Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Kauneudesta yms.

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Kauneudesta yms. Empty
ViestiAihe: Kauneudesta yms.   Kauneudesta yms. EmptyTi 5 Kesä - 15:42

Otsikko on mitä on, en tiedä miten sen muotoilisi... Onkohan täällä muita kauneudenhoidosta yms. kiinnostuneita? Vinkkejä? Hyviä tuotteita?

Aloitan vinkillä jonka olen itse todennut hyväksi: illalla sipaisu oliiviöljyä kynsinauhoihin (nimim. aina kuivat kädet ja kynnet...). Ei maksa paljon ja olen kaatanut pieneen sudilliseen pulloon kylppäriin, eli helppo käyttää. Jossain topikissa olikin jo puhe kynsistä eikös vain..?

Ja tuote, josta olen tykännyt kovasti: Goldwellin dual senses rich repair 60 sek. hiusnaamio. Mulla on tällä hetkellä aika reippaasti vaalennettuja raitoja tukassa ja vaalennushan kuluttaa hiusta. Tää saa hiukset näyttämään ja tuntumaan hyviltä. Naamio vain kampaamosta. Mielestäni sisältää silikonia (-cone), en hieroisi päänahkaan.

Mitäs muuta... Nivean voide peltipurkissa on ikiaikainen klassikko, tykkään kovasti I love you Tuoksukin on sellainen "tuttu".

Ai niin ja vielä hiuksista: Goldwellin Elumen-väri on ihan ykkönen flower
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kauneudesta yms.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: