Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Omat sivut La 15 Toukokuu - 17:42 | |
| Terveppä teille! Voisitteko ilmoitella omien sivujenne osoitteita, niin pääsisi katselemaan? Muutamien kuvia olenkin jo käynyt ihastelemassa, mutta lisää kaipailen, nukkekuvia on aina ilo katsella Itse olen Photobucketissa: [You must be registered and logged in to see this link.]Löytyypä tuo sivu tuosta alalaidastakin, www-napukasta. |
|
Milia Model muse
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Omat sivut La 15 Toukokuu - 19:14 | |
| |
|
Mosa Kirppisnukke
Viestien lukumäärä : 10 Join date : 14.05.2010
| Aihe: Vs: Omat sivut Ti 18 Toukokuu - 14:48 | |
| Tännehän sai kirjotella vähän nukkejenkin vierestä? Mulla on nimittäin meikkiblogi: [You must be registered and logged in to see this link.]Se ei toki liity suoraan nukkeihin, mutta lupaan että sinne on tulossa vielä Barbiemeikkikin |
|
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: Omat sivut Ti 18 Toukokuu - 19:06 | |
| ^Kyllä, tänne saa kirjoittaa muustakin kuin nukkeilusta Mielenkiintoista lukea myös muista harrastuksista ja kiinnostuksen kohteista. |
|
Ecifircas Model muse
Viestien lukumäärä : 235 Join date : 01.07.2010
| Aihe: Vs: Omat sivut Su 11 Heinä - 23:30 | |
| Minultakin löytyy ola blogini johon mätän kuvia projekteistani. Suurimmalta osalta kaikki blogissani on nukkeihin liittyvää [You must be registered and logged in to see this link.] |
|
Ecifircas Model muse
Viestien lukumäärä : 235 Join date : 01.07.2010
| Aihe: Vs: Omat sivut La 14 Elo - 22:58 | |
| Minä vaihdoin blogini Bloggerista Vuodatukseen. Bloggerin käyttö on hankalempaa ja se ei ole yhtä hyvän näköinen. Eikä siellä saanut jaoteltua tekstejä kategorioihin. Uusi osoite: [You must be registered and logged in to see this link.] |
|
Hunajasieni Fashionista
Viestien lukumäärä : 117 Join date : 29.12.2011 Ikä : 36
| Aihe: Vs: Omat sivut La 21 Tammi - 3:51 | |
| Miun nettisivut: [You must be registered and logged in to see this link.]livejournalia ei enää ole! Olen miettinyt jos alkaisi tuonne postittelemaan tuonne nettisivulle jotain. Uusi bloginion osoitteessa: [You must be registered and logged in to see this link.]Nyt tosin ollut jonkin aikaa hiljainen. Siellä on nukkeja ja muutakin.
Viimeinen muokkaaja, Hunajasieni pvm To 31 Tammi - 3:22, muokattu 1 kertaa |
|
Tabitha Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 45 Join date : 05.07.2011
| Aihe: Vs: Omat sivut Pe 11 Tammi - 21:43 | |
| Täällä minun blogini. Oli pitkään käyttämättä mutta nyt olen taas innostunut päivittämään. [You must be registered and logged in to see this link.]Viimeisin projektini on punahilkka kuva ja rakensin siihen suden itse kun ei ollut elävää mallia, jolla olisi ollut robotti käsi. |
|