Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Ihastuttava Itella

Siirry alas 
+4
tempokisu
Plasticia
Evangelina
Silky
8 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Ihastuttava Itella Empty
ViestiAihe: Ihastuttava Itella   Ihastuttava Itella EmptyTi 20 Maalis - 15:51

Olen ennenkin avautunut Itellan/Postin toiminnasta ja siitä ei näköjään tule loppua. Tunnustaudun muutenkin tiukkapipoksi joka älähtää heti kun joku homma ei toimi Laughing

Tilasin Pink Ponytailista Pop Iconin kun sillä on Superstar-kasvot heartbeat Noh, ilmoitus että pitää tullata. Minätyttö tullasin kuten ennenkin. Ja eikun pakettia odottamaan! Nehän yleensä tuodaan kotiin kun tullaus on tehty. Vaan eipä kuulunut pakettia. Tänään sitten tuli postin ilmoitus että paketti on haettavissa postista.

Nää Jenkkilän paketit tulee yleensä "keltainen kuljetus 14" -nimikkeellä, eli postinkantaja yrittää kerran tuoda pakettia kotiin, normaalin postinjaon yhteydessä. Jos et ole kotona, postinkantaja jättää lapun että saa hakea postista.

Tullasin paketin perjantaina ja nyt olen sekä eilen että tänään stressannut ja kiirehtinyt niin että olen kotona kun päiväposti tulee. Että saisin pakettini ja ettei postinkantajan tarvis raijata mun pakettia edestakaisin, onhan hänelläkin varmaan kiirettä. Ja mitä sain? Sen #!&¤ lapun että saan hakea postista!!! cleaning sucks Olin todellakin kotona, pakettia ei yritetty tuoda, näin kun postin auto ajoi ohi.

Saamassani lapussa on "keltainen kuljetus 16". Sen vanhan tutun 14:n sijaan. 16 tarkoittaa sitä että pakettia ei tuoda kotiin vaan se pitää hakea postista.

Äkäinen soitto Itellan asiakaspalveluun, jossa ensin jonotin että pääsen läpi, ja sitten pitkä selvitys tädille puhelimessa. Oli asiallinen täti, ei mitään pahaa sanottavaa hänestä heartbeat Olen vaan niin äkäinen ettei tässä pahemmin tee mieli kiitoksia jaella.

Tän viestin pointti on, että miksi Itella muuttaa käytäntöjään tuosta vaan? Asiakaspalvelussa täti sanoi ettei mikään ole muuttunut. Minä tivasin millä perusteella paketit lajitellaan, ja kuka tekee päätöksen. Että onko se ihan mielivaltaista, tuodaanko paketti kotiin vai pitääkö se hakea postista. Kun on kuitenkin kyse samasta pakettityypistä ja samasta sisällöstä kuin aikaisemminkin! Täti laittoi nyt palautetta eteenpäin lajitteluun tms, ja mä odotan vastausta. Jos ei tule, jankkaan niin kauan että vastatataan check this

Hitto mä tulen vihaiseksi tällaisesta... Miksei hommat voi vaan toimia tietyllä tavalla?!

Ei siinä mitään, voin ihan hyvin hakea paketit postista, mutta se että olen 2 päivänä odottanut ja rukannut aikataulujani niin että olen kotona... ja IHAN TURHAAN!!! pc fail
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Ihastuttava Itella Empty
ViestiAihe: Vs: Ihastuttava Itella   Ihastuttava Itella EmptyKe 21 Maalis - 0:35

No onpa tympeää, että paketteja merkataan satunnaisesti eri koodeilla. Kyllä pitäis käytäntöjen olla samat joka paketin kohdalla. Toki saattaa olla ihan ihmillinen virhe, mutta harmittaa kuitenkin puolestasi, kun olit jo aikataulujasi sovittanut olettaen, että paketti tuodaan kotiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Plasticia
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Plasticia


Viestien lukumäärä : 44
Join date : 29.10.2011
Ikä : 50
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Ihastuttava Itella Empty
ViestiAihe: Vs: Ihastuttava Itella   Ihastuttava Itella EmptyTo 22 Maalis - 17:42

Tuike, hieno juttu, että otit yhteyttä asiakaspalveluun, ja vaadit selvitystä! Ihan oikein teit! thumbs up

Suomalaiset on mielestäni liian laiskoja ja arkoja tehdäkseen asianmukaisia ja perille meneviä reklamaatioita ja selvityspyyntöjä saamastaan palvelusta. Asiat ei muutu, jos vaan jupistaan itsekseen ja puristellaan nyrkkiä taskussa.

Meillä ei ole yleensä ketään kotona, jos postimies yrittää tuoda ulkomaanpakettia tai maxia. Muutoin olen itse huomannut, ja usealta taholta myös kuullut, että maxikirjeitä ei aina edes yritetä tuoda ovelle, vaan käydään vaan heti jättämässä se lappu että voi käydä noutamassa Postista. Syynä on kai useimmiten se, että postinjakajilla voi olla vaikkapa kärryt jo niin täynnä, ja kiireinen päivä.

Postin jakajan homma taitaa olla ihan koiran hommaa nykypäivänä. Kova kiire, lähes jatkuva miehistövajaus. Jonakin päivänä, ilmeisesti useinkin, voit joutua jakamaan vaikkapa kolmen postinjakajan jakopiirit, koska sairaslomalle jääneiden tilalle ei palkata tuuraajia.

Tarkoitukseni ei ollut tuossa edellä selitellä asioita mitenkään sen kummemmin Itellan toimia puolustellen, kunhan mainitsin.

Itellalla on ollut viime vuosina ongelmia. Terv. nimimerkki asioita yllättävänkin läheltä seurannut.


Viimeinen muokkaaja, Plasticia pvm Ke 25 Huhti - 16:49, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Ihastuttava Itella Empty
ViestiAihe: Vs: Ihastuttava Itella   Ihastuttava Itella EmptyPe 23 Maalis - 20:40

En ole saanut selvitystä mutta laitan ensi viikolla sähköpostitse huomautuksen Wink En ymmärrä voidaanko paketit koodata mielivaltaisesti ja siihen haluan vastauksen. Epäilen etten saa, mutta en mä ihan ekasta valituksesta periksi anna Wink

Mä olen hankala asiakas, myönnän ihan suoraan. Osaan vaatia ja teen sen kovaäänisesti jos en hiljaisemmalla volyymilla tule huomatuksi Laughing Olen itsekin asiakaspalveluammatissa ja tiedän miten tärkeää on pitää asiakkaat tyytyväisinä. Tuo Plastician mainitsema suomalaisten arkuus ärsyttää mua suunnattomasti. Se on nimittäin totta että ihmiset valittavat toisilleen, mutta mitä se auttaa?! Sopii valittaa oikeaan osoitteeseen. Eipä sekään aina auta mutta saapahan purettua omia tuntojaan Laughing

Postinjakajat saavat kyllä munkin sympatiat. Tuo joka usein jakaa täällä meillä, on tosi mukava tyyppi heartbeat

Mä olen välillä päivisin kotona, välillä en. Yritän kyllä ajoittaa niin että olen paikalla jos on pakettia tiedossa. Just ihan sen takia ettei sen kivan postinjakajan (tai mun!) tarvi nähdä turhaa vaivaa pakettien edestakaisin rahtaamisessa.

Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Ihastuttava Itella Empty
ViestiAihe: Vs: Ihastuttava Itella   Ihastuttava Itella EmptyKe 25 Huhti - 15:48

Enpä olisi uskonut että saan vastauksen, mutta sain!!!

"Meillä on monenkeskinen, 26 postioperaattorin välinen kansainvälinen sopimus, jonka perusteella lähettävä operaattori (tässä tapauksessa siis USPS) valitsee sen palvelumuodon, jonka lähetys kohdemaassa saa. Se ilmaistaan lähetyserälle annettavalla erityisellä koodilla, joka kertoo sen, minkä lähetyserän paketit jaetaan perille asti (ja tallennetaan kuittajan nimi) ja mitkä jäävät toimipisteeseen noudettavaksi.
-------
CV01... ohjattiin kohti Eurooppaa "laajalla sihdillä" ja tietenkin sellaiseen kauttakulkupaikkaan, jonka operaattori ei ole sopimuksessa mukana. Näin ollen palvelukoodi ei seurannut yksittäisen, virheellisesti lajitellun/ohjatun lähetyksen mukana, vaan paketti tuli Suomeen sellaisessa lähetyserässä, jonka sisältämät lähetykset menevät toimipaikkaan noudettavaksi. "


Viesti on pitkä enkä tottapuhuen ymmärrä siitä puoliakaan, mutta ilmeisesti pakettini oli lajiteltu väärin jossain vaiheessa ja se oli tullut siis Suomeen ns. väärillä tunnuksilla.

Mitä tästä opimme? Jenkkilän paketit saattaa tulla kotiin tai postiin................. Rolling Eyes Ja mä opin ainakin sen, etten enää järjestä aikataulujani postin kulkuaikojen mukaan. Haen paketin postista jos en satu olemaan kotona Rolling Eyes

...Laitoin asiakaspalveluun kiitos-palautteen kun sain vastauksen. Yritän antaa positiivstakin palautetta enkä vaan aina rähinää Rolling Eyes ...
Takaisin alkuun Siirry alas
Plasticia
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Plasticia


Viestien lukumäärä : 44
Join date : 29.10.2011
Ikä : 50
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Ihastuttava Itella Empty
ViestiAihe: Vs: Ihastuttava Itella   Ihastuttava Itella EmptyKe 25 Huhti - 16:45

Hienoa toimintaa, Tuike!

Sattumalta tunnen erään Itellan työntekijän, joka on yksi noista asiakkaiden sähköposteihin vastaavista. Käsittääkseni heillä on siellä valmiina erityyppisiä vastausviesti-pohjia, joita he sitten soveltavat tilanteen mukaan. Ajan puitteissa (vähän enemmän työtä kuin tekijöitä) he ottavat yhteyttä Postikeskuksiin, toimipaikkoihin jne, kun yrittävät saada selville, mitä on mahtanut käydä juuri jonkun tietyn lähetyksen suhteen. Ja että tehdäänkö jossakin tietyssä Itellan tomipisteessä jotakin tiettyjä ratkaisuja lähetysten suhteen, ja jos, niin miksi, ja onko se sovitun mukaista. Mutta aina ei sen kummempia vastauksia heillekään kerry. Lähetyksiä virtaa niin paljon ja työntekijöitä on aika iso määrä, ja vaihtuvuuttakin on, joten...

Mutta tosiaan, reklamointi ja kyseleminen on minusta huippu juttu. Koska niiden määrä ja niissä esiintyvät ongelmat kirjaantuvat ylös, ja niitä seuraillaan edes jossakin määrin siellä ylempänä.

Itellan toiminnassa on ollut ongelmia viime vuosina, sitä faktaa puoltaa jo eri medioissa esiin tulleet asiat. Työntekijät (ainakin osa!) todennäköisesti tahtoisivat tehdä työtehtävänsä mahdollisimman hyvin, asiakaspalvelu-hengessä, mutta jos Itella, niin kuin kaikki muutkin firmat nykypäivänä, säästää ihan kaikesta, niin ollaan tilanteissa, joissa työntekijääkin voi sapettaa, kun ei pysty tekemään työtään siten kuin hän kokisi oikeaksi, että työpäivän jälkeen olisi edes kohtalaisen hyvä mieli hyvin tehdystä työstä.

Parempaa onnea jatkossa, kaikki nukkeposti on meille nukkeilijoille valtavan tärkeää! Smile (Ja jestas kun me ollaan ahkeria asiakkaita Itellalle!)
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Ihastuttava Itella Empty
ViestiAihe: Vs: Ihastuttava Itella   Ihastuttava Itella EmptyTo 26 Huhti - 11:36

Hyvä että sait vastauksen ja asiaa on oikeasti selvitetty Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Ihastuttava Itella Empty
ViestiAihe: Vs: Ihastuttava Itella   Ihastuttava Itella EmptyTo 26 Huhti - 15:04

Plasticia, meilläkin on töissä standardivastauksia joita käytetään asiakaspalautteisiin, mutta ainakin tätä mun juttua on selvitelty, koska tiesivät paketin liikkeet. Olin tietty itsekin nähnyt ne netistä koska paketti oli varustettu lähetyskoodilla.
Joo, pääasia että asiaa selviteltiin Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Ihastuttava Itella Empty
ViestiAihe: Vs: Ihastuttava Itella   Ihastuttava Itella EmptyTi 24 Syys - 15:40

[You must be registered and logged in to see this link.]

Ekana tuli mieleen että jonkun nukkepaketti oli kadonnut Laughing 
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1348
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Ihastuttava Itella Empty
ViestiAihe: paketin matkaa   Ihastuttava Itella EmptyTo 26 Syys - 12:08

Jokunen paketti tullut, ja joskus todella tulee eri menetelmillä.
Riippunee onko Economy vai tavallinen paketti ( tunnuksen alkuosa joko E-tai C-alkuinen)
Joskus posti tuo paketin, ja joskus tulee pelkkä ilmoitus, ja joskus laittavat isona kirjeenä. Yleensä en ole siihen aikaan kotona kun posti toisi niin haen lähes aina postista. Postiin on 2 km, ja tulliin 2.5km joten pyydän tullattavatkin lähitulliin ja haen sieltä itse.

Tällä hetkellä ihmetyttää miksi euroopan paketit viipyy?
Ja ihan ihme homma oli sellainen paketti jossa vastaanottajaksi oli merkitty erittäin selvästi minä, mutta en todella ollut tilannut nukkekodin itetehtyjä kalusteita - mutta oletin että siellä on nyt joku nukke lähetetty isona kirjeenä joten otin ja avasin.... Olisin joutunut maksamaan 17euroa lähetyskuluja takaisin, joten pidin paketin ....varmasti oli nyt laittanut väärän vastaanottajan mutta en mä siittä ala maksaan ylimääräistä. Jos olisi mailiosoite niin laittaisin viestiä, mutta eipä ole. Mitäs siinä voi muuta tehdä...

Eli siinä on muuten sitten yksi syy miten paketti voi kadota. On laitettu väärä vastaanottaja. Suomessa voi lähettää tyyliin "vastaanottaja lunastaa" mutta näin ei käy jos laitat usaan pakettia.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Ihastuttava Itella Empty
ViestiAihe: Vs: Ihastuttava Itella   Ihastuttava Itella EmptyKe 27 Marras - 15:41

Tänään sitten selvisi miksi kahdesta samana päivänä tilatusta ja lähetetystä amerikan paketista ensimmäinen saapui jo kolme viikkoa sitten ja toisesta ei ollut ennen tätä päivää mitään tietoa. Tähän liittyy tietysti pitkä(veteinen) tarina, jonka aion nyt kertoa.

7.11 oli minulle jätetty ilmoitus maksikirjeestä, joka oli aivan asiallisesti täytetty, mutta toki silmään pisti kellonaika joka lappuun oli merkattu. Eli paketin olisi voinut sen mukaan noutaa jo klo 10 sinä aamuna, jona maksikirjeen noutolappu jätettiin. Ei ilmeisesti ollut siis postinjakajan matkassa ollenkaan. No ei siinä mitään. Käyn sitten töiden jälkeen lapun kanssa lähipostissa, jossa todetaan että ei kuule ole meidän järjestelmässä tällaista lähetystä. No postin täti1 käy penkomassa sen päivän maksikirje röykkiötä, joka kuulemma oli vielä lattialla, mutta ei löydä minun kirjettäni. Hän pyytää minua käymään uudelleen seuraavana päivänä, ehkä se silloin näkyy järjestelmässä.

13.11 kävin hakemassa toisen paketin ja koetin samalla toistamiseen hakea edellä mainitun lähetyksen. Nyt postin täti2 kysyy, että olinko kenties unohtanut jo hakeneeni paketin aiemmin, kun lappu oli kuitenkin päivätty edelliselle viikolle ja tuollaista lähetystä ei löytynyt heidän järjestelmästään. Selostin edellisen käynnin sisällön ja kuinka pakettia ei silloinkaan ollut löytynyt järjestelmästä. Hän lupasi seuraavana sunnuntaina käydä läpi paketit ja palautukseen menossa olevat lähetykset. Otti ylös tietoni ja lupasi laittaa uuden noutoilmoituksen, jos lähetys löytyy.

27.11 tänään saapui sitten tuo luvattu toinen noutoilmoitus ja kävin paketin hakemassa. Nyt oli vuorossa oli postin täti1. Hän kummeksui lappuani ja totesi, että tämä on semmoinen paketti, jonka olisi pitänyt jo lähteä palautukseen, mutta jostain syystä postin täti2 oli lähettänyt minulle toisen noutoilmoituksen. Totesin ensimmäisen tapauksen tilanteen. Ei muistanut itse moista tilannetta, vaikka itseasiassa oli paikalla myös 13.11, kun kävin lähetystä edellisen kerran kysymässä. No eniveis, kyseistä lähetystä ei siis ikinä ollut heidän järjestelmiinsä kirjattu, vaikka siinä oli kyllä päällä se sama tunniste kuin 7. päivä saamassani maksikirjeilmoituksessa.

Näinkin voi käydä. Paketissa oli siis tilaamani afrokentsu, joten olisi kyllä siepannut kovasti, jos postin virheen takia se olisi lähetetty takaisin amerikkaan mad Mitä tuossa voi asiakas tehdä, kun posti "ei löydä lähetystä nimellä" eikä edes omalla tunnistenumerollaan Confused
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Ihastuttava Itella Empty
ViestiAihe: Vs: Ihastuttava Itella   Ihastuttava Itella EmptyKe 27 Marras - 21:31

^Hieno homma taas Rolling Eyes  Hyvä kuitenkin kun sait pakettisi!

Itse ihmettelen kerta toisensa jälkeen kuinka on mahdollista että paketti tulee pitkästä matkasta (esim. Jenkeistä) ongelmitta, ja sitten ne vaikeudet alkaa kun paketti on jo melkein vastaanottajalla. Ei ymmärrä.

Mutta hyvääkin täytyy sanoa; mulle tuli joululahja viikossa grinning  Nopeita paketteja on ollut mutta tää on kyllä ennätys. Jenkeistä First classina ja siis viikko Shocked  Oli muuten järkky herätys kun postinjakaja toi sen. Olin päässyt nukkumaan vasta aamuyöstä ja tällä kertaa posti tuli tosi aikaisin. Heräsin kauheaan ryminään, eka ajatus oli että joku aikoo oikeasti ovesta läpi. Äkkiä ylös, unenpöpperössä ja pelonsekaisin tuntein ja... eikös oven edessä ole postiauto! Laughing  Jakaja ojensi mulle lootan, että tää ei mahtunut postilaatikkoon. Kiittelin kovasti ja selittelin siinä sitten että olin ollut nukkumassa Laughing Tää tapahtui viikko, pari sitten ja vielä mä ihmettelen mitä se kauhea rytinä ovella oli Laughing 
Ja ei, en ole kajonnut (nukke)pakettiin, se odottaa joulua unwrapping 
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Ihastuttava Itella Empty
ViestiAihe: Vs: Ihastuttava Itella   Ihastuttava Itella EmptyTo 28 Marras - 8:00

Ei voi ymmärtää tai no voi, kun ihmisiähän siellä postissakin on töissä ja toisaalta ei ne koneetkaan ketään autuaaksi tee. Niinkö tässä kesälläkin oli yksi paketti teillä tietymättömillä melkein kaksi kuukautta ja sitten yhtäkkiä lähipostista tulee lappu, että meillä on tällainen paketti teille. Jotenkin heräsi epäilys, että valtaosan "matkustusajastaan" se oli nimenomaan ollut siellä postin nurkissa Suspect

Toisaalta pääosin asiat hoituu hyvin ja nuista kahdesta viimeisimmästä jenkkipaketista se ensimmäinen saapui n. viikossa ja toinenkin oli saapunut samassa ajassa, mutta jäi vain postin vangiksi pariksi viikoksi Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Ihastuttava Itella Empty
ViestiAihe: Vs: Ihastuttava Itella   Ihastuttava Itella EmptyTo 28 Marras - 15:57

No joo, sattuuhan näitä... Tuntuu vaan että aika usein kuulee... Rolling Eyes 
Ja kerrankin pakettia hakiessani: "ei meillä tällaista ole. Ei, ei se hukassa ole, me vain emme tiedä missä se on". Minusta hukassa ja ei tiedetä missä on ovat aivan sama asia. Lähti silloinkin valitus heti eteenpäin, mun hermot ei vaan kestä odottelua ja epäselvyyksiä, aina pitää tapahtua HETI Embarassed 
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Ihastuttava Itella Empty
ViestiAihe: Vs: Ihastuttava Itella   Ihastuttava Itella EmptyTo 28 Marras - 20:32

Kyllä heti pitää tapahtua Very Happy
Pitää näköjään lähteä hamstraamaan postimerkkejä varastoon, kun hinnat ovat taas vaihteeksi nousemassa. [You must be registered and logged in to see this link.]
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1348
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Ihastuttava Itella Empty
ViestiAihe: kökköä!   Ihastuttava Itella EmptyTo 28 Marras - 20:43

Evil or Very Mad joo kekkulit sentään! hinnat nousee koko ajan, palvelu hidastuu. Sitten ihmetellään kun ihmiset ei lähetä oikeita kirjeita ja kortteja! toivotukset ja onnittelut on kamalia tekstiviestitse tai s-postilla, mutta kai se on pakko siirtää kohta kortit nettiin ja laittaa sähköisesti.

Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Ihastuttava Itella Empty
ViestiAihe: Vs: Ihastuttava Itella   Ihastuttava Itella EmptyPe 29 Marras - 11:45

Eihän siitä toki monta vuotta ole, kun joutuivat hintoja alentamaan. Nyt taisi olla paluu suunnilleen samalle tasolle kuin ennen hinnan alennusta.
[You must be registered and logged in to see this link.]
Toki polttoainekustannukset nousevat jatkuvasti yms. mutta ei tuo hintojen korotus ainakaan lisää asiakkaita tuo. Euron kirjeitä ei raski kovin montaa huvikseen lähettää.
[You must be registered and logged in to see this link.]
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Ihastuttava Itella Empty
ViestiAihe: Vs: Ihastuttava Itella   Ihastuttava Itella EmptyLa 30 Marras - 21:33

No ei todellakaan tule montaa lähetettyä jos maksavat euron kipale Suspect 
Itse suosin myös noita perinteisiä kortteja. Tietty onnittelu tms. on kiva viestinäkin, mutta ei se vedä vertoja oikealle kortille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Ihastuttava Itella Empty
ViestiAihe: Vs: Ihastuttava Itella   Ihastuttava Itella EmptyTo 8 Tammi - 19:54

Onpas mainio laitos tämä uusvanha Posti. Alkaen 9. päivä helmikuuta kotimaan sisällä ei sitten enää maksikirjeitä lähetellä pc fail [You must be registered and logged in to see this link.]
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1348
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Ihastuttava Itella Empty
ViestiAihe: huono homma, todella huono   Ihastuttava Itella EmptyTo 8 Tammi - 20:49

grrrrrrr no todellakin ....lisäksi kirjemaksut nousee. Paketin maksu nousee tasavarmasti myös.

Jollainhan tämä nimimuutos ja kaikkien logojen sun muitten muutokset on maksettava. Kuluttaja maksaa, aina.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Tilpinen
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Tilpinen


Viestien lukumäärä : 41
Join date : 03.05.2010

Ihastuttava Itella Empty
ViestiAihe: Vs: Ihastuttava Itella   Ihastuttava Itella EmptyTo 8 Tammi - 22:41

Joulukuun alussa etsin postin sivuilta tietoa, nousevatko postimaksut vuodenvaihteessa, ja yllätyin iloisesti, kun näytti että eivät, mutta olivatkin sitten vain lykänneet muutosaikaa vähän. Harmi.

(Foorumin kello on näköjään ihan väärässä.)
Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Ihastuttava Itella Empty
ViestiAihe: Vs: Ihastuttava Itella   Ihastuttava Itella EmptyTo 8 Tammi - 23:31

Niimpä tiätysti! Mad
Saako sitä yhtä nukkea sullottua 3cm paksuuteen vai automaattisestiko menee aina pakettina scratch
Toivottavasti on vain lyhyt aikainen kokeilu ja palaavat pika pikaa maxikirjeisiinkin thumbs up
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1348
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Ihastuttava Itella Empty
ViestiAihe: paketit   Ihastuttava Itella EmptyPe 9 Tammi - 0:11

Suosittelen lämpimästi nuken laittamista laatikkoon ja pakettina. Olen kyllä saanut nuken ihan taviskirjekuoressakin, mutta hirvitti...aina on mahis jotta vaikka käsi katkeaa, tai ripset irtoaa tai jotain. Ainakin fr-nuket, verrattuna nuken arvoon muutama euro paketista kannattaa maksaa.
Joku pehmeämpi tavara...

Ongelmana oli se että ihmiset ei ole kotona postijakeluaikaan. Postiljooni joutuu kuskaan isot kirjeet takas, ja jos on vaikka fillarilla...Tosin olen ite sitä mieltä että paketit ja isot kirjeet voisi noutaa postista suoraan. ( asun 2km postista ja kuljen ohi melkein joka päivä, samassa on kauppa). Harmittaa usein kun tietää että posti tuo pakettia enkä oo kotona. Kerran meinasin laittaa oveen lapun että "hyvä postiljooni, voit jättää tähän". En laittanu, mutta eivät saa jättää siihen.

Kaikkein paras ratkaisu tietysti että paketti olisi sitten halventunut, jos maksikirje poistui.

Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Ihastuttava Itella Empty
ViestiAihe: Vs: Ihastuttava Itella   Ihastuttava Itella EmptyPe 9 Tammi - 10:57

Tilpinen kirjoitti:
(Foorumin kello on näköjään ihan väärässä.)
Hei Tilpinen, hyvä huomio. Foorumin kello (yleinen versio) on kyllä oikeassa ajassa, mutta profiilikohtainen aikavyöhyke on foorumipohjaa ylläpitävän tahon tekemän muutoksen jäljiltä päin honkia. Oletus aikavyöhyke on joku +11:00, joten viesteissä saattaa olla aika jänniä aikoja. Pääsette korjaamaan omista käyttäjätiedoista -> Valinnat kohdasta. Teen asiaan ohjeet tai jos oikein laiskotuttaa, niin käyn vain vaihtamassa kaikille oikean ajan manuaalisesti. Keskitetysti en enää tämän uudistuksen myötä pysty kaikkien käyttäjien aikavyöhykettä oikeaksi vaihtamaan, joten vaatii vähän kikkailua.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Ihastuttava Itella Empty
ViestiAihe: Vs: Ihastuttava Itella   Ihastuttava Itella EmptyPe 9 Tammi - 11:13

Samassa rytäkässä kun halvimman postipaketin hinta nousee 30snt, niin johan lämmittää mieltä Evil or Very Mad Toki arvokkaammalle ja helposti särkyvälle tavaralle paketti on ollut ja on edelleenkin parempi vaihtoehto. Mutta joku TNT-vartaloinen Barbie menee aina laajan rintakehänsä ansiosta maksikirjeenä ja jostain euron-parin nukesta ei kukaan ala pakettipostikuluja maksamaan. Toki esim. huuto.netissä voi lähettää huutopakettina, mikä on hieman postipakettia edullisempi, mutta kyllä sekin aika kivasti lisää halvan tuotteen hintaa.

Sinänsä meillä ei ole enää ainakan vuoteen maksikirjeitä ollut posteljoonin matkassa, vaan on jätetty lappu, että saa noutaa heti postista. Näin postitoimipisteen lähistöllä asuvan kannalta se on aivan ok. Sen sijaan syrjäseudulla asuville sukulaisilleni asialla on oikeasti väliä. Maksikirjeen postinjakaja tuo postilaatikkoon, mutta paketti pitää hakea reilun 30km:n päässä sijaitsevasta postista.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Sponsored content





Ihastuttava Itella Empty
ViestiAihe: Vs: Ihastuttava Itella   Ihastuttava Itella Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ihastuttava Itella
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: