| Kirppislöytöjä | |
|
+18Miukutuubi-90 Alonces Tilpinen Adalmina Shirkku Ecifircas HM_MAMI Caroline Siama Milia Mosa Tinttufia -Tähtiloiste- Evangelina Silky caracal Maarit Mariee 22 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Ecifircas Model muse
Viestien lukumäärä : 235 Join date : 01.07.2010
| Aihe: Vs: Kirppislöytöjä Ti 30 Marras - 22:06 | |
| hahaa! Pitkästä aikaa löysin nukken kirpputorilta! Tuntuu, että täällä päin ovat tosi harvassa tai yli hiennoitettuja. Esimerkiksi joku pyysi Mulanista jonka vartalo oli ihan pureskeltu neljä euroa. Mulan olisi ollut niin kiva, mutta vartalo oli niin huonossa kunnossa, että jäi siihen.
Mutta kuitenkin löysin Li Shangin (eli Mulanin miekkosen) hintaan 3.50e! Pakko oli ostaa vaikka vaatteita sillä ei ollut. Päällä oli nähtävästi John Smithin housut ja joku itse tehty paita. Nyt päätin ommella sille omat vaatteensa. Saa nähdä minkänäköinen raasusta tulee. Minulla olisi haaveena kerätä iso joukko disney nukkeja :3 |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Kirppislöytöjä Ke 1 Joulu - 20:32 | |
| Kuvia sitten... |
|
| |
Ecifircas Model muse
| Aihe: Vs: Kirppislöytöjä La 11 Joulu - 14:26 | |
| Disney miekkoset lisääntyy... Toissa päivänä löysin Notre Damen kellonsoittajasta tutut miekkosen. En muista tämän nimeä. Keskellä seisoo jo aiemmin mainitsemani Li shang ja siten on vielä joskus aikaisemmin löytämäni Simba toysin Jasmin. Eikä kenelläkään näistä ole omia vaatteita Pitäisi ommella, mutta disney vaatteiden teko ei ole mitään helppoa... |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: Kirppislöytöjä La 11 Joulu - 16:28 | |
| Hienoja löytöjä olet tehnyt Notredamen kellonsoittajasta tuttu mies on nimeltään Phoebus. En tosin muista, että tästä olisi tehty suorakätinen versio, ainoa minkä tiedän on se nivelletty versio. Olisiko siis mahdollista, että kroppa olisi vaihtunut? |
|
| |
Ecifircas Model muse
| Aihe: Vs: Kirppislöytöjä La 11 Joulu - 16:54 | |
| Voi olla, Päässä on nimittäin takana pieni murtuma jota en huomannut ostaessa. Ei se minua haittaa, kunhan pysyy pää kiinni |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 07.05.2010
| Aihe: Vs: Kirppislöytöjä La 11 Joulu - 19:57 | |
| Upea satsi tosiaan! Li Shang varsinkin on komea. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Kirppislöytöjä Su 12 Joulu - 15:08 | |
| Tosi kivat löydöt! Minustakin Li Shang on komea |
|
| |
Miukutuubi-90 Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 40 Join date : 13.01.2011 Ikä : 33 Paikkakunta : Rovaniemi
| |
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Kirppislöytöjä Ke 19 Tammi - 11:23 | |
| Oih tuo poni on ihana! Poneja minäkin olen sentään onnistunut joskus kirppareilta löytämään, vaikka nukkejen kanssa ei niin tuuri käykään. Ponit tosin ovat aina lapsieni leikkeihin tarkoitettuja -mutta ovat niin söpöjä, että kiva niitä on ostaa Nyt kun muutimme Riihimäelle, niin täällä minulla ei ole harmainta aavistusta kirppareiden sijainnista. Ja todennäköisesti eivät sijaitse jokatapauksessa kävelymatkan päässä meiltä.... Edellisestä kirpparikäynnistä onkin aikaa vierähtänyt jo lähes puolivuotta -ja silloin olin myyjänä, kun piti muuttokuormaamme pienentää. |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 07.05.2010
| Aihe: Vs: Kirppislöytöjä Ke 19 Tammi - 20:05 | |
| Tosi ihana poni! Just sen aallon poneja, joilla itsekin leikin. Voisiko tuo mekko olla käsintehty? Mä ostin joiltain messuilta samantyylisen, vaaleanpunaisen mekon, johon kuului lierihattu, käsilaukku ja alushame. Niitä oli varmaan parikymmentä erilaista, todella taidokasta mekkoa. Omani oli jonkun Kira-nuken päällä, olisin ostanut senkin, mutta myyjä (nainen, joka oli tehnyt vaatteet itse) ei halunnut siitä luopua. |
|
| |
Miukutuubi-90 Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 40 Join date : 13.01.2011 Ikä : 33 Paikkakunta : Rovaniemi
| Aihe: Vs: Kirppislöytöjä Ke 19 Tammi - 20:08 | |
| Voi olla että mekko on myös käsin tehty, en löytänyt siitä ainakaan mitään lappusia tai merkkejä. Osaisinpa itsekin ommella vastaavia prinsessamekkoja nukeilleni . |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Kirppislöytöjä To 20 Tammi - 16:28 | |
| Miukuhan on tehnyt löytöjä! Juu, poni on valloittava! Mä epäilen kans että punainen unelma on itsetehty... |
|
| |
Ecifircas Model muse
| Aihe: Vs: Kirppislöytöjä La 22 Tammi - 10:14 | |
| Onpas hienoja löytöjä! Itse en ole löytänyt pitkään aikaan yhtään mitään kirpputoreilta... |
|
| |
Maarit Model muse
Viestien lukumäärä : 288 Join date : 03.05.2010 Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Kirppislöytöjä Pe 14 Loka - 8:24 | |
| mun äiti oli nähny jollakin kirppiksellä barbien auton ja siihen tuli vielä nukke mukaan ja hinta on ollu 8 euroo... lykkäsin heti rahan mukaan... toivottavasti on vielä kirppiksellä ku menee sinne... pitäkäähän peukkuja... tuo auto ois ihan hyvä lisä kokoelmaan... |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| |
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Kirppislöytöjä La 15 Loka - 16:44 | |
| Eipä ollut auto hinnalla pilattu! Saitko? |
|
| |
Maarit Model muse
| Aihe: Vs: Kirppislöytöjä La 15 Loka - 19:07 | |
| en tiedä vielä... toivottavasti huomenna selviää... tosin epäilen että joko a) auto on menny tai b) äiti ei ole käyny siellä kirppiksellä... ollaan huomenna menossa käymään siellä on sitte kuulen tilanteen. Jos ei ole käyny niin sanon että heti maanantaina pitää mennä katsomaan. Toivottavasti on jäljellä.. |
|
| |
Maarit Model muse
| Aihe: Vs: Kirppislöytöjä Su 16 Loka - 19:00 | |
| oli auto männy nyt harmittaa niin vietävän kolokosti en viittiny pitää kunnon puhuttelua äidille ku oli niin pahoillaan.. no ei kait se auta ku kirppiksiä kierteleen ja uutta löytöä tekemään. |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Kirppislöytöjä Su 16 Loka - 20:41 | |
| Voi kurjuus Toivottavasti tulee uus vastaan vielä |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: Kirppislöytöjä Pe 21 Loka - 15:12 | |
| Harmin paikka |
|
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: Kirppislöytöjä La 22 Loka - 16:33 | |
| Löysin tämmönen setti kirpparilta, maksoi vain 5€. Settiin kuuluu myös kaksi tuolia. Nukke on kans uusi, ostettu tällä viikolla. Hän sai nimekseen Oprah |
|
| |
Maarit Model muse
| Aihe: Vs: Kirppislöytöjä La 22 Loka - 20:44 | |
| upee nukke ja huonekalutkin... mutta erityisesti tuo nukke... tuollaiselle on paikka varattu mun kokoelmassa vaikka muutoin kohta pitäisi alkaa tekemään "poistoja" |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
| Aihe: Vs: Kirppislöytöjä To 27 Loka - 3:24 | |
| Hienot kalusteet ja upea nukke. Minun huomioni taas kiinnitti eniten nuken kaunis toppi |
|
| |
Tilpinen Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 41 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Kirppislöytöjä Ma 11 Kesä - 21:09 | |
| Viikonloppuna löytyi kirppikseltä kaksi barbeille vähän isoa mutta tyylikästä nojatuolia, 1€/kpl. Moxie Teenzille juuri sopivia. : D Kyljissä lukee Pasha Pedrali, ja sillä haulla Googlessa näkyi kuvia ihan samanlaisista ihmisten tuoleista, vaikka aluksi pidin näitä epärealistisen muovisina. Toiselta myyjältä ostin Bratzien pikkutarvikkeita, jotka tulevat kyllä barbeille. Tai kaikista en oikein tiedä, mistä ne ovat peräisin. Tietäisikö joku, mistä tuo kannu on? Jotenkin alkoi kiinnostaa, kun ei ole aavistustakaan. |
|
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: Kirppislöytöjä Ma 11 Kesä - 21:25 | |
| Hienoja tuoleja Minäkin haluaisin löytä kirppikseltä vähän "isompia" nukke kalusteita, mun Ellowynet tarttis vähän mööbeleitä |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Kirppislöytöjä | |
| |
|
| |
| Kirppislöytöjä | |
|