Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Nukkekeräilijöiden blogeja?

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
mirabella
Kirppisnukke
Kirppisnukke
mirabella


Viestien lukumäärä : 11
Join date : 02.10.2011

Nukkekeräilijöiden blogeja? Empty
ViestiAihe: Nukkekeräilijöiden blogeja?   Nukkekeräilijöiden blogeja? EmptyTo 16 Helmi - 0:05

Olen innokas blogien lukija ja kirjoittaja, niin kiinnostaisi tietää teidän blogejanne jos sellaisia on? Ei kai tästä ole keskustelua, haulla ei ainakaan löytynyt.

Omani on osoitteessa [You must be registered and logged in to see this link.] Kirjoitan sitä välillä aika harvoin mutta innostuksen ollessa taas kovimmillaan kirjoitan aktiivisemmin. Tulkaa tsekkaamaan Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Nukkekeräilijöiden blogeja? Empty
ViestiAihe: Vs: Nukkekeräilijöiden blogeja?   Nukkekeräilijöiden blogeja? EmptyTo 16 Helmi - 10:57

Yleisempää blogikeskustelua on taidettu jo toisessa ketjussa käydä, mutta voi tämä toki olla ihan omana otsikkonaan. Siirsin kuitenkin viestin tunnistusalueelta sopivammalle alueelle.

Itse en pidä enää nukkeblogia, mutta minulla oli sellainen vielä muutama vuosi sitten, kun oli aikaa energiaa sellaiseen. Nyt keskitän huomioni enemmän tämän foorumin ja siihen liittyvien oheispalveluiden ylläpitoon. Muutama bloggaa taitaa kuitenkin keskuudestamme löytyä, joten paljastakaahan itsenne Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
 
Nukkekeräilijöiden blogeja?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: