| Witch | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Witch La 15 Toukokuu - 17:58 | |
| Joku ehkä tietää paremmin... Olen innokas Aku Ankan lukija ja takasivulla on usein Witch-lehden mainos. Nyt oli kans, ja mainostivat Armanin vaatteita Witcheille Siis onko tää vain sarjakuvaa vai onko tämmöisiäkin nukkeja? Että tuleeko niille nyt sitten Armanin vaatteita ihan oikeasti vai ovatko vaan piirroksia? |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Witch La 15 Toukokuu - 19:03 | |
| On olemassa Witch nukkeja, jos oikein muistan niin ovat about barbien kokoluokkaa? Muistaako joku paremmin? Meinasin hankkia aikoinaan yhden, mutta jäi sitten hankkimatta. Sitä piirrossarjaa lasten kanssa tuli televisiosta kyllä katseltua useammankin kerran |
|
| |
Maarit Model muse
Viestien lukumäärä : 288 Join date : 03.05.2010 Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Witch La 15 Toukokuu - 20:27 | |
| mun tyttärellä on kirppislöytönä yksi witch nukke ja muistaakseni se on pieni, bratzin ja winx nukkein välistä. Jos löydän nukkein joukosta sen niin voin ottaa kuvan... |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Witch Su 16 Toukokuu - 16:13 | |
| Eli siis Barbielle ei ainakaan ne vaatteet mahtuisi |
|
| |
Maarit Model muse
| Aihe: Vs: Witch Ma 17 Toukokuu - 12:35 | |
| tässä kuva jossa voi tehdä koko vertailuja. Huom, en tosin tiedä tehdäänkö noita witch nukkeja eri kokoisina: |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Witch Ma 17 Toukokuu - 14:26 | |
| Piti mennä googlettamaan kyseinen nukke, sillä minulla oli niin vahva mielikuva siitä, että näitä W.I.T.C.H nukkeja oli isompanakin -ja löysin 32cm nuken siitä sarjasta. Eli siis näitä on olemassa myös barbie-kokoisina -mutta yleisimpiä ovat lieneen nämä 16cm versiot. |
|
| |
Jenna Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 51 Join date : 30.07.2010 Ikä : 29
| |
| |
Jenna Gateway Barbie
| Aihe: ): To 5 Elo - 13:25 | |
| Sain Hay Lin 3-4 vuotta sitten joululahjaksi, Hiukset menivät nopeasti huonoon kuntoon,joka harmittaa suuresti,mutta huonoin puoli Witch nukeissa on se, että ne eivät pysy pystyssä, ilman tukea. Hyviäkin puolia löytyy, kuten kauniit kasvot, kestävä ja melko taipuva kroppa. |
|
| |
Maarit Model muse
| Aihe: Vs: Witch To 5 Elo - 19:33 | |
| hiuslaadusta: tuolla pikkunukellakin on tukka ihan sekaisin, tulee varmaan re-rootattua jossakin vaiheessa jos aikaa jää... |
|
| |
MissHamtaro Kirppisnukke
Viestien lukumäärä : 12 Join date : 10.11.2010 Ikä : 27
| Aihe: Vs: Witch To 11 Marras - 15:23 | |
| Omalla Will pikkunukellani meni tukka nopeasti huonoon kuntoon. Takkuja ei saa enää millään pois, mikä harmittaa tosi paljon. Muuten ihan mukava nukke. |
|
| |
Alonces Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 70 Join date : 17.08.2010 Paikkakunta : Lapua
| Aihe: Vs: Witch La 13 Marras - 19:31 | |
| mä saan noista witch nukeista semmosen käsityksen, että ne ois jtn halpisnukkeja, semmosia onttoja (niiku jostai kirppikseltä löytyy niitä feikkibarbei tms.) hmmh.. halusin joskus vuonna nakki ja muussi tollasen mutta enpä enää :/ |
|
| |
Jenna Gateway Barbie
| Aihe: Vs: Witch Pe 26 Marras - 15:12 | |
| Alonces, mun tolla Hay Linilla on ihan kova pää. et noi maksoi silloin joskus jottain 20-30 euroa. mut noilla on Witch nukeilla on ihan pikkujalat, eikä ne pysypystyssä, ei oikein innosta enää nää nuket, ku o keskittynt Bratzeihin : )) Mutta muuten ihan mukava nukke kyllä on, et on pienempänä tullut leikittyä useastikkin |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Witch | |
| |
|
| |
| Witch | |
|