| Morsiamet | |
|
+8Milia Tinttufia Silky Adalmina -Tähtiloiste- Evangelina Maarit caracal 12 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| |
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Morsiamet Su 1 Toukokuu - 21:57 | |
| Ja tällainenkin tapaus. Ja tällainen vähän vanhempi tapaus. Myös tämäkin vanhahko kuva. |
|
| |
Maarit Model muse
Viestien lukumäärä : 288 Join date : 03.05.2010 Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Morsiamet Su 1 Toukokuu - 22:20 | |
| upeita kuvia... kerta kaikkiaan olen sanaton ... mitä pukuja vau |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| |
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Morsiamet Ma 2 Toukokuu - 9:40 | |
| Evangelinalla ihan sulhasetkin mukana . Minulla tuppaavat morsiamet olemaan aina itsekseen (miettivät sitten häämatkalla, että unohtuikohan jotain....?) |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: Morsiamet Ma 2 Toukokuu - 19:37 | |
| Täällä miehet tuppaavat änkeämään kuviin, vaikkei olisi pyydettykään |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 07.05.2010
| Aihe: Vs: Morsiamet Ma 2 Toukokuu - 20:33 | |
| Ihania hääpukuja! Täälläkin on yksi hääpukufriikki (ehkä se juontaa juurensa siitä, että itse tanssin häitäni vuokrapuvussa), joskin virallinen selitys on se, että Josephiné tarvitsee myytävää hääboutique:nsa (Josephiné halusi painottaa, että kyseessä on boutique ). No, oli niin tai näin, niin myös meille on kertynyt pieni hääpuku- ja rekvisiittakokoelman alku. |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Morsiamet Ti 3 Toukokuu - 1:10 | |
| Caracalilla on upeita luomuksia ja kuvia. Evangelinan hääparit ovat niin hellyttäviä. Tässäpä ois tämmönen morsmaikku. Joka muuten hänkin on Caracalin luomuksessa Tässä Jessie poseeraa Elviksen Priscillan puvussa "Paholaisen morsiamen" morsiuspuku Kopio serkun hääpuvusta Kuhan on vaan morsmaikku Morsian viljapellossa |
|
| |
Maarit Model muse
Viestien lukumäärä : 288 Join date : 03.05.2010 Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Morsiamet Ti 3 Toukokuu - 7:51 | |
| upeita luomuksia... oih alan tuntea tarvetta saada uusia vaatteita nukeille... harmi vaan ku en osaa itse tehdä niitä |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| |
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Morsiamet Pe 6 Toukokuu - 23:39 | |
| Voi kuinka kauniita hääpukuja Tuiken nukeillakin on! |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Morsiamet La 7 Toukokuu - 17:07 | |
| Kylläpäs tänne on tupsahtanut iso läjä upeita morsiamia!!! Ihania!!! Lisää lisää!!!! Teitä muitakin hääpukuhöppänöitä siis on (minulla on ihmisten hääpukujakin kaapissa muistini mukaan ainakin neljä -kahta käytin omissa häissäni-, pilkottuja pukuja kaksi tai kolme -materiaalia olen käyttänyt nukkejen ja tyttäreni mekkoihin, ja kolme hääpukua olen jo myynyt eteenpäin kaappitilan käydessä toivottaman ahtaaksi. Olisipa minulla iso kartano, jossa yksi valtava huone voisi olla TÄYNNÄ morsiuspukuja, joita voisin käydä hiplailemassa! Siinä on unelmaa kerrakseen ) |
|
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: Morsiamet La 7 Toukokuu - 19:56 | |
| Minäkin tunnustan olevani hääpuku höppänä Mulla on ainaskin kaksi ihaninta pukuja tällä kotona jonka caracal on tekenyt. Kuvia pitäisi vaan napsia, en ole ehtinyt vielä.. Ihania pukuja |
|
| |
Milia Model muse
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Morsiamet To 26 Toukokuu - 15:42 | |
| |
|
| |
Adalmina Pullip
| |
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Morsiamet Ti 19 Heinä - 14:55 | |
| Tosi kaunis puku ja nuo kengät tekee siihen kivan säväyksen! Joo, näkee morsiamesta että ei olla ekaa kertaa alttarille marssimassa |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
| Aihe: Vs: Morsiamet Ke 20 Heinä - 0:56 | |
| Miulle ainakin sopii, että kaikki on iloisesti sekaisin, kun näitä teemaketjuja on enempi täällä Barbie puolella, niin kyllä täällä saa vapaasti muutkin nuket esiintyä. Muissa muotinukeissa, kun näyttäisi ketjut enempi luonnostaan menevän aina valmistajan/nukkesarjan tms. mukaan. Voisi toki jaotella jotenkin, mutta itse olen näitä hieman organisoidun kaaoksen kannattajia, joten kaikki käy Kengät on kyllä upeat, sopivat Adalminan morsion asuun ja asenteeseen |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Morsiamet Pe 22 Heinä - 9:19 | |
| (Toisaalta, jos itse olisin mennyt parikymppisenä naimisiin, olisi minulla ollut nimenomaan vähän 'villimpi' puku (yhdessä vaiheessa jo suunnittelin kaksiosaista, joka paljastaa vatsa-alueen... . ). Vanhemmiten pukumaku muuttunut klassisempaan suuntaan.) Puku on upea ja erilainen -kengät saavat leukani tippumaan lattialle! Ja tuo portti!!!! |
|
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: Morsiamet Su 2 Loka - 14:37 | |
| |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Morsiamet Ma 3 Loka - 14:57 | |
| |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Morsiamet Ti 4 Loka - 10:53 | |
| Tinttufian ensimmäinen mustahiuksinen neito on niin ihana! Vihdoin taas ompelin hääpuvun, olikin jo tullut ikävä niitä Capucine, Silkstone by caracal0407, on Flickr Tylsä kuva, mutta en jaksanut eilen ruveta häsäilemään mitään erikoista kuvaussysteemiä kaikenlaisine lisukkeineen. |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Morsiamet Pe 17 Helmi - 23:25 | |
| BB hääjuhlinnan jälkeen hääsviitissä (taas fashion royalty nukke mutta sekaan vaan ) Nyt niin tossa ilalla rupes jo syyhyttämään tehdä BB:lle "hääpuku" mutta se on niin monta kertaa jo ennemminkin nähty että usein niitä sormia syyhyttää mutta jää sille asteelle. Mistä sais aikaa ja varmaan se palvelijakin ois kätsy siivoomas ja keittämäs ees |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
| Aihe: Vs: Morsiamet Pe 17 Helmi - 23:42 | |
| Mutta hunnusta ei luovuta Palvelija olis kyllä kätevä tai sitten muutama tunti lisää vuorokauteen |
|
| |
Adalmina Pullip
| |
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Morsiamet To 1 Maalis - 17:42 | |
| Moderni morsian! Nätti asukokonaisuus ja nuo siniset kengät... oih! |
|
| |