| jihuu | |
|
+22tempokisu Santra Mimosa Hunajasieni pioni SweetNeat Alonces Jenna Ecifircas aviksenpaja Lumikki Evangelina Tinttufia Adalmina Milia Siama ShoeCat -Tähtiloiste- Silky caracal anabdiel Maarit 26 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: jihuu Ti 19 Loka - 16:50 | |
| Onnea Milia opiskeluun!!! Minulla rupeaa olemaan jo aikas jihuu: Enää muutama yö kunnes suunnataan lentokentälle ja kohti nousevaa aurinkoa! Ja olemme saaneet järjestettyä näppärästi kissan/koiran/talon/lasten-vahdit . Olen lisäksi jo toipumaan päin aikas rankasta köhäilystä (astmaiset keuhkoni ovat temppuilleet, tällä hetkellä koirien ulkoilutuskin ottaa hengen päälle, mutta onneksi on aikaa vielä se muutama päivä niin että eiköhän hengittäminen normalisoidu ennen lähtöä) Ja: värjäytin hiukseni vihdoin taas punaisiksi . JIHUU! |
|
| |
Siama Vintage
Viestien lukumäärä : 568 Join date : 03.05.2010 Ikä : 38
| Aihe: Vs: jihuu Ti 19 Loka - 17:28 | |
| Mahtavaa reissua! |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: jihuu Ke 20 Loka - 15:26 | |
| Todellakin, hyvää matkaa! Teille tulee varmasti ihan mahtava reissu Ja punainen on hyvä hiustenväri Milia, jännää! Ei muuta kuin intoa opiskeluihin |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: jihuu Pe 29 Loka - 12:56 | |
| Terveisiä Japanista!!!!!!!! Hauskaa oli ja tietysti parasta oli tavata taas oma ainokainen veljeni puolentoista vuoden tauon jälkeen . Ja ihmeellisintä oli se, kuinka paljon veljeni nuorempi poika muistuttaa omaa poikaani -sekä ulkonäöltään, käyttäytymiseltään että luonteeltaan... WEIRD! Olisi mahtavaa saada pojat yhteen leikkimään. Toivottavasti veljeni perheineen pääsisi tulemaan ensi vuonna tänne vierailulle (toivossa on hyvä elää). |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: jihuu Pe 29 Loka - 14:59 | |
| Ne on ne geenit... Voi että, teillä on varmaan tosi kivaa siellä! Hauskaa loman jatkoa! |
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: jihuu Pe 29 Loka - 15:48 | |
| Vau aika jännää, että pojat muistuttavat niin paljon toisiaan sekä ulkoisesti että käytökseltään. Veri on sitten ilmeisesti kuitenkin vettä väkevämpää Kaverilla olis Halloween bileet ja siksi olenkin tässä vaihteeksi yrittänyt tuunata itseäni nukkejen sijaan En jaksanut mitään valmiita naamiaisasuja edes lähteä katsomaan, vaan ajattelin muokata itsestäni jonkin sortin piraattiprinsessan, saas nähdä miten onnistuu näillä välineillä, mitä kotoa löytyy. Olen jotenkin innoissani näistä juhlista, kun vaihteeksi olen löytänyt ihmisiä, joille hauskanpito ei tarkoita tolkutonta humalatilaa |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: jihuu La 30 Loka - 8:32 | |
| Siispä toivotan mukavia bileitä! Mä en juuri juo (ruoan kanssa viini ok) ja tuntuukin kurjalta kun yleensä bileet on yhtä kuin kaatokänni |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: jihuu La 30 Loka - 12:46 | |
| Jokos Evangelina juhlat olivat? (vai milloinkas sitä Halloweenia oikein vietetäänkään... ) Löytyikö tarvittava piraattiprinsessaksi muuttumiseen?
|
|
| |
Evangelina Bild Lilli
Viestien lukumäärä : 1083 Join date : 22.04.2010 Ikä : 37 Paikkakunta : Keski-Suomi
| Aihe: Vs: jihuu Ma 1 Marras - 21:08 | |
| Juu selvisin kyllä juhlista takaisinkin, vaikka vastaus vähän kestikin Me juhlimme Halloweenia jo perjantaina, mutta kaiketi suurin osa porukasta juhli vasta lauantaina. No olisi tietty ollut upeaa, jos olisi omistanut mustan korsetin, mutta kyllä se musta cocktailmekko asiansa ajoi ja ihan hehkeä piraattiprinsessa minusta kehkeytyi. Hieman katsoivat ihmiset kadulla pitkään, kun ohi kuljin, mutta kaveriani katsottiin varmasti vielä oudoksuvammin. Hänellä nimittäin oli oikein kokoelma asu, josta löytyi mm. mustat siivet, kirkkaan punainen hattu ja silmälappu. Siinä oli pikkupojat ihmeissään |
|
| |
Silky Takara Jenny
| |
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: jihuu Ti 9 Marras - 9:09 | |
| Eilen saapui kotiimme uusi, kauan odotettu, perheenjäsen: viljakäärme 'Täplis' . Nimi Täplis on tällä hetkellä vielä koeajalla, katsotaan mikä oikeaksi nimeksi muotoutuu (ei, nimeksi ei tule 'Viljis', 'Vilho', 'Vilhelmiina', 'Mato' -tai muukaan sellainen nimi, joita on jo yli puolella viljakäärmeistä.) Olin toivonut saavamme sellaisen normaalivärisen version, eli oranssisävyisen -mutta sellaista ei ollut paikassa josta käärme ostettiin, ja saimmekin sitten jonkun erikoisvärin (mustaa ja harmaata siinä on, täytyy tarkistaa myöhemmin oikea nimitys). Sanoinkin miehelle, että koska tämä on nyt erikoinen väri, niin olemme lähes velvoitettuja teettämään poikasia sitten myöhemmin . Oih, ajatelkaa miten söpöä olisi sellainen lauma pieniä matosia !!! Tänään saan syöttää Täpliksen ensimmäisen aterian täällä meillä -minipieniä kuolleita hiirenpoikasia... Yöks... OIh, nyt täytyy taas rientää tuijottamaan mitä Täplis terraariossaan puuhailee |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: jihuu Ti 9 Marras - 16:19 | |
| Kuulostaapa söpöltä pikku otukselta! Ja hauska nimi! |
|
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: jihuu Ti 9 Marras - 18:34 | |
|
Onnea uudelle perheenjäsenille! Kuvia please, caracal.
|
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: jihuu Ke 10 Marras - 9:40 | |
| Kiitos kiitos!!! Täytyy tosiaankin kuvata Täplistä jossain vaiheessa, kunhan on ensin vähän kotiutunut. (On muuten nyt aikas sopivan kokoinen nukkekuviin...... ) . Eilen meni syöttö todella hyvin, söi kaksi hiirivauvaa niin reippaasti ettei paremmin olisi voinut mennä. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: jihuu Ke 10 Marras - 20:42 | |
| Se on varmaan tosi söötti |
|
| |
Jenna Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 51 Join date : 30.07.2010 Ikä : 29
| Aihe: Vs: jihuu Ma 27 Joulu - 12:22 | |
| Jihuu, sain joululahjoja paljon, olenkohan ollut muka näin kilttinä? , mutta juu Canonin EOS 500D Järkkäri tuli esimerkiksi paketista Nyt voi nukkejakin kuvailla paremmin onko kellään kokemuksia tästä kamerasta?? |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: jihuu Ma 27 Joulu - 15:27 | |
| Hyvä kun tuli paketteja Ei ole kyllä kokemusta kamerasta... Mun kissa sai meidän äiskältä risuja, on ollut kuulemma tuhma (siis se on ihan oikeasti äksy neiti jos sille päälle sattuu) Sai se kyllä ihan kunnon lahjojakin |
|
| |
Ecifircas Model muse
Viestien lukumäärä : 235 Join date : 01.07.2010
| Aihe: Vs: jihuu Ma 27 Joulu - 22:24 | |
| Ooh, olet saanut hyvän kameran! Itse olen himoinnut tuota, mutta en ole nähnyt järkeä ostaa kun omistan jo 450D:n. Itseäni 500D:ssä himottaisi se HD-videon kuvaus... |
|
| |
Jenna Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 51 Join date : 30.07.2010 Ikä : 29
| Aihe: Vs: jihuu Ti 28 Joulu - 20:06 | |
| Kamerassa on kyllä hyvä tää HD-videokuvaus mahtava plussa(= , mutta Ecifircas tuo sinun 450D on kyllä oikein mainoa kamera kanssa, kaverillani on tuollainen, ja kelpokuvia silläkin tulee |
|
| |
Ecifircas Model muse
Viestien lukumäärä : 235 Join date : 01.07.2010
| Aihe: Vs: jihuu To 30 Joulu - 16:45 | |
| niin,.. Tänään tuli paketti aviksen pajalta! Nyt pitäisi aloittaa sitten Reroot operaatio eräälle nukelleni. Tämä on nyt ensimmäinen kerta kun reroottaan jonkun nuken hiukset, tai olenhan minä rootannut villalangalla kerran, mutta asia ei kuitenkaan ole sama... Jännittää minkälaista jälkeä tästä tulee. Samoiten yritän rootata nukelle ripset myös. |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: jihuu La 1 Tammi - 16:01 | |
| Onnittelut Jennalle mahtavasta joululahjasta!! Tuosta on iloa moneksi vuodeksi. Minä olen nyt ihan täpinöissäni niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin luistelusta . En ole luistellut varmaan pariinkymmeneen vuoteen, mutta eilen ostettiin minullekin luistimet ja mentiin jäälle perheen voimin. Jopa eilen pysyin pystyssä , mutta tänään jo sain enemmän otetta vanhasta taidosta ja uskalsin mennä vauhdillakin pelkäämättä kaatumisia. Luistelu oli lapsenakin ainoa urheilulaji, mistä tykkäsin. Jeee, päästäisiinpä taas huomenna jäälle |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: jihuu La 1 Tammi - 16:22 | |
| Mäkään en ole luistellut vuosiin Just yhtenä päivänä juteltiin työkaverin kanssa jolla sama "ongelma"; ei kehtaa mennä jäälle kun ei varmaan edes pysy pystyssä Puhuttiin että meidän pitäis mennä yhdessä kaatuilemaan, onhan se jaettu ilo kaksinkertainen ilo Luulen tosin että tuo on vähän kuin pyörälläajo, että sen osaa kun on kerran oppinut... |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: jihuu Ma 17 Tammi - 19:05 | |
| Nyt on tilattu Fairylandin FeePle65 Chloe Elf koko pakettina!!! Mahtava olo!! Varsinkin kun vasta odottelen heidän laskuaan -eli tällä hetkellä tilillä on vielä rahaa (parin päivän päästä sitten ei.... sitten olen kirjoittamassa nurina-murina ketjussa....). En malta odottaa että saan sen upeuden käsiini |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: jihuu Ma 17 Tammi - 22:49 | |
| Empä ihmettele että täälä hyriset. Oli pakko käydä googlettamassa toi nukke Wow! Ja olihan sitten mahtava pakkaus Joten nyt tässä käy jo muutkin malttamattomiksi odottamaan kuvia siitä upeudesta! |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: jihuu Ti 18 Tammi - 12:06 | |
| Adalmina, ihan kyllä nyt kiitän ja kumarran sinne suuntaan -ilman sinua en olisi voinut vielä lähiaikoinakaan FeePle65:sta tilailla Toivon niin kovin, että sinä tykkäät sinun tulevasta nukestasi, on varmaan yöllä jo ajellut teidän postiinne.... Kuvapommitusta sitten sieltäkin suunnalta toivotaan (PS: juuri tupsahti BambiCronyn petite nukke syliini -laatikko odottaa tuossa vieressä avaamista. Ompas tämä elämä nyt kovin ihanaa ) |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: jihuu | |
| |
|
| |
| jihuu | |
|