Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Harmeja

Siirry alas 
+24
kuuma92
HelloDolly
tempokisu
AliceX
Tia
Mimosa
Plasticia
Tabitha
Hunajasieni
pioni
Kuurankukka
Miukutuubi-90
Tinttufia
Santra
Evangelina
Alonces
Ecifircas
Milia
caracal
Siama
Maarit
Adalmina
-Tähtiloiste-
Silky
28 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Seuraava
KirjoittajaViesti
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Harmeja - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 14 EmptyPe 8 Maalis - 18:27

No nythän tuntuu särkyvän koneita joka suunnalla Shocked Itselläni on tosiaan pohjalla koulutus tietokoneiden korjailuun (tai no yleisesti ottaen elektroniikkaan), joten olen pyrkinyt edes omat koneet hoitamaan, vaikka ei koneiden korjaaminen työnä erityisemmin kiinnosta. Kylläpä tuo koneiden kanssa värkkääminen vaatii sitä jatkuvaa itsensä kouluttamista, kun tekniikka kehittyy koko ajan. Korjaajille riittää siis hommia, kun koneet muuttuvat yhä monimutkaisemmiksi, eikä niitä enää ilman pidempiaikaista perehtymistä osaa erkkikään korjata Rolling Eyes Onneksi kuitenkin useimpien lähipiiristä edes joku perusnörtti löytyy pikkuvikojen korjaamista varten, niin ei kaikkea tarvitse itse osata Smile

Tekniikka on tosiaan kiva juttu silloin kun se toimii, mutta heti jos on jotain pientä vialla niin sitten ei ole enää kellään kivaa death of pc No toivotaan, että Adalminan kone paranisi pienellä fiksauksella.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1348
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: suutarin monot   Harmeja - Sivu 14 EmptyPe 8 Maalis - 19:56

Evangelina kirjoitti:
Itselläni on tosiaan pohjalla koulutus tietokoneiden korjailuun (tai no yleisesti ottaen elektroniikkaan), joten olen pyrkinyt edes omat koneet hoitamaan, vaikka ei koneiden korjaaminen työnä erityisemmin kiinnosta.

Tekniikka on tosiaan kiva juttu silloin kun se toimii, mutta heti jos on jotain pientä vialla niin sitten ei ole enää kellään kivaa death of pc No toivotaan, että Adalminan kone paranisi pienellä fiksauksella.


Kiva että jollain "suutarilla" on monot itelläänkin.
Mä oon semmoinen "suutari" ...että itellä ei ole monoja ollu 35 vuoteen. Evil or Very Mad

Monessa asiassa "se on hyvä renki mutta huono isäntä". Tekniikka, urheilu, raha, alkohooli
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

Harmeja - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 14 EmptyPe 8 Maalis - 22:53

mad death of pc Evil or Very Mad
No kone on korjattu... Arvio 50e jos ei oo mitää sökönä... Muistikampa oli sökönä. Tietojen pelastus, uus kampa(kammat?) ja uudelleen asennus. 110e. Enpä sitten vie toista konetta vielä korjattavaksi... meinasin laittaa ne yhtäaikaa. Onneksi en pistäny. No taas yksi kuukausi sijaiskoneella... Taitaa nuo olla vähintään hintoja... Rolling Eyes

tempokisu: Siis se 35e oli siitä että saan arvion onko kone miten pahasti rikki ilman että sille tehdään mitään. Ja joo jos on niin rikki ettei voi korjata niin ei mitään, tosi inhottaaa kun molemmat posahti peräkkäin. Toi toinen on ollut pidempään (ostettu aiemmin), mutta ei kokoajan päivittäiskäytössä. Sitä ei myöskään muistaakseni oo ikinä korjattu, toi mun vakikone on tosiaan ollut huollosa "samanlaisesta syystä" aikaisemminkin, sillon meni takuuseen.

Evangelna: Mää kuuntelin jo että saa aika pro olla jos ilman koulutusta tollasta tekee. Jotain pöytäkonetta vois avatakin ja saada sille jotain tehtyä, mutta läppäriin en kyllä koske.

Adalmina: Teretuloa kerhoon... >_<; On kyllä ikävää. :< Toivotaan että muut säilyy ehjillä koneilla!

Lainaus :
Miks noi rakkineet ei voi toimia ja toimia ja toimia ilman mitään erikoisosaamista.

Sanopa muuta. Vanhat pesukoneetkaa hajonnu samaan tahtiin kun nykyiset, kyllä kesti 10 vuotta. Mutku on kannattaampaa tehdä jotain joka hajoaa takuun jälkeen niin saadaan uus kone taas myytyä.

tempokisu: Mun eksä taas latas sen iphonea ilmeisesti joka päivä tai joka toinen päivä. Mä en lataa edes joka viikko. En tiiä mallia ja merkkiä, oisko 4v vanha nokian, normaalinäppämelinen puhelin. Pakkastoimivuudestakaa en mene vannomaan, ainoa vika mun ipodissa. Razz Aijoo ja pitää riisua hanskat tai olla erikoishanskat pakkasella jos meinaa iphonea paljain sorkin sorkkia.



Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Harmeja - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 14 EmptyLa 9 Maalis - 18:41

No toistaiseksi täälä meni kaikki lopulta hyvin. Serkku kävi taikasormillaan täälä vähän (useamman tunnin kuitenkin) näpyttelemässä ja nyt näyttäis toimivan. Omalla koneella täälä taas monsteri tanssii

Tääläpäin ainakin heikosti mainostetaan minkäänlaista tietokone palvelua ja ihmetyttää. (en oo tullu kyllä kyselleeksikään) mutta ei ainakaan mainoksen mainosta oo moisesta näkynyt Rolling Eyes

Huomattu on kans nää nykylaitteiden kestävyydet tai paremminkin kestämättömyydet. Ollaan asuttu täs jotain 14v. ja menossa esim. jääkaappi numero 4. Astianpesukone 2 ja ykköstä kuljetettiin korjattavanakin varmaan 3 kertaa. Ja huomattu on semmonenkin että jostain syystä aina kun joku laite hajoaa niin heti perään hajoaa taatusti vielä ainakin toinen laitekin. Mad


Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 14 EmptyLa 9 Maalis - 20:04

Evalle ei voi kyllä muuta sanoa kuin worship worship Mutta älä pidä liikaa meteliä; kohta ihmettelet kun alat saada paketteja yhdeltä jos toiseltakin viestillä "katsotko kun tässä on sellaista ja sellaista vikaa" Laughing Koska eihän me päästä Nukkenurkkaan jos ei kone toimi, ja siksi sun pitää korjata ne pc fail death of pc

Eikä sitten yhtään ruveta morkkaamaan ajFåånia! Jos joku mättää, ne on ominaisuuksia eikä vikoja! Ei mut oikeasti, olen ollut omaani tosi tyytyväinen, ei valittamista, ollut käytössä syksystä. On toiminut kaikinpuolin kiitettävästi. Lataan pari kertaa viikossa riippuen käytöstä (aika vähäistä), joskus riittää yksikin lataus. Se tietty se kosketusnäyttö... se ei tosiaankaan tottele hanskat kädessä. Pirkka-lehdessä oli vinkkinä että käyttää nenää grinning En ole vielä kokeillut...

Laitteet menee monimutkaisemmiksi kun tekniikka kehittyy. Ja silloin on ilman muuta enemmän vikojakin =paljon pieniä osia jotka voi hajota tai toimia väärin. Ja tuntuu muutenkin ettei laitteita edes tehdä kestämään. Halvempaa ostaa uusi kuin korjata vanha. Ja luonto kiittää Evil or Very Mad Adalmina, tuo on ihan totta että ne hajoaa kaikki putkeen. Ehkä ne kommunikoi keskenään tavalla josta me ei tiedetä ja päättävät lakosta tms scratch

Onpas tempokisun patterisuojat kallistuneet! Shocked Toivottavasti niistä kuitenkin on apua. Vaan täytyishän se sihinä saada loppumaan eikä aina joutua eristämään pale
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1348
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: avautumista patterisihinästä   Harmeja - Sivu 14 EmptyLa 9 Maalis - 20:37

Joo, äänieristelevyt 120cm x 60cm on auttanu, joten raha ei ainakaan hukkaan mennyt.
Makuuhuoneessa voi nukkua ja olla, ainut että kun levy on patterin edessä, niin yläpuolelle jää vielä aukko. "pattereita ei saa peittää" (muka) mutta kun makuuhuoneen patteria olen pitänyt * - eli lumihiutale-eli nolla- asennossa aina, niin en ymmärrä miksei kylmää patteria voi peittää. Täällä on muutenkin +23 astetta.

Keittiön sihinä on ihan uusi ilmiö! Mä silloin valitinkin makuuhuoneen sihinästä, ja käytin esimerkkinä kun keittiössä on ihan hiljaista. Mikä tää nyt on? Kun makuuhuoneen sihinää saatiin hiljennettyä, niin laittoiko ne jonkun toisen venttiilin sitten...voi että. Mulla on lattialla FASHION ROYALTY- laatikoita siistejä valkoisia, ja niiden päällä eristelevyt, niin ulottuu patterin yläosaan asti. ja yksi on pitkittäin putkiston edessä. Karun näköistä, vaikka eristelevyt on siistejä valkoisia. Ja onneksi tosi kevyitä, niitä voi kätevästi siirrellä. Ai tämä olisi sisustussuunnittelijan unelma!! Laughing
Mietin että niitä voi käyttää taustakankaan takanakin, kankaan saisi nuppareilla kiinni...

Oon myös huomannut kun on pakkasta, niin patteriveden virtaus on ihan hirmuisen äänekästä, ja pystyputket on ihan tulikuumia - jos laittaa käden ja pitää 2 sekkaa niin kylmään veteen pitää käsi laittaa. Ei ne mun mielestä niin kuumia tarvis olla ( itse patteri on siis termostaatilla säädettävissä, mutta putket ei).

Joo mutta mua ärsytti ja nolotti kun edellispäivänä laitoin levylle teevettä ja menin "vähäksi aikaa" koneelle. Sit honasin että !!! apua, nyt paloi kattila pohjaan.
Palovaroitin ei reagoinut, ja avasin tuuletusikkunan että vähä sitä hajua pois.
No eikös hetikohta taloyhtiön puheenjohtaja ( nuori diplomi-insinööri-nainen joka on ottanut mun ilmeisesti silmätikukseen...) tullut soitteleen ovikelloa ja kyseleen missä palaa, palaako täällä kun on palaneen hajua.
Palaako täällä? Siinä tilanteessa sitä vaan selittää että paloi kattila pohjaan...olisi pitäny vaan todeta että joo valot täällä palaa.
Poinntti on siinä että kyllä aika usein rappukäytävässä haistaa palaneet pullat tai paistetut silakat, niin mistä se johtajatar nyt innostui. Tarkka on hajuaisti.
Mutta kukaan muu ei kuulemma kuule pattereitten sihinää.

Ja miksi koko #¤%¤ patteriremontti? Kysyin, niin isännöitsijä mukaan "niin monilla oli patterit rikki"??? miten patterit nyt rikki menee, täällä on tämmöiset rautaiset vesilämmitteiset patterit, eikä kukaan ole valittanu ikinä. Ja kaikilla on peruslämpötila kämpässä vähintään +23. Kun kokeiltiin sitä että makuuhuonelinjan virtaus laitettiin melkein kiinni ( shinä hiljeni) niin neljännen kerroksen eli ylimmän kerroksen nuoripari valitti että on liian kylmä, oli +22. Virtaukset päälle vaan. Kävin katsomassa, niin yläkerrassa oli "nyt ihan sopiva" -25 astetta....mun mielestä siellä oli ihan trooppista!


Miksi muuten vessapaperinpidikkeen ruuvit ei voi olla "standardi"? hajos, ja seinässä on valmiit ruuvinreiät 7cm etäisyydellä. No eihän sellaista telinettä löydy, vaikka on kauppa veskipaperitelinettä pullollaan...mutta ei 7cm ruuvivälille. On 4cm, 8cm ja 10cm. ---
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 14 EmptyMa 11 Maalis - 16:05

^ Tuo sihinä kuulostaa tosi oudolta scratch Onko patterit ilmattu? Niissähän saattaa olla paljonkin ilmaa sen vaihdon jälkeen.
Itse ottaisin yhteyttä johonkin ulkopuoliseen lvi-firmaan ja kysyisin neuvoja sihinän suhteen. En tiedä ootko omassa vai vuokralla, ja siis mitä saat kämpässäsi tehdä, mutta kysyähän voi aina ja saada vaikka jotain vinkkejä, ei se maksa kuin liikkeessä käynnin tai sinne soiton verran thumbs up

Vaikuttaa juu siltä että se puheenjohtaja pitää sua silmällä Laughing Tai sitten pitää hulluna, kuulet omiasi että patterit muka sihisee... Itse sain entisessä kämpässä melkein hullun maineen kun aina valitin naapurini bileistä (just ja just täysi-ikäinen tyttölapsi, juhli 24/7). Kukaan muu ei valittanut. Paitsi mun kanssa jutellessaan, alakerrassakin kuulemma kattokruunu hyppi basson tahtiin. Mutta kun olis pitänyt valittaa eteenpäin eikä vaan puhua naapureiden kesken, tulivat kummalla tavalla kuuromykiksi koko sakki. Onneksi pääsin pois.

25 on jo sisällä paljon Shocked Oisko liian kovat virtaukset kuitenkin..? En mä näistä mitään tiedä... pale
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1348
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: taloyhtiön uusi tättähäärä   Harmeja - Sivu 14 EmptyMa 11 Maalis - 21:17

heh...muilla on samoja ongelmia, mutta eivät uskalla sanoa ettei saa "hankalan asukkaan" mainetta. Mullahan tota ongelmaa ei enää ole ( naurua)
Olen ilmannu patterit, ei apua. Ja omistan tämän. Täällä kävikin ukot laittamassa "jotain" mutta tulos oli siis se että makuuhuonelinjan sihinä hiljeni, ja sitten alkoi keittiössä.
En mä nyt enää uskalla mitään sanoa. Ja kun kukaan muu ei kuule, kyllähän isännöitsijä ( noin 74v) vihjasikin että kuulet päässäsi nämä, josta loukkaannuin - ja sanoin sen! Olen asunu täällä nyt 21 vuotta, eikä aiemmin ole mitään kuulunu.

Puheenjohtajatar on nuori nainen, joka tyypilliseen tapaan "nuori nainan vallankahvassa" haluaa laittaa tuulemaan ja "nyt uudistuksia".
Tää lähti siittä että olin muka viime talvena parkkeerannu autoni "väärin" ja hän tuli sanomaan siittä. Kävin katsomassa ja totesin että siinähän on metri väliä ( lämmitystolppa on hyvä merkki mistä se ruudun raja menee, ja omani oli ruudussa) sanoin että mitä ostit noin ison auton! Siittä se suuttui ( naurua). Seuraavaksi tuli nimetön kirje että siirrä tavarat pois käytävältä????? allekirjoittaja oli tekstaten taloyhtiön hallitus.
Kukaan hallituksesta ei tiennyt kirjeestä mitään, mutta arvasin keneltä oli.
Olin jättänyt fillarini kuivumaan kanakoppikäytävän sivuun yöksi. Mun koppi on nimittäin ihan viimeinen, joten ei ole kenenkään tiellä. Ja kenen tiellä pyörä oli? Olisiko voitu tulla ihan nätisti kysymään asiasta henk koht? ennenkun laitellaan kirjeitä ( josta ei käyny ilmi mikä tavara on missä..)
Valitettiin että "on siivoojan tiellä". Ja siivoojahan ei kanakoppikellarikäytävässä edes käy, minä olen siivonnut ja harjannu sitä käytävää ( kun kerta pyöräni sitä hiekkaa sinne tuo...) ja kun nää patterisäätäjäukkelit siellä kävi, niin koko käytävä oli ihan hiekkainen - mä sen harjasin ja luuttusin.
Viime yhtiökokouksessa valtuutin isäni sinne, ja isä on kans tällee kun mä että kärkäs sanomaan tiukasti. Oli sanonu siittä nimettömästä kirjeestä, että semmoisia ei laitella.
Ai juu, kun tämä nuori naine muutti ja korkokenkillään matkusti hissillä, ja mä kannoin fillaria portaikossa, niin tokaisin että "nuoret ne menee hissillä"...

Ja siis 25 astetta sisälämpö on ihan kamala. Itellä on patterit kaikki kylmänä niin on +23. Nyt kun olen laihtunu niin ostin 2 villapaitaa, mutta muuten en edes omista pitkähihaisia paitoja kun ei ole tarvinnut.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 14 EmptyTo 14 Maalis - 15:41

Meillä on pyöriä varaston käytävällä (mulla myös) eikä kukaan ole valittanut... Onhan ne tiellä, mutta kun ei ole muitakaan säilytystiloja... Olen odottanut että kohta niistä valitetaan mutta ei ole kuulunut Sleep

Ostin tuossa viikko sitten lankaa josta aloitin itselleni huivia. Äiskä siihen tokaisi että eikös sulla ole noita huiveja jo vaikka muille jakaa. Ärrh!! Mad On kiva kun saa jotain uutta, mutta kyse on silti enemmän siitä käsillätekemisen ilosta! Pikkujuttu mutta kyllä alkoi ärsyttää Laughing

Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1348
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: hammaskatastrofi jatkuu ja mutkistuu   Harmeja - Sivu 14 EmptyPe 22 Maalis - 19:36

Voi elämä! Jatkan "hammashoidon pieniä ongelmia"- runokokoelmaani. Kyllä tästä ihan romaanin saisi, tai jonkun todella mustan huumorisarjan.

Mun PITI mennä ensi keskiviikkona Helsinkiin jonkinlainen neuvotteluaika implanttiruuvien leikkausen tiimoilta.
Hammaslääkärini Tampereelta oli soittanut Helsinkin kirurgille ja neuvotellut asiasta, lähettäny aineistoa ja mun käskettiin varata 30min neuvotteluaika. Mä tein näin.
Vastaanottovirkailija kertoi että on vain 20 ja 40min aikoja, ja kun kerroin millainen tilanne hän päätti antaa 20min ajan. Mä en tiedä minkä pituinen aika tarvii.
Hammaslääkäri oli suositellut että varaa sen leikkausajan myös kun ne kuitenkin sitten venyy....ja varasin 10.4.
Tämä siis tapahtui puolitoista kk sitten.

Nyt sitten toimistosihteeri ( eri nainen, nyt oli nuorempi) soitti ja perui ajan. Oli siinä tottakai harmissani kun olin jo perunut työpäivän...jolloin alkoi aika epämiellyttävä sanailu. Sihteeri oli todella vihainen ja kärttyinen, hän intti miksi ylipäätään olin varannu vain 20min ajan kun pitäisi olla 40min, jamiksi en kertonut että on lähete ja kun potilasvakuutuksesta oli tullut päätös...
!???! yritin siihen väliin...selittää tuon edellämainitun toimintamallin. Ja kun mulla EI ole lähetettä ( ellei hammaslääkäri ole lähettänyt sitä kirurgille) ja potilasvakuutuksesta ei ole tullut uutta päätöstä tämän asian suhteen, olin sillä mielellä että alaleuan implanttiruuvien poisto on omasta pussista.
Sitten tää alkoi rouvitella, johon totesin etten ole rouva ( tää on mulle kiivas paikka!) ja ehdotti uutta aikaa 17.4. siis neuvotteluaikaa. No totesin siihen että...jaa, kun leikkausaikakin on 10.4. että miten tämä nyt sitten..
..jolloin sihteeri olisi perunu 10.4. ajan. Mä ehdotin että jos pidetään 10.4. aika. No varataan sulle sinne aika...johon mä että sehän on varattu jo. ...
Ja taas alkoi rouvitella. Johon totesin että EN ole rouva. En minä voi tietää oletteko te rouva vai ette...johon totesin jo harmitstuneena että pitäisi muistaa kun ihanjuuri sen sanoin.

Koska alkoin kiivastua, pyrin puhumaan ihan erityisen rauhallisesti. Loppujen lopuksi totesin sihteerille että kun täällä on hoitoa odottava ja kipujen kanssa pitkään eläny potilas joka on ihan hämmentynyt ja peloissaan niin voisi hän tuota asiakkaalle puhumista hieman miettiä.

Ja ny pelottaa, että mitä tässä tapahtuu, vai tapahtuuko mitään? Ien on taas ihan turpea, arka ja KIPEÄ!! Tää on ihan ihme hommaa, epätodellista!
Monta kertaa ihmiset valittaa julkisen puolen terveydenhoitoa kun ei etene ja pitää mennä yksityiselle, mutta on se vaikeaa, perin vaikeaa ja hankalaa näköjään yksityiselläkin!

Toinen harmi on se ikävyys, että tuntuu kun olisi elämä ja voimat hiipumassa. En yksinkertaisesti enää jaksa ajea pyörällä! Tänään oli todella vaikeaa ajaa KYMPPI. Alkaa pelottaa jo, miten tässä näin on käyny.
Jalat ei vaan jaksa, ja tuntuu heikoilta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1348
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: yksi kauppapaikka pois pelistä   Harmeja - Sivu 14 EmptyLa 30 Maalis - 19:29

No voi kökönkökkö!!

TheDollPage oli ainakin itelle oikein mukava paikka ostaa, ja löysin paljon EUROOPASTA - tax free!
Nyt se on suljettu? Too many complaints? Onko kellään mitään hajua mikä tässä nyt on?
Ensin luulin että se on suljettu vain minulta, joten ihmettelin commenttipaikalla että mitä olen tehnyt, muka?

Harmittaa, sillä oli kolmekin myyntikyselyä ( olin ostamassa) meneillään, no eipä sitten.
Onneksi ehdin yhden repaint-Poppyn ostaa Italiasta ja nukke on näköjään Suomessa, ja mulla on myyjän mailiosoite ( että Italiasta uskaltaa kyllä ostaa)
mutta harmittaa aivan valtavasti.
Usa paketeista on vaadittu alkuperäiskuitit erittäin monta kertaa, ja harmi maksaa ihan"turhaa" valtiolle kymmeniä euroja, kun noissa euroopan ebayissa ei haluttuja kohteita juuri ole.
Espanjalaiselta myyjältä jolla on kaikki keräilynuket myynnissä en osta, juuri se joka möi mulle ripsettömän danian melkein tonnilla ja kyselyyni vastasi että on ripset.

Tämäkin vielä nyt.

Sen lisäksi että ihan kamalaa olla pomon rouvan kanssa pyhät töissä - paitsi huomenna on vapautus piinasta! miksi ihminen ei sano päivää tai hei tai näkemiin? mutta miespuolisia työntekijöitä suorastaan..
..no levittelee punaista mattoa ja tarjoaa kaffea tarjottimella..ja aika paljo muutakin... Ei-fiksua käytöstä, mutta kun tietää työpäivän rouvan kanssa niin jännittää, pelottaa, oon ihan kipee ennen sitä. Töihin on kuitenkin pakko mennä,
ja valittaa ei oikein voi kun ...on pomon rouva. Olen monta kertaa ja viimeksi tänään päättäny että en tervehdi - mutta aina mä päivää ja hei sitten kuitenkin sanon.
Höhlää tulla töisiin eikä sano hei, huomenta, tai päivää...ja vielä höhlempää on kyllä olla vastaamatta siinhen!

Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 14 EmptyMa 1 Huhti - 14:57

^Pääasia kuitenkin että sulla on "hammasaika", aina se vähän etenee.

Kuulostaa tuo pomon rouva jotenkin vähän tutulta... Itse olen ainakin tullut siihen tulokseen tuollaisen ihmisen kanssa että pakolliset työjutut jutellaan mutta ei sen henkilökohtaisempia. Jos toinen puhuu kotiasioistaan, aina voi vastata mmm tai ahaa mutta itse ei tartte kertoa omista jutuistaan ja näin päästää sitä ihmistä lähemmäs. Noihin tervehtimättä jättämisiin voi vaan sanoa: lapsellista. Itse olen ratkaissut etten ole näkevinänikään tai sitten muutun toooosi makeaksi. Aina kaikki ei ymmärrä että saatan piilov-illa Embarassed
Niin, ja sehän ei ole ääliö joka tervehtii, vaan se joka ei vastaa tervehdykseen sunny Kaikista ei tarvi tykätä mutta kaikkien kanssa täytyy osata tulla toimeen.

Täällä on harmia yhdestä naapurista (+70 täti) joka ryyppää ihan holtittomasti. Ja siellä on 2 kissaa Crying or Very sad Luulen että soitan ensi viikolla eläinsuojeluyhdistykseen ja juttelen heidän kanssaan vähän... Täti rakastaa kissojaan yli kaiken, aina ylistää niiden ihanuutta, mutta tuossa kunnossa ei varmaan kykene huolehtimaan. Jos eläinsuojelusta voisivat vaikka soittaa tädille ja jos se olis edes pieni herätys..? Viime viikolla olivat joutuneet menemään talkkarin kanssa tädin asuntoon katsomaan onko hän edes hengissä Shocked Oli siellä kuulemma kissoille ruokaa ym., mutta muuten kämppä sekaisin ja täynnä viinan- ja tupakanhöyryjä. Ja pelottaa että sytyttää talon palamaan kun sammahtaa tupakka kädessä........ Asia on siltä tiimoilta menossa kai isännöitsijän hoitoon kans, kuulemma turvallisuusriski. Enkä tiedä vaikka eläinsuojeluun olis jo soitettukin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Harmeja - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 14 EmptyMa 1 Huhti - 22:27

Tempokisu Thedollpage.com:stako oli puhe? En ole oikein perillä kaikista mahdollisista saiteista, kun ostelen aika vähän nukkeja nykyään ulkomailta Embarassed Tuo sivusto ja sen myyntiosio näyttäisi olevan elossa, mutta jos oli puhe jostain ihan muusta niin sitten en tilannetta tiedä.

Täytyy lukea taas ajan kanssa näitä viestejä, nyt vain tarkistelen onko foorumi vielä loman jäljiltä kasassa Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1348
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: vaihtelevia tuntehia   Harmeja - Sivu 14 EmptyMa 1 Huhti - 23:14

theDollPage näyttäisi sittenkin toimivan taas!

Se suljettiin, ja tuli mailiakin että suljettu toistaiseksi, mutta jos ihmisten anelu vaikutti!
Hienoa!

Tässä on tuntehet nyt pääsiäisenä menny laidasta laitaan. Ensin jes! sain ennakkotilattua kaikkia uusia nukkeja, sitten tuli että "näitä ei ollutkaan", ja kuitenkin joku klubilainen lupasi myydä omistaan toisen.
Fillari hajosi,...onneksi kaverillani olikin sopivaa varaosaa ja saatiin väliaikaiskuntoon.

heh...onhan se ihan hassua, että pomon rouva juttelee kaikkien muittenkanssa, mutta ei mun. Kerran, yhden ainokaisen kerran olin työpaikan pikkujouluissa ( omalla autolla! ) rouva istui mua vastapäätä niin puhui kyllä vieruskaverilleni, mutta ei mulle mitään. Ja oltiin kyseisen vieruskaverin kanssa sovittu että jos sä tuut niin mäkin tuun. Pomon rouvan takia ihan. Lopputulos oli että kaveri lähti jatkoille, ja - lähti työpaikasta pomon rouvan takia viikko sen jälkeen. Pikkujoulujen jälkeen oli se käytös muuttunu entistäkin jäätävämmäksi... voi kauheeta! kaveri on ihan perheellinen kiva tyttö, jota pomo oli sit vaan vähän halaillu...
Puljusta on juuri pomon ruovan takia vaihtunu sen osion työntekijät "aika tiuhaan" jos joku on vuoden, niin oho!! Mulla on onneksi vähän eri reviiri, ja pomo on erittäin mukava ( entinen koulukaverini).

