Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 nyt tökkii

Siirry alas 
+11
tempokisu
Milia
Adalmina
Tinttufia
caracal
Evangelina
-Tähtiloiste-
Silky
Jenna
Ecifircas
Maarit
15 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

nyt tökkii Empty
ViestiAihe: nyt tökkii   nyt tökkii EmptySu 1 Elo - 20:28

nimittäin tää mun barbeilu... pitkään aikaan kokoelmassa ei ole tapahtunu mitään uutta ja kirppis-reissut on yhtä tyhjän kanssa... jotakin tarttis teherä, mutta mitä? Vaatteiden tekoa yhdessä vaiheessa harkitsin, mutta se on nyt sitte jäänyt.

Eli vinkkejä miten päästä taas keräilyyn/harrastukseen kiinni. Olen jopa miettiny osan nukkein poismyymistä affraid
Takaisin alkuun Siirry alas
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas


Viestien lukumäärä : 235
Join date : 01.07.2010

nyt tökkii Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii EmptySu 1 Elo - 21:01

Ootko kokeillut dioramojen / nukketalon rakentelua? Kierrätyskeskuksista saa hyviä kaappeja joista saa rakennettua hyviä taloja.

Takaisin alkuun Siirry alas
http://muovikenka.vuodatus.net/
Jenna
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Jenna


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 30.07.2010
Ikä : 28

nyt tökkii Empty
ViestiAihe: (:   nyt tökkii EmptySu 1 Elo - 21:29

Jos alottaisit kerään,jotain uutta nukke sarjaa ;--)
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

nyt tökkii Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii EmptyMa 2 Elo - 15:16

Kun mua alkaa tökkiä, pidän tauon. Harrastuksen pitää olla hauskaa, ei mitään pakkopullaa. Jos ei nappaa niin sitten ei.
Itse en kuitenkaan myisi nukkeja pois, on kurjaa katua myöhemmin. Innostus tulee takaisin jos on tullakseen. Mieluummin laittaisin nuket vaikka varastoon ja jos ei esim. vuodessa tee mieli koskea niihin ollenkaan, sitten ehkä alkaisin kaupitella niitä.

En ole tehnyt nukenvaatteita aikoihin kun en ole ehtinyt. Aikomuksena on kyllä tehdä, kunhan vaan ehdin. Lankoja ja kankaita olis iso läjä.

Mulla on tän harrastuksen suunta hukassa, ollut jo pitkän aikaa. Halusin aina kokoelman jossa olisi vähän kaikkea, sellainen ikään kuin läpileikkaus modernien nukkejen historiassa Laughing Nyt nää olis tässä... ja nyt vois "erikoistua". En vaan tiedä mihin keskittyä. Tilaakin on niin vähän. Silkkejä tahtoisin, mutta niitä vanhempia, ja niihin palaa kauheasti rahaa. Uudet olis halvempia mutta kun mä tahdon niitä vanhempia, ja nimenomaan NRFB. Katselin yksi päivä Angelic Dreamzissa Dusk to Dawnia, mutta se hinta: $400, ja tullit päälle check this Mä tarvin sponsorin Laughing 1980-l nuket on ihania mutta niitäkin mulla on jo niin paljon...
Takaisin alkuun Siirry alas
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas


Viestien lukumäärä : 235
Join date : 01.07.2010

nyt tökkii Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii EmptyMa 2 Elo - 16:37

Tuike on oikeassa. Minäkin koin tylsistymistä tuossa keväällä, ei kiinnostanut oikeen maalata nukkeja, ei ostaa, ei tehdä niiden kanssa mitään. Niinpä pidin taukoa ja sitten kun löysin tämän paikan niin iski sellainen, "pakko nukkeilla koko ajan"- into. Sitten aloitinkin tuon nukketalo projektin ja nyt kiinnostaa taas hirvesti kaikki nukke jutut. Saa nähdä milloin iskee itelleni taas "ei jaksa kiinnostaa"- kausi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://muovikenka.vuodatus.net/
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

nyt tökkii Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii EmptyMa 2 Elo - 21:05

kiitos kaikille cheers ehkä pidän vähän taukoa, tosin suunnittelen kierrosta eri paikkakuntien kirppiksille, ehkäpä sieltä löytyy joku uusi nukke. Tosin olen vähän kyllästynyt noihin perusblondeihin, mutta niiden ulkonäönhän saa muutettua ihan täysin ku re-roottaa uudelleen.

Onko kellään kaavoja moden muse-nukkejen vaatteisiin? Mulla on muutamia nukkeja, mutta ku niille raukoille ei oo vaihtovaatteita...
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

nyt tökkii Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii EmptyTi 3 Elo - 21:20

mulla oisi jokunen, Barbie Bazaar -lehdissä tosin. Mutten ole vielä itse tehnyt niitä. Louise ja Fernanda käyttää paljon ihan perus Fashion Fever-vaatteita ja Louise myös silkkien vaatteita (hän on varannut ne, Fernanda ei kuulema saa niitä käyttää Rolling Eyes Wink ). Jos joku haluaa, voin kokeilla skannata niitä, tai lähettää valokopiot postitse halukkaille postikulujen hinnalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

nyt tökkii Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii EmptyTo 2 Syys - 1:03

Alkoivat kyllä kaappini Barbie vuoret ja tekemättömät projektit tökkiä pahemman kerran. Niinpä pistin suursiivousvaihteen päälle ja keräsin kaiken ylimääräisen muovipussiin. Päivänvalolla pitää vielä vilkaista, ettei sekaan joutunut mitään, joka pitäisi pelastaa. Ne nuket, joita en suuressa armollisuuden puuskassani ole päätynyt pelastamaan listailen joutessani huutikseen. Tarttee tosiaan harventaa tekemättömien töiden listaa oikein urakalla, kun alkaa jo Barbien muokkaaminenkin stressaamaan pale Jep, mutta eiköhän pienestä siivouspoistomyynnistä saa taas uutta virtaa Barbeiluun Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

nyt tökkii Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii EmptyTo 2 Syys - 15:05

Mä taas en millään raaskisi myydä mitään pois -ajattelen heti että niille tavaroille tulee paha mieli Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

nyt tökkii Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii EmptyTo 2 Syys - 21:15

Mä olen samanlainen: ajattelen, että nukelle tulee paha mieli, jos laitan sen pois. Vieläkin muistan, kun varmaan joskus seitsemän vuotiaana (olen 80-luvun lapsi) annoin Tuire-nuken afrikan lapsille vietävään lelukeräykseen. Mulle tuli huono omatunto siitä, että laitoin sen pois. Mutta halusin osallistua siihen keräykseen, koska mulla oli tosi paljon leluja. Ehkä Tuire sai hyvän kodin Afrikassa ja rakastavan äidin myös siellä. I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

nyt tökkii Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii EmptyPe 3 Syys - 0:49

Kyllä se aina tuntuu tietty hieman pahalta, kun laittaa nuken pois, mutta ottaen huomioon miten vähän nämä nuket ovat saaneet huomassani eivät ne varmastikaan pahastu. Toivottavasti löytävät uuden kodin, jossa saavat osakseen rakkautta ja pääsevät leikkien pääosaan Smile

Toivottavasti Tuire tosiaan löysi hyvän kodin. Lapsena leluista luopuminen oli varmasti vielä paljon vaikeampaa, nyt on ne tietyt nuket joista ei luopuis kirveelläkään, mutta osa on jäänyt melko tuntemattomiksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

nyt tökkii Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii EmptyPe 3 Syys - 8:43

Nyt tökkii se asia, minkä vuoksi alunperin innostuin nukeista: vaatteiden tekeminen! Sad
Ensinnäkin ideat tuntuvat olevan hukassa, koko ajan tuntuu olevan kiire tehdä jotain muuta ja ennenkaikkea: olen nyt tuijotellut niin paljon nukkelehdissä/netissä kuvia vaatteista ja ne kaikki ovat niin upeasti ja taidokkaasti tehtyjä -ettei minua todellakaan huvita ommella omia räpellyksiäni!!!! Bläääh.... olo on aivan blääh.... Tekisi mieli vain shoppailla kaikkea kivaa nukeille...
Kunpa voisi ostaa omaa aikaa. Ensi viikko tulee olemaan vielä kiireisempi kuin tämä, lasten vieminen ja hakeminen vie oikeasti päivästä ison osan! Ja sitten kaikki kotityöt. Bläääh.....
Lieneekö kaikenkaikkiaan kyse syysväsymyksestä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

nyt tökkii Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii EmptyPe 3 Syys - 21:18




Kuules caracal - kyllä sinun vaattesi ovat niin upeat ja taidokkaasti tehtyjä, eikä mitän räpellyksiä! Så de så! Sano hän jonka kaikki kauneimmat ja tyylikäät vaatteet ovat caracalin tekemiä... Siis nukkejeni vatteet....

Mutta tiedän tunteen, aika vaan ei aina riittä tähän nukkeiluun. Kun ne lapset, koti ja mieskin vaati vähän aika. cleaning sucks
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

nyt tökkii Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii EmptyPe 3 Syys - 22:01

Caracalin luomukset on tosiaan erittäin kaukana räpellyksistä! Mulla on myös ilo omistaa niistä jokunen heartbeat
Olis kyllä kauhee hinku ommella etenkin avanteille vaatetta mutta se samainen aika pula vaivaa tääläkin. Eilen pongasin eepparista niin ihanan puvun ja mun nuket haluais sen tapaisen ihan välttämättä drunken Hintansa vuoksi se täytyis kuitenkin toteuttaa ite

Takaisin alkuun Siirry alas
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

nyt tökkii Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii EmptyPe 3 Syys - 23:39

Nukkeilu ei saa olla pakkopullaa kuten on monet kerrat todettu... harrastus pitää nimenomaan mielen virkeänä kun työmaa ei ole maukasta antia, mutta sitten pitää varmaan kiinnittää huomiota mahdollisiin muihin harrastuksiin ja laittaa nuket siksi aikaa lootaan odottamaan parempia aikoja. Minua nuketuttaa nyt liikaakin taas! Cool Yritän kuitenkin pitää himoni jotenkin kurissa ja edistää tuota taloa vaikka sillä aikaa... Kyllä se siitä taas! thumbs up Ei aina tarttee innostaa.

Ja täällä otetaan taas vastaan vaihteeksi muusia jos jollain on... Very Happy Ei ois entisiä ehkä pitänny myydä kun nyt haluaa maalata naamoja!
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

nyt tökkii Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii EmptyLa 4 Syys - 15:33

Kiitokseni sanoistanne Adamina ja Tinttufia!!! Se on vaan tämä akan aivot, jotka ovat kasvaneet täydellisyyden tavoittelun ilmapiirissä ja mikäli siihen ei yllä, niin on 'turha tehdä koko asiaa'.... Tätä kun on pienestä asti opetettu, niin menee aikansa hyväksyä oma rajallisuutensa.
Kyllä tämä taas tästä Smile .
Shoppailu ei kyllä töki yhtään... tänään pitäisi mennä ebaysta etsimään vihreät lasisilmät BJD nukkesille ja kenkiäkin tarvittaisiin lisää... ja eipä muutama uusi peruukkikaan haittaa tekisi sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

nyt tökkii Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii EmptyLa 4 Syys - 18:59

Caracal, teet tosi hienoja vaatteita, eli unohdappas ne alemmuudentuneet Very Happy
Se on kyllä totta että taidon karttuessa alkaa vaatia itseltään enemmän ja enemmän. En ole itsekään tehnyt nukenvaatteita aikoihin, mutta innostus alkaa taas hiipiä. Tein lempparibratzilleni Halloween-asun, mutta nyt olis hattuongelma... Kuvia tulee (kai) joskus... Mikäli tytsy siis saa hatun päähänsä Rolling Eyes

En mä olis lapsena ainakaan raaskinut lahjoittaa pois lelujani! Eiköhän se Tuire hyvän kodin saanut. Jännä ajatella missä se nyt on -ajattele jos se on jonkun rakas lapsuusmuisto.
Olen kertonutkin että mulla on kummityttö Togossa, ja lähettelen hänelle kirjeitä säännöllisen epäsäännöllisesti. Nyt Plan on lopettanut lahjojen lähettämisen, eli en siis enää voi lähettää lahjoja, ainoastaan kortteja ja kirjeitä. Ja valokuvat on ok. Silloin kun lahjoja vielä sai lähettää, laittelin kaikkea pientä. Sitten kerran sain valokuvan jossa tyttö piteli kädessään multa tullutta tarrakirjaa. Hassu tunne, maailma oli yhtäkkiä niin pieni. Tarrakirja oli ollut mulla, ja nyt se olikin siellä kaukana! Ihme Shocked
Harmi kun lahjat on nykyään kiellettyjä, mutta toisaalta ymmärrän; kaikilla lapsilla ei ole kummeja, ja lahjat voi aiheuttaa kateutta ja eriarvoisuutta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

nyt tökkii Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii EmptyKe 8 Syys - 13:55

Nyt tökkii vähän kun nukke jumahti tulliin... ei siinä mitään mutta tietää, että sillä menee taas "pieni" ikuisuus vaikka kuinka ois paperi valmiina Rolling Eyes Nukke tulisi reilussa viikossa minulle mutta tullissa viettää varmaan sen kaksi. Katsotaan nyt. Ehkä ne yllätäs positiivisesti. Muutan kohta vaikka vain sen takia toiselle paikkakunnalle, että sais itse sen tullista hakea. En maltttanut kuitenkaan hyvää tilaisuutta antaa mennä hukkaan... kun on halvemmalla nukke tarjolla mitä sen esikuvansa niin siihen on tartuttava... Laughing Edes alveineen ja huolannan kanssa ei tule niin kaliiksi kuin graalin malja nukkeni... onneksi saan sen tehtyä tästä tulevasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

nyt tökkii Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii EmptySu 12 Syys - 12:20



Nyt tökki, tai suorastaan ahdistaa... Kun nukkeja alka olla liika. Tai en ole ihan löytänyt mun juttuni vielä, tai siis kokoelmani on vähän sitä sun tätä. No



Olen käynyt läpi vähän nukkeja ja vaatteita ja nyt minulla pyykkikorillinen nukkeja jonka aion myydä bounce Nyt pitäisi vaan kuvata ja laitta huutikseen.....
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas


Viestien lukumäärä : 235
Join date : 01.07.2010

nyt tökkii Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii EmptyKe 22 Syys - 22:17

Nyt tökkii.. nimittäin nukketalon rakennus. Tuo on varmaan viikon seissyt tuossa niin ettei ole tapahtunut mitään muutosta. Voihan se olla kun pääsen sisustamisen makuun innostun tuosta taas. Tällä hetkellä minua innostaa enemmän nukkejen tuunailu ja vaatteiden tekeminen! Minulla on monta vaateideaa jotka suunnittelen toteuttavani.. Saa nähdä toteutanko Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://muovikenka.vuodatus.net/
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

nyt tökkii Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii EmptySu 3 Loka - 16:19

Tökkii tää ainainen rahan- ja tilanpuute Rolling Eyes Pitäis keskittyä nukkeihin jotka mulla on, mutta koko ajan tahtoisin vaan lisää. Ja kun ne ei edes mahdu minnekään!

Olen tässä pohtinut että alkaisin keskittyä vain ja ainoastaan kalliisiin nukkeihin, esim. ei saa ostaa jos maksaa alle satasen. Silloin en voisi kovin montaa nukkea ostaa, joten hyllytkään ei täyttyisi niin nopeasti Laughing Jos moisen päätöksen teen, alan kai ostamaan vain silkkejä.
Mutta pärjäisinkö parilla uudella nukella per vuosi? Olishan ne arvokkaita ja upeita, mutta silti...

Katsoiko joku MTV3:sta Ursula Kähärin haastattelua? Löytyy katsomosta aamu-tv:n ohjelmista jostain... Anteeksi, en jaksa etsiä linkkiä Rolling Eyes
Olen ennenkin nähnyt juttua hänen kokoelmastaan ja se on mahtava! Sinne kun pääsisi! Katson kuitenkin myös kauhulla; laatikoita ja laatikoita... kaikkialla. En halua tuollaista tulevaisuutta. Haluan tietää mitä nukkeja omistan ja haluan katsella niitä enkä piilottaa niitä laatikoihin. Mutta väkisinhän siinä käy noin kun nukkeja kertyy, ei ne voi mahtua esille kaikki.

Ahdistavaa tää keräily scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

nyt tökkii Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii EmptySu 3 Loka - 19:02

Olisi se varmaan 'järkevämpää' keskittyä niihin kalliimpiin -minullakin on noita tusinabarbeja kaapintäytteenä aivan liikaa, silloin alussa kun vähän innostuin liikaa. Arvokkaammat nuket myös säilyttävät arvonsakin paremmin -perusbarbeista ei tahdo päästä eroon kuin jakamalla ilmaiseksi. Onneksi voin tyttärelleni sujauttaa silloin tällöin nuken Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

nyt tökkii Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii EmptySu 3 Loka - 20:15

Mulla on nukkevitriini kutakuinkin täynnä. Muutamalle Holiday-nukelle on vielä tilaa (niille olen varannut oman hyllyn), mutta muille ei juurikaan enää löydy paikkaa. Sen olen päättänyt että en osta noille enää lisää hyllytilaa. Tuolla siis majailee kasarit ja muusat, ja ahdasta on... Silkkejä ei voi laittaa noiden joukkoon, tuntuu että ne ei viihdy Laughing Silkit on tällä hetkellä eteisen pöydällä ja siihen mahtuu kyllä lisää Wink

Arvokkaat säilyttää arvonsa, juu, eli varmaan olisi ihan fiksua keskittyä niihin. Harkita tarkkaan minkä haluaa ja ostaa vaan nukke tai kaksi vuodessa Rolling Eyes Luulen että se voisi jopa tulla halvemmaksi kuin ostaa vähän väliä näitä "sain halvalla"-tapauksia Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

nyt tökkii Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii EmptyMa 4 Loka - 7:24

Katsoin Ursula Kähärin tv:stä... jaa-a olipas melkomoinen kokoelma, mutta eipä siitä kyllä paljoa iloa ollut kun laatikossa olivat. Nähtävästi hänellä on kuitenkin jokin tila vuokrattuna noille nukeille säilytykseen, sillä tuskin omassa kodissa pitää tuollaista laatikkomerta.

Itellä tökkii ajanpuute rajan puutteen lisäksi. Tänä syksynä opintoja tulee ehkä vähän liikaakin, mutta jos saan kaikki suoritettua, niin ovatpahan sitte pois alta... välistä meinaa vain epäusko hiipiä, että näinköhän ehdin kaiken... mutta asia ja päivä kerrallaan.

Nukkeilu ja kaikki muu jää nyt vähemmälle... en edes muista milloin olen koskenut nukkeihin tai tehny re-roottausta tai muuta. Harmittaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

nyt tökkii Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii EmptyMa 4 Loka - 14:38

Onneksi nuo nuket odottavat ihan kärsivällisesti Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





nyt tökkii Empty
ViestiAihe: Vs: nyt tökkii   nyt tökkii Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
nyt tökkii
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
 Similar topics
-
» netistä ja ebaysta ostaminen

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: