| Model muse vartaloiset | |
|
+7Silky Mimosa Evangelina Maarit Adalmina Tinttufia caracal 11 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Model muse vartaloiset To 6 Loka - 18:53 | |
| Itse tykkään tästä vartalotyypistä todella paljon -jota itse asiassa hitusen ihmettelen, onhan tämä kroppa jäykkääkin jäykempi... Mutta onhan se vaan niin sulavalinjainen ja vaate kuin vaate näyttää tällaisen päällä hyvältä Tänne siis model muse kroppaise neitokaiset (ja miehet, jos niitä on?) Tällainen ihanuus tulla tupsahti tänään meille, olihan se pakko saada kun face mold on lempparini ja vieläpä punapäänä!!! Eli barbie basics 2.0 numero 4 kyseessä. Tuli minulle nudena, joten täytyi pukea lainavaatteisiin. Barbie Basics 2.0 #4 by caracal0407, on Flickr |
|
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: Model muse vartaloiset La 8 Loka - 13:35 | |
| Sopivasti avasit tään topicin..... Olen juuri kuvannut kaikki muusani ja caracal, sä varmaan tunnistat jokunen mekko/puku kuvistani...... Batik Princess muusana Etheral Princess muusana Teresa Kira Tess Nichelle |
|
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: Model muse vartaloiset La 8 Loka - 13:43 | |
| Lisää neitoja Jade Elina Siobhan Lara Carmen Kia Alesha Mirana |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Model muse vartaloiset Su 9 Loka - 2:31 | |
| Hienoja muusia upeissa puvuissaan. Caracalin luomukset ovat toinen toistaan kauniimpia |
|
| |
Maarit Model muse
Viestien lukumäärä : 288 Join date : 03.05.2010 Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Model muse vartaloiset Su 9 Loka - 8:42 | |
| upeita pukuja.. kerta kaikkiaan.. voi kun ehtisin kuvaamaan omat muusani... saatikka tekemään vaatteita niille.
Nuo puvut ovat kerta kaikkiaan upeita, erityisesti Kian puku miellytti silmää... |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Model muse vartaloiset Su 9 Loka - 19:01 | |
| Onpas Tinttufialla upea kokoelma model muse neitokaisia!!! On ne vaan aina niin tyylikkäitä leidejä! (jep, muutama tuttu puku ) Tämäkin tuli juuri meille ja etsiskelin neitoa netistä, että kuka mahtaisi olla, mutta en löytänyt. Eli kukakohan neiti? |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: Model muse vartaloiset Su 9 Loka - 19:37 | |
| Oiskohan Caracalin neito Star Trekin Uhura? Itse olen siirtänyt model muse nuket laatikkoon talteen, kun nuo nivelletyt nuket ovat vallanneet hyllytilan. Näitä kuvia katsellessa tulee kuitenkin taas hirveä hinku kaivaa tytöt ja juhlamekot esiin |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Model muse vartaloiset Su 9 Loka - 19:48 | |
| Kiitos nopeasta vastauksesta Evangelina . Tulikin itse asiassa nyt samaan aikaan juuri vastaan kun selailin taas ebayn model muse neitokaisia ja Uhurahan tämä taitaa olla, samanlaiset korviksetkin... Olisi eepparissa taas niin paljon houkutuksia.... |
|
| |
Mimosa Model muse
Viestien lukumäärä : 225 Join date : 25.08.2011
| Aihe: Vs: Model muse vartaloiset Su 9 Loka - 20:11 | |
| Voi että on upeita pukuja. Eihän tässä voi muuta kuin huokailla ihastuksesta. Pidän itsekin muusista niiden jäykästä vartalosta huolimatta, joten onpa niitä tullut pari hankittua omaankin nukkehyllyyn. Tässäpä niistä yksi: Barbie Basics Model No. 7, jolla on yksi mun "luomuksista" päällä. Nuken hiukset ovat kivan punaiset ja oikeasti lähes suorat, mutta olihan mun pakko taas rakentaa niistä joku tötterö. |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Model muse vartaloiset La 15 Loka - 16:42 | |
| Täällä on upeita pukuja vaikka millä mitalla Nää muusat kantaa kyllä hienosti kaikki vaatteet! |
|
| |
Mimosa Model muse
| |
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: Model muse vartaloiset Pe 13 Tammi - 16:26 | |
| Ylläolevia kuvia ei siis ole vielä otettu uudella kameralla, vaan puhelimella. Testailen vasta uutta kameraa... |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: Model muse vartaloiset Pe 13 Tammi - 18:43 | |
| Mahdottoman upea tuo vaaleanpunainen iltapuku |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Model muse vartaloiset Su 15 Tammi - 22:44 | |
| Nätin puvun olet tehnyt! |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: Model muse vartaloiset Ma 16 Tammi - 11:38 | |
| Kiitos! Pidän ompelemisesta, vaikken mikään ammattilainen olekaan. Ja ovathan nämä muusat niin kovin kauniita vaatetankoja. |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: Model muse vartaloiset La 21 Tammi - 2:38 | |
| |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Model muse vartaloiset La 21 Tammi - 16:44 | |
| Onpas kaunis puku tuo valkoinen (ai minäkö hääpukufriikki )! Ja totta, muusat ovat hyviä vaatetankoja |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Model muse vartaloiset To 26 Tammi - 15:36 | |
| Kaunis puku, ja tuohan on monikäyttöinen kun sopii hää- sekä iltapuvuksi |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Model muse vartaloiset Pe 23 Maalis - 20:57 | |
| Mullapa on Pop Icon Ihanat superstar-kasvot, joista tykkään tooosi kovasti Mekkokin on mun mieleeni, tykkään helman Barbie-kuvasta. Kuvia tulee kunhan ehdin... tässä nyt on ollut kaikenmoista... Muoks. Kuvia kaunokaisesta! Superstar-kasvomuotti on aina yhtä ihana Tykkään myös tuosta helman Barbie-kuvasta, onhan se tuttu ´80-luvulta Mattel saisi käyttää tätä kasvomuottia enemmän! Symppis! |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Model muse vartaloiset To 29 Maalis - 16:50 | |
| Tämä neiti saapui minulle jo parisen kuukautta sitten, mutta vasta nyt sain aseteltua pinkkipään kameran eteen. Siis nämä hiukset ovat aivan mielettömän väriset Ja hassua: en tykkää tuosta kasvomuotista, enkä tykkää otsahiuksista -mutta tämä versio on vaan jotenkin niin herkullisen näköinen, että pakko oli saada. Ja sormus on upea , ja kruunukin. Ostin nuken taas nakuna, joten siksi ette näe alkuperäisasussaan. Barbie Tarina Tarantino by caracal0407, on Flickr |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Model muse vartaloiset Ma 15 Loka - 15:33 | |
| Mä en ole ostanut muusia aikoihin ja nyt kuulinkin tuossa juttua että olisivat huonontuneet laadultaan. Jotain että ovat onttoja tms. Siis pitääkö tää paikkaansa?! |
|
| |
kuuma92 Fashionista
Viestien lukumäärä : 98 Join date : 13.10.2012 Ikä : 32 Paikkakunta : Savonlinna
| Aihe: Model muse Ma 15 Loka - 17:13 | |
| |
|
| |
kuuma92 Fashionista
Viestien lukumäärä : 98 Join date : 13.10.2012 Ikä : 32 Paikkakunta : Savonlinna
| Aihe: Model muse Ma 15 Loka - 19:39 | |
| Ajatelin laittaa tämän kuvan Japanilastatunelmaa ja pukuhan on Dolls of the World: Japan Barbien se nukke on uusimpia ostamiani laitan siitä kuvan tänne kun ehdin
Viimeinen muokkaaja, kuuma92 pvm Ke 24 Loka - 16:00, muokattu 1 kertaa |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Model muse vartaloiset Ke 24 Loka - 14:19 | |
| Hiekkahan toimii kivasti taustana! |
|
| |
kuuma92 Fashionista
| Aihe: Vs: Model muse vartaloiset Ke 24 Loka - 16:05 | |
| Minustakin hiekka käy hyvin taustaksi |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Model muse vartaloiset | |
| |
|
| |
| Model muse vartaloiset | |
|