Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Harmeja

Siirry alas 
+24
kuuma92
HelloDolly
tempokisu
AliceX
Tia
Mimosa
Plasticia
Tabitha
Hunajasieni
pioni
Kuurankukka
Miukutuubi-90
Tinttufia
Santra
Evangelina
Alonces
Ecifircas
Milia
caracal
Siama
Maarit
Adalmina
-Tähtiloiste-
Silky
28 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Seuraava
KirjoittajaViesti
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 8 EmptyTo 8 Syys - 15:11

Blogi olis minustakin kiva perustaa mutta mä vaan olen laiska......... scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Harmeja - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 8 EmptyPe 20 Tammi - 15:30

Blääh... Taas muutto edessä Evil or Very Mad . Onhan tässä nykyisessä talossa jo ennätettykin asumaan puolitoista vuotta.... Rolling Eyes Edellisessä asuttiin kolme vuotta. Minä en jaksa muuttoja!!!! Ne ovat syvältä!!!! Miehen töiden perässä siis pitää vaihtaa paikkakuntaa, nyt suunnataan Turkua kohti. Onhan siinä se kiva, että puolisoni vanhemmat ja muitakin sukulaisia asuu siellä suunnalla, saa vihdoinkin lastenhoitoapua.
Nyt siis aikaa ei juurikaan nukeille riitä, koska siivoamiseen, järjestelemiseen ja kohta pakkaamiseen menee kaikki liikenevä aika. Ensimmäinen näyttö viikon päästä. Argh, stressaan jo nyt!! (ja nyt tosiaan on jo nuket pakattu laatikoihin etteivät ole täällä ympäriinsä ihmisten ihmeteltävänä, niin eipä niitä juurikaan edes viitsi tonkia esille pale )
Ja kun meillä on nyt niin ihana tontti ja talokin on ok, niin ei todellakaan jaksaisi lähteä hakemaan taas kaikkia kriteerejä täyttävää taloa (koska meillä on aika paljon vaatimuksia....)
Takaisin alkuun Siirry alas
Santra
Model muse
Model muse
Santra


Viestien lukumäärä : 282
Join date : 16.05.2010
Paikkakunta : Espoo

Harmeja - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 8 EmptyPe 20 Tammi - 18:22

Muutot ovat kauheita, etenkin paikasta, joka tuntuu kodilta.

Teilläkin kun on eläimiä 'vaikka muille jakaa', niin voin kuvitella että ideaalia on vaikea löytää. Naapurit, jotka sietävät eläimiä eivätkä valita tai yritä vahingoittaa niitä. Jos itse muuttaisin nykyisestä tuskastuttavasta paikasta (ääliönaapurit) niin haluaisin paljon lääniä, että voisi puuhastella pihallakin mitä lystää kenenkään kyttäämättä. Kissoilla olisi tilaa juosta. Mitäs jos uudessa kodissa olisi hauska nukke-vintti?

Takaisin alkuun Siirry alas
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

Harmeja - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 8 EmptyLa 21 Tammi - 7:27

Meiän naapurin kyttämummopariskunta on kyllä sellainen että välillä palaa käämit niitten kanssa. Enää ei onneksi joka jumalan asiasta valita, mutta on se kumma jos kesällä ei saa popittaa klo 2 päivällä musiikkia ja tanssia. Meitä oli huom. 3 ihmistä, harjoteltiin yhtä tanssia. Ois kuulemma pitäny VUOKRATA TANSSISALI... Just just. Kyllä niittenki riidat joskus meille kuuluu. :p

Oon kyllä päättäny että jos me joskus tästä muutetaan niin omakotitaloon kiitos. Hemsvetti tollasta valittamista jaksa erkkikään. Ja siis meitä asuu kaksi aikuista ihmistä tässä, ei mitää lapsia ees oo. Very Happy Voin vaan kuvitella sitä valituksen määrää jos muksut eläis ja pitäis normaalia mekkalaa päivisin...

Caracal: Yritähän nyt saada mies ja talo pysymään siellä niin ei kokoajan tarvi muuttaa. Mä odotan kauhulla muuttoa, viimeksi muuten noin 30 pullipnuken voimin, nyt on määrä moninkertainen, ja isoja BJD-nukkeja muutettavana... En varmaan muuta useampaa kertaa kyllä, kerta saa riittää. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Harmeja - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 8 EmptyMa 6 Helmi - 11:43

Juuri tuollaisen takia itse tykkään asua alakerrassa, eipähän pääse kukaan valittamaan, kun jumppaan epämääräisiin aikoihin Wink Toki yläkerran naapurin pikkukoiran tassutus kuuluu erinomaisen hyvin tänne alakertaan, mutta eipä ole vielä käynyt haittaamaan. Enemmän ärsytti edellinen naapuri, jolla oli tapana hoitaa puhelinasiat ja perheen sisäiset keskustelut parvekkeella tai kylpyhuoneessa. Oma kämpän huoneet kun sijaitsevat yhdellä seinällä niin parvekkeen äänet kuuluvat käytännössä joka huoneessa, joten mihinkään ei päässyt karkuun. En tosin käynyt koskaan heille valittamassa asiasta, vaikka toki jatkoivat yleensä samaa pajatusta reilusti yli puolen yön.

Toi on niin tuttua tuo riitojen kuuntelu, yhdessä aiemmista asunnoista alakerran naapureilla oli kyllä todella "harmooninen" parisuhde. Huusivat yhteen ääneen jatkuvasti, kunnes mies muutti pois ja hiljaisuus palasi.

Muuttaminen on kyllä todella viheliäistä puuhaa. Itsekin odotan kauhulla sitä päivää, kun opinnot päättyvät ja jos ei saa töitä täältä päin niin täytyy pakata kaikki kamat taas kasaan ja muuttaa toisaalle. Tänne muuttaessa kaikki mahtui vielä yhteen tavalliseen peräkärryyn, mutta eipä taida enää olla sama tilanne, kun huonekalujakin on tullut muutama lisää. Nuket ovat onneksi suurimmaksi osaksi jo sellaisissa kätevissä kannellisissa laatikoissa, niin niistä ei sinänsä tarvitse huolta kantaa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

Harmeja - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 8 EmptyMa 6 Helmi - 20:48

Meillä on täällä helvetinmoinen tilanne päällä. Mies jätti mut 2vk sitten.
Että jos ihmettelette hiljentymistäni niin siitä se johtuu.
Taidan pari kuukautta olla nukeistakin hiatuksella...

Elämä osaa joskus potkia päähän, niinku ei ois jo melkeen kaikki muut asiat vitullaan. Se ei enää jaksanu. No
Takaisin alkuun Siirry alas
Santra
Model muse
Model muse
Santra


Viestien lukumäärä : 282
Join date : 16.05.2010
Paikkakunta : Espoo

Harmeja - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 8 EmptyMa 6 Helmi - 21:47

Voi ei.

Toivottavasti ei johtunut millään tasolla tästä nukkeharrastuksesta (rahasta siis).

Olitteko olleet pitkään yhdessä?

Takaisin alkuun Siirry alas
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

Harmeja - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 8 EmptyMa 6 Helmi - 22:00

No rahankäyttöongelmat oli osana sitä, mutta ei niinkään yksittäinen tai tärkein syy.

8v...
Takaisin alkuun Siirry alas
Santra
Model muse
Model muse
Santra


Viestien lukumäärä : 282
Join date : 16.05.2010
Paikkakunta : Espoo

Harmeja - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 8 EmptyMa 6 Helmi - 22:21

Kahdeksan vuoden jälkeen tuntuu varmaan aika musertavalta ja eksyneeltä? Jonkin aikaa varmaan menee näin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Harmeja - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 8 EmptyTi 7 Helmi - 10:39

Voi että. Voimia Hunajasieni.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Tabitha
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Tabitha


Viestien lukumäärä : 45
Join date : 05.07.2011

Harmeja - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 8 EmptyTi 7 Helmi - 14:41

Voimia ja jaksamista sinulle!
Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Harmeja - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 8 EmptyTi 7 Helmi - 22:17

Sad Kurja juttu! Mutta oikein paljon voimia sulle!
Takaisin alkuun Siirry alas
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

Harmeja - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 8 EmptyKe 8 Helmi - 17:34

Kiitoksia paljon kaikille! On vähän eksynyt olo joo, ei oikein tiedä miten päin sitä pitäisi olla.

Pakkasin tänään kaikki työhuoneen nuket. Alkaa olla kaikki muut nuket pakattu paitsi bjdt.
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 8 EmptyTi 14 Helmi - 15:06

Voimia iso hali Mitä tässä nyt sanoisi... pale Klisee mutta totta; aika parantaa. Ihan oikeasti, kyllä se siitä, pikkuhiljaa flower
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Harmeja - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 8 EmptyTi 14 Helmi - 17:34

Halauksia Hunajasienelle ja jaksamista! kisu hali Eron jälkeen sitä aina tuntee itsensä surkeaksi, mutta Tuike sanoi asiaa: aika parantaa! Ihan oikeasti (olen aika monta kertaa saanut kunnolla henkisesti köniini miessuhteissa ja vaikka se tuntuisi maailman lopulta sillä hetkellä, niin elämä palaa kuitenkin uomiinsa ennemmin tai myöhemmin ja ehkäpä nurkan takana onkin sitten se 'Mr.Big', jonka kanssa elämä alkaa luistamaan täydellisesti. Tsemppiä!!!!!!!!!!!!)
Takaisin alkuun Siirry alas
Plasticia
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Plasticia


Viestien lukumäärä : 44
Join date : 29.10.2011
Ikä : 50
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Harmeja - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 8 EmptyTo 23 Helmi - 14:23

Kaikille tsemppiä murheittensa keskelle! flower

Mulla on nyt ollut pitemmän aikaa tällainen ihan pieni harmi... Tällainen juttu välillä ärsyttää Huutonetissä, kun osa myyjistä liittää kohteisiinsa sellaisia hakusanoja, joilla ei ole juuri mitään, tai yhtään mitään, tekemistä huudettavana olevan kohteen kanssa.

Minulla on useita Vahteja tarkkailemassa tiettyjä hakusanoja, ja etenkin tiettyjen myyjien asiankuulumattomia kohteita pomppii mun sähköpostiini melkein kymmenittäin. Harvase päivä. Huutonetin säännöissä on käsittääkseni kielletty sellainen kikkailu. Ilmoitin ylläpitoon, ja sieltä vastattiin että kattellaan. Huutonetin keskustelupalstalla oli juttua siitä, että tämänkin ongelman suhteen Ylläpito on laiska ja tehoton. Kohta ei enää kauheesti viitti noita Vahteja käyttää, harmi vaan.

Tulee usein sekin mieleen, että ainakaan tolta en jatkossa osta mitään, kun tuollai venkuloi. Kuitenkin yritän malttaa pitää mielessä, että ei ne myyjät sillä mitään pahaa tarkoita. Osa tulee ajatelleeksi oman toimintansa hankaluutta vasta siinä vaiheessa, kun heille itselle alkaa tulvia sähköpostiin ilmoituksia kohteista, jotka eivät heitä kiinnosta. Aina turha innostuminen sähköpostin otsikon luettuaan, ja sitten *plop* --- kulutit aikaasi ja energiaasi hukkaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Harmeja - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 8 EmptyTo 23 Helmi - 18:37

Olen huomannut saman käytännön. Itselleni siitä ei sinänsä turhaa selaamista ärsyttävämpiä ongelmia aiheudu, kun en käytä noita vahteja. Samaa mieltä kuitenkin olen, että jos hakusanoja lisää kohteeseen niin kyllä niiden pitäisi liittyä siihen kyseenomaiseen kohteeseen. Tuollainen tyhjänpäiväinen kohteeseen liittymättömien termien listaaminen lisäklikkausten toivossa on vain ärsyttävää. Mutta kun se on niin helppoa kirjoittaa pitkä lista nuken nimiä ja liittää sama lista joka kohteen loppuun Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Plasticia
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Plasticia


Viestien lukumäärä : 44
Join date : 29.10.2011
Ikä : 50
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Harmeja - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 8 EmptyPe 24 Helmi - 10:46

Kiitos, Evangelina, kommentista!

Huutonetissä on vissiin kaikelainen vilunkipeli vaan yleistynyt entisestään. Minä seuraan aika aktiivisesti siellä keskustelu-foorumia "Ongelmat". Sieltä on vuosien mittaan saanut ihan hyviä neuvoja, ja muutenkin vähän kuvaa siitä, että mitä kaikkia mahdollisia harmeja Huutiksessa saattaa tulla eteen, ja miten silloin kannattaa menetellä. (Keskustelufoorumina Huutiksenkin palsta on ala-arvoinen, eli en suosittele kirjoittamaan sinne. Tämä Nukkenurkka on ihan näitä harvinaisia helmiä netin maailmassa!)

Tässä ihan vaan muutamia esimerkkiä ongelmista, joita Huutiksessa tapahtuu vähintään yhtä paljon kuin ennenkin: jonkun tunnus suljetaan väärinkäytösten vuoksi ---> tyyppi pääsee luomaan heti uuden. Vaikka ihan tunnistautumallakin. Syy: ylläpidon tehottomuus. Rahastetaan postikuluilla ja kierretään samalla yritysmyyjille ja tehomyyjille kuuluvia komissiomaksuja. Seuraamuksia: moni laittaa inoissaan huudon kohteeseen, ennen kuin tulee tarkistaneeksi, että postikulut ovatkin vaikkapa kaksin-, tai kymmenkertaiset verrattuna siihen, mitä myyjä oikeasti joutuu postittamisesta maksamaan. Tunnollisia myyjiä taas sapettaa, kun he kuuliaisesti tilittävät myynneistään ne kuuluvat maksut Huutonetille. Ylläpito jälleen tehoton ja hidas. Jne...

Minähän olen kans nykyään, lopultakin, myös Ebayn käyttäjä. Täytyy sanoa, että siellä on aikas fiksut kaikki toiminnot. Saisi Huutonet ottaa paljon oppia sieltä.

Mutta vielä alkuperäiseen aiheeseeni palatakseni; myyjä tekee itselleen karhunpalveluksen listaamalla asiaankuulumattomia hakusanoja kohteisiinsa. Usean reaktio sellaiseen on varmaan ihan päinvastainen kuin myyjä olisi toiminut. Jotkut ostajat käyttävät sitä paitsi sitä HN-selainta, jonka avulla saa blogattua hauistaan pois kaikki ei-toivotuiksi luokittelemansa myyjät. Eli saatat menettää ikuisiksi ajoiksi monta potentiaalista ostajaa, vaikka jossain vaiheessa parantaisitkin tapasi.

Sori kauhee jaaritus. Tää on mun helmasyntini. clown
Takaisin alkuun Siirry alas
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

Harmeja - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 8 EmptyPe 24 Helmi - 17:05

En nyt hirveesti jaksa muille kommentoida muita mutta vähän on valoa näkyvissä, saatan päässä muuttamaan jo ens kuussa.
Kaikki nuket pakattuna! xD Melko eeppistä kun niitä on monta laatikollista. Very Happy

Ja kiitos kommentoineelle nyt on ollut ihan hyvä viikko jo. ^w^ Pikkuhiljaa.
Oon lähinnä pakannu ja pyykänny.
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Harmeja - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 8 EmptyTi 28 Helmi - 20:57

Virtsatietulehdus SUCKS!!!! No

Hunajasieni: minulla edessä tuo samainen pakkaamisen 'hauskuus'... Olisipa rahaa palkata muuttofirma tekemään asia 'avaimet käteen' periaatteella. Mutta eipä auta muu kuin itse kääriä kaikki tavara laatikoihin. Blaaaaahhhhh!!! (Paitsi että ihan niin kuin antaisin muuttomiesten koskea varsinkaan hartsisiin nukkeihini... Wink )
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 8 EmptyTo 1 Maalis - 17:36

^Otan osaa. Muuttaminen on veemäistä puuhaa Mad Ei ihan heti kyllä siihen puuhaan viitsisi ruveta.

Mä en ole oikein ikinä tykästynyt tuohon Huutonetiin, se vaan tuntuu jotenkin... hmmm... ei luotettavalta scratch Ebay taas ei käy, ihan liikaa ostettavaa, mä en uskalla rekata sinne Laughing Tulee siis nettikauppoja käytettyä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Plasticia
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Plasticia


Viestien lukumäärä : 44
Join date : 29.10.2011
Ikä : 50
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

Harmeja - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 8 EmptyTo 1 Maalis - 17:41

Hunajasieni, voimia ja toivon pilkahduksia sulle! Tuo on aina raastava tilanne. Olen itsekin kokenut vastaavaa. hali

Kiitos kaikille kommenteista viestiini!
Takaisin alkuun Siirry alas
Mimosa
Model muse
Model muse
Mimosa


Viestien lukumäärä : 225
Join date : 25.08.2011

Harmeja - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 8 EmptyTo 1 Maalis - 20:02

Halauksia ja paljon, paljon voimia Hunajasienelle! hali Kurja kuulla moisia kuulumisia, sillä pitkään suhteeseen mahtuu jos jonkinmoista, mutta olen kuitenkin muiden kanssa samaa mieltä siitä, että ajan myötä helpottaa... Onneksi. Eihän sen sanominen varmaankaan lohduta, mutta kaikki järjestyy kyllä lopulta. Muista ennen kaikkea antaa itsellesi riittävästi aikaa. Ja kenties Caracal on oikeassa, etkä ole vielä tavannut sitä kaikkein ihaninta ihmistä. Eihän sitä ikinä tiedä, mitä elämässä eteen tupsahtaa.

Muuttopuuhat ovat kurjia ja rasittavia, joten niihin toivotan puhtia niin Hunajasienelle kuin Caracalillekin. Tavaroiden pakkaaminen ja raijaaminen ei ole mitään järin mielekästä puuhaa. Itse olen joka kerta odottanut vain sitä hetkeä, jolloin kaikki on purettu ja uusi koti järjestyksessä, jotta voi huoahtaa helpotuksesta urakan jälkeen.

Ja Caracalille pikaista paranemista! Toivottavasti tulehdus on nopeasti ohi menevää sorttia! hali
Takaisin alkuun Siirry alas
Santra
Model muse
Model muse
Santra


Viestien lukumäärä : 282
Join date : 16.05.2010
Paikkakunta : Espoo

Harmeja - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 8 EmptyMa 5 Maalis - 20:14

Yritin mennä ebayhin tänään ja nyt kokeilin paypalille loggaantumista, että otan pois luottokorttini sieltä. Ei pääse. Ovatkohan rosmot kaapanneet sivustot?

Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Harmeja - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 8 EmptyKe 7 Maalis - 16:20

Sivustot voi välillä olla nurin useastakin syystä. Tänään näyttäisivät kuitenkin toimivan, että ehkä ei mitään vakavampaa ole tapahtunut.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Sponsored content





Harmeja - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 8 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Harmeja
Takaisin alkuun 
Sivu 8 / 16Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 12 ... 16  Seuraava
 Similar topics
-
» netistä ja ebaysta ostaminen

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: