Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Vintage

Siirry alas 
+5
Adalmina
Evangelina
-Tähtiloiste-
SweetNeat
Silky
9 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Vintage Empty
ViestiAihe: Vintage   Vintage EmptyPe 25 Maalis - 13:45

Eiks täällä vielä vintageketjua olekaan..?
En keräile niitä (ovat upeita mutta ei vaan jotenkin iske, hintakin korkea) mutta äiskän vanha Skipper vuodelta 1964 multa löytyy. Uimapuku on oma ja ihan hyvässä kunnossa, mutta metallinen hiuspanta puuttuu. Korvasin silkkinauhalla  Smile
Superstar Barbieta 1977 olen kaivannut jo pitkän aikaa, sehän on se joka aloitti Superstar-kasvoisten nukkejen valmistuksen. Ja tadaa!!! Nyt mulla on se ja kyllä se on ihana  heartbeat En mä nyt tiedä onko se oikein vintagea... mutta Skipper on ainakin ja musta nää "vanhukset" vaan kuuluu yhteen kun ovat mun vanhimmat nuket. Tässä siis isosisko ja pikkusisko, saanko esitellä:
Superstar Barbie 1977 & Skipper 1964


Viimeinen muokkaaja, Tuike pvm To 7 Marras - 14:36, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
SweetNeat
Fashionista
Fashionista
avatar


Viestien lukumäärä : 75
Join date : 06.03.2011

Vintage Empty
ViestiAihe: Vs: Vintage   Vintage EmptyPe 25 Maalis - 17:24

Onpas hyvin säilyneet ja kauniit vanhat nuket! Vintage-nukeissa on oma viehätyksensä, mutta varmaan aika monet niistä ovat "loppuun leikittyjä", ja ne jotka eivät, ovat sitten turhankin hinnakkaita.
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

Vintage Empty
ViestiAihe: Vs: Vintage   Vintage EmptyPe 25 Maalis - 20:41

Ihanat nuket. I love you

Mä taidan kanssa laittaa Skipperilleni (vintagelle) silkkinauhan hiuspannaksi. Ostin omani ihan vaan huutiksesta kuutisen vuotta sitten, eikä sillä ollut kenkiä, hiuspantaa yms. Uikkarit oli alkuperäiset. Mulla on tavoitteena täydentää sen varusteita, kunhan joskus mulla on taas elämää. (joo, elän sitkun-elämää juuri nyt) geek
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Vintage Empty
ViestiAihe: Vs: Vintage   Vintage EmptyPe 25 Maalis - 21:17

Kiitos! sunny Barbie on ostettu käytettynä mutta on niin hyvässä kunnossa että tuntui järjettömältä jättää se ja etsiä kalliimpi NRFB. Etenkään kun mä en oikein näitä vanhoja harrasta.
Skipper on ollut monessa mukana ja yhä se on hyväkuntoinen -hyvä Mattel, tää on laatua! cheers Nukke on siis äidin vanha ja äiti on leikkinyt sillä lapsena. Ja mä olen leikkinyt sillä myös. Ja yhä se on "hengissä" heartbeat

Itse olen ainakin ihan tyytyväinen tuohon silkkinauhapantaan. Laitoin sen parilla pistolla niskahiuksiin kiinni että pysyy päässä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Vintage Empty
ViestiAihe: Vs: Vintage   Vintage EmptyTo 19 Toukokuu - 18:34

Nyt tuli tehtyä kyllä sellainen kirpparilöytö, että ei paremmasta väliä. Kävin läheisellä SPR:n kirpparilla, kun satuin myöhästymään bussista ja ajattelin jo hetken, että en kyllä viitsi nukkekoria edes tonkia, kun siellä on kuitenkin vain ne samat kaksi ylihintaista raatoa kuin aiemminkin. No sitten vilkaisin kuitenkin sinne suuntaan ja näin tutunnäköisen jalan pilkistävän korista. Sydän pamppaillen kävelin korin luo ja kaivoin jalan omistajan esille korista. Arvatkaapa miten ilmoisesti yllätyin, kun korista esiin nousi aivan älyttömän hyväkuntoinen bubblecut Barbie ja hetkeä myöhemmin hoksasin korissa majailevan myös hieman enemmän rakastetun vintage Skipperin. Jännityksestä melkein täristen käänsin nukkejen hintalaput esiin ja putosin melkein shokista takalistolleni. Olin jo ehtinyt pelästyä, että minulla ei olisi riittävästi käteistä, kun tuolla ei electron tietenkään käy maksuvälineenä, mutta olin pelännyt aivan turhaan. Nukkejen yhteishinta oli alta 5 euroa!! Täytyy käydä lahjoittamassa kirpparille muutama nukke korvauksena, koska tuo oli kyllä täydellinen alihinta näille nukeille. Siinä hetken aikaa tuijottelin vintage löytöjäni ja korissa makaavaa surullista löysänivelistä generation girl nukkea, jonka hinta oli enemmän kuin kummankaan näistä nukeista erikseen, silloin alkoi kyllä valjeta miten sattumanvaraisesti hinnat nukeille annetaankaan.

Kuvaan nuket, jahka kamerani akku latautuu ja sitten täytyykin alkaa hieman entraamaan tuota Skipperiä.

Vieläkin epäilen, että herään kohta unesta ja huomaan nukkejen kadonneen. Hui että.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Vintage Empty
ViestiAihe: Vs: Vintage   Vintage EmptyTo 19 Toukokuu - 18:51

Tässäpä olisi sitten vielä kuvia löytyneistä Vintageistä
Vintage 226442_189512757763236_188899871157858_493644_5699466_n
Vintage 230305_189512777763234_188899871157858_493645_919909_n
Vintage 229113_189512794429899_188899871157858_493646_4765708_n
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Vintage Empty
ViestiAihe: Vs: Vintage   Vintage EmptyTo 19 Toukokuu - 20:13

Ai vitsi mikä tuuri!!! Shocked Surprised Nyt ei ollut myyjä arvannutkaan mitä omisti... Hyvä kun pääsivät hyvään kotiin flower Barbie näyttää älyttömän hyväkuntoiselta eikä tuossa Skipperissäkään mitään sen kummempaa, laitat hiukset ojennukseen niin tyttö on kuin uusi!
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

Vintage Empty
ViestiAihe: Vs: Vintage   Vintage EmptyTo 19 Toukokuu - 20:29

Todellisia löytöjä! Ei sitä koskaan tiedä missä on sateenkaaren pää. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Vintage Empty
ViestiAihe: Vs: Vintage   Vintage EmptyTo 19 Toukokuu - 21:39

Skipperin hiukset ovat edestä tosi hyvät, mutta sivuilta ja takaa puuttuu paljon hiuksia, joten ne uusin ja varovaisesti ajattelin hieman meikkejäkin entrata, jos saan sopivat sävyt sekoitettua. Muuten en ajatellut ihmeempiä korjauksia tehdä tai no jos satun jostain ehjän oikean jalan Skipperille löytämään, niin sen ehkä vaihdan Smile Barbie on kyllä todella hyväkuntoinen pienet neulanreiät rinnoissa ja ihan olematon halkeama kaulassa ja jonkin verran kulumaa meikeissä, joten käytännössä ei mitään varsinaista vikaa.

Nyt alkaa jo hieman käsittää, että nuket oikeasti ovat tuossa, mutta kerrankin minulla oli aivan hämmentävän hyvää tuuria, yleensä olen enempikin Aku Ankka -tyyppiä What a Face
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Vintage Empty
ViestiAihe: Vs: Vintage   Vintage EmptyPe 20 Toukokuu - 1:32

Onnittelut löydöistä! Aina välillä onkin kiva olla Hannu Hanhi Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Vintage Empty
ViestiAihe: Vs: Vintage   Vintage EmptyPe 20 Toukokuu - 8:25

vautsi vau mitkä löydöt...

mulla on jossaki tuollainen skipper... minulla on tuon tuostakin pakkomielle, että pitäisi saada jostakin vintage barbie, mutta vielä olen onnistunut pitämään tuon mieliteon kurissa... viimeksi meni ohi tuolla skipperillä, mutta epäilemättä jossakin vaiheessa pakkomielle saa vallan... kun vaan jostakin löytyis joku edullinen nukke... no jospa minuakin jossakin kirppiskorissa odottaisi yllätys.

Mutta tosiaankin upea löytö... onnittelut niistä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Vintage Empty
ViestiAihe: Vs: Vintage   Vintage EmptyPe 20 Toukokuu - 12:18

Vintaget vievät kyllä koko käden, jos niille antaa pikkusormen. Jotenkin jo pelkkä tuoksu ja tuntuma, kun nuken ottaa käteen herättävät ihan eri fiiliksen kuin modernit nuket (joita niitäkin kyllä rakastan heartbeat ). Itsekin olen kuitenkin jo vuosikausia kiertänyt kirppareita ilman mainittavia tuloksia, joten koskaan ei tiedä milloin löytää oikean aarteen. Minulta löytyy kokoelmistani muitakin vintageja, joten yksinäisiksi ei tyttöjen tarvitse oloaan täällä tuntea Smile Koetan tänään ehtiä kuvamaan täällä majailevat vintageni, niin saadaan tähänkin ketjuun lisää eloa ja väriä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
SweetNeat
Fashionista
Fashionista
avatar


Viestien lukumäärä : 75
Join date : 06.03.2011

Vintage Empty
ViestiAihe: Vs: Vintage   Vintage EmptyLa 21 Toukokuu - 22:22

Miten upea löytö! Voin vain kuvitella miten myyjä on ajatellut, että kuka noitakaan ikivanhoja nukenraatoja ostaa, mutta testataan nyt kuitenkin ennen kuin roskiin heitetään... Wink

Joskus on tuuria matkassa, ja kannattaa jaksaa kirppareitakin koluta. Onnea uusista nukeista!
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Vintage Empty
ViestiAihe: Vs: Vintage   Vintage EmptyTi 24 Toukokuu - 9:26

...ja ajatelkaa kuinka monta vintage nukkea meneekään roskiin tietämättömyyden vuoksi affraid
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Vintage Empty
ViestiAihe: Vs: Vintage   Vintage EmptyTi 24 Toukokuu - 10:48

Veikkaan, että juurikin niin on käynyt kuin kuvailet SweetNeat, kun eivät olleet mitenkään erityisemmin esillä, vaan nukkekoriin hautautuneina. Yleensä nimittäin tuollakin kirpparilla kaikki vähänkään arvokas nostetaan esille oikein kaiken kansan nähtäväksi, mutta nämä oli häpeissään survottu nukkekoriin toivoen, ettei kukaan näe. Tuota Skipperiä tosin kukaan ei luultavasti olisi ainakaan lapselle leikkeihin ostanut, kun on sen verran rakastetussa kunnossa Very Happy Itseäni eivät pienet kolhut nukeissa haittaa, kun varaosiakin löytyy lähes jokaiselle Smile

Vintageja on luultavasti menetetty useitakin kaatopaikalle, kun on hävitetty "turhaa romua". Jenkeistä olen kuullut sellaisenkin tapauksessa, jossa ihan ensimmäinen eli #1 Ponytail Barbie on löytynyt pihakirppikseltä dollarilla tai parilla :O Siinä sitä tuuria sitten on ollutkin matkassa, kun niistä pyyntihinnat liikkuvat lähes poikkeuksetta tuhansissa dollareissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

Vintage Empty
ViestiAihe: Vs: Vintage   Vintage EmptyTi 24 Toukokuu - 20:37

On tosiaan tuuripeliä tuo kirppislöytöjen tekeminen. Sen sijaan #1 dollarilla on jo ihme. Itse etsin kirppareilta lähinnä Barbien vaatteita, silloin harvoin kun siellä käyn, mutta eipä ole koskaan löytynyt. (En näet etsi itsetehtyjä, vaan ihan Mattelia.)
Takaisin alkuun Siirry alas
ES
Kirppisnukke
Kirppisnukke
ES


Viestien lukumäärä : 8
Join date : 07.03.2012

Vintage Empty
ViestiAihe: Vs: Vintage   Vintage EmptyMa 12 Maalis - 13:29

Voi miten hienoja löytöjä! Itsellä on 60-luvun Midge ja sellainen peruukkipäinen barbie 60-luvun alusta, jotka olen ostanut kirppikseltä aikoinaan 5 markalla. Ja sitten on sama peruukkibarbie, Skipper & Ken 60-luvulta alkuperäislaatikoissaan + hirveä määrä vaatteita & muita tykötarpeita, joista maksoin yhteensä 1500 markkaa... Laughing Että kaikenlaisia hintoja on ollut näillä nukeilla jo markka-aikaan. Noista alkuperäislaatikoissa olevista kävimme kovaa kisaa Aira Samulinin kanssa, mutta voitin. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Vintage Empty
ViestiAihe: Vs: Vintage   Vintage EmptyTi 20 Maalis - 16:08

^Oi, sä oot tavannut Airan livenä! Very Happy

Mä epäilen että noita vintageja saattaa olla vintillä yms. vielä paljonkin. Kukaan ei vie niitä kirpparille kun katsovat että onpas kulahtanut vanha nukke, ei sellaista kukaan osta...

Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Vintage Empty
ViestiAihe: Vs: Vintage   Vintage EmptyPe 23 Maalis - 19:16

Törmäsin puolivahingossa tällaiseen suomenkieliseen vintage Barbie sivuun http://www.elisanet.fi/mari.peltomaki/Mattel/Barbit.html
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
ES
Kirppisnukke
Kirppisnukke
ES


Viestien lukumäärä : 8
Join date : 07.03.2012

Vintage Empty
ViestiAihe: Vs: Vintage   Vintage EmptyPe 30 Maalis - 15:36

^Voi ei, tuolla oli vaatteita ja nukkeja myytävänä! Minulla on muuten sellainen kantolaukku, joka tulee myynnissä olevan yhden Midgen mukana. Laukkuni on vaaleanpunainen ja se kuuluu Barbielle. Very Happy Sitten minulla on 80-luvulta peräisin oleva laukku (jonka olen antanut tyttäreni leikkeihin, ou nou).
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Vintage Empty
ViestiAihe: Vs: Vintage   Vintage EmptyPe 30 Maalis - 16:22

Itse vilkaisin vain nopeasti myyntiosastoa etten hullaannu Very Happy Noita kantolaukkuja olen itsekin katsellut ja ehkäpä sellainen tänne vielä tiensä löytää, kun osuu kohdalle oikea versio sopivaan hintaan. Syksyn puolella mietiskelin jo ihan vakavissani laukun ostoa, mutta kun hävisin yhden huutokaupan, niin se sitten jäi idean tasolle.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Vintage Empty
ViestiAihe: Vs: Vintage   Vintage EmptyTo 24 Toukokuu - 14:26

Solo in the spotlight outfit (~1960-64) on BFMC Suite Retreat 2005

1960-luvulta Solo in the spotlight lempparisilkkini päällä -ah, nuo hiukset!!!  Very Happy  Puku ja hansikkaat on alkuperäiset, muu uutta.
Puku on hyvässä kunnossa, ei ole edes tuo pinta mennyt miksikään, ihan pientä kulumaa rintojen päällä. Tuota mustaa "röpelöä" karisee kyllä aika tavalla, eli nukke saa varmaan pysyä tässä asussa jonkin aikaa, ei taida kestää jatkuvaa riisumista ja pukemista.


Viimeinen muokkaaja, Tuike pvm Su 1 Joulu - 15:31, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
myrva
Gateway Barbie
Gateway Barbie
myrva


Viestien lukumäärä : 62
Join date : 30.03.2011

Vintage Empty
ViestiAihe: Vs: Vintage   Vintage EmptyLa 6 Huhti - 9:32


Sävy sävyyn -syndrooma...

Vintage TalvellaTuulee2
Takaisin alkuun Siirry alas
http://barbiefetish.blogspot.fi/
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Vintage Empty
ViestiAihe: Vs: Vintage   Vintage EmptySu 7 Huhti - 14:35

Oih miten ihana! heartbeat Porkkana Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Vintage Empty
ViestiAihe: Vs: Vintage   Vintage EmptySu 1 Joulu - 15:30

Barbie bubblecut brunette ~1962 wearing Solo in the spotlight
Brunetti bubblecut aikansa asussa Smile 
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Vintage Empty
ViestiAihe: Vs: Vintage   Vintage Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Vintage
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Nukkekeskustelut :: Barbie-
Siirry: