| muotinukke vai mikä? | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Santra Model muse
Viestien lukumäärä : 282 Join date : 16.05.2010 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: muotinukke vai mikä? Su 16 Toukokuu - 15:19 | |
| Hei, mietin aina välillä, minkä nukkien keräilijä oikeastaan olen, kun en ole oikeastaan kiinnostunut muodista, vaan enemmän teatterista ja rooleista? Onko Barbeille, Sindyille ja Bratzeille ym. muuta yleisnimeä kuin muotinuket? Leikkinuket... varmaankin...? (noloa?) |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: muotinukke vai mikä? Su 16 Toukokuu - 16:05 | |
| En mäkään muodista niin piittaa, pukeudun oman mieleni mukaan, oli asu muodinmukainen tai ei. Samaa linjaa noudattavat nämä neitoseni Muotinuket... leikkinuket... Tai ihan vaan nuket? Mutta se tietty on laaja skaala... |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 07.05.2010
| Aihe: Vs: muotinukke vai mikä? Su 16 Toukokuu - 21:58 | |
| Ei kai tuolla nimellä väliä, lapsena aina puhuttiin vaan barbi-nukeista, eikä mistään muotinukeista. Mun nuket rakastaa vaatteita, asusteita ja koruja, toki seuraavat muotiakin, mutta kyllä minä itse haluan olla se talon muodikkain nainen. |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: muotinukke vai mikä? Su 16 Toukokuu - 22:28 | |
| Luulisin että muotinukke nimitystä käytetään näistä enemmän aikuismaisista nukeista -koska sittenhän on olemassa lapsinukkeja, varsinkin niitä posliininukkeja, joille ei varmaan kovinkaan edes vaatteita vaihdella? Mutta tosiaan, miksipä turhaan laittamaan kategorioihin |
|
| |
Milia Model muse
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: muotinukke vai mikä? Ke 26 Toukokuu - 12:32 | |
| Mie sanon olevani nukkekeräilijä, koska ei koskaan tiedä mitä nukkeja sitä eksyy mukaan... sen enempää en kategorisoi harrastustani |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: muotinukke vai mikä? Ke 26 Toukokuu - 16:18 | |
| Minulle on käynyt monesti niin, että kun olen sanonut kerääväni nukkeja, ovat ihmiset heti ajatelleet että niitä posliininukkeja (hyvä etteivät ole jo kerenneet minulle sellaist hommata ). Ilmeisesti niitä sitten kerätään yleisemmin? Minulla on vain yksi sellainen posliininukke ja senkin sain lapsena -pitkän vinkumisen jälkeen |
|
| |
Milia Model muse
| Aihe: Vs: muotinukke vai mikä? To 27 Toukokuu - 10:39 | |
| No minulta ihmiset ei yleensä utele enempää. Eivätkä yleensä tiedä ennen kun tuleevat meillä käymään ja ihmettelevät. Kaverin kommentti siihen, no sie nyt oot aina ollutkin outo sitten tarkennan jos joku erehtyy kysymään. |
|
| |
-Tähtiloiste- Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 07.05.2010
| |
| |
Milia Model muse
| Aihe: Vs: muotinukke vai mikä? To 27 Toukokuu - 22:12 | |
| Joo, ei ole tapana huudella heti ekana "HEI MIE OLEN NUKKEKERÄILIJÄ JA RAKASTAN NIITÄ!" Lähipiiri siis ja muut keräilijät... Miekin mielestäni pidän jonkinlaisen yksityisyyden (kaikki ei kiinnosta nuket ) ja ne on omia aarteita, jota vaalii kuin kiero merirosvo kullan kiilto silmissä tai Klonkku sormuksen lumoissa... |
|
| |
Siama Vintage
Viestien lukumäärä : 568 Join date : 03.05.2010 Ikä : 38
| Aihe: Vs: muotinukke vai mikä? To 27 Toukokuu - 22:59 | |
| |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: muotinukke vai mikä? Ma 31 Toukokuu - 15:19 | |
| No en mäkään ensimmäiseksi itseäni nukkekeräilijäksi esittele, mutta kun tulee harrastuksista puhe, niin sitten. Tää kuitenkin kun vie paljon aikaa ja rahaa, eli on mun ensisijainen harrastus. Luulen, muuten, että tässä yhtenä päivänä sain töissä yhden harjoittelijan innostumaan edes pikkuisen |
|
| |
Ecifircas Model muse
Viestien lukumäärä : 235 Join date : 01.07.2010
| Aihe: Vs: muotinukke vai mikä? La 3 Heinä - 19:38 | |
| Itse olen hyvinkin kiinnostunut muodista, mutta en keräile nukkeja muodin takia. Harvalla nukella on nimittäin oikeasti muodin mukaiset vaatteet. Okei, Integrity toysin nukeilla on vaatteet muodinmukaisia, mutta harvalla barbiella (varsinkaan playlinen) on oikeasti nykymuodin mukaiset vaatteet. Playlinen on ainakin hyvin lapsen silmälle miellyttävää muotia; pinkkiä PINKKIÄ ja lisäää pinkkiä! Minä pidän kanssa nukkekeräilyni vähän piilossa, puhun vain harvoille ja valituille asiasta ja jotkut läheisetkään kaverit eivät tiedä asiasta tarkemmin. Ovat vaan huomanneet huoneessani muutamia nukkeja. Muistan joskus viime vuonna kaveri kysyi kovaan ääneen "Miks sulla on barbi tuolla?". Silloin vasta kaapissa olinkin ja sivuutin kysymyksen alkamalla puhumaan jostain muusta. Nykyään olen kyllä kyseiselle kysyjälle selittänyt, että tuunailen nukkeja (en ole kertonut, että sängyn alla piilee laatikollinen nukkeja ) Tietenkin minulla on kavereita joille puhun asiasta "avoimesti" esitellen ja hehkuttaen, mutta ei heitä oikein asia kiinnosta. |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: muotinukke vai mikä? | |
| |
|
| |
| muotinukke vai mikä? | |
|