| Omien viestien muokkausmahdollisuus | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Mariee Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 34 Join date : 27.04.2010
| Aihe: Omien viestien muokkausmahdollisuus Ti 11 Toukokuu - 16:37 | |
| Onko tätä mahdollista säätää? Omien viestien muokkaus on ilmeisesti mahdollista vain niin kauan, kuin pysyy kirjautuneena sivuille. Jos välillä kirjautuu ulos, muokkausmahdollisuus poistuu. Huomasin tämän, kun laitoin nukkeja ja niiden tietoja tunnistusketjuun. Itse ainakin olen sellainen, että mieleen tulee asoita toisinaan vähän viiveellä, ehkä se johtuu siitä, että sormet naputtavat nopeammin kuin mitä ajattelen. En ajatellut jatkuvasti muokkailla omia viestejäni, mutta pystyisikö muokkausmahdollisuutta omiin viesteihin mitenkään pidentämään ajallisesti? Ainakin tuolla tunnistuksessa se olisi mielestäni hyvä juttu. |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Omien viestien muokkausmahdollisuus Ti 11 Toukokuu - 20:24 | |
| Vasta nyt huomasin että edit-nappi todellakin on poissa vanhempien viestien kohdalla. |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: Omien viestien muokkausmahdollisuus Ke 12 Toukokuu - 10:36 | |
| Kirppistä silmällä pitäen aikaraja kirjoitettujen viestien muokkaamiseen on määritelty tuntiin. Eli ei sillä mitään tekemistä kirjautumisen tai uloskirjautumisen kanssa pitäisi olla. Nyt muokkaukseen määritelty aikaraja on poistettu, joten ongelmaa ei enää pitäisi olla. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: vanhat kirput pois kuleksimasta La 4 Elo - 19:04 | |
| Saako omaa kirppu-topiccia mitenkään poistettua? Jos tavarat on myyty tai ei enää ajankohtaista, topicin on turha roikkua tuolla. Toivoisin tämmöistä mahdollisuutta; joissain ketjuissa oman viestin siinä oikeassa yläkulmassa on x-merkki, josta viestin voi näköjään poistaa. Kirppis-topiceissa en ole löytänyt mistä saa pois?? Olen nyt muokannut otsikkoa tyyliin "MYYTY". |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: Omien viestien muokkausmahdollisuus La 4 Elo - 22:43 | |
| Valitettavasti tämän foorumipohjan oikeuksien jakoon liittyvän rajoittuneisuuden vuoksi en pysty antamaan peruskäyttäjille oikeutta poistaa viestiketjuja. Joutuisin nimittäin samalla antamaan moderointioikeudet kaikille käyttäjille. Joten merkkailkaa ne ketjut, jotka voi poistaa sanalla "myyty". niin tiedän käydä poistamassa ketjut. Siivoilen ketjuja ajoittain, mutta aina en kerkiä tai älyä käydä vilkaisemassa, joten olkaa kärsivällisiä. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: myydyt kirput La 4 Elo - 22:54 | |
| OK, sopii hyvin |
|
| |
Hunajasieni Fashionista
Viestien lukumäärä : 117 Join date : 29.12.2011 Ikä : 36
| Aihe: Vs: Omien viestien muokkausmahdollisuus Ti 7 Elo - 7:16 | |
| Ehkä tuosta voisi olla mainintakin viellä myyntiosion ohjeessa?
Ja tuosta, itsellä ainakin tulis helposti laitettua otsikkoon sana MYYTY jotta muut ei turhaa katsoisi ketjuun enää vaan näkee heti jos nukke on myytynä, ehkä siihen voisi laittaa vaikka SAA POISTAA? tms.?
En haluais että mun topa vahingossa lähtee poistoon. Välillä kun se voi olla hetken tyhjänäkin, mulla on ainakin toistaiseksi enempikin myytäviä kuhan saa/jaksaa niitä kuvattua. |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
| Aihe: Vs: Omien viestien muokkausmahdollisuus Ti 7 Elo - 16:35 | |
| Ainoa jolla on poisto-oikeudet tällä hetkellä olen minä ja kyllä minä ne ketjut vielä vilkaisen läpi ennen kuin poistan Mutta lisäilenpä hetimmiten maininnan tuosta otsikko käytännöstä ohjeisiin. Jotenkin muistin että se oli jo siellä, mutta jäänyt sitten ilmeisesti laittamatta. |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Omien viestien muokkausmahdollisuus | |
| |
|
| |
| Omien viestien muokkausmahdollisuus | |
|