Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Nukkeunia?

Siirry alas 
+3
Milia
-Tähtiloiste-
Ecifircas
7 posters
KirjoittajaViesti
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas


Viestien lukumäärä : 235
Join date : 01.07.2010

Nukkeunia? Empty
ViestiAihe: Nukkeunia?   Nukkeunia? EmptySu 1 Elo - 18:49

Kuinka usein näette unia nukeista? Taikka millaisia?

Minä näen melko usein, joskus on sellaisia aikoja jolloin näkee melkein joka yö jotain unta johon jollain tapaa liittyy nuket. Yleensä ne ovat painajaismaisia. Yleensä on myös todella kova kiire ja ei esimerkiksi kirppuksellä kerkeä ostaa tai ei ole rahaa tai jotain.

Viime yönä olin kotikaupunkini keskustassa ja olin menossa kirpputorille, huomasin kuitenkin, että kirpputori oli lopetettu ja suljettu (lisäksi oli yö). Jostain syystä kuitenkin tungin kirpputorille sisälle ja aloin kiertämään. Kirpputori oli hämärä ja eikä siellä ollut ketään muuta kuin minä. Ei ollut edes myyjää. Huomasin pinkin barbie laatikon jossa oli pari nukkea ja kaikkea muuta tavaraa päällä oli 10 euron hintalappu. Otin laatikon ja mietin, että voisinhan jättää pari kolikkoa tuohon kassalle lähtiessäni. Jatkoin kiertämistäni ja löysin paljon barbien vaatteita ja kenkiä rasioissa. Tarkistin, että kirpputorilla ei ollut ketään ja kaadoin kengät ja vaatteet vaaleanpunaiseen laatikkoon. Löysin vielä lisää joitain barbie juttuja jotka epärehellisesti työnsin laatikkoon. Kun olin lähdössä, huomasin, että myyjä olikin ilmestynyt ja muita asiakkaita. En siis voinut häipyä ovesta pinkin laatikon kanssa ilman maksamista. Menin kassalle ja muistan kuinka panikoin sitä, että jos myyjä huomaa, että laatikko on paljon painavempi kuin ennen ja siellä on enemmän tavaraa. Kassatäti ei huomannut asiaa vaan pulitti minulta laatikosta kymmenen euroa. Kun menin ulos ulkona oli vielä jokin laatikko jossa luki ota mukaasi ja se oli täynnä nukkeja. Shocked Jotain todella hienoja FR:n tyylisiä täysin nivellettyjä (jopa nilkat!) ja sitten ihan barbeja. Muutama Sindy ja Petrakin siellä taisi olla. Kaivelin sieltä kaikista hienoimmat ja otin iloisesti mukaan, kunnes uni loppui.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://muovikenka.vuodatus.net/
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

Nukkeunia? Empty
ViestiAihe: Vs: Nukkeunia?   Nukkeunia? EmptySu 1 Elo - 19:42

Mä oon muutaman kerran kierrellyt unissani Barbie-kaupoissa. Kerrankin oli kauppa, jossa sai valita nuken vaatteita "irtomyynnistä" ja kaikkea ikäkautta. Harmittaa herätä. Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas


Viestien lukumäärä : 235
Join date : 01.07.2010

Nukkeunia? Empty
ViestiAihe: Vs: Nukkeunia?   Nukkeunia? EmptySu 5 Syys - 15:26

Näin pari yötä sitten unta jossa olin kirpputorilla. Aluksi näin pöydissä todella huonoja ja hintavia barbeja, oli myös muutamia Bratzejä joilla ei ollut päitä ollenkaan ja hintaa taisi silti olla ainakin 5 euroa! Kierrellessäni päädyin jonnekkin matalaan varasto syvennykseen jossa oli pahvilaatikoittain barbeja. Kaivelin laatikoita innoissani ja keräsin laatikoista parhaimmat nuket ja joku jota en tunnistanut vei aina valitsemani nuket kassalle. Jostakin syystä minulla oli kiire ja päätin lopettaa laatikoiden kaivamisen kerken kaiken, eli en kaivanut kaikkia laatikoita läpi, vaikka laatikoista olisi saattanut löytää vaikka minkälaisia löytöjä. Menin kassalle ja kassalla luki, että ostokseni oli 40 euroa ja pöydällä oli kasoittan nukkeja, sellaisia jotka olivat vielä laatikoissa ja sitten leikittyjä. Kaikki nuket kuitenkin olivat todella erikoisia ja hienoja. Aloin miettimään, että kannattaako minun maksaa niin paljon moisesta ja heräsin.

Nukkeja oli niin paljon, että hintaa yhdelle nukelle tuli varmasti alle euron... Eli olisi ollut älyttömän hyvä kauppa. Harmi kun tälläistä ei tapahdu oikeasti!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://muovikenka.vuodatus.net/
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

Nukkeunia? Empty
ViestiAihe: Vs: Nukkeunia?   Nukkeunia? EmptySu 5 Syys - 20:55

Näin kamalaa painajaista siitä, että oli ostanut uuden Kenin ja se rupesi silmien alla hajoamaan... jotenkin mustumaan ja hapertumaan kuin olisi palannut tai jotain... Rolling Eyes ei ollu kiva uni, ei! =/
Takaisin alkuun Siirry alas
Alonces
Gateway Barbie
Gateway Barbie
avatar


Viestien lukumäärä : 70
Join date : 17.08.2010
Paikkakunta : Lapua

Nukkeunia? Empty
ViestiAihe: Vs: Nukkeunia?   Nukkeunia? EmptySu 19 Syys - 13:12

näin taas vaihteeks unta nukeista xd


Oltii johnain kaupassa en tiiä mikä kauppa oli. Sitten menin kattelemaan onko Monster High nukkeja tullu. siel oli muutama. sit menin kattomaan barbeja. sitte vertailin kolmea barbieta ja mietin minkä haluaisin. sitte halusin sen yhden, mutta se ei ollu paketissa ja aattelin että sitä ei voi ostaa. se toinen jonka sitten kai ostin, ei ollut myöskään paketissa. Ja sitten menin kattelemaan bratzeja, joko niitä ois tullu suomee. sitte otin sieltä bratzin ja monster high nuken ja vertailin kumman ottaisin. otin monsterin ja sitte ku olin menos kassalle, huomasin että sillä oli sen tyylinen pääkuin barbiella. sitte olin sillee wtf? ja sitte se tais loppua. nakertaa, oisin halunnu ne kaikki nuket jotka näin siellä Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Nukkeunia? Empty
ViestiAihe: Vs: Nukkeunia?   Nukkeunia? EmptyMa 20 Syys - 15:50

Olin viime yönä tullissa hakemassa pakettiani. En muista unesta mitään erityistä mutta tuntuipa oudolta mennä oikeasti paikan päälle tänään. Johan mä olin siellä yöllä käynyt Laughing

Yksi yö näin unta että laitoin mailia Pink Ponytailiin. Ilmoitin ostavani kaiken mitä kaupasta löytyy Laughing Aamulla herätessä oli kylmä hiki; en kai mä vaan ollut oikeasti laittanut sinne mitään viestiä........ Embarassed Suspect No en tongue
Takaisin alkuun Siirry alas
Alonces
Gateway Barbie
Gateway Barbie
avatar


Viestien lukumäärä : 70
Join date : 17.08.2010
Paikkakunta : Lapua

Nukkeunia? Empty
ViestiAihe: Vs: Nukkeunia?   Nukkeunia? EmptyLa 2 Loka - 10:28

aargh! näin ihanaa unta -.-
'
Olin kaupassa. Selailin jälleen hyllyjä. Sitten näin vihdoinkin Monster High nukkeja. pitäsi vielä päättää minkä ostaisi. Katsoin hintaa, jossa oli dollareina hinta. 6.95$. Ihmettelin halpaa hintaa. sitten etsin vielä hyllyjen hintalapuista hintaa. Löysin: 14.95€ . Otin Clawdeenin hyllystä ja maksoin sen. sitten joku toinen meinasi ostaa bratz Nevran, joka oli alasti ja ei ollut paketissa. Joku toinen sanoi että ei sitä voi ostaa kun se ei ole paketissa. Se oli yhtäkkiä kirppis, ja nevram kädestä roikkui hintalappu. Menin kotia avaamaan monster high nukkeani ja sitten ihalin sitä

ja sitten heräsin, ja olin sillee enkö mä ostanutkaan sitä?

Clawdeen - Blue Lagoona - Cleo De Nile - sen poikaystävä - Frankie Stein - Draculaura
[You must be registered and logged in to see this image.]
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Nukkeunia? Empty
ViestiAihe: Vs: Nukkeunia?   Nukkeunia? EmptyMa 6 Joulu - 15:06

Näin unta että menin S-marketiin kauppaan ja ovensuussa oli iso kasa Barbeja, ne oli nätisti aseteltu siihen ja olivat ilmeisesti jossain alessa. Kun aloin katsoa tarkemmin, ne oli kaikki kasareita ja tosi ihania. Siellä oli ainakin Herttasen perhettä, Tähtiloistetta ja vaikka mitä, myös huonekaluja... Päässä alkoi heti raksuttaa että paljonkos mulla on rahaa, montako voin ostaa Laughing En ikinä päässyt kassalle asti vaan heräsin Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Nukkeunia? Empty
ViestiAihe: Vs: Nukkeunia?   Nukkeunia? EmptyPe 25 Maalis - 13:49

Olin unessa lentokentällä matkalla jonnekin ja mulla oli kassia ja laatikkoa vaikka millä mitalla mukana -kaikki täynnä Barbeja Laughing Lähtöselvityksessä alkoivat sitten nipottaa niistä nukeista. Ei määrästä eikä painosta vaan niiden korkokengistä joita saatettaisiin kuulemma käyttää aseena Laughing Mä siinä hätäännyin että enhän mä voi kengättömiä nukkeja mihinkään viedä Laughing En tiedä miten siinä lopulta kävi...
Takaisin alkuun Siirry alas
Santra
Model muse
Model muse
Santra


Viestien lukumäärä : 282
Join date : 16.05.2010
Paikkakunta : Espoo

Nukkeunia? Empty
ViestiAihe: Vs: Nukkeunia?   Nukkeunia? EmptyKe 6 Huhti - 20:21

Tuike kirjoitti:
Yksi yö näin unta että laitoin mailia Pink Ponytailiin. Ilmoitin ostavani kaiken mitä kaupasta löytyy Laughing Aamulla herätessä oli kylmä hiki; en kai mä vaan ollut oikeasti laittanut sinne mitään viestiä........ Embarassed Suspect No en tongue


Tuike kirjoitti:
niiden korkokengistä joita saatettaisiin kuulemma käyttää aseena

Huippuhauskoja unia! Nauratti niin, että kissatkin ihmetteli!

Huvittavaa, että ihan pokkana kirjoittaa, että ostaa kaiken, mitä Pink Ponytailissä on. Ja Barbin kengäthän ovat vahvat aseet! Hyvä kun pysyy hyppysissä... Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Nukkeunia? Empty
ViestiAihe: Vs: Nukkeunia?   Nukkeunia? EmptyLa 27 Elo - 20:46

Nukkejen korkokengät ovat kyllä vaarallisia aseita Laughing

Näin viime yönä unta että olin jossain kauppakeskuksessa shoppailemassa. Kiertelimme kauppoja siskoni ja parin tutun kanssa, kunnes minua alkoi tympäisemään ja karkasin porukasta. Oikeastaan hiivin seinän vierustoja pitkin kuin paraskin agentti ja päädyin jonnekin nurkan taakse missä oli kauppa nimeltä Barbien talo. No minähän tietenkin innostuin ja menin kauppaa tutkimaan. Kiertelin kaupassa hetken ja koetin etsiä kaikkea mahdollista mikä liittyisi Barbeihin. Lopulta löysin vain muutaman kopionuken, kun kauppa muuten vaikutti ihan joltain Pentikin (tai vastaavalta) liikkeeltä. Katsellessani hieman hämmentyneenä niitä muutamaa nukkea myyjä tuli kysymään, että voisiko hän auttaa. No minä sitten kerron luulleeni että kauppa myisi Barbien kalusteita ja muuta nukketarviketta. Nainen nauroi katketakseen ja totesi että ei tietenkään siellä mitään sellaista myyty, kuinka hassua että edes kuvittelin jotain sellaista. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Nukkeunia? Empty
ViestiAihe: Vs: Nukkeunia?   Nukkeunia? EmptyTi 30 Elo - 15:27

No hyvä ihme, kuinka sä nyt saatoit ajatella että Barbien talo -nimisessä kaupassa olis nukkekamaa? Laughing Aika hyvä Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Nukkeunia? Empty
ViestiAihe: Vs: Nukkeunia?   Nukkeunia? EmptyKe 1 Tammi - 16:05

Näin unta että olin mummollani käymässä ja mukanani oli pari nukkea. Siellä oli myös joku julkkis, en tiedä kuka, mutta joku todella vaikutusvaltainen tyyppi (ei se nyt sentään ihan Obama ollut mutta...  Embarassed  ) ja hän osoitti paljon kiinnostusta nukkeihini. Olin tosi otettu. Nuket olivat tietysti kotonani, mutta mullahan oli mukanani ainakin 2! Vaan niitäpä ei löytynyt mistään. Kävin kaikki kaapit läpi ja ei  Sad  Sitten yritettiin katsoa kuvia netistä... ei löydy sivua, sivu ei aukea... Kyllä olin pettynyt!  Sad   Laughing 
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Nukkeunia? Empty
ViestiAihe: Vs: Nukkeunia?   Nukkeunia? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Nukkeunia?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: