Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Joulukalenteri 2013

Siirry alas 
+2
Silky
Tinttufia
6 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

Joulukalenteri 2013 Empty
ViestiAihe: Joulukalenteri 2013   Joulukalenteri 2013 EmptyTi 8 Loka - 15:22




Minulla on idea joulukalenteristä: kaikki joka haluaisi olla mukana pakkaisi pieniä tavaroita (kenkiä, koruja, asusteita, koristeesineitä y.m) 24 neljä pikkupaketteja, lähettäisi ne henkilölle (vaikka minä) joka sekoitta ja jakaa ne uudelleen osallistujien kesken. Osallistujat saisivat kalenterin jossa on 24 yllätyksiä. Kuluiksi tulisivat postimerkit * 2 (minulle ja takaisin) ja ne pikkutilpehöörit ( varmasti jokaisella on joku kenkäpari tai muutama joka lojuu kotona ylimäräisenä, minulla ainaskin on pikkutavaraa kaksi kalenteria varten Very Happy ) Tavarat voivat myös olla itsetehtyä Miten kuulosta?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Joulukalenteri 2013 Empty
ViestiAihe: Vs: Joulukalenteri 2013   Joulukalenteri 2013 EmptyTi 8 Loka - 20:09

Täähän kuulostaa hauskalta idealta "päästä eroon" itselle ylimääräisestä pikkutavarasta! Olen ainakin alustavasti mukana thumbs up 

Eli...
-24 pikkutavaraa
-lähetetään sulle
-palautuskuori mukaan, postimerkillä varustettuna

Ymmärsinkö oikein?

*alkaa etsiä tavaroita*


Ja vielä 1 kysymys: kaikki Barbie-kokoa vai voiko olla muutakin? Suurin osa asusteista on toki unisex mutta esim. kengät ei.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

Joulukalenteri 2013 Empty
ViestiAihe: Vs: Joulukalenteri 2013   Joulukalenteri 2013 EmptyTi 8 Loka - 22:09



Kivaa cheers Ja joo Tuike ymmärsit oikein:) 

Osallistujat varmaan määrä jos kaikki pitä olla barbie koossa? Mulle ainaskin kelpa myös Shelly ja Ken kokoisia "tavaroita" Laughing 
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Joulukalenteri 2013 Empty
ViestiAihe: Vs: Joulukalenteri 2013   Joulukalenteri 2013 EmptyKe 9 Loka - 13:58

Minultakin löytyy ylimääräistä tilpehööriä yllinkyllin, joten olen mukana Smile Barbie kokoluokan tarviketta taitaa löytyä eniten, mutta täytyy vielä tarkistaa, mitä kaikkea tuolta jemmasta oikein löytyykään.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Joulukalenteri 2013 Empty
ViestiAihe: Vs: Joulukalenteri 2013   Joulukalenteri 2013 EmptyKe 9 Loka - 20:14

Barbieta lähinnä minultakin. Katselin tuossa eilenillalla että mitä sitä onkaan, ja totesin että aika paljon asustetta yms. jotka käy nukelle kuin nukelle Smile 

Pakataanko ne sitten pieniksi paketeiksi valmiiksi? Vai et kai Tinttufia meinannut että itse pakkaat ne kaikki? Laughing  Kai jokainen paketoi omansa valmiiksi ja sä vaan sekoitat ja lähetät?

Montako osallistujaa tarvitaan?

Mulla on tavaraa 1 kalenteria varten, ja jokunen ylimääräinen tavara irtoaa varmaan kans jos joku ei vaikka saa 24 täyteen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

Joulukalenteri 2013 Empty
ViestiAihe: Vs: Joulukalenteri 2013   Joulukalenteri 2013 EmptyKe 9 Loka - 21:27

Tuike kirjoitti:


Pakataanko ne sitten pieniksi paketeiksi valmiiksi? Vai et kai Tinttufia meinannut että itse pakkaat ne kaikki? Laughing  Kai jokainen paketoi omansa valmiiksi ja sä vaan sekoitat ja lähetät?

Montako osallistujaa tarvitaan?
Kyllä osallistujat saavat pakata itse paketinsa Very Happy  Osallistujia voi olla kuin monta kuin tahansa, hauskempi on jos meitä on monta cheers 

Kaikki joka halua mukaan, ilmoita tänne ketjuun. Viimeistään 15 pvä marraskuuta mun täytyy saada paketit että ehdin postita ne sitten uudellen ennen joulukuuta.

Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Kuurankukka
Fashionista
Fashionista
Kuurankukka


Viestien lukumäärä : 194
Join date : 18.06.2010

Joulukalenteri 2013 Empty
ViestiAihe: Vs: Joulukalenteri 2013   Joulukalenteri 2013 EmptyTo 10 Loka - 13:12

Mukana ollaan Smile Huomenna alkaa pikkutavaran etsiminen, eiköhän tuolta irtoa 24 pakettia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

Joulukalenteri 2013 Empty
ViestiAihe: Vs: Joulukalenteri 2013   Joulukalenteri 2013 EmptyTo 10 Loka - 16:04



Jeee cheers cheers  Tervetuloa mukaan Smile 
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Joulukalenteri 2013 Empty
ViestiAihe: Vs: Joulukalenteri 2013   Joulukalenteri 2013 EmptyLa 12 Loka - 9:54

Olen ajatellut (joskus tää aloitus tietää pahaa Twisted Evil  )... Pannaanko vaan pakettiin ja jokainen saa mitä saa, vai..?

Itse nimittäin ajattelin että helpottaisiko jos merkattaisiin "kenelle" paketit on?
Ei niin että paketin päällä lukee tai saaja näkee, mutta Tinttufialle joku lappu että hän jakaessaan tietää. Tulis jonkunlainen tasajako. Ja jos joku ei tahdo vaikka Bratz-kamaa niin sattuma ei toisi hänelle kovin montaa sellaista, joku muu sen sijaan saattaisi ilahtua niistä enemmän. Tietenkään joulukalenteri ei ole toivelista, tulee mitä tulee, mutta miltä tuntuu, olisiko tästä systeemistä apua?

Itse suunnittelin että voisin laittaa pakettien mukana muistilapun Tinttufialle. Esim. punainen paketti = Barbie, sininen = käy kaikille jne. Tai miten mä ne pakkaankaan, en ole vielä päässyt niin pitkälle... mutta siis niin että Tinttufia näkee että multa tuli jaettavaksi X kpl Barbie-juttua, Y kpl kaikille sopivaa, Z kpl Monsteri- tai jotain muuta. Mitä nyt sitten onkaan. Mutta siis pääpointti on että hän osaisi jakaa juttuja vähän tasan. Tietenkään en ilmoita sisältöä hänellekään geek 

Tavarat valittu, vielä kun jaksais pakata ne grinning 


Vielä yksi juttu: teenkö pahan virheen jos laitan samaan pakettiin 2 tavaraa? Laughing 
Kyse nyt jostain yhteenkuuluvista jotka on "samaa tavaraa", ehkä jotain yhdessä käytettävää tai jotain.

Takaisin alkuun Siirry alas
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

Joulukalenteri 2013 Empty
ViestiAihe: Vs: Joulukalenteri 2013   Joulukalenteri 2013 EmptySu 13 Loka - 9:58



Minun mielestä niin jokainen saa mitä saa, eikä mitään paketteja tarvitse merkata. Ei laiteta tämä nyt liian monimutkaiseksi Very Happy Mitä te muut osallistujat miettivät?
Itse olen ajatellut pakata kaikki pakettejani samalla joulupaperilla, niin en itse edes tiedä mitä kunkin paketti sisältää...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Joulukalenteri 2013 Empty
ViestiAihe: Vs: Joulukalenteri 2013   Joulukalenteri 2013 EmptySu 13 Loka - 20:45

Tinttufia kirjoitti:
Minun  mielestä niin jokainen saa mitä saa, eikä mitään paketteja tarvitse merkata. Ei laiteta tämä nyt liian monimutkaiseksi Very Happy Mitä te muut osallistujat miettivät?
Itse olen ajatellut pakata kaikki pakettejani samalla joulupaperilla, niin en itse edes tiedä mitä kunkin paketti sisältää...
Jos tää on muillekin ok niin mä alan pikkuhiljaa pakkailla... Saisin vaikka tulevalla viikolla paketit jo postiin! Smile 
Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Joulukalenteri 2013 Empty
ViestiAihe: Vs: Joulukalenteri 2013   Joulukalenteri 2013 EmptyMa 14 Loka - 21:40

Kuulostaa kivalta! Alustavasti mukana, jahka ehdin penkoa tavarat joita kyllä on Smile 
Samaa mieltä että jokainen saa mitä saa. Pysyy homma yksinkertaisena ja selvänä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

Joulukalenteri 2013 Empty
ViestiAihe: Vs: Joulukalenteri 2013   Joulukalenteri 2013 EmptyTi 15 Loka - 10:14

Adalmiina jeee cheers 


Eli kaikki joka haluavat mukaan ilmoittautukaa ennen 10 pvä marraskuuta. Paketit täytyvät olla minun luonani viimeistään 15 pvä marraskuuta että ehdin lähettää takaisin osallistujille ennen 1. joulukuuta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Joulukalenteri 2013 Empty
ViestiAihe: Vs: Joulukalenteri 2013   Joulukalenteri 2013 EmptyTi 15 Loka - 14:43

Mun omat on nyt paketoitu! Enää ei voi muuttaa; en enää tiedä mitä sisältävät Laughing  Yritän saada postiin vielä tällä viikolla. Ei kyllä mene peruspostimerkillä tuo lähetys.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

Joulukalenteri 2013 Empty
ViestiAihe: Vs: Joulukalenteri 2013   Joulukalenteri 2013 EmptyTi 15 Loka - 15:00



Pitää varman sitten laskea hinnaksi 3,50 eli maksikirje?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Joulukalenteri 2013 Empty
ViestiAihe: Vs: Joulukalenteri 2013   Joulukalenteri 2013 EmptyTi 15 Loka - 19:53

Tinttufia kirjoitti:


Pitää varman sitten laskea hinnaksi 3,50 eli maksikirje?
Ajattelin mennä postiin ja maksaa mitä käsketään. Sitten samalla hinnalla postimerkkejä palautuskuorta varten. Oletan että kaikkien paketit on pieniä ja kevyitä...
Takaisin alkuun Siirry alas
mary1974
Kirppisnukke
Kirppisnukke
mary1974


Viestien lukumäärä : 4
Join date : 18.03.2013
Paikkakunta : Valkeala

Joulukalenteri 2013 Empty
ViestiAihe: Vs: Joulukalenteri 2013   Joulukalenteri 2013 EmptyKe 16 Loka - 17:15

Mä oon kans mukana joulukalenterissa! Vähäx hauska idis!sopo kisu
Takaisin alkuun Siirry alas
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

Joulukalenteri 2013 Empty
ViestiAihe: Vs: Joulukalenteri 2013   Joulukalenteri 2013 EmptyKe 16 Loka - 18:13



Tervetuloa mukaan Smile 
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Joulukalenteri 2013 Empty
ViestiAihe: Vs: Joulukalenteri 2013   Joulukalenteri 2013 EmptyTo 17 Loka - 15:38

Tinttufia: postia tulossa! grinning  Olen hoitanut oman osuuteni Wink 

Mulla maksoi 1,50e 2.luokassa.
Mun pakkaussysteemi: minigrip-pussi (sain ilmat pihalle) ja sitten isoon kirjekuoreen. Sinne mukaan toinen iso kirjekuori jossa mun osoitetiedot sekä postimerkit takaisinlähetystä varten. Toivon että 1,50e riittää kotiinpäinkin... Suspect 

Takaisin alkuun Siirry alas
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

Joulukalenteri 2013 Empty
ViestiAihe: Vs: Joulukalenteri 2013   Joulukalenteri 2013 EmptyTo 17 Loka - 16:42


Kiva kuulla Tuike. Minä maksan sitten jos postikulut eivät riitä, koska minullehan eivät tule mitän kuluja (minä en tarvitse lähettää pakettini jonnekin lajiteltavaksi).

Aloin tänään pakata pikku paketteja unwrapping 
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Joulukalenteri 2013 Empty
ViestiAihe: Vs: Joulukalenteri 2013   Joulukalenteri 2013 EmptyPe 18 Loka - 14:41

Tinttufia kirjoitti:

Kiva kuulla Tuike. Minä maksan sitten jos postikulut eivät riitä, koska minullehan eivät tule mitän kuluja (minä en tarvitse lähettää pakettini jonnekin lajiteltavaksi).
Kiitos, sepä ystävällistä! kisu hali  Luotan kyllä että riittää... toivotaan parasta!
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Joulukalenteri 2013 Empty
ViestiAihe: Vs: Joulukalenteri 2013   Joulukalenteri 2013 EmptyPe 18 Loka - 15:35

Olen yrittänyt katsoa joulukalenteriin tulevat tarvikkeet sillä silmällä, että mahtuvat peruskirjeenä. Nyt on vähän taas hoppu päällä, mutta jos sitä ens viikolla kerkeäis pakata kamppeet ja lähettää Tinttufialle Smile

BTW minultakin löytyy muutamia ylimääräisiä nuken tarvikkeita, joita voin tähän joulukalenterivaihtoon lahjoittaa, joten jos joku haluaisi osallistua, mutta ei saa 24 luukkua täytettyä, niin ilmoitelkaa. Laitetaan hyvä kiertoon sunny 
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Joulukalenteri 2013 Empty
ViestiAihe: Vs: Joulukalenteri 2013   Joulukalenteri 2013 EmptyMa 28 Loka - 20:19

24 pikkupakettia paketoitu ChibiChibi Olipahan vain askartelemista kerrakseen. Pakkaan ne vielä kirjeeseen ja lähetän tämän viikon aikana etiäpäin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Kuurankukka
Fashionista
Fashionista
Kuurankukka


Viestien lukumäärä : 194
Join date : 18.06.2010

Joulukalenteri 2013 Empty
ViestiAihe: Vs: Joulukalenteri 2013   Joulukalenteri 2013 EmptyTi 29 Loka - 21:47

Ja mulla vasta 12 Sad No ekaksi teen ja 4 päivä loput kasaan jostan Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

Joulukalenteri 2013 Empty
ViestiAihe: Vs: Joulukalenteri 2013   Joulukalenteri 2013 EmptyTi 12 Marras - 7:23



Pieni muistutus! Paketit minulle viimeistään perjantaina 15.11 postiin!!! Osoite saatte yv:nä Smile 
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Sponsored content





Joulukalenteri 2013 Empty
ViestiAihe: Vs: Joulukalenteri 2013   Joulukalenteri 2013 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Joulukalenteri 2013
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
 Similar topics
-
» Joulukalenteri 2013 (paketeista paljastunutta)
» Monster High Joulukalenteri 2013
» Nukkekotimessut Seinäjoki areenassa 2.-3.3.2013
» Suuri Snadi 19-20.10 2013 Vantaa
» Kaunottaret kansallispuvuissaan näyttely Suomen käsityön museon Kujalla 8.2. – 19.5.2013

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: