Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Häntä muistutan...

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Häntä muistutan... Empty
ViestiAihe: Häntä muistutan...   Häntä muistutan... EmptyMa 15 Loka - 15:29

Onkohan täällä muilla "kaksoiskappaleita"? Tää on jotenkin niin hauska juttu että pannaanpas ihan aihe tälle Laughing

Ulkoisista puitteista en sano mitään mutta henkisistä: itse olen aivan kuin kummitätini. Usein käy esim. puhelimessa niin että puhutaan toistemme päälle samasta asiasta, samalla lailla ja samaan aikaan Laughing Varsinkin meidän äiskän kanssa ollaan naurettu monta kertaa että luonnonjärjestyksellä meni jokin pahasti pieleen kun mulla on mitä ilmeisimmin väärä äiti Laughing Hyvissä väleissä olen kyllä äitinikin kanssa mutta erilaisia ollaan.

Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Häntä muistutan... Empty
ViestiAihe: Vs: Häntä muistutan...   Häntä muistutan... EmptyPe 23 Marras - 18:23

No siinä on kyllä kummin valinta osunu nappiin Very Happy Monessa ihmisessä näen omia luonteenpiirteitäni ja toki ulkonäöllisiäkin piirteitä, mutta ei ole kummallakaan saralla vielä kunnollista kaksoisolentoa osunut kohdalle. Vaan eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka joku päivä huomaiskin juttelevansa "klooninsa" kanssa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
 
Häntä muistutan...
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: