| winx-nuket | |
|
+5Santra Evangelina Mariee Silky Maarit 9 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Maarit Model muse
Viestien lukumäärä : 288 Join date : 03.05.2010 Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
| Aihe: winx-nuket To 13 Toukokuu - 14:38 | |
| jaa-a onkohan täällä muita joilla on näitä winx-nukkeja? Tässä minun Muusa pahis Icyn haalarissa. Kivasti ilme muuttui ku purki ne saparot pois. |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: winx-nuket To 13 Toukokuu - 15:19 | |
| Nää on tosi söpöjä, tekisi mieli ostaa mutta pysyn Barbeissa Etteivät valtaa joka paikkaa. Onko nää kropaltaan Bratziakin pienempiä? |
|
| |
Maarit Model muse
| |
| |
Mariee Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 34 Join date : 27.04.2010
| Aihe: Vs: winx-nuket To 13 Toukokuu - 18:12 | |
| Jännä että brazeista en pidä sitten ollenkaan, mutta winxit ovat tosiaan söpöjä. Niissä on kuitenkin jotain samaa. Jaa on ne kyllä aika eri näköisiä. Ota tästä sitten selvää. |
|
| |
Maarit Model muse
| Aihe: Vs: winx-nuket To 13 Toukokuu - 19:03 | |
| winxit on mun mielestä sopusuhtaisempia kuin mitä bratzit isoine päineen ainoo mikä noissa tympii on se, ettei niille oo juurikaan vaatteita saatavilla ja ite en viitti ruveta värkkäämään ku tosiaan esim. yläosa on niin mitätön... tai ainakaan toistaiseksi en ole värkännyt.. |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: winx-nuket To 13 Toukokuu - 19:10 | |
| Tosi söpöjä ovat Winxit, mutta ei parane hairahtua näitä nukkeja ostamaan, kun yksi ei kuitenkaan riittäisi Bratz Kidzien paidat saattaisivat olla passeleita Winx-nukeille, tosin hihat varmasti olisivat taatusti liian lyhyet, mutta toppeja ja t-paitoja saattaisi Kidzeilta saada. |
|
| |
Maarit Model muse
| Aihe: Vs: winx-nuket To 13 Toukokuu - 19:13 | |
| mun pitäisi löytää muutama winx-nukke vielä, että saisin muokattua niistä kaksi pahista (joista ei ikinä oo tehty nukkea), mutta tyttäreni haluaa tehdä oman winx-esityksen ja ilman näitä kahta pahista ei onnistu. Eli jos jollakin on kaapin kätköissä winx-nukkeja joista haluaa eroon, ilmoittautukoon minulle |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: winx-nuket Pe 14 Toukokuu - 20:19 | |
| Ahaa, niillä on kuitenkin noin paljon kokoeroa -kiitos kuvista, Maarit, hyvin näkyy erot Söpösiä ovat! |
|
| |
Santra Model muse
Viestien lukumäärä : 282 Join date : 16.05.2010 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: winx-nuket Su 16 Toukokuu - 15:13 | |
| Pari vuotta sitten Popcorni ja Caracal huuto-netissä myivät usein Winxien vaatteita (keijukaismekkoja ym). Ostin niitä paljon. Voisiko heitä pyytää tekemään taas niitä, jos vaikka inspiroituisivat... |
|
| |
Lumikki Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 20 Join date : 16.05.2010 Paikkakunta : Häme
| Aihe: Vs: winx-nuket Ma 17 Toukokuu - 18:46 | |
| - Santra kirjoitti:
- Pari vuotta sitten Popcorni ja Caracal huuto-netissä myivät usein Winxien vaatteita (keijukaismekkoja ym). Ostin niitä paljon. Voisiko heitä pyytää tekemään taas niitä, jos vaikka inspiroituisivat...
Caracalhan on täällä meidän sivustolla |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: winx-nuket Ma 17 Toukokuu - 22:20 | |
| Täällähän minä . En ole tehnyt winxien tai bratzien vaatteita piiiiitkään aikaan, kun olen ajatellut ettei niitä kukaan enää halua... Täytyy pistää korvan taakse Saa minulle heitellä yksärinä toiveita mitä toivoisi näkevän myynnissä -tiedä vaikka saisin innostuksen ja ajan kanssa sellaista ilmaantuisi.... |
|
| |
Maarit Model muse
| Aihe: Vs: winx-nuket Ti 18 Toukokuu - 7:23 | |
| mulle ainakin kannattaa laittaa ennemmin myyntiin tänne kuin mitä huutikseen. Mun tyttärellä ois tarvetta enempikin juhlamekoista ja hänen suosikkinsa on Flora. Ite tykkään modernimmasta tyylistä. Eli summa sum maarum, jään innolla odottamaan |
|
| |
Jenna Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 51 Join date : 30.07.2010 Ikä : 29
| Aihe: Moih To 5 Elo - 12:56 | |
| Mullakin on yks Winx nukke,se on Bloom,lisäilen kuvia pian (----:
Viimeinen muokkaaja, Jenna pvm To 5 Elo - 13:15, muokattu 3 kertaa |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: winx-nuket Ti 18 Syys - 14:59 | |
| Ohos! Winx ketjuhan on ollut horroksessa piiiiiiitkääään!! Täytyy antaa tekohengitystä Netissä sattui vastaan tällaista uutta nukkesarjaa: Believix Deluxe -ja näytti sen verran kivalta, että ajattelin kokeilla. Yllättäen tällä kertaa hyppysiini ei tarttunutkaan punapää, vaan Flora sai muuttaa meille. Tummahipiäinen neito houkuttaisi kanssa... ihmeellisesti sen nimi on nyt Aisha, eikä Layla (eikös se tumma ollutkin Layla ennen?) Vaikka tämä uusi nukke onkin sievä ja nätti, niin jotenkin se ei vaan ole niin ihana kuin ne ihan alkuperäiset nuket. Winx Believix Flora by caracal0407, on Flickr |
|
| |
Santra Model muse
Viestien lukumäärä : 282 Join date : 16.05.2010 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: winx-nuket Ti 18 Syys - 20:51 | |
| Satumaisen ihana maailma! Nukkekin on ihan söpö. Ehkä niitä(kin) on barbimaistettu, ja menettävät sitten omintaan. Oliko nukke oikeasti Winx vai jokin muu keiju?
|
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: winx-nuket Ti 18 Syys - 23:08 | |
| Jep, aitoja Winxejähän nämä. Nämä uudet ovat pidempiäkin kuin ne alkuperäiset ja vaikka nuo siivet ovat ihan ok, niin ne alkuperäisten nukkejen siivet olivat miljoona kertaa hienommat materiaaliltaankin -eli taas mennään varmaan kustannustekijöiden mukaan. En tiedä muuttuiko jossain vaiheessa nukkejen valmistajakin ja olisiko se tyylimuutoksen takana? Näitä uusia Winxejähän on myös niveltämättömällä kropalla ja yksi sellainen tyttärelläni onkin -mutta ne eivät kyllä sytytä yhtään. Ja nyt tyttäreni haluaa myös tällaisen itselleen -joululahjaksi sitten varmaan. |
|
| |
myrva Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 62 Join date : 30.03.2011
| Aihe: Vs: winx-nuket Ti 18 Syys - 23:54 | |
| Ihana Flora ! Olen itsekin vilkuillut näitä sillä silmällä, kasvot ovat niin söpöt ja nivellytykset on aina vaan plussaa ! |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: winx-nuket | |
| |
|
| |
| winx-nuket | |
|