Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 muotinukke vai mikä?

Siirry alas 
+3
-Tähtiloiste-
Silky
Santra
7 posters
KirjoittajaViesti
Santra
Model muse
Model muse
Santra


Viestien lukumäärä : 282
Join date : 16.05.2010
Paikkakunta : Espoo

muotinukke vai mikä? Empty
ViestiAihe: muotinukke vai mikä?   muotinukke vai mikä? EmptySu 16 Toukokuu - 15:19

Hei, mietin aina välillä, minkä nukkien keräilijä oikeastaan olen, kun en ole oikeastaan kiinnostunut muodista, vaan enemmän teatterista ja rooleista? Onko Barbeille, Sindyille ja Bratzeille ym. muuta yleisnimeä kuin muotinuket? Leikkinuket... varmaankin...? Embarassed (noloa?)
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

muotinukke vai mikä? Empty
ViestiAihe: Vs: muotinukke vai mikä?   muotinukke vai mikä? EmptySu 16 Toukokuu - 16:05

En mäkään muodista niin piittaa, pukeudun oman mieleni mukaan, oli asu muodinmukainen tai ei. Samaa linjaa noudattavat nämä neitoseni Very Happy

Muotinuket... leikkinuket... Tai ihan vaan nuket? Mutta se tietty on laaja skaala...
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

muotinukke vai mikä? Empty
ViestiAihe: Vs: muotinukke vai mikä?   muotinukke vai mikä? EmptySu 16 Toukokuu - 21:58

Ei kai tuolla nimellä väliä, lapsena aina puhuttiin vaan barbi-nukeista, eikä mistään muotinukeista. Very Happy Mun nuket rakastaa vaatteita, asusteita ja koruja, toki seuraavat muotiakin, mutta kyllä minä itse haluan olla se talon muodikkain nainen. queen
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

muotinukke vai mikä? Empty
ViestiAihe: Vs: muotinukke vai mikä?   muotinukke vai mikä? EmptySu 16 Toukokuu - 22:28

Luulisin että muotinukke nimitystä käytetään näistä enemmän aikuismaisista nukeista -koska sittenhän on olemassa lapsinukkeja, varsinkin niitä posliininukkeja, joille ei varmaan kovinkaan edes vaatteita vaihdella?
Mutta tosiaan, miksipä turhaan laittamaan kategorioihin Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

muotinukke vai mikä? Empty
ViestiAihe: Vs: muotinukke vai mikä?   muotinukke vai mikä? EmptyKe 26 Toukokuu - 12:32

Mie sanon olevani nukkekeräilijä, koska ei koskaan tiedä mitä nukkeja sitä eksyy mukaan... sen enempää en kategorisoi harrastustani Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

muotinukke vai mikä? Empty
ViestiAihe: Vs: muotinukke vai mikä?   muotinukke vai mikä? EmptyKe 26 Toukokuu - 16:18

Minulle on käynyt monesti niin, että kun olen sanonut kerääväni nukkeja, ovat ihmiset heti ajatelleet että niitä posliininukkeja (hyvä etteivät ole jo kerenneet minulle sellaist hommata Rolling Eyes ). Ilmeisesti niitä sitten kerätään yleisemmin? Minulla on vain yksi sellainen posliininukke ja senkin sain lapsena -pitkän vinkumisen jälkeen Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

muotinukke vai mikä? Empty
ViestiAihe: Vs: muotinukke vai mikä?   muotinukke vai mikä? EmptyTo 27 Toukokuu - 10:39

No minulta ihmiset ei yleensä utele enempää. Eivätkä yleensä tiedä ennen kun tuleevat meillä käymään ja ihmettelevät. Kaverin kommentti siihen, no sie nyt oot aina ollutkin outo rofl sitten tarkennan jos joku erehtyy kysymään.
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

muotinukke vai mikä? Empty
ViestiAihe: Vs: muotinukke vai mikä?   muotinukke vai mikä? EmptyTo 27 Toukokuu - 21:15

Minä tulen kaapista vain näillä palstoilla ja ihan lähipiirissä. Muilta pidän tämän harrastuksen piilossa. En tiedä miksi. Tykkään vaan pitää tietyn yksityisyyden. rabbit Suspect
Takaisin alkuun Siirry alas
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

muotinukke vai mikä? Empty
ViestiAihe: Vs: muotinukke vai mikä?   muotinukke vai mikä? EmptyTo 27 Toukokuu - 22:12

Joo, ei ole tapana huudella heti ekana "HEI MIE OLEN NUKKEKERÄILIJÄ JA RAKASTAN NIITÄ!" What a Face
Laughing Lähipiiri siis ja muut keräilijät...

Miekin mielestäni pidän jonkinlaisen yksityisyyden (kaikki ei kiinnosta nuket Razz ) ja ne on omia aarteita, jota vaalii kuin kiero merirosvo kullan kiilto silmissä tai Klonkku sormuksen lumoissa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Siama
Vintage
Vintage
Siama


Viestien lukumäärä : 568
Join date : 03.05.2010
Ikä : 38

muotinukke vai mikä? Empty
ViestiAihe: Vs: muotinukke vai mikä?   muotinukke vai mikä? EmptyTo 27 Toukokuu - 22:59

Sama linja =)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/34670622@N08/
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

muotinukke vai mikä? Empty
ViestiAihe: Vs: muotinukke vai mikä?   muotinukke vai mikä? EmptyMa 31 Toukokuu - 15:19

No en mäkään ensimmäiseksi itseäni nukkekeräilijäksi esittele, mutta kun tulee harrastuksista puhe, niin sitten. Tää kuitenkin kun vie paljon aikaa ja rahaa, eli on mun ensisijainen harrastus. Luulen, muuten, että tässä yhtenä päivänä sain töissä yhden harjoittelijan innostumaan edes pikkuisen Twisted Evil
Takaisin alkuun Siirry alas
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas


Viestien lukumäärä : 235
Join date : 01.07.2010

muotinukke vai mikä? Empty
ViestiAihe: Vs: muotinukke vai mikä?   muotinukke vai mikä? EmptyLa 3 Heinä - 19:38

Itse olen hyvinkin kiinnostunut muodista, mutta en keräile nukkeja muodin takia. Harvalla nukella on nimittäin oikeasti muodin mukaiset vaatteet. Okei, Integrity toysin nukeilla on vaatteet muodinmukaisia, mutta harvalla barbiella (varsinkaan playlinen) on oikeasti nykymuodin mukaiset vaatteet. Playlinen on ainakin hyvin lapsen silmälle miellyttävää muotia; pinkkiä PINKKIÄ ja lisäää pinkkiä!

Minä pidän kanssa nukkekeräilyni vähän piilossa, puhun vain harvoille ja valituille asiasta ja jotkut läheisetkään kaverit eivät tiedä asiasta tarkemmin. Ovat vaan huomanneet huoneessani muutamia nukkeja. Muistan joskus viime vuonna kaveri kysyi kovaan ääneen "Miks sulla on barbi tuolla?". Silloin vasta kaapissa olinkin ja sivuutin kysymyksen alkamalla puhumaan jostain muusta. Nykyään olen kyllä kyseiselle kysyjälle selittänyt, että tuunailen nukkeja (en ole kertonut, että sängyn alla piilee laatikollinen nukkeja Laughing ) Tietenkin minulla on kavereita joille puhun asiasta "avoimesti" esitellen ja hehkuttaen, mutta ei heitä oikein asia kiinnosta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://muovikenka.vuodatus.net/
Sponsored content





muotinukke vai mikä? Empty
ViestiAihe: Vs: muotinukke vai mikä?   muotinukke vai mikä? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
muotinukke vai mikä?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: