| Joulukalenteri 2012 | |
|
+7Kuurankukka Tinttufia Silky Maarit HelloDolly Adalmina Evangelina 11 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Joulukalenteri 2012 Ma 5 Marras - 18:18 | |
| Tämä tulee nyt vähän ennakkoon, mutta jos kaupat saavat aloittaa jouluintoilun jo lokakuussa, niin kyllä minäkin kehtaan jo marraskuussa pohjustaa tätä juttua Viime vuonna jo intoilin uudesta Barbie joulukalenterista, joka sisältää asusteita ja kenkiä yms. Barbielle, mutta täkälaisiin kauppoihin kyseinen joulukalenteri löysi tiensä vasta tänä vuonna. Siispä tänä vuonna ajattelinkin jakaa tämän kalenterin kaikkien kanssa. Eli kun avaan luukun niin lisään kuvan tai pari sieltä paljastuneesta yllätyksestä. Jos joku muukin on samaisen kalenterin hankkinut, niin luonnollisesti saa osallistua tähän puuhasteluun ja postata omia kuvia tähän ketjuun Sellaista pientä joulunodotus puuhaa on siis tiedossa joulukuun alusta alkaen Kalenteri on siis tällainen (en postaa kuvaa takakannesta, kun siellä on esitelty kalenterista löytyvät yllätykset ) |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| |
| |
HelloDolly Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 67 Join date : 28.11.2010
| Aihe: Vs: Joulukalenteri 2012 Ma 5 Marras - 22:36 | |
| Jee, mukava juttu! |
|
| |
Maarit Model muse
Viestien lukumäärä : 288 Join date : 03.05.2010 Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Joulukalenteri 2012 Ti 6 Marras - 17:15 | |
| kivaa onko kukaan nähny monster high kalenteria? tyttäreni haluaisi sellaisen, mutta en tiedä mistä sellaista vois lähteä etsimään |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: Joulukalenteri 2012 Ti 6 Marras - 18:17 | |
| |
|
| |
Maarit Model muse
Viestien lukumäärä : 288 Join date : 03.05.2010 Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Joulukalenteri 2012 Ti 6 Marras - 21:08 | |
| ei kun sellaista jossa on jotakin vaatteita ja muita juttuja... näin jossakin nettisaitilla sellaisen ja se maksoi yli 40 euroo oon vähän, että onko liian kallis joulukalenteriksi... mutta tosin tiedän että meidän neiti ei välttämättää enää montaa vuotta joulukalentereita käytä :/ |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
| Aihe: Vs: Joulukalenteri 2012 Ti 6 Marras - 23:15 | |
| Okei, sellaiseen en ole itse ainakaan vielä törmännyt. 40 euroa on kieltämättä aika kova hinta joulukalenterista |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Joulukalenteri 2012 Ma 12 Marras - 15:18 | |
| En ole sellaisesta kuullutkaan! Aika kallis, mutta jos siellä on järkevää tavaraa sisällä niin mikä ettei... Mistä olet, Eva, löytänyt tuon kalenterin? Itse olen nähnyt vain suklaakalentereita Ja kiitos kun jaat sisällön, hauska nähdä mitä sieltä tulee! |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
| Aihe: Vs: Joulukalenteri 2012 Ma 12 Marras - 19:41 | |
| |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Joulukalenteri 2012 Ma 12 Marras - 21:34 | |
| Ok, marketeista olen itse vaan katsellut. Voi olla ettei sitä niihin tulekaan. |
|
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: Joulukalenteri 2012 Ma 12 Marras - 21:35 | |
|
Minullakin on yksi, sen tilasin Ellokselta.....
|
|
| |
Evangelina Bild Lilli
| Aihe: Vs: Joulukalenteri 2012 Ke 14 Marras - 1:44 | |
| Aika kivasti näköjään vaihtelee tuon kalenterin hinta eri liikkeissä |
|
| |
Kuurankukka Fashionista
Viestien lukumäärä : 194 Join date : 18.06.2010
| Aihe: Vs: Joulukalenteri 2012 Pe 23 Marras - 14:07 | |
| Jos muut ei saa Monster High joulukalenteria, niin mie voin kuvata sen minkä tein siskolleni Tämä on tosin tehty pilkkomalla 1 iso setti pieniin pusseihin, meikki kalenteri ei oikein innostanut. Olen itse yrittänyt siitä kalliista tietoa löytää (suomeksi sisältö kuvia), mutta turhaa on. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Joulukalenteri 2012 Pe 23 Marras - 15:12 | |
| Kuvaa ihmeessä! |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
| Aihe: Vs: Joulukalenteri 2012 Pe 23 Marras - 15:29 | |
| Ehdottomasti kannattaa kuvata |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
| Aihe: Vs: Joulukalenteri 2012 La 1 Joulu - 5:36 | |
| Viimein on koittanut päivä ensimmäinen, jolloin kalenterin luukkuun saamme kurkistaa. Nukkemaassa oli tänä vuonna hankittu suuri yllätyskalenteri ja paikallinen nettilehti Nykynukkemaa oli hankkinut oikeudet kuvata luukkujen avaajat ja luukuista löytyvät yllätykset. Jokainen nukkemaan nainen oli tietysti halunnut osallistua luukkujen avaamiseen, mutta koska jokaisessa luukussa oli vain yksi yllätys ja luukkuja rajattu määrä, oli Nukkemaassa järjestetty kilpailu, jossa arvottiin jokaiselle päivälle luukun avaaja. Näin ollen 24 Nukkemaan naista pääsee vuorollaan avaamaan luukun ja saa pitää sieltä löytyvän yllätystuotteen. 'Onko kameranainen valmiina?' 'Jo vain!' 'Siispä aloitetaan!' Ohessa siis juttu Nykynukkemaan kuvasarja luukun avaamisesta: 'Nyt on siis 1.12.2012 ja avataan luukku yksi. Arvonnassa onnetar suosi tänään neitoa nimeltä Belladonna. Katsotaanpa löytääkö hän luukun. 'Hei vain kaikki nettilehden lukijat. Tämä on todella jännittävää." Belladonna sanoi. "Minulla ei ole aavistustakaan missä luukku edes voisi olla." Belladonna sanoi, katsellessaan kalenteria. Valokuvaajamme pienellä avulla Belladonna viimein huomasi numeron yksi. "Mitähän täällä mahtaa olla." Belladonna mietti avatessaan luukkua. "Oi! Aivan ihana käsilaukku." Hän intoili. Ja sitten voittajan viimeinen poseeraus. Näin Belladonna lähti tyytyväisenä uuden laukkunsa kanssa. Hän kertoi, että sille olisikin varmasti paljon käyttöä. Huomenna tapaamme jälleen ja näemme mitä paljastuukaan luukusta kaksi. Tervetuloa Nykynukkemaan mukaan silloinkin.' |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Joulukalenteri 2012 La 1 Joulu - 15:42 | |
| Kiitos kalenterin jakamisesta! Ja niin kivasti toteutettukin |
|
| |
Hilja Kirppisnukke
Viestien lukumäärä : 10 Join date : 17.10.2012 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Joulukalenteri 2012 La 1 Joulu - 16:06 | |
| Joulukalenteri on aina jännittävä Kiitos toteutuksesta! Olen mukana seuraamassa mitä Barbie-kalenterin luukuista aukeaa. |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
| Aihe: Vs: Joulukalenteri 2012 Su 2 Joulu - 6:10 | |
| 'On taas aika avata uusi luukku kalenterista. Luukkua kaksi pääsee avaamaan onnettaren suosikkityttö Theresia. Mitähän luukkuun tänään kätkeytyykään? Turhaan yritti valokuvaajamme rohkaista Theresiaa lähettämään terveisiä lukijoillemme. Ainoa mitä hän suostui sanomaan oli: 'Hoidetaanpas nyt tämä juttu alta pois.' Selkeästi hän oli hyvin hermostunut ja yllättynyt saamastaan kunniasta. 'Toinen luukku? No se on tuolla.' Theresia sanoi ja osoitti kalenterin oikeassa laidassa olevaa luukkua. Kädet innosta täristen Theresia avasi luukun. 'Et kirjoita sinne mitään tuollaista.' Theresia totesi 'Anteeksi?' 'Tuollaista liioittelua ei usko kukaan.' Vakain käsin Theresia avasi luukun, josta paljastui punaiset korkokengät. 'Nämähän ovat tosi hienot ja minä kun ehdin jo pelätä, että täällä olisi vain jotain roinaa. Kiitos Nykynukkemaa ja hyvää joulua kaikille!' Theresia sirkutti esitellessään uusia kenkiään kuvaajallemme.
Viimeinen muokkaaja, Evangelina pvm Ma 3 Joulu - 7:36, muokattu 1 kertaa |
|
| |
Hilja Kirppisnukke
Viestien lukumäärä : 10 Join date : 17.10.2012 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Joulukalenteri 2012 Su 2 Joulu - 10:17 | |
| Onnellinen Teresa kun sai uudet kengät -kylläpä on antelias kalenteri |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
| Aihe: Vs: Joulukalenteri 2012 Ma 3 Joulu - 7:19 | |
| '3.12 ja me olemme nyt täällä kalenteripaikalla seuraamassa kolmannen luukun avaamista. Tänään luukun pääsee avamaan Cheryl, joka saapui paikalle jo hyvissä ajoin odottelemaan h-hetkeä. "Olen niin innoissani tästä mahdollisuudesta, kun näin mitä luukusta eilen paljastui olen ollut todella toiveikas." Cheryl kertoo innostuneena. Cheryl oli jo ehtinyt ennakkoon tarkistaa luukun sijainnin, joten hänellä ei ole mitään vaikeuksia löytää oikeaa luukkua. Avatessaan luukun Cheryl kiljaisee riemusta. "Oma bPhone 8. Tällaista minä olen aina toivonut." Cheryl hehkuttaa. "Paras jouluylläri ikinä. Kiiitos Nykynukkemaa! Kenelläkään mun kavereistakaan ei ole vielä tätä mallia" Cheryl huudahtaa ja alkaa saman tien touhottaa uuden puhelimensa kanssa. Niin hyvät Nykynukkemaan lukijat kalenteri voi olla todella antelias. Huomenna jälleen yksi onnellinen saa mahdollisuuden avata joululahjan etukäteen. Tervetuloa seuraamme taas silloin.' |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
| Aihe: Vs: Joulukalenteri 2012 Ti 4 Joulu - 6:22 | |
| 'Kuulas joulukuun alun pakkasaamu alkaa jo valjeta. Onneksi meillä täällä kalenterihuoneessa on lämmintä, sillä muutoin tämän päiväinen luukun avaaja saattaisi vilustua. Neljättä luukkua pääseekin avaamaan neito nimeltä Minnie Van Pira. "Aloitetaan en malta odottaa, että pääzen käzikzi yllätykzeen." Neiti Van Pira muotoili. "Ahaa ziellähän zinä piilekzit luukkuzeni." Minnie huudahti huomatessaan oman numeronsa kalenterissa. "Ah täydelliztä. Nämä zopivat mainiozti harraztukzeeni." Minnie ilmoitti nähdessään luukusta paljastuneet tuotteet: pumppupullo ja sakset. Tiedustelin mihin harrastustoimintaan nämä tuotteet sopivat niin täydellisesti ja sain tämän vastauksen: "No mutta veren... ziiz tomaattikaztikkeen levittämizeen paztaan. Ja näillä zakzilla minä katkon tietyzti zpagettia." Hän nauroi ilkikurisesti. Näin avautui siis neljäs joulukalenterin luukku ja jälleen yksi onnekas sai omakseen mieluisan yllätyksen. Katsotaan miten käy huomenna.' |
|
| |
Milia Model muse
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Joulukalenteri 2012 Ti 4 Joulu - 8:37 | |
| Tää on kivasti toteutettu |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
| Aihe: Vs: Joulukalenteri 2012 Ke 5 Joulu - 6:32 | |
| Kiitos '5.12 ja jälleen me olemme kokokoontuneet tänne joulukalenterin ääreen. Emily on saanut kunnian toimia seremoniamestarina tänään. "Tämähän on pikkulehti. Eihän kukaan oikeasti lue tätä? Minä en tavallaan ole nyt täällä." Emily selitti, kun kysyin häneltä miltä nyt tuntuu. Annetaanpa eksistentiaalikysymyksiä pohtivan neidon nyt kertoa meille missä tämän päivän luukku sijaitsee. "Ahaa! Tuolla nurkassa hohtaa numero viisi!" Emily riemastuu. "No mutta tämähän on aivan ihana." Emily ilahtuu nähdessään luukusta paljastuvan mekon. "Minulla ei olekaan pitkiin aikoihin ollut näin sievää mekkoa. Kiitos paljon!" Emily sanoo tutkiessaan mekkoa. Näin siis avautui viides joulukalenterin luukku. Nykynukkemaa kiittää ja me näemme jälleen huomenna.' |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
| Aihe: Vs: Joulukalenteri 2012 To 6 Joulu - 9:19 | |
| 'Hyvää itsenäisyyspäivää Nykynukkemaan nettilehden lukijat! Tänään meillä onkin hieno leidi avamaassa luukkua. Hän ei vain suostunut kertomaan nimeään. Yritän käynnistää keskustelua, mutta hän ei suostu vastaamaan kysymyksiini. "Asiaan." Nainen tiuskaisee lopulta. Ehdotan, että hän voisi nyt näyttää meille missä tämän päivän luukku sijaitsee. "Kalevi näyttää." Nainen sanoaa. Udellessani kuka Kalevi on hän napsauttaa sormiaan... ... ja kuin taikaiskusta kalenterin päälle ilmestyy mies "Luukku auki Kalevi." Nainen komentaa ja mies nyökkää. Mies pomppaa kalenterin päältä ja suuntaa suoraan kuudennelle luukulle. Luukusta paljastuu punainen käsilaukku. Mies kiikuttaa käsilaukun leidille, joka tyytyväisenä taputtaa hänen päätään. "Hyvä Kalevi ja nyt kotiin." Niine hyvineen tämä erikoinen parivaljakko katoaa, toimittajan jäädessä miettimään mitä ihmettä täällä juuri tapahtui. Niin aukesi siis kuudes joulukalenterin luukku, nyt kaikki juhlimaan itsenäistä Suomea.' |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Joulukalenteri 2012 | |
| |
|
| |
| Joulukalenteri 2012 | |
|