| Myscene | |
|
+3caracal Tinttufia Ecifircas 7 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Ecifircas Model muse
Viestien lukumäärä : 235 Join date : 01.07.2010
| Aihe: Myscene Su 1 Elo - 22:53 | |
| Onko täällä muita maiskareiden keräilijöitä? Minulle on kertynyt 2 Noleeta, Delancey, 2 Westleytä (toinen on se ilmeilevä malli) ja Chelsea. Kuvia voin laittaa kunhan kotia pääsen. Nyt olen innostut todella paljon Myscene pojista. Joskus talvellä löysin kirpputorilta Hudsonin. Se joutuikin aika nopeasti laatikon pohjalle kunnes nyt kaivoin sen esille ja otin sen tänne pohjoseen mukaan tuunailtavaksi. Nyt iski sitten sellainen; Pakko saada lisää maiskari poikia , kun huomasin kuinka kivaa tuon maalaaminen on. Niin ja onko Myscenejen valmistus lopetettu vai eikö niitä vain enää tule suomeen? |
|
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: Myscene La 7 Elo - 17:43 | |
| Maikskarit kyllä tehdään vielä, mutta luulen että niitä ei tuodaan Suomen enää? En ainakaan ole nähnyt uusia nukkeja piiiiitkän aikaan.... Ja kaikki vanhat on myyty loppuun Multa löytyy 4 tyttöjä ja 3 poikia. Täytypä etsiä jos löytyisi kuvia jostain |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Myscene La 7 Elo - 18:51 | |
| iteltä löytyy vuoden 2002 "wave 1" kaikki kolme nukkea (madison/westley, barbie, chelsea), sekä vuoden 2003 "spring break" hudson ja 2004 "back to school" river. hirveesti en sitte oo innostunu noista. |
|
| |
Ecifircas Model muse
| Aihe: Vs: Myscene Su 8 Elo - 11:53 | |
| Minäkään en ole nähnyt mysceneja aikoihin. Eräässä halpahallissa oli Jammin in jamaica Weatley, mutta se nyt on vanha nukke. Harmi kun ei tule suomeen enään. Ei tainnut olla menekkiä Mysceneillä |
|
| |
Tinttufia Silkstone
| |
| |
Ecifircas Model muse
| Aihe: Vs: Myscene Ke 22 Syys - 19:05 | |
| Oijoi mikä kokoelma! Tahtoisin nuo jätkät tuosta! Varsinkin tuon käkkäräpäisen, mikäs sen nimi on.. noo en muista. Mistä ostit? |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Myscene To 23 Syys - 11:12 | |
| Minultakin muutama maiskari tuolta kaapin kätköistä löytyy -pitääkin jossain välissä ottaa kuvaa. Taidan tykätä maiskareista enemmän kuin normaali Barbeista (voi johtua siitä, että maiskareilla ei yleensä ole sitä imelää hymyä mikä monella barbiella on).
Hieno kokoelma Tinttufialla!! |
|
| |
Tinttufia Silkstone
| Aihe: Vs: Myscene To 23 Syys - 13:24 | |
|
Kiitos!
Kaikki nukkejani olen ostannut huuto.netistä. Pojat ovat vasemmalta oikealle: Tyson (Jammin in Jammaica Surfrider), Bryant (Spring Break) ja Sutton (Hanging Out).
Haluaisin vielä Swappin Styles nuken, eli se jonka voit vaihtaa pään. Ja olisi hauksa jos omistaisin sellainen hymyilevän maiskarin, eli joku Getting Ready sarjasta.....
|
|
| |
Ecifircas Model muse
| Aihe: Vs: Myscene To 23 Syys - 22:04 | |
| Aivan, minä yritän metsästää kirpputoreilta maiskareita. Harmi vaan, että aika harvoin löytyy. Kunhan saisin nukeilleni jostakin mukavia vaatteita joihin heidät pukea, niin voisin ottaa kuvia. Minä kun en kelpuuta nukkejani pinkkeihin kimoleksi mekkoihin |
|
| |
Alonces Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 70 Join date : 17.08.2010 Paikkakunta : Lapua
| Aihe: Vs: Myscene La 2 Loka - 9:53 | |
| mulla on toi oikealla oleva Chelsea, just sama ja sit on viel yks Barbie ja Madison/westley |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: Myscene La 2 Loka - 17:52 | |
| Poika maiskareita minulla taitaa olla viisi, jos oikein muistan, mutta tyttöjä taitaa olla enää vain kaksi, kun keväällä myin suurimman osan poies (mm. sellaisen swappin styles nuken useine päineen) |
|
| |
MissHamtaro Kirppisnukke
Viestien lukumäärä : 12 Join date : 10.11.2010 Ikä : 27
| Aihe: Vs: Myscene To 11 Marras - 15:39 | |
| Itselläni on vain kaksi My Sceneä, se tumma käkkäräpää (olikohan nimi joku Weatley? Weastley? En muista) ja punatukkainen Chelsea. Pari kuvaa Chelseastani: |
|
| |
Rana Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 26 Join date : 25.04.2011
| Aihe: Vs: Myscene Ke 27 Huhti - 20:36 | |
| Pitkään suosikkini asemassa keikkunut maiskari poikanen Bryant on saanut minutkin etsiskelemään lisää herralle urospuolisia kavereita, tosin heikoin tuloksin. Onneksi sillä on Westley neiti seuranaan, mutta kyllä, näitä olisi kiva saada kämppääni asumaan. Jatketaan neulan etsimistä heinäsuovasta. Bryant Westley Nuo mukana tulleet tuet ovat olleet kovassa käytössä. Ainakin minulle todella tarpeelliset. |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: Myscene Ti 17 Toukokuu - 13:31 | |
| Minulla on muutama noita My scene miekkosia ihan kuriositeettina, mutta ajattelin kyllä yhden pistää taas myyntiin, kun tila alkaa kaapeista loppumaan, enkä erityisemmin keräile My scene nukkeja. Oheisessa kuvassa esiintyvä hyväkuntoinen River olisi siis lähdössä myyntiin, jos olet kiinnostunut niin lähetä yksityisviestinä tarjous, jos et ole kiinnostunut niin listailen sitten nuken jossain vaiheessa huuto.nettiin. |
|
| |
Rana Gateway Barbie
| Aihe: Vs: Myscene Ma 23 Toukokuu - 20:39 | |
| Lähetin yksäriä tuosta pojusta, jos hän vielä sattuu olemaan kotia vailla |
|
| |
Rana Gateway Barbie
| Aihe: Vs: Myscene Su 29 Toukokuu - 16:26 | |
| Perjantaina posti toi jotain mieluista... Evangelinalle kiitokset ja tässäpä muutama kuva. Adam tuli herralle nimeksi Ompas kuvaan yksi Flavaskin eksynyt, mutta kun lainasi Adamille vaatteita niin saakoon anteeksi(?) |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
| Aihe: Vs: Myscene Ma 30 Toukokuu - 12:47 | |
| Hyvin näyttää Adam kotiutuneen ja leffa valinnatkin ovat aivan kohdallaan |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Myscene | |
| |
|
| |
| Myscene | |
|