Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Harmeja

Siirry alas 
+24
kuuma92
HelloDolly
tempokisu
AliceX
Tia
Mimosa
Plasticia
Tabitha
Hunajasieni
pioni
Kuurankukka
Miukutuubi-90
Tinttufia
Santra
Evangelina
Alonces
Ecifircas
Milia
caracal
Siama
Maarit
Adalmina
-Tähtiloiste-
Silky
28 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Seuraava
KirjoittajaViesti
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 15 EmptyKe 7 Elo - 16:39

Niinhän se on että se joka avaa suunsa saa hankalan maineen pale Pitäis vaan olla hiljaa ja kiltisti niellä kaikki.

Mitenköhän sitä löylyä sitten pitäis heittää..? Laughing  Löylynheitto vs. toisen saunomisen kyttääminen -kumpikohan onkaan isompi paha... hmmm Wink 

Tosi kurjaa kun ilmapiiri menee pilalle. Ajattelin että sitähän vois tietty testata että vuokraat jonkun toisen kämpän. Jos siis raaskit maksaa yhtiövastikkeen+vuokran scratch  Jos toisaalla on hyvä niin myyt tuon pois ja katsot jatkoa sitten; että jäätkö vuokralle vai alatko etsiä toista omaa. Sitä kun ei vaan ikinä tiedä millaista väkeä uudessa talossa on tai ketä sinne yhtäkkiä muuttaa... Omakotitalo vois olla paras, mutta siellä saatetaan riidellä jostain tienhoidosta tms. Ja esim. meteli kuuluu kyllä naapuritalosta jos möykkäävät pihalla ja siihen on paha puuttua millään lailla... Lisäksi omakotitalo on varmaan kallein vaihtoehto ihan kaikin puolin, itse en valitsisi sitä ilman käsistään kätevää miestä Laughing 

Ei kai siellä pihalla ole mitään pensaita..? Että jos ne kivet oli vaarallisia niin varmaan pensaatkin on. Jokuhan saattaa tunkea vaikka kurkkuunsa niitä oksia. Isännöitsijän kantsis miettiä tätäkin vaihtoehtoa jos on kovin huolissaan irtokivistä tongue 

Itseä ärsytti töissä kun eräs asiakas oli valittanut yhdestä asiasta ja väittänyt koko juttua vielä mun sanomaksi. Oli vielä mun kollegalle oikein mut kuvaillutkin, että se se oli joka sanoi niin. Ja mä en ollut sen ihmisen kanssa vaihtanut yhtään ainoaa sanaa!!! Shocked  Hän oli mut kyllä nähnyt ja siksi varmaan osannut kuvaillakin, mutta että me oltais puhuttu... joopajoo, ehkä hän oli nähnyt unta Laughing  Ei se mikään iso juttu ollut, lähinnä suututti kun en voinut puolustautua mitenkään. Kiva kun suuhun pannaan sanoja ja valitetaan jollekin toiselle kun olen muka sanonut niin ja näin Rolling Eyes  En ymmärrä. Miksi ihmeessä valehdella? Kaiken lisäksi asia oli sellainen että hän ei voinut erehtyä ihmisestä; kukaan meistä ei olisi neuvonut häntä niin. En minä eikä kukaan muukaan, sillä kyse oli simppelistä asiasta jonka kaikki tietää ja johon kaikki osaa vastata OIKEIN.
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1348
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: kylähulluna   Harmeja - Sivu 15 EmptyKe 7 Elo - 18:42

Joo. Toistaiseksi tässä on pakko majailla koska rahaa ei todellakaan ole rivi- tai omakotitaloon. Toiseen kerrostaloon - ei kiitos, se voi olla karhun kidasta suden suuhun. En minä kyllä omakotitalossakaan varmaan pärjää..joskus olen aatellut että vanhempieni talo Valkeakoskella olisi se mun talo..kun olen itse asiassa sen pohjaratkaisun suunnitellutkin! ja kun se edellen tuntuu "kodilta".

Koko ikäni olen ollut koulukiusattu, tai työpaikkakiusattu lähinnä juuri siksi että koulussa olin se kympin kiltti tyttö, ja töissä tarkka ja tunnollinen. Että sinänsä ei ole uutta, olla silmätikkuna. Tai kylähulluna.

Hah, pihalla on vaikka mitä puskia, puita, kantoja ja muuta. Ihan ihme juttu että yhtäkkiä kivet olisi kielletty! Loukkaannuin tosi verisesti. Pienkerrostalomme toisen päädyn takana on vielä metsää, että voi sieltäkin vaikka mitä oksia ja kiviä löytää.

Monet täällä ei uskalla sanoa mitään vastaan, koska on pelko että saa "vaikean ihmisen maineen". Minullahan tätä pelkoa ei enää ole..

Noi asuntolaina-asiat taas on semmoisia että mun tuloillani hirmuinen riski. Sitten sitä on stressiä ja huolta, että omaa säästöä pitäisi olla reilusti. Nythän ei ole ollenkaan, mutta ajatuksella omasta vaikka rivitalosta...on mukava leikitellä.
Lottovoitto ratkaisisi kaiken!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
SweetNeat
Fashionista
Fashionista
avatar


Viestien lukumäärä : 75
Join date : 06.03.2011

Harmeja - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 15 EmptyKe 7 Elo - 19:34

Jotenkin jännä että siellä on koko äijäpoppoo yhden naisen vietävinä... Täällä taas tuntuu että taloyhtiön vanhemmat miehet tietää ja ymmärtää kaiken paremmin ja meidän "tyttösten" - vaikka ikääkin on jo 35v tienoilla - ehdotukset ja kritiikit on helposti niitä mille vähän naureskellaan, kun mitäs se naisväki mistään remonteista tai muista tietäisi. (Pahinta tietysti on että ainakaan minä en paljon tiedäkään, mutta maalaisjärkeä kyllä löytyy!)

Aloin myös miettiä että mihin ihmeen kaivoon ne kivet oli viskattu? Sadevesikaivoon tai vastaavaan? Koska eihän sellaisia saa tukkia kivillä! Jos on tuommoinen temppu pitänyt tehdä niin onhan sekin taloyhtiön omaisuuden riskeeraamista, josta hyvin voisi syyttää asianomaista. (Joka tosin tuskin tunnustaa...)

Tuike, aika outo myös tuo sinun tilanteesi. :/ Toivottavasti ei kumminkaan ollut niin vakava syyte että siitä tulisi mitään suurempaa ongelmaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1348
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: ennen oli kaikki paremmin   Harmeja - Sivu 15 EmptyTo 8 Elo - 3:12

! Osui kyllä juuri, kaikki ukot on yhden muijan vietävänä, täsmälleen näin. Muijaa arvostetaan yli kaiken, kun hän on nuori, hoikka, nätti ja hyvätuloinen ja "oikein diplomi-insinööri". "Kyllä nyt on hienoa kun on näin pätevä puheenjohtaja joka saa uudistuksia aikaan, ja on saanu meille näin kauniita kukkapuskia" ( pitkin pihaa, ja mä olen täsmälleen toista mieltä). Lainaukset ukkojen sanomia kehuja tästä muijasta.

Se kaivo oli ihan ihme kolonen. Pohjalla on jotain erittäin isoja putkia ( lämpö?) ja jotain hiekkaa ja kiviä. Plus nämä mun kivet.
Aika painavat kaksi kantta sen kaivon päällä, että oikein kunnollinen piilo. Kaivon kansi on hieman jo nurmikon peitossa, en ole koskaan edes noteerannut koko kaivoa. Hyvä kuitenkin ettei mikään syvempi kuilu ollut, niin pääsin sieltä omin avuin poiskin.

Tämä kuulostaa kyllä ihan vanhan tädin happamuudelta, mutta ennen OLI kaikki paremmin. Sellainen leppoisa ilmapiiri, nyt tuntuu että kaikki on byrokraattista ja tehdään niitä uudistuksiakin ihan uudistusten takia, ei siksi että siitä oikeasti hyötyä olisi.

Ymmärrän kyllä Tuike tuon, mulle on tullut paljon syytöksiä että olen jotain tehnyt - vaikka en ole. Sutannut seiniä, kaatanut vettä alakerran parvekkeelle, raapinut muovipohjaisilla pyöräkengillä kivilattiaan naarmuja.
Toisaalta sitten kun muistutan mitä on sanottu...niin "ei olla, en ole, kuvittelet omiasi". Tosi kiva.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 15 EmptyTo 8 Elo - 16:36

Vähän erikoista minustakin että nuorta naista arvostetaan ukkoporukassa noin. Yleensähän se pyrkii olemaan just toisinpäin, ettei tytöt mitään tiedä. Mutta tietty jos kuolaavat perään niin hyppäävät vaikka järveen jos ihastuksen kohde käskee... Laughing 

Aikamoinen piilo niillä kivillä. Tosiaan ikään kuin tahallaan sinne laitettu Neutral Saako sellaisten putkien päälle edes mitään painoja heitellä?!


Ei, ei ollut vakava juttu meillä töissä, pieni ja mitätön. Se vaan pani näkemään punaista että joku väitti mun sanonen jotain vaikkei oltu puhuttu ollenkaan. Olis edes pannut mun suuhun vähän järkevämpiä sanoja Wink  No, meitä riittää... Rolling Eyes 
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1348
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Paketit ja tavarat hukassa   Harmeja - Sivu 15 EmptyTi 19 Marras - 1:15

EN ALA!! ITKU!! mad 

Olin ihan innoissani convention-nukeista, mutta ei se kaikki mennyt ihan kun piti.

* erä2 paketista ( piti olla 6 nukkea) niin YKSI PUUTTUI juuri se, jonka olin luvannut myydä pois kaverille. Voi harmin harmi tuplasti sitten.
Nuket oli myös "pakattu" pussiin sikin sokin, ja telineet puuttui. Yhden nuken ripset inasen vaurioituneet. Siis näin kalliita nukkeja laitellaan pussiin, eikä mitään pehmukkeita!
APUA!
Myyjä sanoi laittaneensa kaikki, - olen purkanut jo nuket ja poistanut viestit ja kuitit, ja kun lisääkin harmia ja saatavia tulee niin - ei jaksa. Antaa olla.
Harmia vaan tulee jos minä väitän jotain ja myyjä toista, eihän se mihinkään johda. Nukkejen hintaa ei eritelty, ostin könttäsummalla niin ei tässä siksikään voi mitään, todisteita ei ole.

** Suunnittelin ( siis otin netistä "free wallpapers" ja muokkasin sopivaksi) 8 taustakangasta, juuri convention-nukkekuvia varten ja paketti tuli kirjattuna kirjeenä.
JA ON LUOVUTETTU EMMI SUONPERÄLLE TURKUUN! Emmille ei löydy numero/nimihausta yhteystietoja.
Yritän reklamoida postille kun on kuitti maksusta, ilmoitus lähetyksestä jossa on nimi ja osoite ja koodi, mutta tunnetusti posti ei korvaa tuhottujakaan lähetyksiä, korkeintaa pahoittelee.
Pitää ostaa uudet. Ja tässä on tätä rahaa mennyt reippaasti yli kuukausipalkan tähän convention-juttuun!!

*** Yksi reroot Elise Flawless on ollut Espanjasta matkalla jo 2 viikkoa. Kirjattuna kirjeenä - mutta ^ minne lie joutunut sekin. Ei löydy haulla että turkuun tai utsjoelle sentään olisi menny,
mutta oli jo vaatekin valmiina. Jos ei tule niin tästä saan ehkä rahaa luottokunnalta takaisin? mutta flawlessit euroopasta on harvinaista herkkua, ja vielä punapää flawless ooak-nukke!

Jos tämä on luojaltani viesti että nyt et ostele mitään!

Taustakankaat oli kuitenkin se tärkein, ja olen ostanut myyjältä kymmenen kertaa aikaisemmin joten hänellä on kyllä osoitetietoni. Yleensä on ollut hyvin ymmärtäväinen ja avulias,
jos on ollut esimerkiksi väärä taustakuva tai väärä koko. Oli vaan kamala homma lähettää 7MT kuvia yksi kerrallaan postissa ja odottaa että kuvat on tehty.

MITEN POSTI VOI KÄMMÄTÄ niin että antaa lähetyksen toisennimiselle? Aika pieni mahdollisuus että myös Emmi Suonperä olisi myös tilannut taustakankaita kiinasta juuri nyt ja paketit olisivat sekaantuneet, tai seurantakoodi annettu mulle väärin.
Ja jos nyt ei sattumalta ole nukkekuvaaja, mitä ihmettä hän tekee taustoilla?

En saa unta kun on nyt näitä harmeja ja pitänyt kyselyjä lähetellä joka suuntaan.
...aamulla heti postiin valittaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Harmeja - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 15 EmptyKe 20 Marras - 0:30

Voi rähmä noita sotkuja, kyllä taatusti harmittaa! Crying or Very sad 

Mulla kävi pari vuotta vähän samantapaisesti yhden nukkelähetyksen kanssa.
Menin tullista hakemaan nukkepakettia, josta lappu oli tullut edellispäivänä kotiin.
No tullissa tyyppi selas ja plaras koneella ja pyysi vielä kaveriakin katsomaan. Lopputulos oli että paketti oli lähtenyt sinä aamuna jollekin ukolle ihan muualle päin suomea. Pähkäilivät siinä vielä josko se ei olis vielä pääpostista ehtinyt lähteä ja panivat mut jonkun ukon perässä postiin kyselemään pakettia.
Paketti ei ollut vielä lähtenyt uuteen määränpäähänsä vaan oli paikalla. Tosin sielä olikin sitten jotain moponosia. Ja nukkepaketista ei hajuakaan.
Siinä tehtiin sitten katoamisilmoitusta sun muuta ja ehdin jonkin viikon päästä vielä soitellakin ja kyselläkin asiakaspalvelusta sitä mutta niinkun yllä jo totesit niin ei sieltä myötätuntoa heru, päin vastoin.
Lopulta älysin että olihan mulla se lähetyskoodi, ulkolainen sellainen. Sillä sen lopulta paikansin sinne vantaan tulliin tai missä se nyt onkaan. Yritin sinnepäin soitella ja lopulta joku ystävällinen henkilö antoi mulle suoran numeron sinne tullineidille joka välittömästi löysikin paketin ja pani tulemaan tänne. Ja ilmeisesti täälä tullissa sama herrashenkilö käsitteli pakettia koska oli tulliin yliviivattu ja pantu suoraa kotiin tulemaan.

Mutta siis suomessa oli kämmätty ja pantu kahteen lähetykseen sama lähetystunnus (suomalainen lähetystunnus) ja siitä johtui sekaannus. Onneksi olin saanut myös alkuperäisen ulkolaisen lähetystunnuksen. Ilman sitä olis paketti varmaan lähtenyt takaisin silent 

Toivottavasti toi taustakangas sotkeennus selviäis ja Emmi pistäis raklamaatiolla paketin oikeelle omistajalle!
Toivottavasti muutkin sotkut selviää.
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1348
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: taustat selvisi   Harmeja - Sivu 15 EmptyKe 20 Marras - 8:28

No, taustakangas selvisi.
RainTao on aina ollut ystävällinen ja tarvittaessa tekee uudet taustat, mutta oli todella käynyt niin että myös Emmi Suomesta oli samoihin aikoihin tilannut taustoja,
ja lähetyskoodit oli sekoittuneet. Mun on vielä matkalla, ihmettelinkin miten se kiinasta 5 päivässtä tulee.

Toinen nukke ei selviä, koska ei ole todisteita. Olkoon.

Elise Espanjasta on etsintäkuulutettu. Siitä nyt on kuitti tallella, tosin vain sellainen "you have sent a payment" eli ei ole ebay-kohde. Ehkä luottokunta auttaa tarvittaessa.

Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 15 EmptyKe 20 Marras - 15:03

No onpas taas juttuja! Shocked Kaikkea näköjään voi sattua Surprised 

Adalmina, hyvä kun sulla oli se ulkolainen lähetystunnus! Paketti olis varmaan lähtenyt takaisin...

Tempokisu, tuo oli kyllä kaikista paras että se Emmi on kans tilannut taustoja Laughing  Mikä sattuma! Shocked  Toivottavasti saat sen nukenkin. Minusta se "you have sent a payment" on ihan kuittia vastaava, siinähän on transaction id ja kaikki.
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1348
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: se siittä joulumielestä   Harmeja - Sivu 15 EmptyTo 19 Joulu - 21:30

Oh hoh...tuntuupa pieniltä harmeilta nuo, nyt.

Onneksi sain pienen - tai aika ison - väärinkäsityksen selvitettyä nukkeilukaverini kanssa, oli ihan hirveää että pitkään jatkunut ystäyys olisi katkennut mokoman takia.
Molemmat käsitti väärin, ja siittähän se....onneksi saatiin korjattua. No, ehkä yksi myyjä suuttui, mutta se nyt on pienempi paha se.

Mutta että harmien harmien yliharmi. Juuri kun joulu on tulossa, niin yksi sukulainen alkoi painostaa mua ottaan isompaa asuntolainaa, että saisi osuutensa pois ja oman asunnon edullisemmalla......olin luvannut ajatella asiaa tässä - mutta ei nyt parin kuukauden sisällä kun on ennakkoverot maksamati ja tässä joulukuussa huikeat 10 työpäivää..loukkaannuin sitten aika verisesti tietyistä sanomisista, yritin verrata miltä hänestä tuntuisi ottaa niin iso laina --- joo, myisin heti (mun asuttaman) asunnon pois - ja minnes minä sitten? Että niinkö on raha tärkeää. Olin aina uskonut että voidaan elää tämän kanssa sovussa ja makselen osuuteni sitten kun on parempi tilanne.

Minä loukkaannuin, verisesti ja syvästi. Olen aika tarkkanäköinen ja vaistoan kyllä ....ei tällaisia olisi todellakaan tarvinnu sanoa ennen joulua. Tuli niin selkeästi tunne, että se oma asunto pitäisi nyt saada ja jotta saatais edullisempaa lainaa, niin minun pitää maksaa osuuteni aika hätäseen pois.
Minä kun olen sitten kiivasluontoinen , totesin että jos se näin on niin meidän sukulaisuusystävyys loppuu sitten siihen. Monasti on velikin pyydellyt kaikkea ja kysellyt...menkööt jatkossa oikealle alan ammattilaiselle kyseleen.

Sitten niitä puhumisia kaunistellaan vanhemmilleni, ei kerrota mitä oikeasti sanottiin.
Ja nyt pitäisi olla jouluna pukkina, antaa lahjat ja olla vielä kummitätinäkin. Saavat kyllä jännittää nyt ihan oikeasti tuleeko se pukki! ja jos pukki tulisikin, kummitädin kanssa voi olla ??
Suhtaudu nyt siinä sitten.

Teen niin että otan lainan. Maksan, ja senjälkeen ei tartte pyydellä mitään.
Sanoin jopa niin kylmästi että testamenttaan tän teille ja ajan järveen - niin sitten on omaisuutta! kun sitä niin kovasti haluutte.

Harmittaa niin kovasti, kun tottakai se on kivempi olla hyvissä sopuisissa väleissä. Taisi vaan olla niin että se luonto tuli tuolta, heti kun on rahan tarve niin se tulee sieltä.

Mun pitää nyt todella miettiä ja keskustella Luojani kanssa mitä tässä tehdään. Varmaan tulee toi Joulunäytelmä ( mutta en kerro, saavat jännittää ...) ja laitetaan rahat tilille.
En vain ole ikinä ottanut lainaa, ja tuntuu ihan sydäntä kylmäävältä että on jotain "pitää maksaa" olen ihan kauhuissani, jos töitä ei olekaan? ja lainaa pitää maksaa. Siinä menee mielenteveys ainakin osittain.
Jotenkin ne pitää mua rahamiehenä, ja olen vain puolipäivätyöläinen.

Olisi noi jutut voinu sanoa joulun jälkeen. Tässä meni nyt väistämättä joulufiilinki, koska sanottuja vaan ei saa takaisin.
Ainut hyvä puolin on se ettei tätä sanottu vaikkapa jouluaaton kaffepöydässä ! jolloin se olisi ollut grande katastrofe.

Nuorempana laitoin kaikki rahat säästöön ja ainahan sitä rahaa sitten oli antaa "lainaksi". Äitee maksoi takas. On varmaan jäänyt kuva että näin on nytkin, mutta eipä ole.
Raha on mennyt ihan omiin harrastuksiin. No, sukulainen on taas matkustellut, tarviihan sitä nyt jotain elämää olla.

Ja äitee on tässä nyt puun ja kuoren välissä tietysti. Voi että on ikävä tilanne ja mieli nyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 15 EmptyPe 20 Joulu - 16:28

^Tuo on kyllä p*ska homma  Sad  Mitä tuohon nyt sitten sanoisi..? Ymmärrettävää että loukkaannuit, ja vielä just joulun alla. Taisi heillä tulla rahan tarve. Itse tekisin samoin kuin sä; ottaisin sen lainan ja sen jälkeen kohteliaan viileät välit sukulaiseen. Eikä missään nimessä raha-asioita hänen kanssaan enää. En tiedä kuinka suuresta lainasta on kyse mutta eiköhän tuo maksetuksi tule pikkuhiljaa  thumbs up 

Nää maksamishommat on tosi vaikeita. Pitäis aina panna paperille mitä on sovittu ja kuka sanonut mitä. Meidän äiskä on hommaamassa taloa miesystävänsä kanssa ja... no, maksavat miten maksavat... Sanoin että KAIKKI kirjallisena ettei mene jommaltakummalta sekä talo että rahat. Asioita voi aina vääristellä ja hyvä puhuja osaa kääntää mustan valkoiseksi jos tarve tulee.
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1348
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: harmia   Harmeja - Sivu 15 EmptyPe 20 Joulu - 16:56

Kyllä asia ja laina selviää - tosin jos otan 15 vuoden lainan niin ei ole varmaa kuka sen lopun maksaa...lainasumma on melkein vuosipalkka, on siinä tekemistä.
Loukkaannuin tavasta jolla asiaa alettiin kysellä ( ja painostaa) ja sitten vielä "mistä se nyt loukkaantui.."

Käytiin pankissa kyselemässä niin eihän tämä nyt elämää muuta, joten otan sitten lainan. -- vastapainoksi sukulaisperhe voisi muuten luopua vaikka ulkomaanmatkoista..( tuumailin aamulla)
"onneksi" olen kipeä, niin selviän jouluna vähemmällä yhdessäololla tähän vedoten ( vaikka olo paranisikin).

Ja Kohtalon ivaa: oli postimerkillä lähetettävät joulukortit ja muutamalle naapurille postiluukusta vietävät eri kasassa, lähetettävät laitoin ajat sitten postiin ja tänään aloin viedä luukusta...niin kas, sukulaisperheen joulukortti oli mennyt väärään kasaan, ja yksi toinen kortti jossa vaan sukunimi! niin postiin. Voi että! Se sukunimellä varustettu oli vielä kaikkein hienoin ja huolellisesti tehdyin, kun vastaanottaja on kertonut kehystävänsä nämä.
Vein naapurille toisen ja ..sukulaisperhe nyt ei saanut korttia. Minä sain heiltä. Voi nolousta!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1348
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Elisen ripsipainajainen   Harmeja - Sivu 15 EmptyKe 17 Joulu - 22:36

APUVA!

Miksi juuri tämän nuken kanssa, tämä kaunein ( ja ei-halpa) Gloss-Elise.
Koruja laittaessani kaikki oli vielä hyvin.

Hän on ollut tuossa seisomassa, ja kun aloin ottaa kuvia...tai siis otin, niin sitten vasta huomasin että:

[You must be registered and logged in to see this image.]

EIKÄ!

Vähän äkkiä ensiapuun...laitoin luupit ja nupparilla pienet tipat hetipiti-liimaa tuonne ja yritin painella ripsirivin varovasti kiinni.
Ei ihan ekalla kerralla menny.

Nyt näyttäisi olevan kiinni, mutta en uskalla kokeilla. En tiedä uskallanko ottaa kuviakaan enää.
Kaikissa mitkä otin, niin ripsi on irrallaan, ja kaikki kuvat on noinpäin kasvot.

Että "#¤ pahus kun on fr-nukkeitten laatu huonontunut, ottaen huomioon kaikkien muittenkin valitukset vioista, sekä Mistress of Disguise Poppy/Loni-nuken ihallöysän pään.
Saisi olla hintakin edullisempi kun laatu huonontuu, mutta mitä vielä...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Harmeja - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 15 EmptyMa 22 Joulu - 22:54

Oi hitsi! Olipas harmillista!! affraid
Hyvä kun sait kuitenkin kiinni. Ja toisaalta osaat ainakin laittaa ne takaisin paikoilleen joten kyllä sitä varmaan rohkenee vielä kuvata. onnea
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 15 EmptyKe 24 Joulu - 23:00

No joo, hyvä kun sait edes jotenkin liimatuksi, mutta ei tosiaankaan pitäisi joutua liimaamaan moisia Evil or Very Mad  Risuja asiakaspalautteeseen..?

Eiköhän tuota nyt kuvata voi, uskoisin ainakin näin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Harmeja - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 15 EmptyTo 25 Joulu - 1:51

Näytti olevan munkin joululahja nukella toisen silmän ripset kulmasta vähän irti Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1348
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Isompia Suruja   Harmeja - Sivu 15 EmptySu 20 Joulu - 19:57

Olen täällä esitellyt äiteeni 74v ihania ja rakkaita nukenvaatteita. Arvostan niitä yli kaiken, ja nyt jos mahdollista vieläkin enemmän.

Tuntuu niin epäreilulta ja oudolta, että aina kunnostaan huolehtivan, ei-mitään -paheita - elämäntavoiltaan, virkeän ja pirteän nuorekkaan äiteeni terveydentilassa tapahtui ihan dramaattinen muutos.
Oli pieni sydäninfarkti, viime viikko sairaalassa ja tehtiin pallolaajennus kahteen isoon suoneen,  ja heti kun kotia, tuli oireita ja - takas sairaalaan.
Meillä oli senverran enkeleitä matkassa, että molemmilla kerroilla kun kunto heikkeni, oli joko veljeni tai minä siinä ihan vieressä ja äitee saatiin heti hoitoon.
Mutta huoli on ihan suunnaton! Joulu nyt ei tietenkään tule olemaan ihan sitä mitä piti, ...ja jos joku tietää vanhan superkoskettavan joululaulun "Kirje Korvatuntunturille" ( siinä tyttö kirjoittaa ettei halua lahjoja vaan suurin joululahja olisi jos vain saisi äidin sairaalasta..) niin sitä minä tuossa kuuntelin ja vetistelin, ja minun kirjeeni ei nyt mene Korvatunturille vaan Yläkerran Isälle.

On ollut ajatuksena jos joskus saisin kuvattua äiteen piirustuksia, maalauksia, posliinitöitä sun muita ( kova työ)..

Niin haluan nyt laittaa muutamat äiteen minulle mittaamattoman arvokkaista mestariteoksista tähän:

[You must be registered and logged in to see this image.]
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Santra
Model muse
Model muse
Santra


Viestien lukumäärä : 282
Join date : 16.05.2010
Paikkakunta : Espoo

Harmeja - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 15 EmptySu 20 Joulu - 20:02

No, onpa surullista. Toivottavasti äitisi toipuu ja pääsee jouluksi kotiin. Ompeleet ovat todella hienoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
SweetNeat
Fashionista
Fashionista
avatar


Viestien lukumäärä : 75
Join date : 06.03.2011

Harmeja - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 15 EmptySu 20 Joulu - 20:11

Voi miten haikeaa, pikaista paranemista äidillesi! Onneksi sentään vielä oli onni myötä, eikä pahemmin käynyt.

Nuo asut ovat kerrassaan kauniita. Itse ihailen erityisesti noita viimeiseen yksityiskohtaan tarkkoja taidokkaita kansallispukuja. Ovat kyllä todellisia aarteita kaikki äitisi ompelukset ja neuleet!
Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Harmeja - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 15 EmptySu 20 Joulu - 23:29

Äitisi työt ovat aina niin hienoja ja taidokkaita Smile
Kurja kuulla äitisi tilasta. Onneksi pääsi pikaisesti hoitoon molemmilla kerroilla. Toivottavasti hän pääsee jouluksi kotiin ja toipuu muutenkin pikaisesti. Jaksamisia sinne teille!
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1348
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: kiitos   Harmeja - Sivu 15 EmptyMa 21 Joulu - 3:15

Kiitos.
Iltasella äitee kyllä ihan jo puhelimessa jutteli..ja onneksi hoito on ollut koko ajan erinomaista.
Sitä kyllä huomaa että oma ajatus ei oikein kulje, mutta ei voi kun toivoa ja rukoilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Harmeja - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 15 EmptyTi 22 Joulu - 22:21

Voimia Tempokisu, toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1348
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: joululahja   Harmeja - Sivu 15 EmptyKe 23 Joulu - 11:10

"Kirje Korvatunturille" meni perille, ja saamme äiteen jouluaattona kotiin.
Parempaa lahjaa ei kyllä voi olla. Toivottavasti kaikki nyt sujuisi, eikä tulisi mitään takaiskuja.

Oli tämä kyllä melkoinen "pysäytys" ja muistutus siittä että ne arkiset huolet ( joita niitäkin aina on) on kuitenkin aika pieniä.

Joulutoivotukset kaikille!

Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Harmeja - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 15 EmptyKe 23 Joulu - 22:58

Mahtava uutinen! Oikein hyvää ja rauhallista joulua teillekin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 15 EmptyTo 24 Joulu - 22:00

Tempokisu, olipa kiva kuulla että asiat ovat kääntyneet hyvin Very Happy Kyllähän se aina pysäyttää kun jollekulle läheiselle tapahtuu jotain. Toivottavasti vietätte nyt oikein hienon joulun! Nauttikaa sydämen kyllyydestä ja äiteellesi sellaisia terkkuja että vaikuttaa erittäin taitavalta käsistään I love you
Hyvää joulua niin teille sinne kuin kaikille foorumilaisillekin unwrapping

Meidän äiskä menee ylihuomenna lauantaina peukalon operaatioon. Otti ja kaatui liukkaalla fillarin kanssa, ja eikös mennyt vasemman käden peukalosta nivelsiteet cleaning sucks Onneksi oli vaan käsi...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Harmeja - Sivu 15 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 15 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Harmeja
Takaisin alkuun 
Sivu 15 / 16Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Seuraava
 Similar topics
-
» netistä ja ebaysta ostaminen

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: