Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Mielenmuutoksia

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Mielenmuutoksia Empty
ViestiAihe: Mielenmuutoksia   Mielenmuutoksia EmptyKe 29 Toukokuu - 15:23

Mihinköhän mä tän topikin laittaisin..? Sopisko vaikka tänne kun en tahtois rajata pelkästään Barbeihin..?

Muillakin on varmasti tapahtunut mielenmuutoksia. Joku nukke ei ensin miellytä, mutta sitten se onkin yhtäkkiä tosi ihana. Tai toisinpäin; aiemmin ihanina ostetut lakkaavat kiinnostamasta.

Itselläni on noita uudehkoja collector-Barbeja, 2000-l alusta ja noin, joita keräilyn alussa ostin mutta enää ne ei oikein innosta kun olen päätynyt keskittymään kasareihin ja silkkeihin. Olkoot nyt kuitenkin kokoelmassa kun ei niitä niin paljon ole geek

Mutta varsinainen mielenmuutos oli Interview-silkki:
BFMC Interview 2007
BFMC Interview 2007
BFMC Interview 2007
Tää nukke ei ikinä ole ollut mun suosikkeja. Kaunishan se on, ja yksi tyylikkäimmistä silkeistä mitä olen nähnyt -kultainen laukku ja kaikki. Mutta ei vaan ole napannut. Sitten yllättäen... keksin että se on ihana, pakko saada. Alkoi jahtaaminen ja kyttääminen, ja eteen tuli hyvä hinta. Niinpä Interview kotiutui ja se on VALLOITTAVA Very Happy Tiedän tosin miksen ole siihen aiemmin mieltynyt; toi kampaus on liian jäykkä mun makuuni. Tää tätsy on ehdottomasti koukussa hiuslakkaan Laughing En ole kuitenkaan purkamassa kampausta -ainakaan vielä Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Bronze
Fashionista
Fashionista
Bronze


Viestien lukumäärä : 111
Join date : 11.12.2012

Mielenmuutoksia Empty
ViestiAihe: Vs: Mielenmuutoksia   Mielenmuutoksia EmptyTo 30 Toukokuu - 17:54

Todella hyvä aihe! cheers

Joitakin tällaisia on minullekin käynyt. Ensinnäkin en aluksi pitänyt Ellowyne Wilde / Evangeline Ghastly -nukeista ollenkaan (joskin törmäsin niihin lähinnä vanhingossa eBayssa esittelemässä huonosti tehtyjä vaatteita), mutta sitten aloin törmätä keräilijöiden kuviin - ja se oli menoa se. Nyt Ellowyne on pääkeräilykohteeni! flower

Uusin mielenmuutokseni tapahtui erään exclusive LE 200 Ellowyne Wilden kanssa. Muutama kuukausi sitten sitä näki melko usein ihan edullisestikin, ja harkitsin jopa hieman, mutta päätin sitten, etten pidä siitä. No, kuukausi-pari sitten näin nukesta keräilijöiden kuvia, ja se on pakko saada! Mutta sitten sitä näkee yhä harvemmin ja kalliimmalla... Kyllä harmitti! Harkitsin jopa ostavani nuken noin 2 kertaa kalliimmalla kuin mitä se muutama kuu sitten oli, mutta onneksi en ostanut - löysin sen nimittäin juuri äskettäin Euroopasta melko edullisesti Very Happy Very Happy Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mielenmuutoksia
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Nukkekeskustelut :: Tarinoita nukkemaailmasta-
Siirry: