| Wilde Imagination | |
|
+15tempokisu Aliisa myrva AliceX Mimosa Plasticia mirabella Tabitha Tinttufia SweetNeat Adalmina feliara caracal Evangelina Santra 19 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Mimosa Model muse
Viestien lukumäärä : 225 Join date : 25.08.2011
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Ti 31 Tammi - 19:53 | |
| Kiitos samoin, Tinttufia! Sieltä on tulossa vaikka mitä ihanuuksia... Apua!!! Se, että haluaisin sekä sen supian että Ellowynen hillitsee kyllä kummasti käytettävissä olevia nukkevaroja. Tummatukkainen Amber basic ja Lizette olisi kyllä kiva saada jossain vaiheessa... Mikä oli oma suosikkisi? Tein Prudence-neidilleni viikonloppuna oheisen mekon. Innoittajana toimi auringossa kimalteleva lumi. Harmi vain, että valokuvaustaitoni on niin surkea, etten saanut pitsin kimallusta kuviin. Vika on siis ehdottomasti kuvaajassa, ei kamerassa... |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Ke 29 Helmi - 10:25 | |
| Mimosan tekemä mekko on aivan mielettömän kaunis!!! (jep, se kimalluksen saaminen kuviin on kyllä jotain mahdotonta.... itsekin tuskailen aina saman asian kanssa ) Vähän taas minäkin sain kuvattua omaa lemppari Ellowyneäni: Essential Ellowyne, Too -Redhead by caracal0407, on Flickr |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: Wilde Imagination To 1 Maalis - 20:55 | |
| Kiitos, Caracal! Sitä oli kiva tehdä, valkoinen kun on ehdottomasti lempparivärini. Oletpa tehnyt Ellowyne-neidillesi ihanan sievän ja raikkaannäköisen asun. Sopii punapäiselle neitokaisellesi erinomaisesti. Ja kuvakin on niin kaunis ja valoisa, että... Silmäsi on kyllä pettämätön. Itselleni tupsahti synttärilahjaksi Ellowyne Wilde -linjan Lizette-nukke, mistä kiitos miehelleni. Koska toivon voivani tänä vuonna hankkia sekä yhden Ellowynen että Supia Rosyn, olen joutunut keskittämään nukkevarani niihin, enkä olisi saanut basic Lizetteä, ellei mieheni olisi sitä ostanut. Laitan neitokaisesta kuvia, kunhan saan aikaiseksi. Lizette on kyllä luonnossa huikaisevan kaunis. Ainoa tummaihoinen neitini, mutta erottuupahan joukosta edukseen. |
|
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| |
| |
Tinttufia Silkstone
| Aihe: Vs: Wilde Imagination La 3 Maalis - 17:59 | |
| |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Wilde Imagination La 3 Maalis - 19:01 | |
| Ellowyneillä on ollut mukava ulkoilupäivä. Hienoja talvisia kuvia. Varsinkin ekassa kokovartalokuvassa asentokin on jotenkin niin luonnollinen Evangeline on kyllä todella kaunis pitkine ripsineen |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: Wilde Imagination La 3 Maalis - 21:03 | |
| Ihania kuvia, Tinttufia! Olet todella kauniisti sommitellut kauniit Ellowyne-neidit talviseen maisemaan. Ja Evangeline on niin ihana, että... Mustat, pitkät hiukset ovat kerta kaikkiaan upeat ja nuo silmät... WAU! Itse sain hieman nukkeaikaa nyt viikonloppuna ja ehdinkin tehdä Lizette-neidilleni mekon. Valaistus on valitettavasti tähän aikaan jo niin huono, että luovutin ja päätin kuvata neitiä paremmin huomenna, jotta näette paremmin neidin suklaanruskean ihon sävyn. |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Su 4 Maalis - 14:36 | |
| Tässä toivottavasti hieman parempi kuva Lizette-neidistä. Sain tämän nuken mieheltäni syntymäpäivälahjaksi jaa pidän tästä ihanuudesta todella kovasti. Wilde Imaginationilta on ilmestynyt nyt kolme erilaista Lizetteä, joista kaksi on tällaista (ainakin mielestäni) todella tummaihoista ja yksi hieman vaaleampi painos, joka on todella sievä hänkin. |
|
| |
Santra Model muse
Viestien lukumäärä : 282 Join date : 16.05.2010 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Su 4 Maalis - 14:44 | |
| Kiva, kun Ellowyne-sarjaan on tehty tummaihoinenkin tyttö. Siinä on samaa sisäänpäinkääntyneisyyttä kuin Ellowynessäkin, mutta näyttää vähän ujolta.
Söpö nukke tosiaan. Liittyykö tähän nukkeen jotain tarinaa? Onko hän joku Ellowynen ystävä? |
|
| |
AliceX Fashionista
Viestien lukumäärä : 80 Join date : 11.03.2012
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Su 11 Maalis - 11:04 | |
| Tarina menee, että Lizette on Rufuksen (Ellowynen ystävä) ystävä, joka muuttaa kaupunkiin ja tutustuu sitten myös Ellowyneen, Amberiin ja Prudenceen. Wilden sivuilta: ''She's a southern girl with lots of charm, and very little drama.'' Eli Amberin vastakohta ilmeisesti Lizette on kyllä aivan ihana, olen tässä arponut että minkä niistä kolmesta vaihtoehdoista voisin ostaa, peruukillisen vai tukallisen, basicin vai asun kanssa... Ei pysty päättämään, mutta kaikkia ei kuitenkaan ole varaa ostaa Kohta ne on jo loppuunmyyty sillä aikaa kun jahkailen. |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Su 11 Maalis - 12:11 | |
| Todella kauniin asun olet taas Mimosa ommellut! Sopii ruskealle neitokaiselle täydellisesti. AliceX: itse pelkään myös jahkailevani niin kauan, että kohta huutaa 'out of stock' nuken kohdalla. Mutta kun ei rahat riitä joka ikiseen suuntaan Ja ne himskatin tullimaksutkin sapettavat... |
|
| |
AliceX Fashionista
| |
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Ma 12 Maalis - 12:19 | |
| Kiitos, kiitos, Caracal! Nukeille on kiva ommella. Se on sellaista ihanan rentouttavaa näpertelyä näin kotiäidin arjen keskellä. AliceX:n Ellowyne on aivan ihana ja todella leidi! Kuvauspuitteesikin ovat todella kauniit. Aivan ihanat! Mistä ihmeestä olet löytänyt nukellesi noin ihania huonekaluja? Oma Pruni sai jälleen uuden asun. Tällaisen vähän hupaisamman painoksen... |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Ma 12 Maalis - 12:20 | |
| Hupsan... Pahoittelen kuvan suurta kokoa... Yritän muistaa pienentää taas ensi kerralla... |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Ma 12 Maalis - 16:18 | |
| - Mimosa kirjoitti:
- Hupsan... Pahoittelen kuvan suurta kokoa... Yritän muistaa pienentää taas ensi kerralla...
Ei ole vaarallista. Toki voi noita pieniä kuvia käyttää ja näin sivujen latausajat pysyvät kohtuullisina hitaillakin koneilla. Mutta foorumi käytännössä pienentää automaattisesti isoja kuvia tiettyyn maksimikokoon, joten sinänsä ei ole suurta vaaraa, vaikka isommankin kuvan postaisi. |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Ma 12 Maalis - 18:16 | |
| Ompas Mimosa loihtinut ihanan, pirtsakan mekon nukelleen Nätti kampauskin! |
|
| |
AliceX Fashionista
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Ti 13 Maalis - 16:45 | |
| Mimosan Pru on todella suloinen ja tuo peruukki on mahtava Mistä tuollaisia löytää? Kuinka moni muuten innostui Wilden uusista steampunk-nukeista? Itse melkein pompin tuolillani kun menin sivuille ja sitten pyörryin (no en kuiteskaan) kun näin minkä hintaisia asut olivat 140 dollaria. Vaikka onhan niissä kaikkea kivaa yksityiskohtaa ja varmasti ovat laadukkaasti tehdyt... Silti mulla ylittyi kyllä kipukynnys ja päätin että ostan vain ne basic Thean ja Phinin sitten kun seuraava palkka tulee. |
|
| |
Tinttufia Silkstone
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Ti 13 Maalis - 17:28 | |
| En oikein tykkää noista uusista Imperium Park nukeista. Ja tyyli ei ole mun juttu, siispä rahat säästyy. Mutta noissa vaatteissa on hurjasti yksityiskohtia ja olis kivaa joskus nähdä livenä... Tässä on linkki sivuille: http://www.wildeimagination.com/default.aspx?skinid=5 |
|
| |
AliceX Fashionista
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Ke 14 Maalis - 17:15 | |
| Kiitos Tinttufia linkistä, mä olen vielä niin uusi että yrittäessäni pistää sitä tuli ilmoitus ettei mulla ole linkitysoikeutta Mä odotan mielenkiinnolla, tuleeko millaisia muita hahmoja tuohon sarjaan, kun tarinaan kuuluu niin monenlaisia tyyppejä. Tykkäsin Wilden kuvien perusteella Phinistä ja saa nähdä millainen se onkaan livenä. |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| |
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: Wilde Imagination To 15 Maalis - 13:58 | |
| Kiitos, Adalmina ja AliceX. Vaalea peruukki tuli itse asiassa ihan nuken mukana. Olen vain ottanut sen auki ja letittänyt kahdelle letille, jotka kieputin sivuille ja kiinnitin parilla pinnillä. Simppeli kampaus, koska en muitakaan osaa tehdä. Moisen kampauksen saa siis helposti tehtyä varmasti monesta muustakin, pitkästä peruukista. Kokeilemaan vain, AliceX. Pakko myöntää, että vaikka Imperium Park -sarjan nuket ovat hienoja, en kuitenkaan itsekään innostunut niistä siinä määrin, että haluaisin niistä jonkin aivan omaksi hankkia. Nämä Ellowynet kun ovat Tonnerien ohella varastaneet sydämeni kokonaan. Asut ovat toki todella upeasti tehtyjä ja niissä on paljon ihania yksityiskohtia, mutta itse suosin tylsästi hieman romanttisempia tai takkipukutyylisiä vaatteita... |
|
| |
AliceX Fashionista
| Aihe: Vs: Wilde Imagination To 15 Maalis - 22:03 | |
| Ai se on kuin onkin Prudencen mukana tullut peruukki, tosi hienon näköisen olet siitä tehnyt. Kysyit niistä huonekaluista kuvissa aiemmin, meni ohi minulta silloin, mutta kalusteet ovat sekalainen sakki kirpparilöytöä, barbihuonekalua ja koriste-esinettä Tuo valkoinen metallituoli löytyi kirpparilta messinginvärisenä, maalasin sen vain valkoiseksi. Nämä isot tytöt tarvitsisivat kyllä enemmän huonekaluja... Mä tilasin muuten nyt sitten IP-nuket, laitan kuvia tännekin niistä kunhan saapuvat! |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Pe 16 Maalis - 9:48 | |
| AliceX: hienoa, että Suomeenkin tulossa IP nukkeja! Laita paljon kuvia kun saapuvat! Minä tykkäsin ihan siitä perus naisesta (jep, en muista nimeä ), toki se vaatetettuversiokin oli upea. Silmämeikki näytti ainakin promokuvissa hitusen sotkuiselta, toivottavasti liveversio on siistimpi. Mimosa: minä en saa itse tuollaista kampausta mitenkään aikaiseksi... olen aivan tumpelo sekä omien, että nukkejen hiusten kanssa. Pitääkö ne nuken hiukset käsitellä (siis esim. letittää) märkänä? Varmaan ainakin helpottaa? Minulla olisi monta BJD nuken peruukkia, jotka odottavat käsittelyä -kun vaan viitsisi (ja osaisi). Mistakenly Sad Ellowyne uusissa vaatteissa. Tästä nukesta jo meinasin luopua, jotenkin nuo blondit vaan eivät innosta, mutta innostuin taas nukesta kun sai uutta päällensä (valkea/vaal.sin. yhdistelmä toimii näemmä tälle neidille hyvin). Ellowyne Wilde, Mistakenly Sad by caracal0407, on Flickr |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Pe 16 Maalis - 19:30 | |
| Onnittelut uusien nukkiesi johdosta, AliceX! Toivottavasti laitat molemmista paljon kuvia tännekin. Olisi mielenkiintoista nähdä, miltä sisaruspari näyttää luonnossa. Caracalin Ellowynen asu on todella sievä ja upeasti tehty, kuten aina. Asu sopii Mistakenly Sad -neidolle täydellisesti! Mitä nukkien hiuksiin tulee, niin itse olen pessyt tehdasmömmöt (mikäli niitä on) ensin huolellisesti vauvashampoolla pois. Sen jälkeen annan peruukin kuivahtaa itsestään. Laitan tukan yleensä jonkin nuken seisomatelineeseen kuivumaan. Sen jälkeen kostutan peruukin ihan vain suihkupullolla sumuttelemalla ja teen kampauksen. Kosteata peruukkia on helpompi käsitellä ja suortuvat asettuvat mielestäni kauniimmin, eikä irtohiuksia lentele joka paikassa. Mikäli hiuskuitu kestää kuumakäsittelyä, niin aina parempi. Silloin niihin voi tehdä kiharoita vaikkapa kiehuvan veden avulla. Kokeilin kaavojen tekoa, jonka seurauksena Pruni sai tällaisen asun. (Rakastan tätä nukkea. On luonnossa huomattavasti kauniimpi kuin promokuvissa, joissa näytti mielestäni lähinnä pelästyneeltä ympyräisine silmineen.) |
|
| |
AliceX Fashionista
| Aihe: Vs: Wilde Imagination Su 18 Maalis - 15:13 | |
| |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Wilde Imagination | |
| |
|