusta, heh Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Empty
ViestiAihe: Vs: Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!)   Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) EmptyTo 13 Toukokuu - 14:29

jaa-a barbie basic 5 sai sitten nimen... ja miehen: elikkäs saanko esitellä Jia Li ja Huang

Jia Li & Huang

Hua Li & Huang 1


Viimeinen muokkaaja, Maarit pvm To 13 Toukokuu - 14:59, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Mariee
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Mariee


Viestien lukumäärä : 34
Join date : 27.04.2010

Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Empty
ViestiAihe: Vs: Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!)   Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) EmptyTo 13 Toukokuu - 14:44

Maarit, ihana pariskunta! Vitonen on kyllä kaunis!

Anabdiel, todella rento meinikiä - ihmettelen vain, mitä ne oikein aurinkolasit päässä sängyssä istuvat. Vai eikö se olekaan sänky? Ihana pari sielläkin! Mullakin on täällä pari pariskuntaa ja voi tulla enemmänkin nyt kun taas pari miestä tuli taloon. Täytyy otella kuvia.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.minimutka.blogspot.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Empty
ViestiAihe: Vs: Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!)   Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) EmptyTo 13 Toukokuu - 14:58

Maaritin viitonen on kyllä kaunotar Cool Vastahan tuo tuli taloon ja heti näköjään napannut itselleen miehen Cool

Anabdiel, lasit on mainiot clown Kyllä noiden kanssa varmasti jo aikamatkaileekin Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
anabdiel
Hong Kong Lilli
Hong Kong Lilli
anabdiel


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 23.04.2010

Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Empty
ViestiAihe: Vs: Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!)   Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) EmptyTo 13 Toukokuu - 15:48

Heh, Mariee, epäilit aivan oikein, se ei ole sänky vaan aikakone Wink Mulla oli tosi hieno tarinakin tuohon sillon, mutta kuten aina, ideat tulvi nopeampaa ko ehti kuvata ja niinpä se jäi kesken bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Empty
ViestiAihe: Vs: Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!)   Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) EmptyTo 13 Toukokuu - 17:43

Aikamatkailussa tarvitaan asianmukaiset varusteet Very Happy

Jia Li ja Huang ovat todella upea pari Cool

Seuraava pariskunta on Eetu ja Bella, joiden rakkaus kestää sekä aikaa että muutoksia. Edward on nimittäin addiktoitunut plastiikkakirurgiaan ja muuntelee ulkonäköään jatkuvasti, kuten seuraavista kuvista voi huomata Wink Tämä on vanhempi kuva, jonka monet ovat varmasti nähneet jo aiemmin bdollissa, mutta laitetaan se nyt tännekin Smile
Eetu & Bella

Tämän päivän saldona on tällainen pieni perhepotretti. Kuvassa siis Eetu, Bella ja heidän suloinen pikku tyttärensä Nessie Smile
Portrait
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Empty
ViestiAihe: Vs: Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!)   Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) EmptyTo 13 Toukokuu - 18:50

Myös hieman vanhempi pariskunta päätti tänään viimein julkistaa kuvia häistään. Tämä pariskunta on tietysti Midge ja Alan, jotka tapasivat ollessaan Barbien ja Kenin kihlajaisjuhlissa. Ken ja Barbie tosin ovat sittemmin purkaneet kihlauksensa, mutta muistellaan vielä hyviä aikoja, jolloin nämä kaksi pariskuntaa juhlivat yhdessä Smile

Wedding party

Picture perfect

Bride & groom

Barbie & Ken
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Empty
ViestiAihe: Vs: Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!)   Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) EmptyTo 13 Toukokuu - 19:10

ihanan tunnelmaisia kuvia... oi jospa ois saanu olla mukana. Ihanat nuo morsiusneito ja -poikakin.

Onnekseni minullakin on tätä nykyä yksi Midge, tosin hiukset ovat vähän huonokuntoiset, mutta kuitenkin, ehkä pitää jossakin vaiheessa re-rootata ne uudestaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Empty
ViestiAihe: Vs: Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!)   Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) EmptyPe 14 Toukokuu - 20:33

Voi, Eva, miten kauniita kuvia!!! cheers Mä tykkään kans Midgestä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Empty
ViestiAihe: Vs: Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!)   Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) EmptyLa 29 Tammi - 18:29

Farkkubasics sai kasteessa nimen Sahara. Ja Raikku oitis asteli paikalle ja vähän vilvoitteli muskeleitaan. Eipä siinä muuta tarvittu kun oltiin jo lähekkäin

Hellä hetki
Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Hellahetki
Kyseessä tuskin kuitenkaan on vakipari Raiderin tuntien Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Empty
ViestiAihe: Vs: Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!)   Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) EmptySu 30 Tammi - 16:02

Oijjoi miten sööttiä heartbeat Mistäs sitä tietää vaikka eivät enää toisistaan luopuisikaan Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Empty
ViestiAihe: Vs: Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!)   Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) EmptyMa 31 Tammi - 10:08

Ihania nämä teidän pariskuntanne! Meikäläisen hyllyissä ei esiinny minkäänlaista romantiikkaa (poikkeus vahvistaa säännön: Tonnerin Edu ja Antoinette kyllä liimaantuivat toisiinsa..).
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Empty
ViestiAihe: Vs: Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!)   Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) EmptyTi 17 Toukokuu - 19:39

Minulla ei ole tarinoita näille pariskunnille, mutta kun nyt ovat tuonne hyllyyn asettuneet yhdessä, niin pitihän heistä kuvatkin napata.
Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) 8053545
Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) 8053547
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Empty
ViestiAihe: Vs: Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!)   Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) EmptyKe 18 Toukokuu - 14:55

Ekan kuvan tytöllä on ihana takki... Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Empty
ViestiAihe: Vs: Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!)   Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) EmptyTo 19 Toukokuu - 0:41

Söpöläisiä I love you

Munkin hyllyssä yhtä ovat pitäneet jonkin aikaa jo Samurai ja fr Eugenia
Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Maalaus3

Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Maalaus5
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Empty
ViestiAihe: Vs: Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!)   Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) EmptyTo 19 Toukokuu - 20:16

^Ilmiselvästi rakkautta geek
Takaisin alkuun Siirry alas
Rana
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Rana


Viestien lukumäärä : 26
Join date : 25.04.2011

Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Empty
ViestiAihe: Vs: Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!)   Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) EmptyMa 23 Toukokuu - 21:04

Adalminan pariskunnasta huokuu kipinöintiä. Kuva saa haukkomaan henkeään

Mutta tuli vaan samalla sellainen olo. Hui kamala jos heillä tulee riitaa *väistää lentävää maljakkoa* tongue
Takaisin alkuun Siirry alas
http://muovimaailma.blogspot.com
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Empty
ViestiAihe: Vs: Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!)   Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) EmptyTi 24 Toukokuu - 10:44

Pystyn myös kuvittelemaan kolikon kääntöpuolella olevat riidat ja lentelevät maljakot Very Happy Hieman totinen pariskunta, mutta vetovoima heidän välillään on suorastaan käsinkosketeltavissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Empty
ViestiAihe: Vs: Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!)   Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) EmptySu 31 Heinä - 18:09

JonDe esittelee kesähuvilaansa Vanen kanssa Wink
Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Jon_das1

Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Jon_das2
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Empty
ViestiAihe: Vs: Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!)   Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) EmptySu 31 Heinä - 22:23

Melkoinen hurmurihan piraatista kehkeytyi. Upea kesähuvila, oikein takassa tulet ja kaikkea Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Sponsored content





Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Empty
ViestiAihe: Vs: Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!)   Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!) Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Barbiehyllyn rakkaustarinat (ketju sisältää paljon kuvia!)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» Ohje: Nuken kasvojen maalaaminen (sisältää suurikokoisia kuvia)
» Vapautus fotonovelli - toiveuusinta (Tarina sisältää paljon kuvia)
» Fashion Royalty
» Käsiteltyjä kuvia
» Kesämiehet ja naiset

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Nukkekeskustelut :: Tarinoita nukkemaailmasta-
Siirry: