Kiitos kiitos paljon! ^w^ <3 On sitä muutama vuosi nukkeja tullutkin meikattua. :3
Tabitha: Käytän samoja kuin BJDn kanssa, suihkelakkaa (Army painter), pastelliliituja (öljyttömät, itsellä on galleryt ja koh-i-noor:it), vesivärikynät (en muista merkkejä tähän hätään) ja akryylimaalit (näitä käytän aika vähän, moni käyttää enemmän). Ja tietysti glossia huuliin! (vesiliukoinen pullolakka, tiimarin tms.)
Plasticia:
Itselleni suositeltiin mataksi hiomista mutta itse en kyllä suosittele. Onnistuin sössäämään poskipunaa ja silmämeikkiä nukelta pois hioessa vaiken meikin päältä yrittänytkään hioa. (Miten saat ne muka mataksi hiomalla jos meikin päältä ei voi hioa?) Ihan siis lakalla lakkaan mataksi ja sitä suosittelen. Ei ainakaan meikille käy mitään. Sitten pitää tietysti glossata vaan huulet perässä. Lakkaan myös vinyylittömät kehot nykyään lakalla mataksi myös.
Tietääkseni kaikilla nukeilla on rooted hiukset eli istutettu päähän kuten barbeilla (itse en harrasta tätä, menis järki tuon ison pään roottaamiseen.
) Ja kaikilla omillani onkin rootatut. Kahdet olen kyninyt poissa ja pannut tilalle peruukin. Ja esim. coolcat myy scalppeja jos haluaa vaihtaa tukan kynimättä alkuperäistä pois. Hiusten laatu on yleensä hyvä, ihan eri luokkaa kuin rooted pullipeilla. Moni tykkääkin näistä enempi kun on tasaisempi laatu kuin pullipeissa. Hyvällä tuurillahan saa uuden ja edullisen nuken 70$ hintaan ebayssä. (plus postit)
Itse valitsen nuken aina vaatteiden ja peruukin perusteella. xD On löyhää... Mutta kun voi itse meikata naaman, ja varsinkin blythen perusmeikki on yleensä vain luomiväri, huulipuna ja poskipuna niin se on mielestäni tosi helppokin muuttaa mieleisekseen (jos siis haluaa alkuperäisen tyylin mukaisen meikin).
Silmiä on neljät, ja se on noppamainen ja vaihtuu tosta narusta/pullringistä vetämällä. Yhdet molemmille sivuille ja kahdet eteen katsovia. pullringiksi voi panna about mitä vaan jossa on reikä.
Tulikohan siinä kaikki? xD
Joo lisää blythejä tänne joo! Itse oon kyllä ihan myyty!
Ihan yleistä nukenmeikkaustutoa olen kyllä miettinyt tekeväni. Itse teen kanssa tilauksesta mohair- ja karvaperuukkeja sekä meikkejä jos ei uskalla itse meikata. ;D
ps. Kaikista julkaistuista blytheistä kuvat täällä: (tämän vuosituhannen puolella, ei niitä alkuperäisiä 70-luvun)
blythopia.wordpress.com/blythe-releases/