| Fashion Royalty | |
|
+25HelloDolly rosalinda kaisatiina Aliisa Lumiche tempokisu ES Mimosa Tabitha Alonces aviksenpaja Aurora Ecifircas Tinttufia Evangelina -Tähtiloiste- Siama anabdiel Maarit Milia Adalmina ShoeCat Silky caracal marika 29 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
marika Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 14.05.2010 Paikkakunta : Ylivieska
| Aihe: Fashion Royalty La 15 Toukokuu - 15:39 | |
| |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty La 15 Toukokuu - 17:34 | |
| Ihania kuvia taas! Mukavaa että liityit tänne foorumille -sinun läsnäolosi tietää aina nukkekavalkaadin laajentumista ja mielettöimiä kuvia!! (Sinun syytäsi muuten on, että meille on muuttanut FR nukkeja!! Ennen olin autuaan tietämätön koko Integritystä) |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Fashion Royalty La 15 Toukokuu - 17:49 | |
| Marikan syytä on munkin innostukseni Olen kuitenkin tyytynyt vaan ihastelemaan Tosi kauniita kuvia! |
|
| |
ShoeCat Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 48 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Su 16 Toukokuu - 12:38 | |
| Minulla on vasta yksi FR, Quick Silver Kyori Sato - mutta luulempa että asia korjaantuu tulevaisuudessa. Uusi Lillith on kiehtonut jo jonkin aikaa, että ehkäpä tässä kesän mittaan sekin löytää tiensä meille. |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Su 16 Toukokuu - 14:18 | |
| Hehe! Laittakaas kuvia omistanne tänne vain, että minäkin saan ihastella niitä, Caracal ja Shoecat! Ja Tuike, sinullehan pitää ihan selkeästi saada nyt pian hankittua pari Äf Ärrää!! |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Su 16 Toukokuu - 16:12 | |
| Ai pari -sitten niitä on parikymmentä Ei tule ei tule ei tule ei tule!!!!!!! |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Su 16 Toukokuu - 22:36 | |
| Minun kuvani tulevat sinne flickrin Nukkenurkan sivustolla -sillä tämä blondi ei kuvia tänne laittele (en ole jääräpää, vain tumpelo tietokoneiden kanssa). Jep, kyllähän me Tuike saadaan jotenkin houkuteltua.... Anna Tuike vaan tyynesti periksi, kerran se vaan kirpasee |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 17 Toukokuu - 2:04 | |
| Hyvä hyvä! Tuike koukkuun Kokeilempa onnistuuko kuvan lisäys vai ei Nää nyt on kyllä tuttuja kuvia bdollista mutta en osaa niitä omista tiedostoistakaan ottaa Ei kait se haittaa!? |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 17 Toukokuu - 14:17 | |
| Iiihana Luchia!! Ehdinkin jo häntä ihailla tuossa sinun Avatarissa ja tuijotin pitkään. Oletko rootannut siltä otsiksen pois? Tosi söde nyt!!! Missä te muuten säilytätte kuvia netissä? Minun kuvat on Photobucketissa ja sieltä ne saa ainakin tosi näppärästi tänne. Omaan albumiin ladatun kuvan alla on aina IMG code joka vain kopioidaan ja liitetään suoraan tähän viestiboksiin ihan niinkuin mikä tahansa kirjoitus ilman mitään muita kommervenkkejä. Ei voisi olla helpompi!! Flickr on paljon hankalampi ja vaikka minulla on Flickr galleria niin, käytän photobucket albumejani kuvien postaamiseen/käyttöön forumeilla. Jos joku haluaa kokeilla, niin Photobucket on ilmainen, tilaa siellä on ihan tajuttomasti ja se löytyy täältä: http://photobucket.com/Minä voin privanakin opastaa, jos tarvii apuwa! Olis niin kiva tuijotella kuvia täälläkin!! Darius, OOAK Natalia Skye ja kesämuodin karmeus... |
|
| |
Milia Model muse
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 17 Toukokuu - 20:32 | |
| Taivaallista kuvasaldoa... xD Minun OOAK Giselleni... pienin muutoksin Tuuletin tosin vie hiuksia eteen Käytän imageshackia tai tuon suoraan blogistani tänne. |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 18 Toukokuu - 2:34 | |
| Kiitti Juu otsis on pois rootattu Mun kuvat mitkä on netis on ihan vaan bdollissa. Muuten ne on kyllä vaan omalla koneella. Oishan se varmaan kyllä kätevämpää kun ne sais jostain vaan kätsysti siirrellä eestaas. Pitäis varmaan perehtyä asiaan Giselle näyttää hyvältä |
|
| |
Maarit Model muse
Viestien lukumäärä : 288 Join date : 03.05.2010 Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 18 Toukokuu - 7:25 | |
| mul oli kans aiemmin vain koneella ja bdollissa, mutta sattuneesta syystä nettiin piti saada paikka ja kun tää palsta tuli ajankohtaiseksi päädyin tuohon flickriin ja ainakin vielä se on toiminut hyvin. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 18 Toukokuu - 13:50 | |
| Kyllä mä ennemmin taitaisin Tonnereihin haksahtaa kuin näihin. Toki FR:t on upeita mutta nuo Tonnerit on ihan mahtavia Mun kuvat on Photobucketissa, todella helppo käyttää ja tosiaan, tilaa on vaikka muille jakaa. Yritin joskus aiemmin avata tilin Flickriin, mutta ei onnistunut. Mulla ei ole Yahoo-tunnusta ja se piti luoda. Homma kaatui siihen kun ohjelma jäi junnaamaan paikalleen tarkastamaan/ehdottamaan nikkejä Kyllästyin odottamaan ja vaihdoin Photobucketiin, ja olen tyytyväinen -suosittelen |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 18 Toukokuu - 15:25 | |
| |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 18 Toukokuu - 15:28 | |
| Tuo yläpuolella oleva Ishan kuva oli kokeilu -ja ihme kyllä se onnistui Eli kokeilin photobucket systeemiä ja saan siis liitettyä kuvia keskusteluunkin. Hyvä minä |
|
| |
Milia Model muse
| |
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 18 Toukokuu - 21:52 | |
| |
|
| |
Milia Model muse
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 19 Toukokuu - 9:49 | |
| Oijoi! Minuun erityisesti vetoavat kuviesi värit ja nuket... Upeita, kuten aina. Kiitoksia kommenteista |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 19 Toukokuu - 14:20 | |
| Ihania punapäitä!!! Lääh lääh kuolaan.... Tuo Darius on varmaan ainoa mies FR minkä haluaisin, on se vaan aika herkku. |
|
| |
anabdiel Hong Kong Lilli
Viestien lukumäärä : 88 Join date : 23.04.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 19 Toukokuu - 14:58 | |
| Nämähän on aivan upeita luomuksia Paljon enemmän mun makuun kuin alati pepsodent-hymyä kantavat Barbiet.. Onko nämä Barbie-kokoisia, vai mitenkäs se oli? En ole aiemmin kiinnittänyt huomiota, aina vaan sivuuttanut, mutta nyt tuli himo hankkia Eetulle joku kaunotar kainaloon, jos mittakaavaan sopii |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 19 Toukokuu - 15:11 | |
| 1:6 nukkejahan nämä ovat, mutta pidempiä (1-2cm) kuin esim model muse nuket (kävin äsken vertaamassa, että pidempiä ovat FR neidot). Tosin aiemmat neidot, joihin minunkin Ishani kuuluu, on hitusen lyhyempi jalkainen. Pitkiä tyttöjä siis ovat, mutta jos Eetua ei naisen pituus haittaa, niin näistä löytyy montakin kaunista nukkea kainaloon |
|
| |
Milia Model muse
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 19 Toukokuu - 16:52 | |
| ja vaihtamalla Dynyjen kroppaan saapi oikean Barbie kokoisen... =) Niille kropille on aina kysyntää *wink, wink* Tässä ei muokattu Giselle... Love is blind? |
|
| |
Siama Vintage
Viestien lukumäärä : 568 Join date : 03.05.2010 Ikä : 38
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Su 23 Toukokuu - 1:41 | |
| Miäkin sitten koetan villauttaa äffärrättömiöitä Sori, PALIJON kuveja kerrallaan, jotta villaus olisi voimakkaampi |
|
| |
Milia Model muse
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Su 23 Toukokuu - 11:12 | |
| ja perhana, se toimii... tahtoo tuon Jolien.. *marmati* ja etenkin TUO Nadja on upea, siinä on jotenkin asetetta enemmän asennetta. Ohhoh, Erin on suloinen pienellä ärhäkyydellä sen sijaan, että se haistattelisi kaikkille koko ajan Dania on kyllä onnistunut punapäänä... perhana pitääkö se hankkia takas HOT MAMA! (Nat saisi kaverin). Takeon vaaaaaaaatsaaaaaah! Mie haluaisin kanssa tuommoisen versio Lukaksesta mitä olet onnistunut taiteilemaan. Upea! =) |
|
| |
Siama Vintage
Viestien lukumäärä : 568 Join date : 03.05.2010 Ikä : 38
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Su 23 Toukokuu - 11:43 | |
| Thihiii!!! Nadja on IHANA!! Niin kaunis! Miskasta ( ooak lukas ) tykkään joka päivä enemmän ja enemmän.. Tahtoisin yhden saman lukasin viellä, jonka jättäisin kaljuksi. On komia tukatta! Erin on dynykropassa hetken, kun natalia vei sen kropan.. Sen veemäinen olemus laski nolliin ja nyt se on lähinnä söpö tenava! Nyt teinixi Asennetta lisäsin kulmalävärillä Hiukan lisää kuvia Lidyasta eli elisestä |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Fashion Royalty | |
| |
|
| |
| Fashion Royalty | |
|