| Näköisnuket | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Santra Model muse
Viestien lukumäärä : 282 Join date : 16.05.2010 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Näköisnuket Pe 25 Helmi - 23:53 | |
| Heip, en yleensä tykkää yhtään valmistajien näköisnukeista, kun he aina unohtavat jonkun itselle olennaisen osan tai piirteen hahmosta. Nyt törmäsin tuleviin Mattelin valmistamiin Pirates of the Caribbean nukkeihin - ja Jack Sparrow alkaa näyttää ihan Jackiltä, tai ainakin Johnny Deppiltä. Angelica Jolie näyttää liikaa ihan tavalliselta barbieltä, joten siitä en innostu. Mikseivät laittaneet sillekin mustaa kajalia silmien alle kuten leffan mainoskuvissa on? Liian pliisua: ei näytä merirosvolta... (meinasin vahingossa kirjoittaa marirosvolta...) http://www.flickr.com/photos/52946268@N08/5443667889/ |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Näköisnuket La 26 Helmi - 11:28 | |
| Jack Sparrow on tosiaan onnistunut (mutta tuleeko oikeasti tuollaisella naamamaalauksella massatuotantoon????), mutta tuo naikkonen nyt on vaan rivibarbie jolle on laitettu merirosvovermeet päälle. Olen täysin samaa mieltä Santran kanssa, että näköisnuket eivät yleensä ole kovin onnistuneita. Tonnerin näköisnukeista pidän enemmän kuin Mattelin, onko kyse sitten koosta: eli onko isompaan nukkeen helpompi saada kasvonpiirteet esille? |
|
| |
Kuurankukka Fashionista
Viestien lukumäärä : 194 Join date : 18.06.2010
| Aihe: Vs: Näköisnuket La 26 Helmi - 13:07 | |
| Omasta mielestäni Spock on ainakin näköisnukeista onnistunut. No laihan oloinen kropaltaa tuo on, siinä ovat vanhempaa Spockia hieman mallintaneet. No toisaalta tuo vartalomuottikin on laiha.
Eriasia on ostaako noita 2 kukaan muu kuin nuoruudessaan Star Trekiä seuranneet tai fanit. Ensimmäiseen ryhmään itse kuulun. |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Näköisnuket La 26 Helmi - 13:08 | |
| Jack on NIIIIIN ihana! Toivottavasti pysyykin ton näköisenä! PLIIISSS! Pakko saada, maksoi mitä maksoi |
|
| |
Aurora Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 59 Join date : 05.07.2010
| Aihe: Vs: Näköisnuket La 26 Helmi - 13:26 | |
| Sen naisnuken ei olekaan tarkoitus näyttää Angelina Jolielta, vaan Penelope Cruzilta, ja mun mielestä se on ihan hyvin onnistunut. Hankin varmaan naispiraatin vaatteiden takia, mutta Jack on ihan pakkohankinta tuollaisenaan! Toivottavasti eivät sössi naamamaaleja myytävälle versiolle. Mad Hatter tuli hyvillä maaleilla, joten oon luottavainen tuonkin suhteen. Oon odottanut jo vuosia Johnny Depp -nukkea jolla on tuollainen kasvomuotti! |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: Näköisnuket La 26 Helmi - 18:16 | |
| Joo: mä mokasin. Penelope Cruz. En oikeastaan seuraa mitään näitä kauniita naisia mediasta ja nimet menevät sekaisin. Mielestäni naisnukessa saisi olla enemmän asennetta. http://www.imdb.com/media/rm3750134784/tt1298650Tai sitten olen nähnyt niin paljon Mattelin 'näköisnukkeja', jotka näyttävät barbielta - ja ehkä se vieroksuttaa. Jos nuket olisi tehty bratzin mukaan, hyväksyisin varmaankin 'bratziyden' mausteena (koska ne eivät niin suoraan yritä olla näköisiä olematta sitä), mutta barbieen mulla liittyy liikaa kiltin tytön kliseitä. Paradoksaalisti tykkään toisaalta Daisyistä ja Pedigreen Sindyistä, jotka ovat superkilttejä, mutta ne eivät hymyile (mikä ei ole itsellenikään ole sellainen automaattinen päivittäinen ilme)... Tuntuu, että jos nukesta paistaa barbie-muotti taustalla, en pääse 'mukaan' nuken esittämään hahmoon, vaan näen sen 'muotin' läpi - ja valitettavasti barbie on mulle sellainen muotti, johon on vaikea samaistua (vaikka omistan kyllä n. 60 Barbieta). Ehkä se on vain kasvanut liian semmoiseksi stereotypiaksi mun mielessä, kun taas merirosvot edustavat mulle kapinaa, joten ne maailmat ovat hyvin kaukana toisistaan (mulle). Barbie on Barbie, enkä kykene näkemään sitä minään muuna. Barbieen ei liity millään mitään 'tummaa', salattua ja torjuttua, paheellista tms. Mad Hatter-nukestakin se puuttuu täysin, vaikka elokuvassa myös hullu puoli on esillä. Ehkä kun ne tehdään lapsille, niin niissä ei voi olla synkkyyttä? Tiedän, että joillekin teistä barbieen liittyy samanlaista lapsuudesta jo iskostunutta tunnelatausta, mitä minulla on Daisyyn ja Sindyyn - ja toivon, ettei oma näkökantani loukkaa. Jos Penelopesta tehtäisi Sindy Pirate -kopio, voisitte ehkä ymmärtää vieroksuntani. |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: Näköisnuket La 26 Helmi - 18:28 | |
| - Kuurankukka kirjoitti:
- Omasta mielestäni Spock on ainakin näköisnukeista onnistunut. No laihan oloinen kropaltaa tuo on, siinä ovat vanhempaa Spockia hieman mallintaneet. No toisaalta tuo vartalomuottikin on laiha.
Eriasia on ostaako noita 2 kukaan muu kuin nuoruudessaan Star Trekiä seuranneet tai fanit. Ensimmäiseen ryhmään itse kuulun. Spock? Tarkoitatko tätä Mattelin Spockia? Ei näytä ainkaan vanhalta Spockilta 60-luvulta, mutta uusista Star Trekin osista en tiedä. itse en ole Star Trek -fani, mutta Spockin hahmo kyllä yleensä on ihan mielenkiintoinen. http://mat.imageg.net/graphics/product_images/pMAT1-6898228enh-z6.jpg |
|
| |
Kuurankukka Fashionista
| Aihe: Vs: Näköisnuket La 26 Helmi - 19:59 | |
| Sen ei olekaan tarkoitus muistuttaa vanhaa Spockia, vaan uusimman elokuvan Spockia (siis uusin tähän mennessä, jatkoa lupailevat). Tuosta vanhemmastahan ei koskaan Mattel ole nukkea tehnyt. Mikäli on seurannut 60-luvan Star Trek TV-sarjaa tietää syynkiin. Toisaalta jos olisivat tehneetkin 80-luvulla (tai sitä ennen) Spockin, olisivat epäonnistuneet. Niinkuin Kirkin kanssa (joka ilmestyi Ken ja Barbie paketissa). Tässä vertailukuva uudesta ja vanhasta http://img.metro.co.uk/i/pix/2009/04/spocks_450x324.jpg |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: Näköisnuket Su 27 Helmi - 10:44 | |
| Moi, mulla itselläni on muutama Star Trek -nukke (valmistaja Playmates 1994-99), jotka hankin ihan hiljattain. Minua kiinnostaa maailmojen luominen nyt Daisy-koossa (9-9,5 inch -koko). Ei nämäkään nuket ole oikein sen näköisiä, mutta jostain syystä menettelevät. Spock 'nykyisessä ammatissaan' lipuntarkastajana. Takana olevan tarjoilukärryn työntäjä -nuken löysin kierrätyskeskuksesta, siinä ei ole mitään merkintöjä, mutta samankaltainen kroppa kuin Flavas-nukeilla, mutta pienempi ja jalat tönkömmät. Kapteeni Kirk ja Deanna Troi, psykologi-nainen, uusina junankuljettajina. (Juna on vielä kesken: sisustus maalaamatta.) Angie Dickinson -etsivä (ei myöskään näyttelijän näköinen: alkuperäisellä on minusta paksut huulet) ja Data, joku Star Trek -hahmo ja Big Jim -nukke taustalla |
|
| |
Kuurankukka Fashionista
| Aihe: Vs: Näköisnuket Su 27 Helmi - 13:59 | |
| Sen mustan hahmon nimi (millä on nuo lasit) on Geordi La Forge... Eri asia millä sitä Suomessa kutsuttiin. Katsoin Uutta sukupolvea lapsena, enkä omista DVD-boksiakaan tästä. |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: Näköisnuket To 3 Maalis - 20:14 | |
| Olen pohdiskellut tuolla harmeja -keskustelun yhteydessä sitä mahdollisuutta, että jospa minullakin olisi asperger, kun aika moni siihen liittyvä sopisi minuun (liian suoraa puhetta joskus). Yksi piirre on, että havaitsee yksityiskohtia (ilmeitä), joita muut eivät välttämättä huomaa. Toinen, mikä liittyy tässä ketjussa sanomisiini on, että aspergerilaiset ovat hieman ilmeettömiä: ehkä siksi en koe hymyileviä nukkeja 'aidoiksi'...? Jospa nämä kommentit selittyisivät sillä aspergeriydellä, kun netti-testissä sain 122 p. (sinussa on aspergeri-piirteitä) kun 'raja' normaalin ja aspergerin välillä oli 123, josta eteenpäin oli todennäköisesti asperger (josta 156 oli max pisteet). (Tämä oli jonkunlainen selitys-yritys... ) |
|
| |
Kuurankukka Fashionista
| Aihe: Vs: Näköisnuket To 3 Maalis - 21:59 | |
| Ei tuota tarvitse selittää, joko tykkää nukesta tai ei. Siis kaikillahan on oma maku niin nuken suhteen kuin muunkin asian. Toiset tykkää näköisnukeista toiset vain ei. Onneksi on paljon erilaisia nukkeja tehty, niin kullakin on valinnanvaraa kerätä. Itse kerään näköisnukeista vain Kenit (mattelin) no on noita Barbejakin 3 siunaantunut ainakin... Hetkonen onhan jossain ne 2 sisarustakin tai ainakin toinen (ellei ollut siinä pussissa minkä isäpuoli heitti roskiin). Tai siis en tarkoita pahalla, vaan kun on demokraattinen maa (vaikkei politiikan suhteen siltä tunne aina ) niin kaikilla on oikeus sanoa mistä ei tykkää ja mistä tykkää. Selitinköhän liian vaikeasti. Ajatukset taas juoksee tekstiä nopeammin, voi ei siis taas saan jonkun hullun idean yöllä... Viimeksi kesänä keksin tehdä lasikuidusta nukeille veneen, Eiffel torni nukeille voisi olla kiva. Onneksi tila ja materiaali hidastaa noita mun ideoitani. |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: Näköisnuket Pe 4 Maalis - 7:20 | |
| No, hyvä, jos ei loukannut ainakaan monia. Lasikuidusta vene ja Eiffel-torni... Voikun itsekin osaisin. lasikuitua en ole koskaan kokeillutkaan... eikö se ole vaarallista ilman jotain turvatoimia/erityistilaa? Opiskelukaverini joskus päällystivät sänkynsä laskuidulla ja tekivät siitä veistoksen. Olivat heittämässä patjallista sänkyä roskiin, mutta sanoin, että voisin ottaa sen itselleni kun se ei näyttänyt mitenkään pilaantuneelta. Nyt olen nukkunut siinä 5 vuotta - toivottavasti en saa siitä mitään kemikaaleja... Tosin siinä on petauspatja ja lakana välissä. Anyway: voisit alkaa myydäkin noita veneitä ja torneja... ! (Tarvitsisin merirosvolaivan... bratzeille, kun nyt joutuvat olemaan pienissä Playmobil-laivoissa, jotka vaan merkkavat laivaa... Ei sellainen laiva varmasti enää kotiini mahtuisikaan... mutta toisaaalta varmaan tekisin tilaa sellaiselle... ) |
|
| |
Kuurankukka Fashionista
| Aihe: Vs: Näköisnuket Pe 4 Maalis - 12:37 | |
| Ei lasikuitu ole vaarallista työstää, paikkasin sillä joskus autoani, se vain hmmmm tarttisi muotin.... Mutta laiva vain tarttisi muotin, tyyliin ohutsilmäinen verkko voisi kyllä sopia... Mutta ei ensin muut projektit. Nukeille siis kaupunki. |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Näköisnuket | |
| |
|
| |
| Näköisnuket | |
|