| Bratz | |
|
+19Mimosa Rana Thaleia MissHamtaro Carnie Kuurankukka Tinttufia Alonces Jenna Lumikki Ecifircas Siama Santra caracal marika Silky -Tähtiloiste- Maarit Evangelina 23 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Bratz Ti 8 Kesä - 14:46 | |
| Itse asiassa minäkin rupean taipumaan tuohon Bratzien taipumattomuuteen.Minulla on yksi nivellettykroppainen Bratz ja en tykkää siitä -en tosin tiedä onko vikana nivellytys, vai se, että kyseessä on Cloe. Nämä kun ovat muutenkin niin piirroshahmon näköisiä, että eivät tarvitsekaan realistisempaa vartaloa. |
|
| |
Santra Model muse
Viestien lukumäärä : 282 Join date : 16.05.2010 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: Bratz Ti 8 Kesä - 19:43 | |
| Ihanan söpö tuo Marikan Stylin' Cloe... otsatukalla... Leikkasitko vain katki, vai lisäsitkö hiusta?
Mikä nivelletyissä miellyttää? Eikö nivelet häiritse (visuaalisesti)? Itse aina pelkään, että nivelet löystyvät ja nukesta tulee sätkynykke... käykö niin vai pysyvätkö nivelet jämäköinä? |
|
| |
Siama Vintage
Viestien lukumäärä : 568 Join date : 03.05.2010 Ikä : 38
| Aihe: Vs: Bratz Ti 8 Kesä - 20:10 | |
| Bratzeistä en osaa sanoa, mutta kyllä joillain barbeillani on nivellykset ajan myötä löystynt. Ovatkin vanhoja.. |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Bratz Ti 8 Kesä - 23:19 | |
| Minulla on yksi AA-barbie ja sen nivelet ovat täysin löysät -polvet varsinkin heiluvat kuinka sattuu. Ja yksi FR neitokainen on myös hyvin rempseä liikkeissään . Uusin Tonnerin Antoinette on myös löysähkö jaloistaan -muut Tonnerini ovat kyllä hyvässä kunnossa. Onneksi vaihtokroppia saa hankittua jos kovin tarve on. Bratzeistä en siis osaa sanoa... |
|
| |
marika Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 14.05.2010 Paikkakunta : Ylivieska
| Aihe: Vs: Bratz Ke 9 Kesä - 13:11 | |
| En lisännyt hiusta otsikseen. Se pitää kuitenkin kuumavesi käsitellä tuolleen alaspäin osoittamaan, että se pysyy oikeassa asennossa ennen leikkaamista. Muuten se törhöttää kyllä ihan mihin sattuun. Mielenkiintoinen tämä nivellyskysymys. Kai se riippuu nukkejen funktiosta kullekin keräilijälle. Minun kaikki muut realistisemmat nuket ovat nivellettyjä. Kaikki Barbietkin. Haluan niiden olevan nivellettyjä, koska nukkeiluni pääideana on nukkejen valokuvaaminen, photostoorien ja pienten tarinoiden kertominen kuvien kautta, erilaisten maailmoiden ja tunnelmien luominen nukeilla. Nukkeni eivät ole hyllykoristeita oikeastaan ollenkaan. Nukeista jotka eivät pysty vaihtamaan asentoaan mitenkään, eivät kykyne "näyttelemään" kovinkaan monipuolisesti. Niveltämätön nukke olisi minulle turha siinä mielessä, ettei sillä voisi oikein ilmaista juuri muuta kuin muotivisioita. Bratzeille en halua yhtään tämän kummempaa kroppaan kuitenkaan. (And let's face it, it's all about the HEAD! hehe! ) Näillä se juttu on niiden off the wall stailaus, räväkät värit, niiden sarjakuvamainen olemus, kuvaeditointimahdollisuudet ja ihan vain niiden totaalinen erilaisuus muista nukeistani! Moni FR, Misaki ja DG nukkeistani ovat löystyneet turhan nopeasti minulla. Niillä kun on se valtava typerä metallipultti keskikropassa, joka ihan perus fysiikan sääntöjen mukaan vetää niiden polvinivelet ajan myötä sököksi: http://www.flickr.com/photos/emiliacouture/3293784814/in/set-72157614141400726/Integrityn nukkejen kyynärnivelet ovat myös aika surkeat usein jo suoraan tehtaalta tullessaan. Tonnereilla on muutamia löysempiä tapauksia, mutta 95% Tonnereistani on tosi jämäköitä. Niiden materiaali on nihkeämpää ja pehmeämpää kuin Integrityn nukeilla, mikä ehkä vaikuttaa asiaan. Kaikki nivelletyt Barbieni ovat ihan ok. Rannenivelet uusilla Fashionistoilla ja pivotaleilla on joskus löysät. Minua ei häiritse nivelet esteettisesti. Kai minä ajattelen sielleen, että joka ikisellä Barbiellakin vähintään 5 nivellettyä kohtaa, jotka joutuu peittämään vaatteilla joka tapauksessa, jos ei niitä halua nähdä, niin samahan tuo montako niitä peittää sitten. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Bratz Ma 19 Heinä - 13:38 | |
| marika, ihana tuo cloen otsis. tulee ihan mieleen christina aguilera! olen niin kateellinen ku omistat myös tuon 1st cameron editionin. ihana söpö ensimmäinen cameron rakastan ihan suunnattomasti bratzeja, jo siitä asti kun ne ilmestyivät kaupan hyllyille.
Viimeinen muokkaaja, Domino pvm Ti 20 Heinä - 13:51, muokattu 1 kertaa |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Bratz Ma 19 Heinä - 21:33 | |
| Mä ostin ekan ihan uteliaisuuttani -piti nähdä millaisesta nukesta kaikki oikein puhuu Kauan se oli ainut mutta sitten päässä naksahti ja sen piti saada kavereita. Mitä mieltä olet Bratzien uudesta ilmeestä? Täältä jostain löytyy infoa... Musta ne on parempia kuin Moxiet, mutta eivät vedä vertoja näille alkuperäisille. |
|
| |
Ecifircas Model muse
Viestien lukumäärä : 235 Join date : 01.07.2010
| Aihe: Vs: Bratz Ma 19 Heinä - 22:23 | |
| Minulta löytyisi kaappien pohjalta ainakin kymmenen Bratziä ja ne on kaikki vielä niitä ihan ensimmäisiä. Minuun ei jotenkin iske Bratzit niin annan niiden olla siellä jossain kaappien pohjalla. Voisin kyllä ehkä kuvata ne tänne, hmm. Minulla tosin on kaksi Bratziä jotka tahtoisin; Jokin Rock Angel ja Tokyo-A-Go-Go Jade tai Cloe. Jos joskus osuu kirppiksellä vastaan niin sitten ostan, mutta tuskin muuten Bratzejä enää alan hamstraamaan, keskityn noihin vähän realistisempiin.. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Bratz Ti 20 Heinä - 13:54 | |
| hei jos jollakin teistä ei oo enää ns. käyttöä bratzeille ja haluis myydä pois ni kertokaa ihmeessä! täällä ois yks vapaaehtoinen ostaja! ite pidän myös noista ns. ensimmäisen sukupolven bratzeista. näiden uusien silmät näyttää jotenki oudolta.. mutta vaatteet miellyttää. bratz feelin' pretty nuket on i-ha-nia! söpöt asut ja kasvot meikkeineen voi kun noita löytyis vielä jostain onhan niitä paaaaljon muitaki kokoelmia mitä haluisin.. |
|
| |
Lumikki Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 20 Join date : 16.05.2010 Paikkakunta : Häme
| Aihe: Vs: Bratz Ti 20 Heinä - 23:48 | |
| |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Bratz To 22 Heinä - 11:10 | |
| oisko vinkkejä bratzien tuunaamiseen? kasvojen uusvärjäys, kuuläkärkikynän ym. jälkien poisto kasvoista ja vartalosta? entä uudet hiukset? |
|
| |
Jenna Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 51 Join date : 30.07.2010 Ikä : 29
| Aihe: Domino Pe 30 Heinä - 19:35 | |
| Domino; Tunssin jäljet saa pois helposti kynsilakanpoistoaineella Ohje:-Kastat kynsilakan poistoaineeseen,korvavaikkupumpulitikun (mikälien onkaan ) -Pyyhit varovasti tussin jäljet pois,varo silmiä ja suuta,maali saattaa lähteä pois !! -huutele kohdat vedellä ja kuivaa Hiuksia voi leikellä,parturi saksilla -malleja voi katsoo esim. Hiustrendi lehdestä,joka löytyy R-kioskeista -muista leikellä vähän kerrallaan,ettei tuu möhlittyä. --------------------------------- Pesettekö te bratzien hiuksia? jos niin mitä aineita käytätte?? mulla nimittäin bratzi, joka tarvis päästä eroo hieman pörrösistä ja kiilottomista hiuksista. ja lopuksi haluun kiittää kaikkia jotka ootte laittaneet ihania kuvia tänne,en ookkaan enää yksin harrastukseni kanssa <3 |
|
| |
Santra Model muse
Viestien lukumäärä : 282 Join date : 16.05.2010 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: Bratz Su 1 Elo - 19:45 | |
| Kuulakärkikynän ja osan tussijäljistä saa pois apteekista saatavalla aknen hoitoon tarkoitetulla voiteella: Brevoxyl. Siinä on benzooliperoksidia (tms.), joka on se vaikuttava aine. Voidetta laitetaan sotkukohtiin ja nukke viedään aurinkoon paistattelemaan. Aurinko kuulemma lisää aineen tehoa. Aine kylläkin saattaa viedä osan maaleista, joten kannattaa olla varovainen (poskipunassa läiskät ei ole kivoja ja sinisen värin se vie usein mukanaan).
Jotkut ulkomaalaisilla keskustelupalstoilla kertovat myös AIDON voin imevän kynänjälkiä ja muita. Se on hitaampaa, mutta ehkä sitten turvallisempaa. Nukke laitetaan myös silloin aurinkoon (voihan sulaa?!) En ole itse kokeillut, kuin margariinilla, mikä ei vaikuta, mutta sanoivat kys. keskustelupalstalla, että pitää olla nimenomaan täyttä voita. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Bratz Ma 2 Elo - 15:42 | |
| Mä olen pessyt nukkejen hiuksia ihan shampoolla ja hoitoaineella, samalla lailla kuin omatkin hiukseni. Kiharat saa kun käyttää piipunrassia tai tekee letit, ja kiehuvalla vedellä ne saa kestämään. Kestäähän ne vähän aikaa ilmankin, mutta ei kauaa. |
|
| |
Jenna Gateway Barbie
| Aihe: (::: Ke 4 Elo - 13:25 | |
| Tuike,okei pitääpä heti kokeilla (:: Kiitti vinkistä <3 lisäilen kuvia pian (: |
|
| |
Jenna Gateway Barbie
| Aihe: Vs: Bratz Ke 4 Elo - 14:09 | |
| Princessa Roxxi nauttii kesänlämmöstä (---: |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Bratz Pe 6 Elo - 19:47 | |
| Punapää näyttää hyvältä violetissa |
|
| |
Jenna Gateway Barbie
| Aihe: (: Pe 6 Elo - 22:35 | |
| Kiitti ♥,itse enimmäkseen puen tälle neidello mustan sävytteisiä vaatteita, mutta piti kokeilla neidolle violettiakin,kesän kunniaksi (:
Viimeinen muokkaaja, Jenna pvm La 7 Elo - 10:59, muokattu 1 kertaa |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Bratz La 7 Elo - 8:12 | |
| violetti todellakin sopii punapäille upee roxxi<3 |
|
| |
Jenna Gateway Barbie
| Aihe: Vs: Bratz La 7 Elo - 11:21 | |
|
Viimeinen muokkaaja, Jenna pvm La 27 Marras - 21:17, muokattu 1 kertaa |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Bratz La 7 Elo - 19:25 | |
| tänäänpä sattui hyvä ja halpa löytö valtterista! nimittäin formal funk jade (3€), funk out cloen vaatteet sekä pretty n punk matkalaukku, rodeo cloen ruskea paita ja ruskeat cowboysaappaat (yht. 1€). toi oli aika hyvä osto, sillä ekalla myyntikojulla oli 7 eurolla sama nukke toisilla vaatteilla, mutta kappas, myöhemmällä kojulla olikin 4 eurolla halvempi sama nukke ja kivemmat vaatteet mitä oon aina halunnut;) kiitos santralle tuosta aknevoidevinkistä. täytyypä ostaa ja kokeilla joskus. |
|
| |
Jenna Gateway Barbie
| Aihe: Ihana Su 8 Elo - 11:28 | |
| Ihana tämä uusi nukkesi (: teit Domino kyllä mahtavan löydön ! todella kauniita vaateita :DD itse varmaan kiertelen huonoilla kirputoreilla kun ei noita bratzejä löydy... |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Bratz Su 8 Elo - 19:45 | |
| Nuo buutsit ja tuo matkalaukku..! |
|
| |
Alonces Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 70 Join date : 17.08.2010 Paikkakunta : Lapua
| Aihe: Vs: Bratz La 21 Elo - 11:09 | |
| Kun kattelin noita kuvia sioitä Bratz Artist jadesta (itsellänikin on se) Niin huomasin erään jutun: Mun jaden silmät on Ruskeat kun muiden jadejen (artist jade) silmät on kirkkaan vihreät.. Yritän laittaa kuvan tänne. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Bratz La 21 Elo - 19:34 | |
| eikös silmien värin vaihtelu oo ihan normaalia? |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Bratz | |
| |
|
| |