| Barbie-esittelyjä | |
|
+4Maarit -Tähtiloiste- Silky anabdiel 8 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
anabdiel Hong Kong Lilli
Viestien lukumäärä : 88 Join date : 23.04.2010
| Aihe: Barbie-esittelyjä Ke 5 Toukokuu - 23:10 | |
| Heips! Ajattelin nyt perustaa tämän ketjun, ko mulla ainakaan ei oo aivan selvillä, että kellä on minkäkin nimisiä nukkeja. Eli tähän ketjuun voitte esitellä kokoelmienne päähenkilöitä ja heidän tarinoitaan. Mulla ei ole tähän heti heittää esittelyä, kun kuvat on toisella koneella, mutta tässä kohta, jahka pääsen vauhtiin |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Barbie-esittelyjä Ti 11 Toukokuu - 20:22 | |
| Daniella Mariella Esittelenpäs 2 nukkea jotka ovat olleet samoja koko ajan. Daniella (eka kuva, Costume Ball 1990) on pitkäaikainen suosikki. Nukella oli tämä persoonallisuus jo lapsena kun leikin, ja aikuisena kun tutustuimme "tauon" jälkeen uudestaan, muistin millainen tyyppi Daniella on. Hassua, miten tarkkaan sitä muistaakaan! Eli… Daniella on sellainen tuuliviiri joka aloittaa kaikkea ja jättää kaiken kesken. Poikaystäviä on joka sormelle eikä hän välitä siitä että on saanut kevytkenkäisen leiman. Daniella ei välitä käydä koulua (on ehkä noin 20v.), vaan tekee mitä milloinkin. Tällä hetkellä hän auttelee äitinsä pikkupuodin kassalla. Äidillä on ompelimo jossa myös myydään hänen omia tekeleitään, hän ei siis ompele pelkästään mittatilaustöitä. On varmaan turha sanoa että Daniella ei sitten osaa ommella ollenkaan. Daniellan isosisko Mariella (toka kuva, Super star 1988) on täysin vastakohta. Hän on rauhallinen ja tyyni, ja häntä pidetään ylimielisenä diivana vaikka hän itse asiassa on vain hiljainen tyyppi. Hän on voittanut missikisat, mutta ei malli/missimaailma kiinnosta häntä vaan hänellä on oma kynsistudio. Kun Daniella-siskolla on miehiä vaikka muille jakaa, Mariellalla ei ole yhtään. Hän tahtoo unelmaprinssin ja vaatimukset ovat kovat. Jää nähtäväksi löytyykö sellainen... Mariellalla ja Daniellalla on muitakin sisaria mutta he ovat sivuseikka. Työn alla mulla on tarina Jazz Babylle Täytyyhän mun leikkinukella olla hyvä persoonallisuus. |
|
| |
anabdiel Hong Kong Lilli
Viestien lukumäärä : 88 Join date : 23.04.2010
| Aihe: Vs: Barbie-esittelyjä Ti 11 Toukokuu - 21:15 | |
| Ihanat sisarukset, varsinkin Mariella alkoi kiehtomaan minua. Odotamme innolla jatkoa heidän tarinalleen Miekin yritän ehtiä laittaa piakkoin esittelyä mm. papasta |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Barbie-esittelyjä Ke 12 Toukokuu - 14:42 | |
| Kiitos Hassua miten tarkkaan sitä muistaa millaisia jotkut nuket on olleet. Joistain ei sitten ole juurikaan mielikuvia, ehkä ne on olleet leikeissä mitä milloinkin. |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 07.05.2010
| Aihe: Vs: Barbie-esittelyjä Ke 12 Toukokuu - 20:25 | |
| Mä löysin taannoin lapsena kirjoittamani nimilistan. Siinä oli siis kaikkien lapsuusnukkejeni nimet ja itse keksimäni syntymäajat. Rock Stars Divalla oli sama syntymäpäivä kuin mulla, mutta näytti olevan muutaman vuoden vanhempi. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Barbie-esittelyjä To 13 Toukokuu - 14:44 | |
| Aikamoinen löytö! |
|
| |
Maarit Model muse
Viestien lukumäärä : 288 Join date : 03.05.2010 Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Barbie-esittelyjä To 13 Toukokuu - 19:31 | |
| Elikkäs kokoelman hahmoja ja henkilöitä (täydentyy jahka selviää kuka on kuka) Morgana. luonnonhaltija, katselee valtakuntaansa Tutkii talven tekemiä tuhoja: Ja nämä kaksi löysivät siis tänään toisensa Jia Li ja Huang: Heillä odotettavissa treffit lähitulevaisuudessa, saa nähdä löytääkö paparazzit heidät.... |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Barbie-esittelyjä Pe 14 Toukokuu - 9:59 | |
| Tuo Morgana on kyllä herkku! Onneksi sain hankittua kyseisen pään jokunen aika sitten -muutoin jo kyyneltä harmissani täällä silmistäni pusertaisin. Nyt lähipäivinä Morgana saakin todistaa luonnon äkkiheräämisen -perennat puskevat mullasta huimalla voimalla! |
|
| |
Maarit Model muse
Viestien lukumäärä : 288 Join date : 03.05.2010 Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Barbie-esittelyjä Pe 14 Toukokuu - 10:35 | |
| pitääpä sitte päivitellä Morganan luomuksia jahka näitä "heräämisiä" pihalla tapahtuu, saa nähdä joutuuko keittelemään taikalannotteita kasvien herättämiseksi. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Barbie-esittelyjä Pe 14 Toukokuu - 20:34 | |
| En tiedä onko hän käynyt täällä pihalla mutta aikamoista heräämistä on tapahtunut Kaunis nukke..! |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Barbie-esittelyjä Pe 14 Toukokuu - 23:46 | |
| Tänään oli valtava määrä tulppaaneja avautunut! Kiitokset taikalitkujen tekemisestä |
|
| |
Siama Vintage
Viestien lukumäärä : 568 Join date : 03.05.2010 Ikä : 38
| Aihe: Vs: Barbie-esittelyjä Su 23 Toukokuu - 2:21 | |
| Ihanaa, kun muutkin nimeää nukkejaan Voisin esitellä pari omaani: Éva Mína Enja |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Barbie-esittelyjä Su 23 Toukokuu - 9:50 | |
| Kauniita neitoja Siama |
|
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: Barbie-esittelyjä Su 8 Elo - 8:46 | |
| |