Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Tonnerit

Siirry alas 
+22
Bronze
rosalinda
tempokisu
AliceX
juztiina
Plasticia
feliara
Ecifircas
Miukutuubi-90
Santra
Kuurankukka
Aurora
Siama
Tinttufia
-Tähtiloiste-
Milia
Evangelina
Adalmina
ShoeCat
Silky
caracal
marika
26 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Seuraava
KirjoittajaViesti
Aurora
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Aurora


Viestien lukumäärä : 59
Join date : 05.07.2010

Tonnerit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 5 EmptyMa 20 Syys - 18:36

Apua! Mä tein tarjouksen eBayssä ekasta Tonner-nukestani! affraid Tää se on menoa. Rolling Eyes En kerro vielä mikä nukke on kyseessä, etten saa paljon vastatarjouksia. Tosin joku saattaa arvata mun kiinnostuksen kohteet. Laughing Jos voitan niin nukke menettää kasvonsa heti saavuttuaan. Oon vähän sitä mieltä, että mitä isompi pohja sen parempi maalata. Kai se menee sitten kaupaksi jos en totukaan sen kokoon. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Tonnerit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 5 EmptyMa 20 Syys - 20:34

Onnea tarjouskisaan! Toivottavasti se muuttaa teille.
Mun eka naamallinen tonnerini on jossain teillä tietymättömillä..... ja vieläpä täälä suomes! Olivat sotkeneet kahteen pakettiin samat seurantakoodit täälä suomes. Toivottavasti ees jouluksi kotiin.
Naamaton lyyli makaa puolivalmiina kotona pöydän alla =D Ehkä sekin valmistuu jouluksi.....toivottavasti
Takaisin alkuun Siirry alas
marika
Model muse
Model muse
avatar


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 14.05.2010
Paikkakunta : Ylivieska

Tonnerit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 5 EmptyTi 21 Syys - 20:13

Onneksi olkoon Aurora! Toivottavasti saat sen ja pidät siitä!! Oliko Euphemia?!? Very Happy

Sinun kuvat on ihan hurmaavia Tinttufia - lisää vaan kehiin! Edward näyttää viihtyvän teillä ja Fridayn kanssa ovat hieno pari. Minä en olekaan koskaan ottanut omasta Fridaystani kuvia Eddien kanssa... Pitääpä kokeilla joskus! Very Happy

Minä otin muutamia kuvia aasialaisista Tonnereistani:
Tonnerit - Sivu 5 CoutureChinoise045
Tonnerit - Sivu 5 CoutureChinoise083
Tonnerit - Sivu 5 CoutureChinoise028
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/31470362@N06/
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Tonnerit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 5 EmptyKe 22 Syys - 14:48

Aasialaiset iskevät minuun tällä hetkellä ihan täysillä! Ihania Tonnereita!

Tässäpä pitkästä aikaa: Monica Merrill
Tonnerit - Sivu 5 P1070605

Tein eilen hämmästyttävän havainnon etsiessäni Tonneria sovitusnukeksi: minulla ei ole kuin 3 tylerkroppaista Tonneria ja niistä kolmesta yksi on vanhaa kroppatyyppiä. Tonner nukkeja kyllä löytyy, mutta niillä on peruskropasta poikkeavat vartalot (geisha-vartalo, antoinetteja, ellowyne, dee anna denton). Hassua kun luulee omistavansa ison läjän tiettyjä nukkeja ja huomaakin ettei niin olekaan scratch albino
Takaisin alkuun Siirry alas
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

Tonnerit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 5 EmptyKe 22 Syys - 15:47



Tykkän tosta Monica Merill nukesta paljon. Hän on vähän samannäköinen kun mun intiaaninukkeni. Johtuu varman noista lasisilmistä.... heartbeat heartbeat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Aurora
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Aurora


Viestien lukumäärä : 59
Join date : 05.07.2010

Tonnerit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 5 EmptyKe 22 Syys - 22:36

Jesjesjes! Voitin juuri ekan Tonnerini, ja vieläpä alta sen hinnan mitä olin valmis siitä maksamaan! Very Happy Oikein arvasit, Marika. Euphemiahan se on. NRFB Basic ja punatukkainen vuodelta 2007. Onkohan se harvinainen? Oli ainakin tiukka taistelu kahden muun huutajan kanssa. Sain sen vähän yli 70 dollarilla + postarit. Very Happy



Onko First Class Mail International yleensä hyvä toimitusvaihtoehto? En koskaan muista tuleeko mun nuket First Classina vai Prioritynä, mutta aina ne tulee viikossa tai vähän yli viikossa. Mietin vaan, että jos First Class voi kestää kuukauden niin valitsen Priorityn. Enhän mä kuukautta pysty odottamaan. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Tonnerit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 5 EmptyTo 23 Syys - 11:08

Muistelisin, että minulle ovat tulleet nopsaan ihan First Class Mailinakin -maksan kuitenkin mieluummin postikuluja alle 20dollaria kuin sen lähemmäs 40dollaria -varsinkin kun tulleja joutuu pulittamaan niistä postikuluistakin. Ja joskushan isommat postikulut saattavat olla juuri se summa, joka tekee nukkepaketista tullattavan.

