Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Kultainen kirjekuorilaukku barbiekokoa

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Kultainen kirjekuorilaukku barbiekokoa Empty
ViestiAihe: Kultainen kirjekuorilaukku barbiekokoa   Kultainen kirjekuorilaukku barbiekokoa EmptyLa 4 Tammi - 21:02

Pahoittelen, ei ole nyt laittaa kuvaa, mutta kuvaus on hyvin yksinkertainen: nuken kultainen kirjekuorilaukku. "Nappina" valkoinen "helmi".

Osaisko joku paikallistaa sen, että mistäköhän se olisi?
Tiedän että vintagepuolelta sellainen löytyy, mutta mä luulen että mun laukku on kasaria ja jonkun kopionuken -ehkä jostain vaatepaketista.  Mun lapsuuden aikaisia tavaroita, ja minusta mulla oli parikin noita laukkuja... siksi en usko että se on se vintagelaukku. Eikä se ole ihan samannäköinen kuin ne vintagelaukut joita olen nähnyt.

Jossain vaiheessa oli myynnissä halpisnukkea nimeltä Pia-Maria..? Muistikuvat vois viedä sinnepäin...  scratch 
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1346
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Kultainen kirjekuorilaukku barbiekokoa Empty
ViestiAihe: suosittu laukku   Kultainen kirjekuorilaukku barbiekokoa EmptyKe 26 Helmi - 15:01

Niitä laukkuja oli 70-luvulla hienompien nukenvaatteiden pakkauksissa. Mulla oli kaksi kultalaukkua, ja säästin kun aarretta - ja silti toinen hukkui ( tai varastettiin).
Näitä oli eri "kuviolla" ja se jossa pinta on pistemäistä, on sitä "aitoa", oli myös halvempaa mallia, joissa pinta on ^^^^.
Ebaystakin löysin yhden, niin nyt mulla on niitä jälleen kaksi. Ja ovat aarteita edelleen.

Tai jospa se minkä ostin onkin "repro", tässä on nimittäin kultainen helmi! siinä vanhassa oli valkoinen helmi ja ommeltu kiinni langalla.
ebay-linkki:

http://www.ebay.com/itm/VHTF-GOLD-DIMPLED-PURSE-Vintage-BARBIE-Repro-/310515938344?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item484c313428
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Kultainen kirjekuorilaukku barbiekokoa Empty
ViestiAihe: Vs: Kultainen kirjekuorilaukku barbiekokoa   Kultainen kirjekuorilaukku barbiekokoa EmptyTo 10 Huhti - 14:52

Barbie accessories 1980´s
Nyt vasta huomasin vastauksen! Mun laukku on tämmöinen, ei mitään hajua mistä se on. Mutta nätti laukku  Smile 
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1346
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Kultainen kirjekuorilaukku barbiekokoa Empty
ViestiAihe: aarre   Kultainen kirjekuorilaukku barbiekokoa EmptyMa 14 Huhti - 8:04

Tässä on yksi varmuudella alkuperäinen, aarre lapsuusajoiltani:

Kultainen kirjekuorilaukku barbiekokoa Dania%20Aperitif15
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Sponsored content





Kultainen kirjekuorilaukku barbiekokoa Empty
ViestiAihe: Vs: Kultainen kirjekuorilaukku barbiekokoa   Kultainen kirjekuorilaukku barbiekokoa Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kultainen kirjekuorilaukku barbiekokoa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Fashion Royalty

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Nukkejen myynti, muokkaus ja tunnistus :: Tunnistusalue :: Barbie ja sukulaiset-
Siirry: