Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Kuvista ja kuvagallerioista

Siirry alas 
+4
anabdiel
Silky
Maarit
Evangelina
8 posters
KirjoittajaViesti
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Kuvista ja kuvagallerioista Empty
ViestiAihe: Kuvista ja kuvagallerioista   Kuvista ja kuvagallerioista EmptyMa 3 Toukokuu - 21:54

Tämän sivuston tarkoitus on siis tarjota lähinnä foorumi-toiminnot, mutta tiedän, että nukkekuvat ovat monelle se tärkein juttu. Tälle sivustolle ei kuitenkaan tule ainakaan lähitulevaisuudessa galleriaa, joten suosittelen käyttämään netistä löytyviä ilmaisia kuvagallerioita, joista kuvia voidaan sitten linkittää tänne keskusteluihin kaikkien iloksi. Tällaisia palveluita ovat mm. [You must be registered and logged in to see this link.] ja [You must be registered and logged in to see this link.]. Aijaa.com:sta voidaan huomauttaa sen verran, että palvelu toimii ilman kirjautumistakin, mutta tällöin kuvat pysyvät palvelussa vain tietyn aikaa. Kirjautunut käyttäjä sen sijaan saa käyttöönsä valokuva-albumit, joissa kuvat pysyvät tallella, kunnes käyttäjä itse ne poistaa.

Itse taidan olla pikku hiljaa siirtymässä käyttämään pääasiassa Flikcria ja siksi olen sinne luonut myös Nukkenurkalle oman ryhmän, josta kaikkien olisi sitten helppo käydä toisten nukkeihanuuksia katselemassa. [You must be registered and logged in to see this link.]

Mikäli ilmenee tarvetta saada apua tunnusten luomiseen johonkin netin kuvagallerioista tai kuvien linkittämiseen, niin apua voi pyytää tässä ketjussa tai lähettämällä yksityisviestin allekirjoittaneelle. Jotain tutoriaalia kuvien linkittämisestä voin myös kirjoitella, jos tarvetta sellaiseen ilmenee.


Viimeinen muokkaaja, Evangelina pvm To 13 Toukokuu - 18:02, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Kuvista ja kuvagallerioista Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvista ja kuvagallerioista   Kuvista ja kuvagallerioista EmptyTi 4 Toukokuu - 8:32

mä kävin liittymässä tuonne ryhmään ja nähtävästi onnistuin luomaan myös oman albumin. Olen siellä maarit123 nimellä. Kuvia yritän lisäillä jossakin vaiheessa.

edit: kävin lisäilemässä jotakn kuvia, toivottavasti näkyy Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Kuvista ja kuvagallerioista Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvista ja kuvagallerioista   Kuvista ja kuvagallerioista EmptyTi 4 Toukokuu - 11:26

Kyllä hieno kuvasi lumiprinsessoista ainakin minulle näkyy tuolla ryhmän kuvissa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Kuvista ja kuvagallerioista Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvista ja kuvagallerioista   Kuvista ja kuvagallerioista EmptyTi 4 Toukokuu - 12:16

mä lisäsin omia nukkekuvia sinne "maarit123" albumiin ku en tiedä/osaa määritellä kuvien kokoa niin että eivät vie liikaa tilaa lol! ok olen jossakin määrin "avuton" tietokoneiden kanssa lol!

Oisko jollakin jotakin helppoa ohjetta noiden kuvien kokojen määrittelyyn niin, että eivät vie liikaa tilaa, mutta näkyvät kuitenkin hyvin?
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Kuvista ja kuvagallerioista Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvista ja kuvagallerioista   Kuvista ja kuvagallerioista EmptyTi 4 Toukokuu - 16:45

Kannattaa ladata sellainen ohjelma kuin IrfanView, sillä kuvien koon muuttaminen onnistuu helposti ilman että kuvanlaatu kärsii.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Kuvista ja kuvagallerioista Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvista ja kuvagallerioista   Kuvista ja kuvagallerioista EmptyKe 5 Toukokuu - 21:03

Mulla on galleria aloitettu Photobucketissa, olen Dolly281. Kuvia ei ole vasta kuin pari, lisäilen kun jaksan... laiska kun olen...

Maarit, tsekkaa josko kamerasi "osaa" käyttää oikeaa kokoa automaattisesti. Mun kameraan saa asetukset joilla kuvista tulee automaattisesti nettiin sopivia. Eikä ole mikään überhieno kamera vaan ihan taviskäyttöön tarkoitettu Laughing Ohjekirja, ohjekirja..! Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Kuvista ja kuvagallerioista Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvista ja kuvagallerioista   Kuvista ja kuvagallerioista EmptyTo 6 Toukokuu - 7:20

hmmm ohjekirja, missäkähän se mahtaa olla, se tais olla vain cd-levy ja missä ihmeessä se on What a Face mun kamera on tuliainen jenkeistä joten taitaa ohjeet olla enkuksi, mutta pitääpä näprätä josko löytäisin oikeet säädöt.

Ihanaa ku kesä on tulossa niin pääsee kuvailemaan uloskin nukkeja Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
anabdiel
Hong Kong Lilli
Hong Kong Lilli
anabdiel


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 23.04.2010

Kuvista ja kuvagallerioista Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvista ja kuvagallerioista   Kuvista ja kuvagallerioista EmptyTo 6 Toukokuu - 11:58

Tämä kanssa ei malta odottaa kesän tuloa ja kasviston heräämistä niin, ja lämpöä flower
Takaisin alkuun Siirry alas
anabdiel
Hong Kong Lilli
Hong Kong Lilli
anabdiel


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 23.04.2010

Kuvista ja kuvagallerioista Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvista ja kuvagallerioista   Kuvista ja kuvagallerioista EmptyTo 6 Toukokuu - 22:21

Ei ole muuten olleskaan hankalaa tuo kuvan linkittäminen esim. aijaasta (vaikka sivusto muuten kyllä välistä tökkii...), kopioi vaan suoraan sen iso kuva tai pieni kuva -linkin tähän tekstin joukkoon niin voila. Pieniä onnistumisen kokemuksia, kun jokin onkin helppoa Basketball
Takaisin alkuun Siirry alas
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Kuvista ja kuvagallerioista Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvista ja kuvagallerioista   Kuvista ja kuvagallerioista EmptyPe 7 Toukokuu - 0:11

pitääpä testata tuota kuvan laittamista viestiin


[You must be registered and logged in to see this link.]

jee, onnistuin cheers


Viimeinen muokkaaja, Maarit pvm Pe 7 Toukokuu - 0:21, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Kuvista ja kuvagallerioista Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvista ja kuvagallerioista   Kuvista ja kuvagallerioista EmptyPe 7 Toukokuu - 0:19

^ Kun tarkastelet omaa kuvaasi Flickrissa, oikeassa yläkulmassa näkyy pieni kuvake "Share this". Klikkaa sitä ja aukenevasta pudotusvalikosta valitse "Grab the HTML" ja kopio laatikossa näkyvä teksti viestiisi. Sillä osoitteella kuvan pitäisi näkyä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Kuvista ja kuvagallerioista Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvista ja kuvagallerioista   Kuvista ja kuvagallerioista EmptyPe 7 Toukokuu - 0:22

kiitos avusta, yritin kopioida väärää koodia
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Kuvista ja kuvagallerioista Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvista ja kuvagallerioista   Kuvista ja kuvagallerioista EmptyPe 7 Toukokuu - 0:31

Ole hyvä Smile Periaatteessahan senkään osoitteen, jonka alunperin kopioit ei pitäisi olla väärin, mutta jostakin syystä linkitys sillä ei vaan onnistu. Niinpä linkitys Flicristä täytyy hoitaa tuolla tavalla näihin foorumiviesteihin, mutta ei ilmeisesti ole ûber-vaikeaa Very Happy Pitää varmaan kuvien linkityksestä kirjoittaa joku ohje tässä paremmalla ajalla. (Saa ohjeistuksen toki joku muukin kirjoittaa, en pahastuisi siitä lainkaan Wink )
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Kuvista ja kuvagallerioista Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvista ja kuvagallerioista   Kuvista ja kuvagallerioista EmptyTi 11 Toukokuu - 19:32

Käykääpäs liittymässä sinne flickrin nukkenurkka ryhmään! Meitä taitaa olla vain neljä siellä...?
Minä laittelen kuvia vain sinne, tumpelo kun koneiden kanssa olen Wink ja sinne kuvien laitto on lastenleikkiä! Ja siellä pääsee ihailemaan tuhansia nukkekuvia muissa ryhmissä -ihanaa ajankulua cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

Kuvista ja kuvagallerioista Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvista ja kuvagallerioista   Kuvista ja kuvagallerioista EmptyTi 11 Toukokuu - 20:53

Minä onnistuin "hostaa kuvan" -painikkeella liittämään kuvan jonnekin sivustolle, mutta kun yritin sitten sen poistaa, niin sepä ei onnistunutkaan. Rolling Eyes Onko tuo sivusto se Flickr? (oon aivan aloittelija näissä jutuissa, joten älkää ihmetelkö, jos kyselen tyhmiä)
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Kuvista ja kuvagallerioista Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvista ja kuvagallerioista   Kuvista ja kuvagallerioista EmptyTo 13 Toukokuu - 23:13

En nyt tiedä mitä palvelua olet kokeillut Tähtiloiste, joten kommentoin vähän yleisemmin.

Jos siis käyttää tuollaista hostaa kuva -toimintoa, kuvan poistaminen ei tosiaan onnistu omin neuvon. Tämä johtuu siitä, että kuva on ikään kuin muuttunut yhteisomaisuudeksi. Käsittääkseni tällaiset kuvat kuitenkin poistuvat kuukauden tai parin sisällä palvelusta kuin palvelusta, joten no worries Smile Eli kannattaa tehdä itselleen ensin tunnukset palveluun ja sitten postata kuvia sen tunnuksen alle, jolloin kuvat ovat teknisesti omaa omaisuuttasi palvelussa ja voit ne itse halutessasi poistaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

Kuvista ja kuvagallerioista Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvista ja kuvagallerioista   Kuvista ja kuvagallerioista EmptyPe 14 Toukokuu - 20:11

Kiitos! Tämä auttoi kovasti. Smile Taidan jättää kuvan niine hyvineen sinne.
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Kuvista ja kuvagallerioista Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvista ja kuvagallerioista   Kuvista ja kuvagallerioista EmptySu 7 Huhti - 14:26

Olen tykännyt käyttää Photobucketia mutta viime aikoina mieli on alkanut muuttua. Sivustoa on uudistettu paljon ja minusta se ei enää ole läheskään niin käyttäjäystävällinen kuin mitä se on aikaisemmin ollut Sad Joo, kaikkeahan oppii käyttämään kun opettelee mutta silti... Lisäksi Photobucket ei toimi Mozillalla (jota tykkään käyttää) yhtä hyvin kuin esim. Internet Explorerilla. Mutta IE:llä se taas on täynnä vilkkuvia ja välkkyviä mainoksia jotka on omiaan laukaisemaan migreenin. Että kiitti vaan Evil or Very Mad

Mulla on nyt Flickr työn alla. Olen muutenkin huomannut että kun etsin nukkekuvia niin päädyn usein Flickriin. Joten miksipä en olisi siellä itsekin grinning Jos se osoittautuu hyväksi, lakkautan varmaan Photobucketin jossain vaiheessa -en jaksa päivittää niin monia gallerioita.

Barbie Collectorin jatkosta en tiedä. Sinne saa luotua listoja ja pidettyä kokoelman järjestyksessä, mistä tykkään kovasti. Galleriana se on kuitenkin tosi kökkö, kuvia ei voi kuvagallerian puolella lajitella mitenkään, ne on siinä järjestyksessä kuin ne on sinne siirretty. Ja se seikka vielä että siellä pitää olla ikään kuin 2. luokan kansalaisena Neutral Jos et maksa, et pääse paljon minnekään etkä hyödy mistään, ja jos maksat, pitää kierrättää jonkun jenkkiosoitteen kautta kun eivät lähetä mitään USA:n ulkopuolelle (en varmasti rupea leikkimään!). Käsittämätöntä että Mattelin kaltainen jättiyritys ei kykene palvelemaan ulkomaisia asiakkaita. Kivikaudellako elävät Shocked Exclamation

Yleinen vali-vali-postaus Laughing

MUOKS. Illalla: Ainakin tällä hetkellä olen Flickriin tyytyväinen... Vaikuttaa lupaavalta thumbs up
Takaisin alkuun Siirry alas
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

Kuvista ja kuvagallerioista Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvista ja kuvagallerioista   Kuvista ja kuvagallerioista EmptyTi 9 Huhti - 8:37

No nyt on lisätty! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Kuvista ja kuvagallerioista Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvista ja kuvagallerioista   Kuvista ja kuvagallerioista EmptyTi 9 Huhti - 15:35

^Toi oli mulle vai? Laughing Vähän on ollut hommaa joo Laughing Menee kuitenkin aika helposti kun liittää köntteinä eikä kuva kuvalta. Siellä pitäis olla nyt kaikki tärkeä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

Kuvista ja kuvagallerioista Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvista ja kuvagallerioista   Kuvista ja kuvagallerioista EmptyKe 10 Huhti - 0:46

? Siis liityin tuonne Nukkenurkan Flickr-ryhmään omalla tunnuksellani... jota en oikein muista aina käyttää...
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Kuvista ja kuvagallerioista Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvista ja kuvagallerioista   Kuvista ja kuvagallerioista EmptyKe 10 Huhti - 4:39

Onhan se täällä varmasti mainittu, mutta mainostetaan vielä eli Nukkenurkalla on oma ryhmä Flickrissä, johon kannattaa tietysti liittyä, jos Flickriä käyttää. [You must be registered and logged in to see this link.]
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Kuvista ja kuvagallerioista Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvista ja kuvagallerioista   Kuvista ja kuvagallerioista EmptyKe 10 Huhti - 14:52

Liityin Smile


MUOKS: Ei enää paluuta. Photobucket deletoitu ja Flickr otettu käyttöön. Pahoittelen että ketjuista häviää mun kuvia..... Yritän päivittää missä huomaan...


Viimeinen muokkaaja, Tuike pvm Ke 10 Huhti - 20:25, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Kuvista ja kuvagallerioista Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvista ja kuvagallerioista   Kuvista ja kuvagallerioista EmptyKe 10 Huhti - 19:04

Hyvä juttu thumbs up
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

Kuvista ja kuvagallerioista Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvista ja kuvagallerioista   Kuvista ja kuvagallerioista EmptyKe 10 Huhti - 19:52



Poistin vanhan ja liityin uudestaan...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Sponsored content





Kuvista ja kuvagallerioista Empty
ViestiAihe: Vs: Kuvista ja kuvagallerioista   Kuvista ja kuvagallerioista Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kuvista ja kuvagallerioista
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Fashion Royalty

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: