| moxie girlz | |
|
+18Thaleia feliara iris Santra MissHamtaro marika Kuurankukka Lorelei Alonces Lumikki Silky Tinttufia Siama caracal -Tähtiloiste- Ecifircas Maarit HM_MAMI 22 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: moxie girlz Ke 29 Joulu - 12:41 | |
| Hartisten nukkejen harrastajissakin on paljon niitä, joille nuken koko on tärkeä -jollakulla on vain 70cm jättejä ja toisella taas alle 20senttisiä minejä. Minulle on tainnut eniten kolahtaa kaikkien nukkejen kohdalla eniten juuri tuo neljänkymmenen sentin pituus. Siinä koossa kangas käyttäytyy jo huomattavasti mukavammin vaatteita tehdessä ja nuken käsiteltävyyskin on miellyttävämpää kuin sitten taas sitä isommissa. Tosin 1:6 nukeille taas saa aivan mielettömän ihania Re-Ment ruokia ja niille on kivempi tehdä huoneita/taloja, kun eivät vie niin paljon tilaa ! |
|
| |
Santra Model muse
Viestien lukumäärä : 282 Join date : 16.05.2010 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: moxie girlz Ke 29 Joulu - 15:25 | |
| Mulla niitä taloja on vähän liikaa, että 1:6 koossakin ne saattavat viedä tilaa... Oletko saanut jo Moxie Teenz-nuken? Ebayssa yksi amerikkalainen myyjä myy kaikki ne 4 kpl postikuluineen 95€ (tietenkin verot päälle, jos jää postin haaviin, mutta silti halvempaa kuin Suomesta ostettuna). Uskon, että vaatteiden tekeminen on helpompaa 40-centtisille. Olisipa minullakin kyky tehdä vaatteita. Olen ollut aina liian kömpelö ja jälki on aina hirveää. Ompelukonekin on niin surkea, että ei huvita yhtään ompelu. Hain kyllä kierrätyskeskuksesta hirveän kasan kangastilkkuja tai -paloja, mutta suurin osa menee sisustuksiin. Vaatteita ei edes huvita lähteä yrittämään. Teetkö nukeille omat kaavat, joiden mukaan ompelet vai onko sinulla kaavat 'päässä'? |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: moxie girlz Ke 29 Joulu - 19:21 | |
| Mies ajaa huomenna Vantaan TRU kaupan ohi -katsotaan tarttuuko tällä kertaa Teenz mukaan minulle . Ilmoittelen kyllä heti, jos uusi tyttönen tupsahtaa taloon. Teen osan kaavoista -muotoilen ensin kangasta nuken päällä ja siitä sitten paperikaava. Mutta koska se on ihan armottoman tylsää hommaa, teen joskus 'päästä' -ja silloinhan tietysti monesti puku menee lopulta aika metsään... Helmaosat leikkaan aina summanmutikassa, niistä ei ole kaavoja. Kyllä sinäkin niitä vaatteita osaisit ihan mainiosti tehdä, otat vain tarmokkuuspuuskan ja lähdet tekemään . Minä pelkäsin ennen BJD nuken maalaamista yli kaiken ja ensimmäiset versiot olivatkin järkyttäviä -mutta nyt huomaan jo kehittyneeni (en tosin hyväksi, mutta jälki on jo tyydyttävää ja kun lisää harjoittelee niin kaipa se siitä vielä paranee.) Alkuhan se on aina hankalaa. |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: moxie girlz Ke 29 Joulu - 19:46 | |
| En usko, että kykenen ompelemaan: kännyköistäkin haluan aina isonäppäimiset, kun teen paljon virheitä, jos joutuu näpertelemään. Sinun vaatteesi ovat ihan huippuluokkaa: en ymmärrä, miten niitä voi kukaan tehdä...
Jos osaisin tehdä vaatteita ja mielikuvitusta riittäisi, tekisin moxie teenz - nukeista haaveellisia, kuten Ellowyne Wilde. Olen pitkään miettinyt tavallisten moxien 'roolia' ja eilen, kun katselin punertavahiuksisia nukkeja, ajattelin, että niiden pitää olla jotain tarunomaisia hyvyyden maailman edustajia: ei ehkä ihan keijuja, mutta jotain taianomaisia hahmoja. Joku (Siama?) ehdotti joskus niille jotain futuristista tai keskiaikaista roolia - tai niiden sekoitusta (tai niin ainakin muistelen). |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: moxie girlz To 30 Joulu - 17:38 | |
| Santra: kiitän kumarran ja punastelen Mutta Moxeihin: sain tänään Moxie Teenz Arizonan! Mieheni piipahti siis lelukauppaan ostoksille . Tuossa vieressäni tuo neito vielä paketin sisälle on vangittuna -juuri muutama minuutti sitten sen siis sain. Yritän kuitenkin tänään ennättää vapautusoperaatioon ja ehkäpä jo huomenna kameran eteen. Ja totta, Moxeille sopisi tuollainen satuhahmotus! Ei muuta kuin ideoimaan lisää Santra |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: moxie girlz Pe 31 Joulu - 15:30 | |
| Onneksi olkoon nukesta! Oliko se sellainen, johon olet tyytyväinen? Saitko otettua kuvia? |
|
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: moxie girlz Pe 31 Joulu - 15:48 | |
| Onneksi olkoon caracal!Kuvia sitten ja paljon. Himoitsen tuota Tristen Moxie Teenz sarjasta... Noista tavallisia Moxieita en välitä yhtään... vielä ainaskin |
|
| |
caracal Pullip
| |
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: moxie girlz La 8 Tammi - 17:32 | |
| Vautsi vau! Nuken ilme muuttui ihan täysin! Ei nyt ole ihan surullinen leski, mutta jotain synkkääkin siinä on... Jotain odottava valtiatar! Jännä yhdistelmä tuo vaaleanpunaisen viattomuus yhdistyneenä musta-punaiseen... Mistä päin maailmaa nainen on tai mikä aikakausi sinulla on mielessä?
Hieno sohva - mistä näin isoja kalusteita saa?! |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: moxie girlz La 8 Tammi - 19:41 | |
| Caracal, tuo on ihan mahtava! Onko nää noin ihania....? |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: moxie girlz Su 9 Tammi - 13:17 | |
| Kiitoksia! Tykkään itse enemmän tästä ei-teinityttömäisenä. Santra, tein sohvan nukkekotikurssilla, jossa valmistettiin huonekaluja. Muut siis tekivät 1:12 ja minä tein sitten vähän isompia. Jos vaan on mahdollisuus osallistua nukkekotikursseille, niin suosittelen ehdottomasti -siellä saa opastusta miniatyyrien tekemiseen ja mielettömästi uusia ideoita! (tosin jos nyt saisin tehdä sohvan uudestaan, käyttäisin erilaista puuta) En ikinä ajattele nukeilleni mitään aikakautta tms. koska minulla on surkea mielikuvitus -ja lisäksi, jos ajattelen jotain aikakautta, saan stressiä koska sen pitäisi sitten olla just-eikä-melkein. Teen asioita fiilispohjalta |
|
| |
iris Kirppisnukke
Viestien lukumäärä : 2 Join date : 20.01.2011
| Aihe: Vs: moxie girlz To 20 Tammi - 17:34 | |
| Moikka kaikkile! Ja minakin olen saanut lahjaksi jouluna Moxie Teenz. Tykkän Arizjnasta kovasti. Itse ompelin hänelle vaateita_ sohva, ja virkasin perukkan.[img] [/img] [img] [/img] [img] [/img] |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: moxie girlz Su 23 Tammi - 20:38 | |
| Ihanannäköinen huone ekassa kuvassa Ja vihreä mekko on upea! |
|
| |
iris Kirppisnukke
Viestien lukumäärä : 2 Join date : 20.01.2011
| Aihe: Vs: moxie girlz Ma 24 Tammi - 15:50 | |
| Kiitos! Viellä mulla on Bijou. Sain lahjaksi syntymäpäivänä viime viikolla. |
|
| |
feliara Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 16 Join date : 10.02.2011
| Aihe: Vs: moxie girlz La 12 Helmi - 22:06 | |
| Ihanaa, avokkini tilasi minulle Moxie Teenz Tristanin ystävänpäivälahjaksi Nyt innolla odottelen neidin saapumista. Moxeja minulta löytyy 8 kpl Avery, Bria, Kellan, Bryten, Sophina, Lexa, ja kaksoset Jaylen ja Sarai. Harmi kun suomesta noita Teenzejä ei saa enää mistään kaupoista, tai ainakaan ei ole löytynyt enään. Itse veikkaan että hinta on ollut sen verran kova, etteivät ihmiset ole viitsineet ostaa. Amerikassahan tuo nukke maksaa melkein puolet vähemmän. Mutta nyt odottelen Tristanin saapumista |
|
| |
feliara Gateway Barbie
| Aihe: Vs: moxie girlz To 17 Helmi - 14:57 | |
| |
|
| |
Thaleia Kirppisnukke
Viestien lukumäärä : 5 Join date : 23.03.2011 Ikä : 28
| Aihe: :/ Ke 23 Maalis - 13:41 | |
| Minä en vaan jotenkin pidä noista "moxie" nukeista. Tuntuu että ne on jotenkin kopioita muista nukeista, aivan kuin niitä olisi yhdistelty ja saatu kokoon "moxie". Mutta turhaa mä tänne tulen valittamaan, kaikillahan on oma mielipiteensä |
|
| |
Etsuliini Kirppisnukke
Viestien lukumäärä : 4 Join date : 23.06.2011
| Aihe: Moxie Girlz ja Moxie Teenz To 23 Kesä - 13:03 | |
| Itelläni ollut 6 Moxie nukkea. Moxie " i am"..strong ( Avery ) "After school" ( Avery ) "Best Friends " ( Avery ja Sophina ) "More 2 me" ( Avery ) , "More 2 me " ( Lexa ) ja "Jammaz" ( Avery ) Yhdessä vaiheessa oli hirveä hinku ostaa näitä, mutta huomasin pian että nukeista puuttui "se jokin" ja lahjoitin kaikki lelukeräykseen, nyt niillä varmaan joku pieni venäläinen tyttö leikkii Nyt tämän vuoden puolella on taas syttynyt tuo mielenkiinto, Moxie- nukkeihin, mutta tällä kertaa uuteen moxie tuotteeseen. Moxie Teenz. Niiden kasvotkin ja silmät ovat paljon luonnollisemman näköiset, tarkoituksena olisi ostaa Amazonista tuo Tristen ja Melrose. Vaatteet on tosi upeat, ja näissä on juuri sitä luonnollisuutta, jonka jo mainitsin. Todella mälsää ettei näitä saa suomesta vaan pitää tilailla. X( Noista Moxie nukkejen kunnosta mitä minulla oli, niin kaikkien hiukset olivat vähän liian paksut minun makuuni, joten ohensin niitä, hiukset olivat aika " liukkaan" tuntuiset, ja vaatteet ok. |
|
| |
feliara Gateway Barbie
| Aihe: Vs: moxie girlz To 23 Kesä - 18:53 | |
| Moxie Teenz nukkeja saa tilattua BR-leluista (tarkistin, niin edelleen niitä on varastossa). Sieltä omanikin on tilattu, tulee muuten vielä ihan kotiovelle asti |
|
| |
Etsuliini Kirppisnukke
Viestien lukumäärä : 4 Join date : 23.06.2011
| Aihe: Kiitos <3 La 25 Kesä - 15:58 | |
| Voi kiiitos sinulle Gateaway barbie! Kävin katsomassa ja ainakin Tampereen Br leluista löytyy kyseisistä nukeista Arizona ja Melrose ( nettikaupassa ) Tilaan heti Melrosen |
|
| |
Kuurankukka Fashionista
Viestien lukumäärä : 194 Join date : 18.06.2010
| Aihe: Vs: moxie girlz To 30 Kesä - 16:16 | |
| Käytiin Robin Hoodissa, hyvä Moxie valikoima siellä näemmä nykyään. No jotain oli mitä en ole bongannut muualta, 4 eri tyttöä yöpuvuissa / alusvaatteissa paketeissa. Eli noita saa näemmä nykyään ilman tavaroitakin. Hintaa en katsonut. |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: moxie girlz Ke 14 Syys - 11:00 | |
| |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: moxie girlz To 15 Syys - 1:25 | |
| Oh vau, ihana kokonaisuus. Varsinkin alempi kuva on aivan upea. Asu ja kengät todella pukevat tätä Caracalin neitiä |
|
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: moxie girlz Pe 30 Joulu - 16:30 | |
| Bijou Tristen |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: moxie girlz Ke 18 Tammi - 23:12 | |
| Hitsiläinen, kun nuo Moxie teininuket näyttävät hyvältä kuvissa. Kävin eilen lelukaupassa hypistelemässä noita neitoja, mutta pystyin vielä vastustamaan kiusausta. Onneksi on kokoluokka ongelma, kun en oikein välittäisi supersizea omaa harrastustani, muuten olisi varmaan lähtenyt saman tien matkaan |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: moxie girlz | |
| |
|
| |
| moxie girlz | |
|