Ja tietysti onnittelut uudesta nukesta!!!! Odotan innolla kuviasi!
Takaisin alkuun Siirry alas
marika
Model muse
Model muse
avatar


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 14.05.2010
Paikkakunta : Ylivieska

Tonnerit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 5 EmptyPe 24 Syys - 15:29

Minulle on myös tullut ihan parin viikon sisään First Classinäkin. Otan sen aina jos vain myyjä tarjoaa, ellei nyt ole hirmu kallis tuote. Silloin kannattaa ottaa Priority tai EMS, kun niissä on vakuutus.

Agnes pääsi vähän jaloittelemaan setänsä ja Lady Janen kanssa:
Tonnerit - Sivu 5 AgnessAutumnOuting011

Tonnerit - Sivu 5 AgnessAutumnOuting028

Tonnerit - Sivu 5 AgnessAutumnOuting084

Tonnerit - Sivu 5 AgnessAutumnOuting058


Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/31470362@N06/
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Tonnerit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 5 EmptyLa 25 Syys - 15:33

Kauniita ulkoilukuvia! Varsinkin tuossa toisessa kuvassa on hyvä fiilis ja kaikki kohdallaan Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Tonnerit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 5 EmptySu 26 Syys - 20:55

Olipas taas ihania ulkoilukuvia! Very Happy

Mun eka tonnerini mannequin Cameo eli Evelyn

Tonnerit - Sivu 5 Evelyn2

Tonnerit - Sivu 5 Evelyn4
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Tonnerit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 5 EmptyMa 27 Syys - 10:09

Onpas Adalminalla kaunis neitokainen!!
Takaisin alkuun Siirry alas
marika
Model muse
Model muse
avatar


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 14.05.2010
Paikkakunta : Ylivieska

Tonnerit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 5 EmptyKe 29 Syys - 19:10

Onpa herkän kaunis Antoinette sinulla Adalmina! Hienoa työtä maalauksen kanssa. Ihana stailaus myös, toimii upeasti poseerauksien kanssa. sunny flower thumbs up

Minun Eddie poseeraa Noen kanssa tänään:

Tonnerit - Sivu 5 FallsFinest067
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/31470362@N06/
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Tonnerit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 5 EmptyPe 1 Loka - 9:28

Pikanäpsy eilen tullista haetusta Ellowyne -Company Loves Misery. Tarkoitus on lähteä ulos kuvaamaan jossain vaiheessa, neidillä kun sattuu olemaan sopivanlaista vaatetustakin päällänsä Wink (noiden vaatteiden takia kyseisen nuken halusinkin, muuten olisin ostanut vain basic brunetten -jotka ovat ikävä kyllä nyt tällä hetkellä loppuunmyydyt ).
Tonnerit - Sivu 5 P1070649
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Tonnerit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 5 EmptyPe 1 Loka - 14:08

Ja sittenhän sitä mentiin tuonne takapihalle Ellowynen kanssa Very Happy
Tonnerit - Sivu 5 DSC00837
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Tonnerit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 5 EmptyPe 1 Loka - 14:13

Lisää kuvia sitten taas flikrissä... mutta tässä vielä pari tännekin Smile
Tonnerit - Sivu 5 DSC00839
Tonnerit - Sivu 5 DSC00841
Takaisin alkuun Siirry alas
marika
Model muse
Model muse
avatar


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 14.05.2010
Paikkakunta : Ylivieska

Tonnerit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 5 EmptyPe 1 Loka - 15:00

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! Loves herrr!!! worship Nuo vaatteet on niin ihanat - ja nuo sen kengät anastaisin sulta heti jos ylettäisin sinne asti! Hehe! Laughing Ihania kuviakin - tuo asu sopii niinkuin nakutettu syystunnelmiin!! Ellowynessä on sitä jotain kyllä myös. Sulla on niin ihanan monipuolinen kokoelma kaikenlaisia nukkeja jo pelkästään Tonnerilta. Minunkin pitää kyllä tosissaan ruveta säästämään Evangelinea ja edes jotain Ellowyne asuja varten... olen kyllä haaveillut siitä lasisilmäisestä peruukki Ellowynestä jo jonkin aikaa myös... I'm so toast... rabbit



Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/31470362@N06/
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Tonnerit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 5 EmptyPe 1 Loka - 15:42

Kiitos kiitos Marika Smile

Minun 'täytyy' kerätä monipuolisesti, en halua että hyllyni ovat täynnä samanlaisia nukkeja -kyllästyisin täysin Wink . Vaatteiden kanssa tosin tulee ongelmia, nukkeni kun eivät juurikaan voi vaihdella vaatekaappinsa sisältöä keskenään.

Se peruukki Ellowyne on myyty loppuun -siis WildeImaginationista, varmaan eepparisti sitten löytyisikin. Se on ollut minunkin listalla vahvoilla, se asukin on niin ihana! Wildellä oli ale ihan vähän aikaa sitten ja tuntuu siltä, että sen aikana sieltä myytiin loppuun vaikka mitä (ikävä kyllä se basic brunettekin, jota kauan olen haaveillut -olisi maksanut vain 59dollaria, mutta rahani olivat liian vähissä Crying or Very sad ......koska tilasin uuden BJD nuken....milläköhän ihmeen rahalla ostelen ihanuuksia jaappanin reissulla????Paniikki!!!Pitäisi saada momoko ja pullip.....).
Takaisin alkuun Siirry alas
Aurora
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Aurora


Viestien lukumäärä : 59
Join date : 05.07.2010

Tonnerit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 5 EmptyTi 5 Loka - 19:20

Voi kun ihania nukkeja tässä ketjussa! heartbeat


Eka Tonnerini tuli tänään, ja aikomuksena on maalata sille uusi naama kunhan kiireiltäni kerkiän. Onko kaikilla Tonnereilla näin iso pää, vai onko Euphemia poikkeus? Mun mielestä Euphemian pää on hieman liian iso, tai sitten kädet vain on liian pienet ja sirot päähän verrattuna. Minkälaiset kädet Antoinettella on?


Tonnerit - Sivu 5 Euphemia1_r

Tonnerit - Sivu 5 Euphemia2_r


Muuten kyllä tykkään tuosta nukesta, vaikka onhan sen koossa totuttelemista. Mikä jättiläinen! affraid Jos päädyn myymään tämän maalaamisen jälkeen, niin tuskin hankin enää toista Tonneria. Saa nähdä. rabbit

12-tuumaiset nuket on sellaisia ihania siroja keijukaisia, joten näin massiiviseen leidiin voi olla vaikea tottua. Mutta yritän parhaani! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Tonnerit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 5 EmptyKe 6 Loka - 9:25

Kyllähän ne tosiaan tuntuvat jättiläisiltä pikku keijukaisiin verrattuna, mutta anna itsellesi aikaa tottua Smile . Itse pidin kädessäni toissapäivänä dynamite girls nukkea ja ihmettelin miten minipieni se onkaan Wink .

Antoinetten kädet ovat hitusen isommat, mutta huomattavasti siromman oloiset (johtuen sormien kauniista asennoista) -perustonnerillahan on läpyskämäinen Wink käsi (kuten Sybaritella...jonka vuoksi en itse asiassa enää halua ko nukkea -kyllä sillä hinnalla jo pitäisi kaunis käsi saada! Esim. Domuya flexifashion BJD nukellani on todella upeat kädet ja sekin on hartsinen -eli teknisesti Sybaritelle olisi mahdollista tehdä kauniimmat kädet jos olisi halua. )
Mutta takaisin Tonnereihin... tuosta pään koosta en tiedä, koskapa tuota päämuottia minulla ei ole. Marika, onko sinulla tietoa?

Mutta tosiaan, älähän nyt vielä myy Tonneriasi pois, totuttele rauhassa!
Takaisin alkuun Siirry alas
marika
Model muse
Model muse
avatar


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 14.05.2010
Paikkakunta : Ylivieska

Tonnerit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 5 EmptyKe 6 Loka - 11:07

Euphemia ei ole isoipäisimpiä Tonnereita, mutta sellaista keskikastia. Minulla on kaksi Euphemia päätä, kun basic tuli mulle rikkinäisenä ja Malice on aika reippaasti pienempi, eli yksilökohtaisia erojakin on. Kätöset Tyler kroppaisilla on kyllä muuhun vartaloon nähden yltiö pienet.

Kyllä Tonnerien päät ovat liian isoja siitä ei pääse mihinkään, mutta hitsi niin on suurimmalla osalla nukeista. Niinhän ovat Fashion Royaltienkin päät aivan poskettomia! Hehe! Kropat on joo kuin keijulla, mutta pää pallukka kuin jättiläisellä. Gisellehän esimerkiksi on ihan hillittömän suuri pää erityisesti yläkroppaan verrattuna. Pää on melkein isompi kuin keskivartalo ja korvat roikkuu olkapäillä! affraid Hehe! Puhumattakaan Dynytytöistä tai Barbiesta! Twisted Evil BJD nukeilla näkee vieläkin suurempia nuppeja ruikkuvarsissa. En ole ikinä oikein ymmärtänyt miten se voi olla niin vaikeaa tehdä sopusuhtaisen kokoinen pää nukeille. Rolling Eyes

Tämä punapää on aika haluttu ja harvinainen Euphemia. Jos aiot myydä, etkä bondaile sen kanssa, niin voi olla että saisit sen myytyä esim. Pregossa tai Dollpagella alkuperäisenä aika hyvään hintaan. Repainttiä voi olla vaikeampi myydä...

Hehe! Joo mulla on kans sama, Caracal, että 12" tuntuu tosi napukoilta nykyään, kun on tottunut isompiin. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/31470362@N06/
Kuurankukka
Fashionista
Fashionista
Kuurankukka


Viestien lukumäärä : 194
Join date : 18.06.2010

Tonnerit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 5 EmptyKe 6 Loka - 21:13

Onko tuo Ellowyne minkä kokoinen? Aikuinen vai lapsi? Olen meinaan etsimässä lasta Tonner nukeilleni. Noita on jo ruhtinaalliset 3 ilmaantunut hyllyyn (2 miestä ja 1 nainen).
Ja tärkein ei kai vaan tuolla ole korkokenkä jalat? Kuvista näkyisi että on, hmmmm ei se sitten käy. Hmmmm mistä löytyisi punapää lapsi tai punertavilla hiuksilla oleva.
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Tonnerit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 5 EmptyKe 6 Loka - 21:53

Ellowyne on samankokoinen kuin Tonnerkin, eli sen 16tuumaa. Tonnerillahan on lapsinukke, Marley muistaakseni nimeltään. Ja Drearyn perheessähän Tonnerilla on sisaruspari.
Takaisin alkuun Siirry alas
marika
Model muse
Model muse
avatar


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 14.05.2010
Paikkakunta : Ylivieska

Tonnerit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 5 EmptyTo 7 Loka - 0:20

Minulla on tämä punatukkainen aito Tonner lapsi Ocean Mist Marley Wentworth.
Satuin juuri vasta ottamaan siitä syyskuvia, niin tuikkaanpa tuohon:

Tonnerit - Sivu 5 KaisDemise047

Tonnerit - Sivu 5 KaisDemise019

Tonnerilla on muutamia lapsia tosiaan. Ainakin:

-Dorothy (Oz sarjasta)
-Snowqueen sarjan tyttö ja poika
-Alice in Wonderland
-Dreary kaksoset Victor ja Agnes
-Lyra Golden Compass sarjasta

En nyt muista muita just tällä erää... Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/31470362@N06/
Kuurankukka
Fashionista
Fashionista
Kuurankukka


Viestien lukumäärä : 194
Join date : 18.06.2010

Tonnerit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 5 EmptyTo 7 Loka - 13:51

Tuota voisitko Marika ottaa tuosta lapsesta kuvan aikuisen nuken vierellä, niin näkisin tarkan kokoeron? Paljonko tuon lapsen arvo on? Onkohan jollain nettimyymälässä sitä? Semmoisella joka lähettää Suomeenkin. Olisi meinaan tyyliltään juuri täydellinen, jos koko olisi sopivakin, niin tuollainenhan on pakko saada meille.
Takaisin alkuun Siirry alas
marika
Model muse
Model muse
avatar


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 14.05.2010
Paikkakunta : Ylivieska

Tonnerit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 5 EmptyTo 7 Loka - 16:04

Tässä tulee vertauskuvaa! Vein Marleyn äsken kävelylle isosiskonsa (eli ihan perus Tonner kokoisen Ashleighn) kanssa. Siinä köpöttävät vierekkäin:

Tonnerit - Sivu 5 PurpleSisters003a

Akku loppui taas kamerasta heti kahden posen jälkeen, mutta ehdin saada vielä lähikuvan kuitenkin molemmista neideistä Very Happy :

Tonnerit - Sivu 5 PurpleSisters013a

Tonnerit - Sivu 5 PurpleSisters018a

Ocean Mist Marley on aika vanha jo - taisi olla 2006 vuodelta. Sitä voi olla aika vaikea löytää. Se oli kaikista suosituin Ocean Mist sarjasta. Blondina sitä löytyy vielä monestakin paikkaa ja brunettenakin joissain paikoissa. Alkuperäinen hinta oli siinä 55 dollarin paikkeilla muistaakseni. 2007 vuodelta on myös punapäinen Dance Class basic Marley. Kannattaa yrittää vaan googeloida varmaan tai pitää Ebaystä silmällä. Onnea metsästykseen! Wink

Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/31470362@N06/
Sponsored content





Tonnerit - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Tonnerit   Tonnerit - Sivu 5 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tonnerit
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 14Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Nukkekeskustelut :: Muut muotinuket-
Siirry: