Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida

PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

Blythe

Siirry alas 
+2
Hunajasieni
Plasticia
6 posters
KirjoittajaViesti
Plasticia
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Plasticia

Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 51

Blythe Empty
ViestiAihe: Blythe   Blythe EmptyKe 28 Joulu - 21:11

Onko täällä kenelläkään Blythe-nukkea/-nukkeja? Minulla ei ole, ainakaan vielä, vaikka ihan kiehtoviksi nämä koenkin. Kivaa, jos joku voisi laittaa kuvia ja kerrontaa Blytheistään. Ihanan retroja vaatteita näillä.

http://www.blythedoll.com/index-e.html
Takaisin alkuun Siirry alas
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni

Viestien lukumäärä : 117
Ikä : 36

Blythe Empty
ViestiAihe: Vs: Blythe   Blythe EmptyPe 30 Joulu - 21:51

Saamasi pitää! Very Happy Minulla on nyt kuusi Blytheä kotona, tässä muutama kuva mitä on tulut otettua.
Sori jo heti alkuun, kuvia on paljon! Kaikki ovat itseni kustomoimia, osa oman meikin päälle/lisäksi. Melkein kaikilla on lisäksi kulmakarvat eli jos kulmakarvattomat on enempi mieleen (mitä ne normaaisti on) niin ei voi mitää. Very Happy

Paitsi että näemmä pistän heti aluksi kuvia joissa ei oo vielä meikkiä muuteltu. Eli tälläisinä saapuivat ekat blytteni öö vuonna 09.
Cute and Curious ja V-Smash
Blythe DSCF6385

Blythe DSCF6386

Blythe DSCF6387

Blythe DSCF6388

Mohairin sai CC ja siitä tuli samalla Talvi (pölläs nimen) ja V-smashistä tuli Ruska. :3

Blythe DSCF7678

Blythe DSCF7684

Blythe DSCF7685

Blythe DSCF7680

Blythe DSCF7681

Blythe DSCF7693

Blythe DSCF7695

Blythejä silimien vaihtojen jäljiltä! Very Happy

Meikkiä korjailtu/uusittu ja itsetehdyt pohjat silmissä. Lisäksi mustaksi maalattu pullring. :3
Taiga-nimeä tottelee hän. Tarts and Tea alunperin.
Tätä mun ei pitiny meikata mutku hiomamattasin naamaa niin onnistuin sössimään osan sulmämeikistä pois. Neutral Innostuin sitten vähän tekemään muutakin kuin "korjaamaan..." Laughing
Blythe DSCF1268

Blythe DSCF1269

Blythe DSCF1272

Blythe DSCF1273

Sitten Talvi vanha tuttu. Huomatkaa myös uusi pullring! <3
Blythe DSCF1274

Blythe DSCF1275

Blythe DSCF1276

Blythe DSCF1277

Blythe DSCF1278
Hih mun lempparikuva. ;D

Ja vielä toiseksi uusin Blythe. :3 Norella ompi hän, alunperin Baby's Breath. Suu modattu.
Blythe DSCF3407

Blythe DSCF3408

Blythe DSCF3409

Blythe DSCF3415

Ja vielä suu vähän alaviistompaa:
Blythe DSCF3377

V-smash olikin mulla jo mielessä jotain 3 vuotta aiemmin, että jos joskus hankin blythen niin se on tuo. Sehän se sitten eka olikin (CC on toinen koska avasin sen toisena! xD)

Mä oon kans laittanut osalle blytheistä Pullip 3 tyypin kehon, suosittelen. Pituus kasvaa kyllä jotain 5+ cm alkuperäisestä, mutta ei se haittaa ainakaan minua. :3

Toivottavasti "auttoi" ja oli mukava katsella! Kiitos kun katselit! ^w^
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia

Viestien lukumäärä : 444

Blythe Empty
ViestiAihe: Vs: Blythe   Blythe EmptyPe 30 Joulu - 22:15

Ruska heartbeat heartbeat heartbeat

Ihania kuvia, lisää vaan Very Happy
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Plasticia
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Plasticia

Blythe Empty
ViestiAihe: Vs: Blythe   Blythe EmptyLa 31 Joulu - 10:46

Kiitos antoisasta postauksesta! cheers Ruska on suosikkini! Olet todella taitava kustomoimaan.

Eli näiden kasvoja voi siis hiomalla tehdä mattapintaiseksi? Millä ja miten hiot? Itse varmaan tekisin tuon myöskin. Onko kaikilla Blytheillä peruukki-hiukset? Eli saa vaihdettua haluamansa laisen peruukin? Ja tietty nuo silmätkin. Ja siis vartaloksi voi vaihtaa vaikka Pullipin kropan.

Voi pojat, taidan olla jo ihan myyty. What a Face

P.S. Tuo Norella on myös aivan ihku! heartbeat

Viimeinen muokkaaja, Plasticia pvm La 31 Joulu - 15:34, muokattu 1 kertaa
Tabitha
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Tabitha

Viestien lukumäärä : 45

Blythe Empty
ViestiAihe: Vs: Blythe   Blythe EmptyLa 31 Joulu - 14:54

Vauuuuuu! Ihania Blythejä sinulla. cheers Olen näitä katsellut kaiholla netistä joskus ja ehkä vielä sellaisen joskus hankin. Miten ja millä väreillä teet meikit?
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina

Viestien lukumäärä : 1037

Blythe Empty
ViestiAihe: Vs: Blythe   Blythe EmptyLa 31 Joulu - 15:15

Oletpas tehnyt upeaa jälkeä näiden kanssa! cheers
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni

Viestien lukumäärä : 117
Ikä : 36

Blythe Empty
ViestiAihe: Vs: Blythe   Blythe EmptyLa 31 Joulu - 16:14

Kiitos kiitos paljon! ^w^ <3 On sitä muutama vuosi nukkeja tullutkin meikattua. :3

Tabitha: Käytän samoja kuin BJDn kanssa, suihkelakkaa (Army painter), pastelliliituja (öljyttömät, itsellä on galleryt ja koh-i-noor:it), vesivärikynät (en muista merkkejä tähän hätään) ja akryylimaalit (näitä käytän aika vähän, moni käyttää enemmän). Ja tietysti glossia huuliin! (vesiliukoinen pullolakka, tiimarin tms.)

Plasticia:
Itselleni suositeltiin mataksi hiomista mutta itse en kyllä suosittele. Onnistuin sössäämään poskipunaa ja silmämeikkiä nukelta pois hioessa vaiken meikin päältä yrittänytkään hioa. (Miten saat ne muka mataksi hiomalla jos meikin päältä ei voi hioa?) Ihan siis lakalla lakkaan mataksi ja sitä suosittelen. Ei ainakaan meikille käy mitään. Sitten pitää tietysti glossata vaan huulet perässä. Lakkaan myös vinyylittömät kehot nykyään lakalla mataksi myös.

Tietääkseni kaikilla nukeilla on rooted hiukset eli istutettu päähän kuten barbeilla (itse en harrasta tätä, menis järki tuon ison pään roottaamiseen. Very Happy) Ja kaikilla omillani onkin rootatut. Kahdet olen kyninyt poissa ja pannut tilalle peruukin. Ja esim. coolcat myy scalppeja jos haluaa vaihtaa tukan kynimättä alkuperäistä pois. Hiusten laatu on yleensä hyvä, ihan eri luokkaa kuin rooted pullipeilla. Moni tykkääkin näistä enempi kun on tasaisempi laatu kuin pullipeissa. Hyvällä tuurillahan saa uuden ja edullisen nuken 70$ hintaan ebayssä. (plus postit)

Itse valitsen nuken aina vaatteiden ja peruukin perusteella. xD On löyhää... Mutta kun voi itse meikata naaman, ja varsinkin blythen perusmeikki on yleensä vain luomiväri, huulipuna ja poskipuna niin se on mielestäni tosi helppokin muuttaa mieleisekseen (jos siis haluaa alkuperäisen tyylin mukaisen meikin).

Silmiä on neljät, ja se on noppamainen ja vaihtuu tosta narusta/pullringistä vetämällä. Yhdet molemmille sivuille ja kahdet eteen katsovia. pullringiksi voi panna about mitä vaan jossa on reikä.

Tulikohan siinä kaikki? xD
Joo lisää blythejä tänne joo! Itse oon kyllä ihan myyty!

Ihan yleistä nukenmeikkaustutoa olen kyllä miettinyt tekeväni. Itse teen kanssa tilauksesta mohair- ja karvaperuukkeja sekä meikkejä jos ei uskalla itse meikata. ;D

ps. Kaikista julkaistuista blytheistä kuvat täällä: (tämän vuosituhannen puolella, ei niitä alkuperäisiä 70-luvun)
blythopia.wordpress.com/blythe-releases/
Plasticia
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Plasticia

Blythe Empty
ViestiAihe: Vs: Blythe   Blythe EmptyTo 22 Maalis - 17:56

Kiitos, Hunajasieni, neuvoista ja kaikesta! cheers Olen aina välillä käynyt katsomassa sivujasi.

Minulle on nyt tulossa eka Blytheni! heartbeat Ostin Huutonetistä Friendly Frecklesin. Oijjoij jos joskus ehtisit kustomoida siitä tuollaisen Ruskasi näköisen! Cutie Olen suunnitellut leikkaavani sille ehkä otsatukan. Ainakin jonkinlaisen. Mielestäni se on kyllä jo valmiiksikin ihanan näköinen nukke. Tiedä vaikka en raaskisikaan muuttaa siitä mitään. Very Happy
AliceX
Fashionista
Fashionista
AliceX

Viestien lukumäärä : 80

Blythe Empty
ViestiAihe: Vs: Blythe   Blythe EmptyPe 23 Maalis - 10:19

Mielettömän suloisia Blythejä! Ja tuo Ruska varsinkin, oih ja voih heartbeat

Onnittelut Plasticia nukesta Smile
http://www.nukkejenaika.blogspot.com
Plasticia
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Plasticia

Blythe Empty
ViestiAihe: Vs: Blythe   Blythe EmptyLa 13 Loka - 17:32

Uskaltauduin sitten saksimaan Friendly Freckelesilleni otsatukan. affraid rabbit Kaverikseensa se on saanut Simply Chocolaten. Olen molemmat ostanut irtonukkeina Huutonetistä, ja alkuperäisvaatteita ei ole. Kuvan vaatteet olen ostanut Huutiksesta ja Ebaystä.

Friendly Freckles
Blythe Blythe2pieni

Simply Chocolate
Blythe Blythe1pieni

Yhdessä
Blythe Blytheystavyksetpieni
Sponsored content

Blythe Empty
ViestiAihe: Vs: Blythe   Blythe Empty

Blythe