Joo mutta jatkossa yleisesti suosin eurooppalaista kaupankäyntiä - mulla näkyy menevän joka ainut nettitullaus "lisäselvitykseen" ja joudun lähettään kuitit, ja käsittely kestää 1-2 päivää.
Pipan isäkin joutui tulliin, viimeksi Pipan äitee tuli 20taalan paketilla suoraan.

Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
kuuma92
Fashionista
Fashionista
kuuma92


Viestien lukumäärä : 98
Join date : 13.10.2012
Ikä : 31
Paikkakunta : Savonlinna

Harmeja - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 14 EmptyLa 18 Toukokuu - 23:57

Voi kurjuus sanon minä pale siis mun nuken naama meni ihan pilalle noista korviksista mitkä tekasin kerran niistä tartui mun nuken naamaan tänään jotain mustetta se on vielä niin vaalee iholtaan nyt on sininen naama eikä lähde millään kokeilin fairilla ja yleispuhdistusainetta ei lähde pois tietääkö kukaan keinoja miten saisin tuon musteen pois kosvoista tai peitettyä niin että se ei näy se on vielä mun parhaimistoa voi EI en pidä tästä yhtään se on PILALLA No
Takaisin alkuun Siirry alas
http://1992doll.blogspot.fi/
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1348
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: basiron!   Harmeja - Sivu 14 EmptySu 19 Toukokuu - 0:21

^itse sain nuken kasvoista poistettua TUSSILLA maalattuja ripsiä BASIRON- aknevoiteella, apteekista ilman reseptiä.

Kesti kyllä kuukauden päivät, laitoin voidetta siihen aika kökön, ja aika ajoin lisäsin. Nuken oma iho ei vaalentunut. Korvis-tahra on varmasti korvien aluella? niin helpompaa varmasti kun silmän vierestä..

Yhden nuken kädestä poistin tahraa, niin en jaksanu oottaa, tai voi olla että käsi on kovempaa materiaalia, niin hioin hiekkapaperilla ja tasoitin pehmeemmällä viilalla sen väriosuuden pois.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
kuuma92
Fashionista
Fashionista
kuuma92


Viestien lukumäärä : 98
Join date : 13.10.2012
Ikä : 31
Paikkakunta : Savonlinna

Harmeja - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 14 EmptySu 19 Toukokuu - 12:19

Kiitoksia tempokisu Hioin hiekkapaperilla Varavasti nuken kasvoista musteen se tepsii grinning lähti pois

fashion royalty dracula minan kasvot on pelastettu cheers rofl thumbs up
Takaisin alkuun Siirry alas
http://1992doll.blogspot.fi/
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1348
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: kiva kuulla   Harmeja - Sivu 14 EmptyMa 20 Toukokuu - 16:38

Hienoa jos vinkeistäni oli apua! fr on kalliita nukkeja ja harmittaa jos menee plialle jonkun tahran takia.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1348
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: mun maailma on tuhottu   Harmeja - Sivu 14 EmptyPe 2 Elo - 20:02

Kulminoitui tänään kaikki naapuriviha, ja yhden pienen ihmisen suru.

Taloyhtiö on ollut ihan kiva ja täällä pienkerrostalossa kiva asua - siihen asti kun tänne muutti ja vallan otti uusi nuori, hyvätuloinen diplomi-insinööritär.
Kaikkia uudistuksia ja rahanmenoa, ja ukot on ihan hullaantunu. - saattaa kuulostaa vanhan ämmän katkeruudelta, mutta ei se sitä ole, vaan oikeasti hyvä ilmapiiri on ihan tuhottu.
Tuli tämä patteriremontti ja sihinä ( monen sadan euron eristelevyt hankittu), kesäksi piti ostaa lämmityspatterit että saa ajovaatteet kuivaksi, ja kaikkia ihmeellistä. Pitäisi lukotkin vaihtaa, jos vaikka tulee tänne varkaita! -

Olen kuulemma vaikea ihminen, kun valitan kaikesta. No toki mä valitan kun ei saanut nukuttua. Ja olen kyllä ihminen joka sanoo jos jotain sanottavaa on.
Sehän on aina vaikean ihmisen merkki.

Isännöitsijä on ajat sitten luvannut että seuraava autotallipaikka on mulle. Olen asunut täällä 20 vuotta. No, olin ihan varma että ei se näin käy, uusi puheenjohtajatar ottaa sen tallin varmasti - ja näin kävikin. No siittä mä valitin, mutta isännöitsijä ei suostunut muistamaan mitää lupauksestaan. Olisi pitäny ottaa se kirjallisena...luotin ihmisen sanaan.
Samantien tuli valituksia kun parvekkeellani on valkoinen verho, että on ruma. No onhan se, mutta on siinä ihan kuvauksia varten valovarjona. Ja mun mielestä saakin olla. Olen myös tehnyt tahroja kuulemma valkoiseksi maalatuun käytävään pyöräni kanssa. Mikä ei ole totta sillä kannan rappukäytävässä vain sisällä kämpässä majailevaa Ferrariani ( pyörä) eikä se halua koskeakaan seiniin. Mutta mulle valitetaan.

No tämä ihan viimeisin oli henkisesti kova paikka. Keräsin 10 vuotta sitten Eräjärven louhokselta hienoja kiiltäviä kiviä ja ne oli aikansa täällä kämpässä, mutta tilanpuutteen vuoksi vein ulos viereiseen metikköön, ja kun joku keräsi ne sieltä pihan kannonpäälle, niin vein siihen pari kiveä lisää. Asetelma oli hieno! ja sai olla siinä kolmisen vuotta.
Parisen päivää sitten yksi muija vei pihalle oman kukkalaatikkonsa ja otti asetelmasta hienoimmat kivet kukkalaatikon ympärille. No, ei käy, mä otin ne takas.

Tänään kun tulin töistä, niin KAIKKI KIVET OLI VIETY POIS! Sain ihan paniikkikohtauksen että MITÄ! Ohikulkija tiesi kertoa että isännöistsijä oli vieny kivet pois. Eikun valittaan! kuulemma niillä kun voi rikkoa auton ikkunoita ( siis mitä ?"#¤¤¤ ihan keksitty syy) ei pihalla kiviä saa olla ( ne on ollut siellä useampi vuosi jo..)
Suutuin ihan valtavasti! miksi mun kivirykelmä ( sanon sitä mun) ei saa olla, mutta muijien rehut saa? Miksi kivet vietiin pois eikä kysytty, kun isännöitsijä erittäin hyvin tiesi kenen ne on alkujaan?
KIUSANTEKOA!

Mä menetin hermoni ihan totaalisesti, en ole siitä ylpeä mutta itken vieläkin. Tässä on kyse paljon muustakin, ihan periaatteesta että miksi joku mun juttu ei saa olla, ja miksi jonkun tekemä juttu pitää tuhota.
Tuntuu nyt NIIN PAHALTA että ei ole voinut koko iltana kun itkeä vaan, yleisesti tätä asiaa. Sitä omaa vähyyttä ja miten joku itselle tärkeä asia noin vaan pyyhitään tai heitetään pois ja mitätöidään.

Haukuin isännöitsijän. Kerroin että yläkerrasta tien toiselle puolelle muuttanut pariskunta muutti vain siksi että tämä taloyhtiön meno on käynyt näin ilkeäksi.

Ei tätä ymmärrä jos ei ole "taiteilija"sielu, eli jos sulle joku tärkeä "juttu" tuhotaan tai pidetään sulle tärkeätä asiaa ihan turhana. Mulle oli todella tärkeää että pihalla oli jotain myös minulle tärkeää, omaa, eikä vaan muijien kukkapuskia ( mä en tykkää kukkasista).
Kivi on semmoinen kun pysyy ikuisesti, sillä on myös symbolista merkitystä. Ja kun joku kivi, pysyvä, sellainen mitä pidit ikuisena ja tuhoutumattomana, niin tuhotaan, sillä on ainakin mulle ihan pirun valtavasti merkitystä.

Ja kun mun sydämeni tuskaa vähätellään, niin sitä enemmmän kärsin. Tuntuu että tässä pakahtuu ja itken vieläkin.
Kiviraukat, rakkaudella valittu ja kerätty. Heitetty jonnekin, kiusallaan.

Jos olisi rahaa niin muuttaisin täältä pois kuten noi yläkertalaisetkin. ( ainut mukava pariskunta täällä).
Nyt on niin surullinen mieli että tekisi mieli muttaa yläkertaan. Täällä on ahdistavaa elää, kun tietää että on kaikkien inhoama.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1348
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: kivi-uutisia   Harmeja - Sivu 14 EmptySu 4 Elo - 15:56

Sori nyt purkaukseni, pahoitin mieleni ihan kertakaikkisesti!

Tapasin mukavan naapurin rouvan, joka tiesi kertoa että kivet on heitetty kaivoon.
Talon takan olevaan kaivoon.

No, mentiin kaivolle, nostin ne luukut ylös ja siellähän kivet oli, puolentoista metrin loukossa.
Menin kaivoon ja otin kivet ja nyt ne on pelastettu!

Että tämmöinenkin episodi piti sitten olla ja ei yhtään naapurisopua edistävä.
Honasin yhden kannon vierestä kolme IRTOKIVEÄ , joista aion mainita isännöistijälle kun nään, että kansisi korjata äkkiä pois! vaaralliset irtokivet!!

Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Harmeja - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 14 EmptyMa 5 Elo - 13:17

Kyllä täällä saa käydä sauhuamassa, jos jokin oikeasti käy kismittämään. Hirveän inhottavaa, jos ilmapiiri taloyhtiössä on käynyt noin ahdistavaksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
SweetNeat
Fashionista
Fashionista
avatar


Viestien lukumäärä : 75
Join date : 06.03.2011

Harmeja - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 14 EmptyMa 5 Elo - 21:46

Todella kurja tilanne, tempokisu. Sad Kyllä tuollaisesta saakin mieltään pahoittaa. Onneksi löysit kivet, vie vaikka parvekkeelle talteen jos eivät saa olla rauhassa pihalla. Vaikka oikeasti kai niiden kuuluisi saada sielläkin olla, yhteinenhän se piha on, jos taloyhtiössä asutaan.

Se juuri on kerrostaloissa (tai ylipäätään missä asuu useampi kuin yksi perhe samassa) vikana, että vaikka olisi miten hyvä porukka niin yhdetkin häiriköt tai rasittavat henkilöt saavat koko talon asiat sekaisin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 14 EmptyTi 6 Elo - 21:09

No jo on tempokisu... että kiviä ei saa olla... Eikös ne kuulu luontoon ihan noin niinkuin luonnollisesti Laughing  Olen samaa mieltä SweetNeatin kanssa että kantsii viedä parvekkeelle, ei ainakaan kukaan tule sieltä napsimaan pois. Vaikka kyllähän se yhteinen piha olis myöskin sun... Mutta jos ei niin ei. Parveke on ainakin sun. Tosi kurjaa että talon ilmapiiri on mennyt huonoksi. Voisko sen ottaa esille jossain kokouksessa tms..? Todennäköisesti ei... maineesi vain pahenisi  pale 

Taloon ei todellakaan tarvita kuin yksi häirikkö. Olen täälläkin kertonut edellisestä kämpästäni, jossa naapuriin muutti bilettäjätyttö jolle kukaan ei osannut tehdä mitään. Tai ei halunnut -isännöitsijäkin sanoi kerran että se viisastuu kyllä iän myötä. Että sitä olis sitten pitänyt odottaa Shocked  Kuunnella neidin meteliä yöt ja päivät ja odottaa että ikä tuo viisautta. Nuorihan se oli, mutta se ei ole minusta mikään syy. Jos nuori ei osaa asua ihmisten tavoin, sit pitää olla vielä kotona vanhempien valvottavana, ei ole kypsä asumaan yksin. Se aika todella oli painajaista, se tyttö pilasi ihan kaiken ja oli sitten suurin syy poismuuttooni. Monet itkut tuli itkettyä kun ei saanut nukkua ja kissa piileskeli nurkissa peloissaan. Eniten surin kissani takia tongue  Tykkäsin kyllä talosta ja asunnosta mutta ei siellä voinut elää normaalisti. Ja sielläkin oli just tuo juttu että mä sain valittajan maineen kun jaksoin valittaa siitä tytöstä (ja kutsuin pari kertaa poliisit yöllä). Naapureiden kesken kyllä puhuttiin mutta kukaan ei ikinä valittanut eteenpäin. Paitsi minä. Ja senhän tietää mitä siitä seuraa grinning 

Sen tytön jälkeen olen joka kerta pelolla seurannut kun ihmiset muuttaa. Kun ei ikinä tiedä millainen tyyppi se uusi asukas on...

Nyt rauhallinen rivari ja täällä saa aika rauhassa jättää pihalle mitä tahtoo, mutta en mä silti mitään itselleni arvokasta jättäisi. Sellainen sitten omalle pihalle. Ja nimenomaan takapihalle. Sinne ei tule kukaan, etupihalta joku saattais vielä viedäkin jotain... Täytyy silti sanoa että asuisin mieluummin kerrostalossa. Nuo pihatyöt ei oikein nappaa (talvella sitä lumenluontia... ou jee) ja rivarissa ulkoa tulee ihan toisella tavalla roskaa sisälle. Kissankin turkissa kantautuu roskaa vaikka miten paljon kun mitään ei jää jonnekin käytävään. Joka päivä saa lakaista lattioita kisse
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1348
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: minä vaikea ihminen   Harmeja - Sivu 14 EmptyTi 6 Elo - 22:54

Kiitos myötätunnosta KIVIÄ kohtaan.

Se vaan, että taidan ite olla muiden mielestä se "vaikea" ihminen - johtuen siittä kun sanon jos sanottavaa on ( patterisihinä).
Semmoisesta ei tykätä. Samoin jos on eri mieltä näistä johtajattaren kaikista uudistuksista - taloyhtiöllä on menny paljon rahaa, ja mun kannalta asumisviihtyvyys on vain huonontunut ja asiat vaikeutuneet.
Olenko nyt sitten semmoinen ikävä vanha ihminen jonka mielestä - ennen oli kaikki paremmin?

Olen sen verta kiivas sanomaan, etten ole mennyt taloyhtiön kokouksiin, vaan olen valtuuttanut isäni ( olen yleensä vielä töistä tulossa kun kokous alkaa klo 18) mutta viimeksi isäkin lähti kesken pois kun ei voinu kuunnella sitä uuden puheenjohtajattaren "nuoleskelua!. Kaikki ukot kun tykkää että mitä tahansa johtajatar ehdottaa sanoo, on "hyvä hyvä, juu".

Kerronpa sattumuksen myös vuodelta 2000. Mulla oli vielä silloin saunavuoro, ja seuraava saunoja oli "seurannut" mun saunomisita ja tuli sanomaan että "heitän löylyä väärin". ??? Kiuaskivet kuulemma kuluu, ja he, köyhät eläkeläiset joutuu maksamaan pienestä eläkkeestään ja hyvähän mun on kun olen ****( ammatti) . Johon totesin että olen ollut työttömänä 5 vuotta ( olin silloin ) ja saan peruspäiväranaa. Lopetin saunavuorot kun tuntui ei-kivalta että joku kuuntelee tai ehkä jopa katselee?

Kivi-episodi tuntui kyllä niin kiusanteolta että. Kivien pois kuskaaminen ja varsinkin vielä sinne kaivoon??
Omalla parvekkeellani ne olikin , mutta aika huonosti sinne nyt mahtuu - vien Valkeakoskelle vanhempieni talon pihaan, kivet kun näyttävät ulkona auringonvalossa hienoilta.

Tässä varmaan pitäisi lopetella nukkeitten osto ja alkaa säästää rahaa omaan ( tai omaan toiseen) kämppään. Joku rivitalo tai näin.
Voi olla että unelmaksi jää, mutta ajatuksella on kiva mutustella..

Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Harmeja - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 14 EmptyKe 7 Elo - 0:05

Kylläpäs sielä on kivet saanut kyytiä! Ja vielä kaivoon asti!! Shocked  Kiusanteolta kyllä haiskahtaa tommonen, että sopiikin mainita niistä irtokivistä isännöitsijälle Wink Kerätköön loputkin pois vastaisuudessa.

Ihmettelemään jäin kyllä tota löylynheittoakin. Miten joku voi tietää näkemättä kuinka sitä löytyä heitetään ja mikäköhän mahtaa olla sitte se oikee tapa scratch 
Ihme porukkaa kyllä.....

Pitkää pinnaa tarvitaan ja toisesta korvasta ulos asennetta. Tsemppiä sinne! thumbs up 
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Harmeja - Sivu 14 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 14 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Harmeja
Takaisin alkuun 
Sivu 14 / 16Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Seuraava
 Similar topics
-
» netistä ja ebaysta ostaminen

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: