Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Mikä nukke teil on? : D

Siirry alas 
+6
Hunajasieni
Tinttufia
Plasticia
Evangelina
Adalmina
_Nezku_
10 posters
KirjoittajaViesti
_Nezku_
Gateway Barbie
Gateway Barbie
_Nezku_


Viestien lukumäärä : 16
Join date : 17.12.2011

Mikä nukke teil on? : D Empty
ViestiAihe: Mikä nukke teil on? : D   Mikä nukke teil on? : D EmptySu 18 Joulu - 9:36

Eli mikä nukke/nukkeja teillä on???? Itelläni ei ole vielä mitään mutta tilasimme juuri eilen pullipin!♥️ Romantic Alicen : ))) ja nuken nimeksi tulee Lucia en ole kumminkaan ihan varma onko nimi tuo
: ) heartbeat






Mikä nukke teil on? : D Images?q=tbn:ANd9GcTeemxCJgr3i6r9S9tBKh2CB4PprGTjNRyb3O5saMp09fhofqQhPw
Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Mikä nukke teil on? : D Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke teil on? : D   Mikä nukke teil on? : D EmptyMa 19 Joulu - 23:10

Tänne nukkeja on kertynyt jo ihan kiitettävästi Embarassed Löytyy barbeja, fashion royalty nukkeja, avantguards nukkeja jokunen tonnerikin ja joe tai nukke ja yksi bjd. Täytyy tunnustaa että ihan liikaahan niitä jo alkaa olemaan Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Mikä nukke teil on? : D Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke teil on? : D   Mikä nukke teil on? : D EmptyTi 20 Joulu - 1:13

Omissakin nurkissa vilisee sekalainen seurakunta nukkeja, joihin kuuluu mm. Barbeja (sekä vintageja että moderneja), Sindyjä, Jem nukkeja, LPS Blythe, Takaran Jenny ja vastaavat, Moxie nukkeja, Bratzejä ja Kurhneja. Olen hieman erikoistunut Mattelin miesnukkeihin, joten monenlaista Keniä löytyy hyllyistä. Fashion Royalty miekkosia haluaisin pari kokoelmiin, mutta hinta on hienoinen että. No ainahan voi säästää Smile (tosin kärsivällisyys ei heti mulle kaikki tänne nyt -tyyppisellä keräilijällä kestä Laughing)
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Plasticia
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Plasticia


Viestien lukumäärä : 44
Join date : 29.10.2011
Ikä : 50
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Mikä nukke teil on? : D Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke teil on? : D   Mikä nukke teil on? : D EmptyKe 28 Joulu - 20:57

Täällä asuu enimmäkseen Barbieita (ja Kenejä ym. Barbien kavereita), mutta löytyy myös Bratzejä, Winxejä, muutamia erilaisia Integrity Toysin nukkeja, kasvava määrä Tonnerin nukkeja, 3 Pullipiä, yksi Hi Glamm, kaksi vintage-Sindyä, muutama Daisy, sekalainen kokoelma erilaisia pikkunukkeja, mm. Polly Pocketteja ja mini-Blythe. Yksi Jätti-Barbie, eli My Size, ja nyt myös jätti-Bratz. Muutamia vanhoja tyttö-nukkeja Neuvostoliitosta, muutamia maatuska-nukkeja, 2 Jolina Ballerina-nukkea.... Mun nukkevillitys se vaan laajenee ja pahenee vuosi vuodelta! clown MUTTA olen tullut koko aika krantummaksi. Nukesta täytyy tykätä ihan täpöllä, tai laitan itseni myymään sen pois.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

Mikä nukke teil on? : D Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke teil on? : D   Mikä nukke teil on? : D EmptyKe 28 Joulu - 21:17

Minullakin on enimmäkseen Barbeja ja sen tyyppiset nuket, My Scene, Flavas, Sindy, Petra, Susy sekä Steffi. Kaksi FR, yksi Joe Tai, muutama Dynamite Girls, yksi Pullip, yksi Hestia-Ribon, kaksi Momokoja, kolme Juku Couture (neljäs haussa) muutama mini Blythe, kolme Kurhn nukkeja, kolme Ellowyne Wilde nukkea, kaksi Moxie Teenz, Ashton-Drake Medicine Woman ja tietysti pikku Amelia Thimble.

Yhteensä noin 300 kpl..... Embarassed

Mutta minäkin olen ruvennut krantuksi, ja yritän vähän poistaa noi playline barbeja.

Mutta ne isot nuket (Ellut) ovat vieneet sydämeni kokonaan heartbeat heartbeat heartbeat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

Mikä nukke teil on? : D Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke teil on? : D   Mikä nukke teil on? : D EmptyPe 30 Joulu - 17:34

Tinttufia kirjoitti:

Yhteensä noin 300 kpl..... Embarassed

Jes eihän mulla sitten ole vielä hätiä! xD Oon tässä kauhistellut kun on sata mennyt rikki, onhan niistä tietysti BJD-nukkeja leijonanosa, mutta silti. Ihan hyvin ne mahtuu kaikki esille! Very Happy BJDt on makkarissa ja muut työhuoneessa, tietenki nämä "pienemmät" (= barbien kokoiset) vie vähempi tilaakin. Ja olkkarissa aina muutama "koneella hengaamassa" että saa pällistellä täälläkin. :3

Minulta löytyy:
Pullip
BJD
Blythe
Monster High
Obitsu
Ddung

nukkesia. Sen lisäksi on se eka Bratz kidz nukke tulossa. Very Happy
Täällä kun katselee niin alkaa jopa himottaa omien vanhojen barbien kaivaminen esiin ja kunnostaa tarvittaessa. Niitä on sitten siskon kanssa lootallinen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

Mikä nukke teil on? : D Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke teil on? : D   Mikä nukke teil on? : D EmptyPe 30 Joulu - 17:45



Heh, pitää oikein mennä laskemaan kaikki nuket. Suurin osa niistä on barbieta ja niitä on kyllä kaikkialla Rolling Eyes

Mikä se Ddung nukke on? En ole koskaan kuulutkaan semmoisesta...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Plasticia
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Plasticia


Viestien lukumäärä : 44
Join date : 29.10.2011
Ikä : 50
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Mikä nukke teil on? : D Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke teil on? : D   Mikä nukke teil on? : D EmptyPe 30 Joulu - 19:01

Hunajasieni, juu minuakin kiinnostaa kuulla/nähdä lisää tuosta Ddungista! Ja Blythestäkin jos joskus viitsisit postata tänne kuvia ja kerrontaa, kyllä kiinnostaa. flower Olen vähän miettinyt, että joskus ehkä hankin jonkun Blythen. On ne nättejä!

Unohdin omasta nukke-listauksestani ainakin yhden Momokoni, yhden RD Susien ja yhden Monster High-nuken. Luultavasti joitain muitakin... Joo, ainakin sen yhen Spice Girls-nukkeni, Gerin! Sillä on tunnearvoa, koska sain sen veljeltäni. En ole Spice Girls-fani. Ja nämäkin unohtuivat: kaksi BeGoths-nukkeani. Olen lopettanut nukkejen laskemisen. "Pahimmillaan" niitä on ollut todennäköisesti n. 200kpl, ehkä enemmänkin. Kuluneen vuoden aikana olen karsinut ankaralla kädellä. Ihanteeni olisi ehkä n. 100 nukkea. Tai ihan pikkasen yli... What a Face


Viimeinen muokkaaja, Plasticia pvm La 31 Joulu - 10:33, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

Mikä nukke teil on? : D Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke teil on? : D   Mikä nukke teil on? : D EmptyPe 30 Joulu - 22:06

Plasticia: Blythejä kerkesinkin juuri postailla tonne blythe-ketjuun. Kuvia tuli PALJON! xD Selailin läpi mitä oon aiemmin laittanu toiselle foorumille niin lätkäisin sitten kollaasia sinne.

Ddung nukkeja olen ostanut lutsilta ja niitten oma nettisivu on koreaksi. Kannattaa hakea ebaystä Ddung niin löytynee. Postailen tännekin niitä kuhan löydän sopivan ketjun tässä, eli pikkohetkonen niin saattaa omistajakuvia näkyä. Laughing Niitä on kaksi vasta, mutta lisää haluan. Ja joillekin ois kiva meikata :3 ja Very Happy ilmeet!

Mä rakastan listaamista ja sellasta taulukointia niin oon laittanu kaikki "keräilynukkeni" listauksiin. Listaukset löytää osoitteesta: hunajasieni.net/00/dollylist.html
"Huono puoli" siitä on se että on aina 10 nuken tarkkuudella tietoinen paljonko mitäkin nukkeja on. xDDD
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa
Model muse
Model muse
Mimosa


Viestien lukumäärä : 225
Join date : 25.08.2011

Mikä nukke teil on? : D Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke teil on? : D   Mikä nukke teil on? : D EmptyMa 2 Tammi - 21:18

Puhtaasta mielenkiinnosta päädyin itsekin investoimaan nukkelaumani ja loppuluvuksi tuli 25, joita yhdeksän on Collector tai playline Barbeja. Yllättävän paljon niitä siis meidänkin taloudesta löytyy. Haaveissa siintäisi hankkia vielä yksi nukke... Tribute Silkstone, mutten tiedä, uskallanko. Hävettää, kun juuri joulun alla hankin ensimmäisen Evangeline Ghastlyn ja joululahjaksi sain Wilde Imagiationin Essential Prudencen. Kyseisestä nukesta olen kuitenkin haaveillut sen ilmestymisestä lähtien. Hassua sinänsä, sillä yleensä pidän tummatukkaisista nukeista, mutta jotenkin muutama blondikin on vain mahtunut mukaan. Pidän vain todella paljon Tributen hieman pyöreämmiltä vaikuttavista kasvoista ja suht. vaaleasta meikistä, eikä kokoelmista löydy vielä yhtään kyseisen linjan Barbiea. Annanko palaa vai odottelenko vielä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

Mikä nukke teil on? : D Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke teil on? : D   Mikä nukke teil on? : D EmptyMa 2 Tammi - 21:46




Anna palaa vaan, ne Silstone neidot ovat upeita. Ja ne vaatteet, wau!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Mimosa
Model muse
Model muse
Mimosa


Viestien lukumäärä : 225
Join date : 25.08.2011

Mikä nukke teil on? : D Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke teil on? : D   Mikä nukke teil on? : D EmptyMa 2 Tammi - 21:55

Kiitos kannustuksesta, Tinttufia! =) Pahoin pelkään, etten kohta enää voi vastustaa kiusausta. Saanpahan sitten taas kuunnella epämääräisiä huomautuksia nukkelaumani kasvavasta määrästä. Huoh... Onneksi sentään jälkikasvuni tuntuu pitävän nukkekokoelmastani. =)
Takaisin alkuun Siirry alas
kaisatiina
Gateway Barbie
Gateway Barbie
kaisatiina


Viestien lukumäärä : 59
Join date : 11.06.2012

Mikä nukke teil on? : D Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke teil on? : D   Mikä nukke teil on? : D EmptySu 8 Heinä - 14:36

mulla on lähinna 80-90 luvun (ja yksi 70 luvun) mattelin barbeja ja kenejä ja kaksi my heart family lasta. En pidä yhtään uudemmista mattelin tuotannosta. Vain yks uudempi shelly on eksynyt joukkoon. Nyt oon alkanut haaveilla jostakin kunnolla nivelletystä. Noista vanhemmista barbeista on vaikea ottaa kuvia kun ne ei taivu juuri ollenkaan. Noi BJD nuket vaikuttaa tosi upeilta mutta hinta on aivan liian kallis. Jos keksis jonkun nivelletyn suht halvan niin hankkisin sen kyllä heti! 90 luvun barbit on vaan parhaita, ehkä siks kun oma lapsuuteni oli silloin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kuurankukka
Fashionista
Fashionista
Kuurankukka


Viestien lukumäärä : 194
Join date : 18.06.2010

Mikä nukke teil on? : D Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke teil on? : D   Mikä nukke teil on? : D EmptySu 8 Heinä - 15:53

Barbeja (ja kaikkia ystäviä, sukulaisia, näköisnukkeja), 4 Tonneria, Monster High nukkeja, eri firmojen näköisnukkeja, 2 only Hearts Club lasta (pientä), Moxie Teenz nukkeja 2, pari pikku bratzia (niitä nukkekotiin sopivia), normaali Moxieta pari, Liv poikanukke (pitihän 1 ostaa kokeilun vuoksi) ja uusimpanaMaC lapsi (tämä tuli erehdyksessä)... Etupäässä keräily rajoittuu Mattelin nukkeihin, mutta jos nätti tulee vastaan, niin adoptoin kylläkin Smile Barbeista keräily on ajoittunut uudempiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1346
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Mikä nukke teil on? : D Empty
ViestiAihe: nukkearmada   Mikä nukke teil on? : D EmptyTo 12 Heinä - 20:50

ah, en laske tarkemmin mutta veikkaan 300-400 väliltä?

* barbie nukkeja ( joista keräily alkoi) vanhoja leikkinukkeja ja keräilynukkeja laatikoissaan sekä pois laatikoistaan
* FASHION ROYALTY pääasiallinen intressi
* Hot Toys
* Avant Guard 16"
* Tonner
* Sybariteja 3
* JamieShow 16" pari
* Obitsu
* Action Girls sekalaista
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Sponsored content





Mikä nukke teil on? : D Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke teil on? : D   Mikä nukke teil on? : D Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mikä nukke teil on? : D
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Fashion Royalty
» muotinukke vai mikä?
» Mikä barbie?
» pieni Suky-nukke / Matchbox Lesney 1974
» BJD nuket

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Nukkekeskustelut :: Muut muotinuket-
Siirry: