| Mistä kankaita ja tarvikkeita? | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Mistä kankaita ja tarvikkeita? Ma 14 Tammi - 19:42 | |
| Tänne voitaisiin listata hyviä vinkkejä nukeille sopivien kankaiden ja ompelu- yms. käsityötarvikkeiden ostopaikoista (fyysiset kaupat eri paikkakunnilla ja verkkokaupat). Henkilökohtaisesti itse ainakin kaipaisin hyviä vinkkejä netikangaskaupoista, joista löytyisi pienillä kuvioilla varustettuja kankaita, kun sopivien kankaiden etsiminen on melkoista tuskaa. Itse tarjoaisin tämän listauksen alkuun seuraavat linkit ja liikkeet: [You must be registered and logged in to see this link.] Tinyzippers sivulta tuttuja tuotteita, en ole itse vielä tilannut, mutta löysin vinkin Tinyzippers.com sivulta, jonka verkkokauppa ei valitettavasti enää ole käytössä [You must be registered and logged in to see this link.] Aviksen pajasta löytyy mm. nappeja ja neppareita ompeluun [You must be registered and logged in to see this link.] Kankaita ja tarvikkeita kotimaiselta myyjältä. Jyväskylästä nukeille sopivia kankaita voi bongata ainakin Eurokankaasta (Puistokatu 2 B, JKL). Sinooperi, josta aiemmin ostin kivoja kankaita ja roottausneuloja taisi lopettaa Jyväskylän osalta toimintansa kokonaaan Askartelupuoti Piasta [You must be registered and logged in to see this link.] (fyysinen liike Kauppakekus Forum 1. kerros Vapaudenkatu 49-51, JKL) voi etsiä mm. korutarvikkeita, nappeja ja nukkejen muokkaustarvikkeita. |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Mistä kankaita ja tarvikkeita? Ma 14 Tammi - 23:24 | |
| Kirppari vaatteet. Katselen aina kirpparilla vaatteita nukenvaate mielessä |
|
| |
kaisatiina Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 59 Join date : 11.06.2012
| Aihe: Vs: Mistä kankaita ja tarvikkeita? Ti 15 Tammi - 2:31 | |
| Itse olen tehnyt vanhoista kangasnenäliinoista vaatteita barbeille, koska niissähän on monissa pienikuvioista kuviointia, pieniä kirjailuja ja pientä pitsiä. Jossain sitä kai suositeltiinkin barbien vaatteiden ompeluun. Fida kirpputoreilta olen löytänyt paljon kangasnenäliinoja. |
|
| |
Kuurankukka Fashionista
Viestien lukumäärä : 194 Join date : 18.06.2010
| Aihe: Vs: Mistä kankaita ja tarvikkeita? Ti 15 Tammi - 13:56 | |
| Itse olen myös Eurokankaassa käynyt, yleensä minimi minkä ne leikkaa on 5-10cm siellä, näin on jokaisessa kangaskaupassa |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Mistä kankaita ja tarvikkeita? To 17 Tammi - 14:30 | |
| Kangaskaupoissa on usein löytökoreja, sieltä saattaa löytyä pieniäkin palasia. Tiimari löytyy varmaan kaikkialta, siellä on koristenauhoja ja erilaisia helmiä yms. Ainakaan silkkinauhat ei yleensä ole ihan yhtä laadukkaita kuin kangaskauppojen vastaavat, mutta ovatpa halvempia ja eihän nukeille tarvi ollakaan mitään pesunkestäviä tarpeita. Omat nukkeni eivät ainakaan likaa vaatteitaan Parittomat korvikset ja rikkimenneet / tarpeettomat korut voi uusiokäyttää nukeille. Kirppareiltakin saattaa bongata koruja. Yleensäkin kirpparit on hyviä |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: Mistä kankaita ja tarvikkeita? La 26 Tammi - 14:41 | |
| Eurokankaassa tosiaan on se 10 sentin alaraja ja kangasta pitää jäädä myytäväksi vähintään metri muuten eivät myy noita ihan pikkukaitaleita. Yleensä toki käytän kankaina jäännöspaloja omista vaateprojekteista, joten siksi nukeilla tuppaa olemaan kovasti samanlaista vaatetta kuin minullakin Kirppareilta tosiaan löytyy kivoja juttuja, kunhan jaksaa vain etsiä. Erilaiset huivitkin on hyvää materiaalia nuken vaatteisiin, varsinkin leninkeihin, ja niitä olen kirpparilta välillä ostanut. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Mistä kankaita ja tarvikkeita? To 14 Maalis - 15:29 | |
| [You must be registered and logged in to see this link.]Tiimarista hopeanväristä ketjua kaulassa ja laukussa. Yllättävän vahvaa ketjua ja pakkauksessa on sitä ihan reilusti Mutta minusta muuttuu jotenkin kellertäväksi (tai sitten mä kuvittelen), ollut ulkona pakkauksesta muutaman viikon. Saas nähdä alkaako se enemmänkin muuttamaan väriä. Ei varmaan pysty kiillottamaan millään |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Mistä kankaita ja tarvikkeita? Ke 18 Syys - 15:39 | |
| Tiimari menee konkurssiin Se niistä kivoista edullisista askartelu- ym. tarvikkeista sitten |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
| Aihe: Vs: Mistä kankaita ja tarvikkeita? Ke 18 Syys - 16:19 | |
| Oho, no nyt tuli melkoinen uutispommi :O Jää melkoinen tyhjiö noille markkinoille, jos/kun Tiimari katoaa. |
|
| |
DarkJedi Kirppisnukke
Viestien lukumäärä : 4 Join date : 21.07.2014
| Aihe: Vs: Mistä kankaita ja tarvikkeita? La 30 Elo - 17:16 | |
| Bongasin tässä uutisen että Tiimari palaa uuditetulla valikoimalla. Toivottavasti palaavat enemmän takaisin askartelu- ym. kaupaksi. Jotenkin tuntui viimeisinä vuosina ettei sieltä enää löytynyt niin hyvin askarteluun ja nukkeiluun käyvää tavaraa kuin ennen. |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Mistä kankaita ja tarvikkeita? | |
| |
|
| |
| Mistä kankaita ja tarvikkeita? | |
|