Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Mistä kankaita ja tarvikkeita?

Siirry alas 
+2
Adalmina
Evangelina
6 posters
KirjoittajaViesti
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Mistä kankaita ja tarvikkeita? Empty
ViestiAihe: Mistä kankaita ja tarvikkeita?   Mistä kankaita ja tarvikkeita? EmptyMa 14 Tammi - 19:42

Tänne voitaisiin listata hyviä vinkkejä nukeille sopivien kankaiden ja ompelu- yms. käsityötarvikkeiden ostopaikoista (fyysiset kaupat eri paikkakunnilla ja verkkokaupat). Henkilökohtaisesti itse ainakin kaipaisin hyviä vinkkejä netikangaskaupoista, joista löytyisi pienillä kuvioilla varustettuja kankaita, kun sopivien kankaiden etsiminen on melkoista tuskaa. Itse tarjoaisin tämän listauksen alkuun seuraavat linkit ja liikkeet:

[You must be registered and logged in to see this link.] Tinyzippers sivulta tuttuja tuotteita, en ole itse vielä tilannut, mutta löysin vinkin Tinyzippers.com sivulta, jonka verkkokauppa ei valitettavasti enää ole käytössä Sad

[You must be registered and logged in to see this link.] Aviksen pajasta löytyy mm. nappeja ja neppareita ompeluun

[You must be registered and logged in to see this link.] Kankaita ja tarvikkeita kotimaiselta myyjältä.

Jyväskylästä nukeille sopivia kankaita voi bongata ainakin Eurokankaasta (Puistokatu 2 B, JKL). Sinooperi, josta aiemmin ostin kivoja kankaita ja roottausneuloja taisi lopettaa Jyväskylän osalta toimintansa kokonaaan Sad Askartelupuoti Piasta [You must be registered and logged in to see this link.] (fyysinen liike Kauppakekus Forum 1. kerros Vapaudenkatu 49-51, JKL) voi etsiä mm. korutarvikkeita, nappeja ja nukkejen muokkaustarvikkeita.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Mistä kankaita ja tarvikkeita? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kankaita ja tarvikkeita?   Mistä kankaita ja tarvikkeita? EmptyMa 14 Tammi - 23:24

Kirppari vaatteet. Katselen aina kirpparilla vaatteita nukenvaate mielessä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
kaisatiina
Gateway Barbie
Gateway Barbie
kaisatiina


Viestien lukumäärä : 59
Join date : 11.06.2012

Mistä kankaita ja tarvikkeita? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kankaita ja tarvikkeita?   Mistä kankaita ja tarvikkeita? EmptyTi 15 Tammi - 2:31

Itse olen tehnyt vanhoista kangasnenäliinoista vaatteita barbeille, koska niissähän on monissa pienikuvioista kuviointia, pieniä kirjailuja ja pientä pitsiä. Jossain sitä kai suositeltiinkin barbien vaatteiden ompeluun. Fida kirpputoreilta olen löytänyt paljon kangasnenäliinoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kuurankukka
Fashionista
Fashionista
Kuurankukka


Viestien lukumäärä : 194
Join date : 18.06.2010

Mistä kankaita ja tarvikkeita? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kankaita ja tarvikkeita?   Mistä kankaita ja tarvikkeita? EmptyTi 15 Tammi - 13:56

Itse olen myös Eurokankaassa käynyt, yleensä minimi minkä ne leikkaa on 5-10cm siellä, näin on jokaisessa kangaskaupassa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Mistä kankaita ja tarvikkeita? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kankaita ja tarvikkeita?   Mistä kankaita ja tarvikkeita? EmptyTo 17 Tammi - 14:30

Kangaskaupoissa on usein löytökoreja, sieltä saattaa löytyä pieniäkin palasia.

Tiimari löytyy varmaan kaikkialta, siellä on koristenauhoja ja erilaisia helmiä yms. Ainakaan silkkinauhat ei yleensä ole ihan yhtä laadukkaita kuin kangaskauppojen vastaavat, mutta ovatpa halvempia ja eihän nukeille tarvi ollakaan mitään pesunkestäviä tarpeita. Omat nukkeni eivät ainakaan likaa vaatteitaan Razz

Parittomat korvikset ja rikkimenneet / tarpeettomat korut voi uusiokäyttää nukeille. Kirppareiltakin saattaa bongata koruja. Yleensäkin kirpparit on hyviä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Mistä kankaita ja tarvikkeita? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kankaita ja tarvikkeita?   Mistä kankaita ja tarvikkeita? EmptyLa 26 Tammi - 14:41

Eurokankaassa tosiaan on se 10 sentin alaraja ja kangasta pitää jäädä myytäväksi vähintään metri muuten eivät myy noita ihan pikkukaitaleita. Yleensä toki käytän kankaina jäännöspaloja omista vaateprojekteista, joten siksi nukeilla tuppaa olemaan kovasti samanlaista vaatetta kuin minullakin Wink
Kirppareilta tosiaan löytyy kivoja juttuja, kunhan jaksaa vain etsiä. Erilaiset huivitkin on hyvää materiaalia nuken vaatteisiin, varsinkin leninkeihin, ja niitä olen kirpparilta välillä ostanut.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Mistä kankaita ja tarvikkeita? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kankaita ja tarvikkeita?   Mistä kankaita ja tarvikkeita? EmptyTo 14 Maalis - 15:29

[You must be registered and logged in to see this link.]
Tiimarista hopeanväristä ketjua kaulassa ja laukussa. Yllättävän vahvaa ketjua ja pakkauksessa on sitä ihan reilusti Smile Mutta minusta muuttuu jotenkin kellertäväksi (tai sitten mä kuvittelen), ollut ulkona pakkauksesta muutaman viikon. Saas nähdä alkaako se enemmänkin muuttamaan väriä. Ei varmaan pysty kiillottamaan millään Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Mistä kankaita ja tarvikkeita? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kankaita ja tarvikkeita?   Mistä kankaita ja tarvikkeita? EmptyKe 18 Syys - 15:39

Tiimari menee konkurssiin Sad  Se niistä kivoista edullisista askartelu- ym. tarvikkeista sitten Sad 
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Mistä kankaita ja tarvikkeita? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kankaita ja tarvikkeita?   Mistä kankaita ja tarvikkeita? EmptyKe 18 Syys - 16:19

Oho, no nyt tuli melkoinen uutispommi :O Jää melkoinen tyhjiö noille markkinoille, jos/kun Tiimari katoaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
DarkJedi
Kirppisnukke
Kirppisnukke
DarkJedi


Viestien lukumäärä : 4
Join date : 21.07.2014

Mistä kankaita ja tarvikkeita? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kankaita ja tarvikkeita?   Mistä kankaita ja tarvikkeita? EmptyLa 30 Elo - 17:16

Bongasin tässä uutisen että Tiimari palaa uuditetulla valikoimalla. Toivottavasti palaavat enemmän takaisin askartelu- ym. kaupaksi. Jotenkin tuntui viimeisinä vuosina ettei sieltä enää löytynyt niin hyvin askarteluun ja nukkeiluun käyvää tavaraa kuin ennen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mistä kankaita ja tarvikkeita? Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä kankaita ja tarvikkeita?   Mistä kankaita ja tarvikkeita? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mistä kankaita ja tarvikkeita?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Nukkejen myynti, muokkaus ja tunnistus :: Vaatteet, huonekalut ja tarvikkeet (itsetehdyt ja ideat)-
Siirry: