| Tonnerit | |
|
+22Bronze rosalinda tempokisu AliceX juztiina Plasticia feliara Ecifircas Miukutuubi-90 Santra Kuurankukka Aurora Siama Tinttufia -Tähtiloiste- Milia Evangelina Adalmina ShoeCat Silky caracal marika 26 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Tonnerit Ma 24 Toukokuu - 20:45 | |
| Vaidoin tänään Antoinetten kropan Jacille -varsinaisestihan ne eivät sovi keskenään, sillä Antoinetten kaula on huomattavasti kapeampi. No, hyvin tuo pää näkyy paikallaan pysyvän ja olin melkein jo luopumassa Jacistani, koska se tönkkö kroppa häiritsi minua (ja siis eihän se oikeasti mikään tönkkö ollut edes, vaan normaali liikkuvaranteinen kroppa -mutta kun Antoinetten kroppa on kuitenkin parempi...). Nyt tuntuu Jac paljon mieleisemmältä . Täytyy ottaa kuvaa joku päivä, niin tekin näette uudestisyntyneen neidon (niin höpsö en ollut, että olisin tunkenut Antoinetten pään Jacin kroppaan -olisi pitänyt kaulaa veistellä rankasti...) |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Tonnerit Su 13 Kesä - 21:47 | |
| Tässäpä nyt on Jac notkeamman kroppansa kanssa. |
|
| |
caracal Pullip
| |
| |
marika Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 14.05.2010 Paikkakunta : Ylivieska
| Aihe: Vs: Tonnerit Ti 15 Kesä - 16:14 | |
| |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Tonnerit Ti 22 Kesä - 11:51 | |
| Mutta Camin tarvitsisin ihan ehdottomasti!! Jac sai tosiaan uuden elämän tuon kropan myötä . Välillä kyllä vähän häiritsee, että pää on hitusen liian iso tuohon kroppaan... Mutta sitten rupean taas asettelemaan neitoa asentoon, eikä häiritse enää yhtään . Tekisi oikeastaan mieli ostaa niitä naamattomia Antoinetteja ja vaihdella muitakin Tonnerin normaali kropalla olevia viehkeämmiksi. AA-kroppaista Antoinettea ei lienen ole?? Haluaisin tönkkö-Esmen uuteen vartaloon, (ostin aikoinaan Friday Fosterin Esmelle kropanluovuttajaksi, mutta en sitten raskinutkaan tehdä kirurgisia toimenpiteitä -Foster on kuitenkin ihan miellyttävä omana itsenään.) |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Tonnerit Ke 23 Kesä - 23:15 | |
| Antoinette Pure tuli eilen ja upea on!! Ja ne kengät!! WAU!!! Nyt on ollut vaan niin paljon menoa noiden asunnonkatsomisten kanssa jne, etten eilen ennätttänyt muuta kuin katsoa pakettiin jotta kaikki on paikoillaan. Josko huomenna olisi aikaa laittaa neidolle kengät jalkaan ja kuvata. Ajattelin korvata nykyisen Edward Cullenin tytön tällä uudella Antoinettella, tyly ilme ja ihon sävy sopii paremmin vampyyrityttökaverin olemukseen...ja onhan nimikin sopiva: "Pure!" |
|
| |
caracal Pullip
| |
| |
caracal Pullip
| |
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: Tonnerit Pe 25 Kesä - 8:51 | |
| Wau, mitkä kengät Nukkekin on tosi upea! |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: Tonnerit Pe 25 Kesä - 14:56 | |
| |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Tonnerit Pe 25 Kesä - 17:15 | |
| Minusta tuo Pure on ihan mahdottoman ihana! Ja muutenkin kauniita kuvia... Se on hyvä kun näillä nukeilla voi toteuttaa haluamansa lopun sarjoille ym. |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Tonnerit Pe 25 Kesä - 17:59 | |
| Tuhma Marika! Bella kuuluu Edulle Ja sitä paitsi, Jacob sai Bellan tyttären.... Ihania kuvia silti -vaikka Bella joutuikin vääriin käsiin... Millanens kroppa tuolla Bellalla on? Eikös ole lyhyempi kuin normaali Tonner tyttö? |
|
| |
Siama Vintage
Viestien lukumäärä : 568 Join date : 03.05.2010 Ikä : 38
| Aihe: Vs: Tonnerit Ti 29 Kesä - 21:44 | |
| Jaakoppi.. Oih, sydän sykkii taas! Samanlainen reaktio kuin sen Bora Bora Franciscon kohdalla, Marika! Iiiihastus! Kauniita kuviakin viellä. Miulla on nyt lista must-have -tonnereista =) Brother Dreary, Jeremy Voss, His Majesty of Hearts, Glutton for Gingerbread, Legolas, Galadriel.. Brute.. Ainakin.. Niin ja Arwen.. Edward on tulossa jo.. |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Tonnerit Ti 29 Kesä - 23:29 | |
| Toi Jaakoppi on kyllä IHANA! hhmm... onkos toi sopivan mittainen avantguardseille? Caracalilla on ihania uima-allas kuvia! |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: Tonnerit Ti 29 Kesä - 23:38 | |
| Ainakin se on tarpeeksi pitkä AG'ille ) Oisko vähänkö FR-mukke vs FR-nukke |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: Tonnerit Ke 30 Kesä - 20:20 | |
| Kiitoksia kommenteista! Joo, Bella on teinikropassa. Sillä on Antoinette tyyppiset polvet, mutta twist and turn vyötärö niinkuin Tylerilla. Se on lyhyempi, aika huomattavastikin kuin Tyler ja Antoinette. Käsivarret aika surkean lyhyet, mutta muuten hilpeä kroppa. Minusta on kiva, että on variaatiota! Jacob on kyllä pituutensa puolesta varmasti ihan jees AG:lle... Se pää vain on kyllä melkoinen jölli AG:n päähän verrattuna. Edwardin pää on sen verran pienempi, ettei minun silmää haittaa AG:n kanssa. Minun Noe X:hän monesti poseeraakin Eddieni kanssa. Sellaisia pienipäisimpiä, eli sen suhteen parhaiten AG:n kanssa sopivia Tonner miehiä, ovat minun arvion mukaan: Matt, Russell, Aquaman II/Batman, Prince Charming, Hal Jordan/Glutton, Davy Crockett, Lord Asriel, Rhett Butler I, Sean ja Basil. Ihan ok kokoisia päänsä puolesta ovat myös esim. Edward, Laurent, Simon, Aquaman I ja Norrington. James, Jacob, Lee Scoresby, Harkness, Dr Who taas ovat näitä uusimpia aika jusakallla nupilla varustettuja jäbiä , jotka saavat kyllä AG:n näyttämään vähän nuppineulalta... |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Tonnerit To 1 Heinä - 2:49 | |
| Kiitti mies vinkeistä Täytyypä ruveta perehtymään mikä ois joskus kiva kolli avanteille hyppyytettäväksi |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: Tonnerit Ma 5 Heinä - 22:30 | |
| Prom Date Edward saapui päivällä =) Olen niin positiivisesti yllättynyt, jotta ei jää ainuaksi Tonneriksi Eetu, eli siis uudella nimellään Joshwa =) |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Tonnerit Ma 5 Heinä - 23:53 | |
| Onnittelut Siamalle Edusta!!!! Minulla on jo kaksi kyseistä herraa -enpä pistäisi pahaksi jos enemmänkin nurkissa pyörisi... |
|
| |
Aurora Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 59 Join date : 05.07.2010
| Aihe: Vs: Tonnerit Ti 6 Heinä - 10:45 | |
| Kuvia siitä Eetusta sitten, Siama! Mulla ei ole vielä yhtään Tonneria, eikä mun pitänyt niihin sortua mutta... Oon laittanut loputtamalle ostoslistalleni Euphemian ja Agnesin. Voi olla että niitä ei kuitenkaan tule heti hankittua. Ensin pitää säästää rahat Integrityn Elise Jolieen. |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: Tonnerit Ti 6 Heinä - 11:21 | |
| Tässon Joshwa ( uusi nimi heti käyttöön ) Auran pauloissa Alma käsivarsilla Inga neuvomassa Joshwan liimasliippaletille on tehtävä jotakin ja äkkiä!!! |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Tonnerit Ti 6 Heinä - 23:00 | |
| Joshwa näyttää oikein hyvälle ja näkyy olevan kivan kokoinen noille isommille tytöille. Onko peräti vähän pitempikin |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Tonnerit Ti 6 Heinä - 23:03 | |
| Onpas Joshwalla vientiä!!! Eikä ihme, on se aika komistus Joo, se geelipää kaipaa tosiaan rankkaa pesua -on kyllä sellainen kypärä päässä! Minulla on juuri tuo Prom-Edu koskemattomana kaapissa, mutta se aikaisempi herra sai vettä ja saippuaa päähänsä ja saksiakin vilauttelin. |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: Tonnerit Ti 6 Heinä - 23:13 | |
| On pitempi =) Jos AG:lla on korkeat korkkarit, niin sitten eroa ei ole juurikaan. Mutta ihan hyvän mittanen =) En ole varma saksinko kuontaloa, mutta asettelen kyllä sen uuteen uskoon! Ingasta ja Joshwasta teen sukulaiset. Mutta kyllä vientiä riittää silti. Kaksi jo riepottaa suuntaan jos toiseenkin ja pian kolmas kiskoo hihasista!! |
|
| |
Aurora Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 59 Join date : 05.07.2010
| Aihe: Vs: Tonnerit Ke 7 Heinä - 10:46 | |
| Sun pitää sitten hankkia niille omat miehet! Eetu on komea. Sitten jos mä joskus erehdyn hankkimaan Tonner-miehen, niin Eetu on ensimmäinen. Harmi vaan, että sille ei annettu punaista tukkaa ruskean sijaan. Onkohan kukaan koskaan laittanu Tonner-nukelle uutta tukkaa? |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Tonnerit | |
| |
|
| |
| Tonnerit | |
|