Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Älyttömyyksiä

Siirry alas 
+12
Tinttufia
HelloDolly
Bronze
tempokisu
Evangelina
caracal
Adalmina
Ecifircas
Kuurankukka
Milia
Alonces
Silky
16 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Älyttömyyksiä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 2 EmptyKe 28 Marras - 14:32

Laughing ehkä Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Älyttömyyksiä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: erilainen kämppä   Älyttömyyksiä - Sivu 2 EmptyPe 7 Joulu - 22:58

pirat Egangelinan "tapaukseen" liittyen vähä samatapaista.
Meillä huoltomiehet kävi vähän väliä laittamassa pattereita -ja tuli ohjeet että pattereitten edestä pitää siirtää kaikki metrin päähän! No ei ole mun kämpässä mahdollista - mutta onneksi tarvi olla suht vapaana vain se patterin säätönupin alue.
Täällä nyt on kaikkea nukkejuttua siinä määrin etten edes harkinnut kun vähän siistiä. Huomasin kyllä että kovasti mun kokoelmat kiinnosti ukkoja Razz ..yksi ukkeli kertoi että juu, hänen vaimonsakin keräilee nukkeja, että syntyi siittä sitten ihan pientä keskusteluakin.

Toissakesänä pari toimittajaa teki juttua, ja yritin kovasti jos tehtäis juttu ulkona kun kyse oli pyöräilystä. Ne tuli kuitenkin sisällä käväseen, ja eikös jutussa ollut hauskasti jotenkin.."ulkoapäin näyttää ihan tavalliselta kerrostalolta, mutta kun astumme sisään, tuleemme Keski-Maan palatsiin..." ja minäkin olin joku "hobitti" joka oli mun mielestä osuva kohteliaisuus. ( mulla on tummaa barokki-tyylistä antiikkikalustusta huoneet melkoisen täynnä ja esmerkiksi yksi tummanpunainen seinä - ei mitään valkoista missään).

Joten kun kämppä on muuten suht täynnä kaikkea, ei joulukoristeita oikein viitti laitella. Ei ne mahdu. Parvekkeen kaiteella on valkoinen jouluvalosarja.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Älyttömyyksiä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 2 EmptyMa 10 Joulu - 20:20

^Itse olen ainakin huomannut että jostain syystä miehiä tää nukkeharrastus kiinnostaa enemmän kuin naisia Laughing

Mä en varmaankaan päästäisi mitään toimittajaa kotiini... Suspect Minusta ne sisustuslehtien valkoiset kämpät on tosi tyylipuhtaita ja kauniita, mutta jotenkin persoonattomia. No, jollekin sopii, jollekin ei. Itse en voisi asua niin, mulla pitää olla kaikkea pientä kivaa ympärillä Razz Kissa vaan rajoittaa materiaaleja vähän; matolle saatetaan oksentaa (ei muuten ikinä paljaalle lattialle, ei tietenkään!), kynnet takertuu päiväpeittoon ja tulee lenkkejä kankaaseen jne. Muuten kyllä kiltti tapaus, ei teroita kynsiään huonekaluihin eikä muutenkaan tee pahoja kisu hali
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Älyttömyyksiä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 2 EmptyKe 12 Joulu - 13:24

OIh, minä juuri haluaisin sellaisen sisustuslehtien ihanan romanttiseen vivahtavan vaalean kämpän, jossa on juuri sopivasti koriste-esineitä, (mutta ei liikaa pölyä keräämässä). Mutta meiilläkin tuo eläinporukka pitää jalat maassa asunnon sisustamisen suhteen -kissan oksennukset (ja aivan: sängynpeitolle, sohvalle... Laughing ) ja sohvista tulee taas sisustukset ulos kynsien teroittamisen seurauksena. Lisäksi koirat tuovat kurakeleillä aimo annoksen kaikenlaista kivaa maa-ainesta turkin sisälle piilotettuna. Niin ja tottahan lapset levittelevät omia tavaroitaan sinne tänne ja heidän huoneisiinsa en voi mennä saamatta raivaria kaikesta siitä sotkusta -siis tavaroista jotka lojuvat siellä täällä, mutta ei ikinä omilla paikoillaan.
Onneksi meillä ei käy vieraita juuri koskaan, sillä stressaan aina siisteyden kanssa niin paljon -toimittajia en voisi kuvitellakaan tänne affraid Ajatelkaa, niillä olisi kamera mukana ja kaikki karmeus tallentuisi! Onneksi minulla ei ole pelkoa joutua ikinä toimittajien eteen Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Älyttömyyksiä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: olohuone täyttyy tavaralla   Älyttömyyksiä - Sivu 2 EmptyKe 12 Joulu - 18:39

Olohuoneeni kehityskaari. Katso ja saa nauraakin...

Oli toi alkutila aika järkyttävä. Soffa ( aivan ihana lössöillä.) vuodelta 1972, oikeassa kulmassa näkyy FILLARI ja tuolla on fillarinvanteita olkkarinnurkassa
vuodelta 1992

[You must be registered and logged in to see this image.]

Uutta soffaa pukkasi joskus 2005 tienoilla, fillarit asuu edelleen olkkarissa ( nykyisin vain yksi fillari on eteisessä, muut kellarissa..)

[You must be registered and logged in to see this image.]

Tommosta on ny. Tuolista tykkään, "Kuningastuoli" ...pongaatte varmasti nukke-tavaroita tuolta. Telkkarissa menee Peter Pan.

[You must be registered and logged in to see this image.]

Ja tossa on sisääntulo, se punainen seinä ja sisätiloissa asuva Ferrari-fillari. Vaikka juuri kukaan ei harrasta tätä tyyliä, pidän tästä itse.

[You must be registered and logged in to see this image.]
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

Älyttömyyksiä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 2 EmptyKe 12 Joulu - 21:46

Onko tuo nukketalo tuolla kolmannessa kuvassa? Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
Bronze
Fashionista
Fashionista
Bronze


Viestien lukumäärä : 111
Join date : 11.12.2012

Älyttömyyksiä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 2 EmptyKe 12 Joulu - 22:26

Vaikuttava asunto! Meilläkin noita pyöriä on sekä olo- että työhuoneessa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
HelloDolly
Gateway Barbie
Gateway Barbie
HelloDolly


Viestien lukumäärä : 67
Join date : 28.11.2010

Älyttömyyksiä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 2 EmptyTo 13 Joulu - 1:22

Milia kirjoitti:
Onko tuo nukketalo tuolla kolmannessa kuvassa? Shocked

Samaa mäkin katoin ja mietin... Question
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Älyttömyyksiä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: iso pömpeli vasemmalla   Älyttömyyksiä - Sivu 2 EmptyTo 13 Joulu - 4:55

eh....joo, sepä se. Pupulan Kartano. + 2 tornia ( toinen ei näy) rakennelman päällä.Kartanon ja Kuningastuolin välistä pääsee just yksi pienempi ihminen parvekkeelle.

"kun tehdään niin tehdään kunnolla sitten"

Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Älyttömyyksiä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 2 EmptyTo 13 Joulu - 20:03

^Voi miten kaunista! Ja tuo kartano näyttää tosi ihanalta sunny Kyllä, ehdottomasti parannus vuoteen 92 verrattuna Laughing
Heh, täälläkin roikkuu paraikaa tuollaiset tummanpunaiset pitkät verhot ikkunassa... Ei tosin ihan noin pitkät, verhon ja lattian välissä on nimittäin sellainen kissankuljettava rako ettei verhonhelma saa valkoista "turkiskoristetta" Wink Tykkäisin sellaisista seitinohuista verhoista mitkä sais laskostua ihan lattialle mutta niistä on turha edes haaveilla.

Caracal, joo, sellaiset vaaleat ja romanttiset on kauniita, mutta tarkoitin lähinnä niitä übermoderneja sisustuksia joissa ei ole YHTÄÄN MITÄÄN. Ei siis mitään merkkejä siitä kuka tai millainen tyyppi paikassa asuu. Ne viehättävät mun silmää yksinkertaisuutensa vuoksi mutta en ikinä voisi asua niin........ Ja mikä siinä sitten onkin että ne oksennukset pitää tehdä matolle yms. hankalasti puhdistettaviin paikkoihin....... Laughing Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Älyttömyyksiä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: kämppä nukkeja täynnä   Älyttömyyksiä - Sivu 2 EmptyTo 13 Joulu - 21:21

jocolor pitäisköhän ottaa kuva miltä olkkari näyttää NY, pöytä on täynnä nukketarviketta, ja piano ( joka on juuri se seinä josta suunnalta kuvan otin) on kans nukeilla vuorattu. Tossa kuvassa olkkari onkin tosi siisti ja tyhjän oloinen..
Suurin osa nukeista on kuitenkin makkarissa, yksi seinä on täynnä vitriiniä ja pömpeliä jotka on jo melki täynnä! Vaatekaappiseinällä ( kaapiston ovet on lastulevyä) on barbie-laatikoita ikäänkuin "tauluina".
Tänne kun tulee joku ekaa kertaa se ilme on poikkeuksetta: affraid affraid
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Älyttömyyksiä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: älytöntä sekameteliä   Älyttömyyksiä - Sivu 2 EmptyTo 13 Joulu - 23:01

Non ni. Ei tarvii kenenkään omaa kämppäänsä hävetä tän jälkeen. Yhtään en siistiny ( olisi ton juomalasin voinu laittaa pois...), otin kuvan just miten noi nyt on. Aika järkyttävää, mutta - kyllä mä tän vielä saan siistiksi, tavarat menee kaappiin ja nuket vitriiniin. En vaan viitti laitella jos ja kun otan vielä kuvia.

[You must be registered and logged in to see this image.]

ja pianon päällä...mutta on tuolla 2 hienoa taulua, toi kuva on alkuperäisellä nimmarilla!

[You must be registered and logged in to see this image.]

eikä siinä vielä ...makuuhuone näyttääkin kuvassa aika...tota kyllä mä repesin ...enkä yhtään enää ihmettele tai kiellä kun vanhemmat toteaa joka kerta että "nukkeja on liikaa".
Barbie-nukkeja on vielä kaapeissa laatikoissaan...

[You must be registered and logged in to see this image.]
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

Älyttömyyksiä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 2 EmptyPe 14 Joulu - 8:52




Oi, miten hienoa! Haluan ehdottomasti nähdä lisäkuvia noista vitriininukeista Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Älyttömyyksiä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 2 EmptyPe 14 Joulu - 12:49

*reps* Onhan niitä Laughing aika paljon Laughing Eiköhän ne paikkansa vielä löydä thumbs up
Aina mahtuu lisää kun vähän tiivistää Laughing Olen joskus miettinyt että loppuukohan se tila ihan oikeasti joskus, että milloin ei enää voi tiivistää... scratch Mun neideillä on tosi ahdasta nykyään, luulen että se tiivistämisen raja selviää vielä...
Ja verhoista, ei ne ookaan samanlaiset, mulla ei ole kuvioita.
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Älyttömyyksiä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: tärkeet omat jutut   Älyttömyyksiä - Sivu 2 EmptyMa 31 Joulu - 14:16

Tiivistämisen raja tulee siinä vastaan kun nukkeitten telineet on limittäin ( keskimmäisen teline kahden vieruskaverin päällä osin) joissan "koloissa" tämä on jo täyttynyt.
Jossain vaiheessa tämä varmasti taantuu, ja jotkut nuket "joutuu" kaappiin. Auttaisi todella paljon jos joku hakisi pianon pois; ilmeisesti veljen vaimo on se joka sitä ei sittenkään...myisin pois "tule hakeen" ja hakija maksaa vain itelleen kuljetuksen. Siihen mahtuisi 2-3 IKEA-vitriiniä, ja tilaa tulisi järkyttävästi lisää!!

Äiteen kanssa oli puhetta "avara ja valoisa" asunto. Totesin että kun en tykkää, jos tämä olis avara niin ei olisi kauan.
Juuri oli elokuva "Fanny ja Alexander" jouluna, jossa oli ensin asunto sisustusväreinä punainen, antiikkiset puu ja kulta ja paljon kaikkea esineitä, mattoja, kristallikruunuja, tauluja...ja oli kodikas.
Sitten lapset joutuivat äidin uuden avioliiton ( joka oli karmea erehdys jne...) myötä rovastin kolkkoon asuntoon, joka oli juuri kaikki valkoista ja vain pari kantti-kertaa-kantti kalustetta. No se on kolkko. En mä varmasti noissa valkoisissa design-sisustetuissa asunnoissakaan viihtyisi. Sitäpaitsi kaikki tahrat sun muut näkyy, kun en ole ihan maailman siivousintoisin ihminen...

Mua nauratti kun fillari-palstalla kerroin usa-ostamisesta. No sieltä ihmeteltiin mitä sä jenkeistä ostat, on saksan ebayssakin ja uk....yksi hemmo oikein etsi ebay.de ja sieltä kuulemma löytyi "puppe" haulla joku 115 823 että kyllähän niitä on..
rofl tuli kerrankin tilanne että pojat ei tasan käsitä jostain mitään, ja mistä on kyse kun on kyse "fashion royalty"- nukeista. ebay.de - sivulta löytyy sitten vain 112 artikelia haulla "fashion royalty" ja jos sieltä vielä karsii kaikki monot ja topit pois nukkeja on alle 30.
Mutta ymmärrän kyllä, noille hifipyöräilijöille on hirmu tarkkaa onko joku ohjainkannatin 58g vai 55g tai onko se jonkun merkkinen, mulle on ihan sama kunhan se on sopivan mittainen. Tai satulan pitäisi olla jotain mahdollisimman virtaviivaista kevyttä, lähinnä hiilikuidun pala - mä istun aika tavallisella pehmeällä satulalla jota kaikki nauraa..
Ja meille taas tämä ei ole nyt vaan "nukke" tai "keräilynukke" sen pitää olla just SE.

Veljeni vaimo taas ei ymmärrä autoista. Hän ihmetteli miksen myy kahta autoani, pikkumazda 323F ja isomazdaa MUN-rekisterillä ja osta yhtä pienempää olisi halvempi....kun nämä autot on jotain paljon enempi kun vain auto. Pikkumazda on "paras kaveri" ja semmoinen että en luovu kun jos hajoaa korjauskelvottomaksi. Voi olla että kuski hajoo ennemmin. Isomazda taas on pitkällinen haave ja toinen rakas kaveri. Ei näitä myydä, nämä pysyy vierellä loppuun asti.

Löytyyyhän näitä; muusikolle kitara on ihan se juuri oma kitara, eikä mikä tahansa. Kerran Aamulehdessä joku tunteeton kirjoitti että mitään perheenjäseniä ne lemmikit ole, ja mitä niitten kuolemaa surra, eläimiähän ne vaan on!!!!

Pointti varmasti oli nyt jotta se mikä toisten mielestä tuntuu ihan älyttömältä ja ei ymmärrä, niin se on toiselle juuri se tärkeä juttu.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Älyttömyyksiä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 2 EmptyTo 3 Tammi - 13:40

Niinhän se on, että eipä sitä kaikkia voi aina ymmärtää Laughing

Nyt vasta pongasin tuon Tempokisun ihanan eteisen! Tykkään aivan älyttömän paljon tuosta peilistä, lipastosta, kattokruunusta ja kyntteliköstä -ja ihanat ovat myös punaiset seinät, sopivat täydellisesti tunnelmaan. Itselleni voisin kuvitella heti tuollaiset huonekalut, jos asuisin isossa kartanossa -minua ahdistaa jos ei ole tilaa ympärillä ja tila on pimeä. Jos olisi mahdollista, haluaisin asua kasvihuoneessa -siis talossa, jossa olisi mielettömän paljon luonnon valoa ympärillä. Jos joskus pamahtaisi lottovoitto, niin rakentaisin itselleni viherhuonesiiven, johon tulisi paljon kasveja ja katto sekä seinät olsivat jotain huipputeknistä lasia (ettei vilu yllättäisi -tai sähkölasku) ja tietysti lampi karppeineen... Että tallaisia haaveita Wink

Ja johan on nukkeja!! Ihana varmasti kun koko ajan voi niitä ympärillään ihailla, eikä tarvitse kaapin pimentoihin aina tunkea.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kuurankukka
Fashionista
Fashionista
Kuurankukka


Viestien lukumäärä : 194
Join date : 18.06.2010

Älyttömyyksiä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 2 EmptyTo 3 Tammi - 13:55

Mitä nuo pienet lasilaatikot on lattialla? Siis minkä merkkisiä, mistä saa?
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Älyttömyyksiä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: akryylimuovipömpelit   Älyttömyyksiä - Sivu 2 EmptyTo 3 Tammi - 20:32

!! Kuurankukka, tarkoittanet "pömpeleitä"?
Ne on akryylimuovia. Isä kävi teetätyttämässä nukketalooni akryylimuoviovet, ja honasin että he tekee "keräilyesineet nätisti esille" pömpeleitä. Ovat muuten tehneet myös Suomen Euroviisuvoittajille ne "viisuavaimet" eli ne ei ole lasia, vaan akryylimuovia.
En muista yhtään puljun nimeä, onko se Tampereen Akryylimuovi? Kangasalan rajalla sijaistsee. Annoin mitat niin tekivät tommoiset, eli pitää teettää erikseen. Pömpelit on kyllä mielestäni kohtuullisen kalliita, 50e kappale. Mutta käteviä, voi siirrellä minne vain ja muovi on ihan kun lasia - mutta kevyempää.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Älyttömyyksiä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 2 EmptyTo 17 Tammi - 14:16

Itse katsoin niitä kans ja luulin ihan että ne on pieniä akvaarioita.
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Älyttömyyksiä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 2 EmptyKe 30 Tammi - 13:16

Jotenkin hirveästi ärsyttää nämä uutiset plastiikkakirugian muovaamista tosielämän Barbeista ja nyt sitten Kenistäkin. Toki omalla kroppallaan saa itse kukin tehdä mitä tykkää, mutta silti... Ei näin Mad

[You must be registered and logged in to see this link.]
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Älyttömyyksiä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: kohtuus tässäkin   Älyttömyyksiä - Sivu 2 EmptyKe 30 Tammi - 14:23

Kyllä.
Ymmärrän jos on joku ongelma, joka haittaa ja pienellä korjauksella ihmisen elämänlaatu paranee ( ainakin hetkellisesti...)
Mutta en sitä että halutaan maailman isoimmat rinnat ja hoikin vyötärö tai "haluan olla Jennifer Lopez" tai Barbie - tai jos=kun operaatio on vain väline päästä turhisjulkkikseksi. yök. Kyllä ihmetyttää semmoinenkin että Miss Universe-kisan kolmonen haluaa parannella ulkonäköään kirurgisesti - mikä siinä on muka vialla?? ( yksi suomalainen...)
Nuoret parikymppiset likat haluaa silikonit. Isot. Viihdelehti maksaa, ja vastineeksi tehdään juttua "Jannikan uudet isot rinnat" - ja kuvan kanssa. Voi että, käy sääliksi.
Jotenkin vielä ymmärtää että "ostin tämmöisen auton/nuken" mutta että "mulla on nyt tämmöiset rinnat, katsokaa! " Varmaan on tyttösen isä ja äiti ylpeitä..

Se on jokunen kymmenen vuotta ja kiloa lisää niin pelkkää harmiahan suurista rinnoista on. Voin sanoa.
Tosin, rinnatonnakaan ei ihminen ole onnellinen ( kuten itse olin)...mutta siis jos jo ON rinnat.
Hirmuisen paljon saa aikaiseksi ihan liikunnallakin, ja ainakin omalla kohdallani käsitys mikä on kaunista vartalossa on todella muuttunut.
Pienirintainen on oikein kaunista! Isotkin varmaan menettelee, mutta ei niitä tyrkyttää tarvii.

Se on aika monessa asiassa kohtuus mikä olisi hyvä juttu.

Lisäys: ja ton "kohtuus"-jutun voisin suunnata piikkinä ihan itelleni kans. Usein vaan lähtee hanskasta koko homma! oli se mikä tahansa...

Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

Älyttömyyksiä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 2 EmptyTo 31 Tammi - 3:58

Joo videokamera kouluihin! Samalla jää kiusaajat kiinni. Käytäville kans.
Tosin se toimii vain jos kiusaaminen tapahtuu kouluaikana.

Mun tietääkseni asuntoon ei saa tulla ilmoittamatta. Eli pitää olla joku lappu tullut että tulemme tällä väliajalla käymään kaikissa asunnoissa tms. Se aika saa sitten olla miten pitkä tahansa, mutta pitäis kyllä olla tieto asukkaalla asiasta.

tempokisulla on ihana kämppä! Pitäisköhän munki ottaa kuvia, tosin pitäs siivota ja järkätä viimeisiä romuja vielä... Rolling Eyes

Joo mä en kans ymmärrä noita plastikkakirurgihommia... Joku oli pistäny 8v lapselleen botoxia naamaan, youtubessa oli jostain uutisesta/ohjelmmasta videonpätkä. Ja ku siltä lapselta kysyttii että miksi ni ekana vastas että ei tiedä. Kyllä se hetken päästä ilmeisesti jotain vastasikin, mutta kistus millaiset vanhemmat... ._________.

Ja siis eikais siinä mitää jos on esim poistettu rinta tai muuta sellaista seikkaa joka oikeasti haittaa tai on tavallaan tarpeellista. Tai jos on imetyksen jälkeen rinnat sellaiset, no tyhjät säkit imetyksen takia. Mut se että hankitaan B kupis E kuppi ni en oo oikeen koskaan ymmärtäny. Suurinosa on kauniita ihan omana itsenään, mieluummin tapailen persoonallisempaa, menninkäismäistä ukkoa kuin jotain jonka naama on leikattu irti barbilta. Onhan toki onnistuneitakin kasvoleikkauksia, sitä ne on silloin kun ei näytä siltä että ois leikelty vaan on luonnollisen näköinen.

Tai poistetaan kylkiluita et ois laihempi, pidennetään jalkoja että ois pidempi ja asdf apua hyi.

Puhumattakaa siitä et mennään jonnekin missä saa halvemmat ja joutuu hengenvaaraan, tai implanttien poistoon tai tehdyn työn korjaukseen komplikaatioiden takia. Joku puoskari oli pistäny jotain kumia ja betonia ihmisten perseeseen ja naamaan... x___x Varmaan tyhmempikin tajuaa että se ei ihan turvallista ole.

Noissa kauneusleikkauksissa on kyl yks juttu mistä yleensä näkee sen ihmisen iän kuitenki. Paras on kädet. Sitten on jalat ja kaula kans aika hyviä mistä näkee ikää. En muista tiedä, mutta minusta on ainakin hassun näköistä jos on tosi nuoret kasvot ja kädet niinku 60v mummolla. Siihenki kai ne on jo kehitelly jotain "hoitoja"...
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Älyttömyyksiä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 2 EmptyLa 2 Helmi - 13:53

Ei toki saa tulla asuntoon ilman lupaa ja kyllä meillä ainakin laput yleensä löytyy. Yhdestä ikkunantarkistusäijien visiitistä en tosin saanut minkäänlaista lappua, vaikka kivenkovaan väittivät, että kyllä ovat lapun laittaneet. Epäilen, että siinä on käynyt niin, että ovat jättäneet sen jotenkin näkösälle postiluukusta ja joku oli sitten lapun ohimennessä napannut tai talon mukulat tehneet siitä paperilennokin tai jotain vastaavaa, koska minulle asti sitä tietoa ei koskaan tullut. Mut joo tuo putkiremontti aiheutti kyllä sen, että vielä nykyäänkin pulssi nousee saman tien, jos joku soittaa ovikelloa pale

Itsekään en ymmärrä sitä, että halutaan näyttää joltain julkkikselta (tai vielä vähempi että joku haluais näyttää nukelta) ja sen takia mennään kirurgin pakeille. Toki se, että jos joku piirre tms. oikeasti häiritsee ja elämänlaatu siitä paranee, jos sen jutun korjaa, niin fine siitä vaan. Mutta kun ruvetaan puhumaan silikoneista kasvuikäisille tytöille, kasvojen kiristyksistä ja jatkuvasta hermomyrkyn tälmäämisestä otsaansa kauneuden nimissä, niin se on taas ihan eri juttu.

Se tosiaan oli karmea juttu se betonia potilaidensa pakaroihin laittanut tohtori ja ilmeisesti hänellä oli useampikin uhri Shocked Jos jotain tuollaista edes harkitsee itsellensä tehtävän niin ei siinä voi kyllä lähteä pihistelemään ja miettimään, että mistä sais halvimmalla. Joissain asioissa voi säästää, mutta kun kirurgisia toimenpiteitä tehdään, niin se ei ehkä ole se paras paikka nuukailla ja ojentaa skalpelli kaverille tee-se-itse -hengessä No
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Älyttömyyksiä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 2 EmptyKe 6 Helmi - 15:32

Joo, kenenkään kotiin EI PITÄISI mennä ilman suostumusta. Ei vaan ihan aina tunnu menevän kaikkien koviin päihin. "Kun me vaan nopeasti katsottiin..." Nopeasti tai hitaasti, ei sillä väliä jos ilmoittamatta tungetaan sisään.

Kauneusleikkauksista... No, mikä tekee kenetkin onnelliseksi, sehän se on pääasia... Rolling Eyes Nuo lehdissä näkyvät Barbie ja Ken on minusta jotenkin järkyttävät. En tahtoisi tavata hämärällä kujalla kumpaakaan heistä Laughing Pienet korjaukset ymmärrän kyllä ja voisin itsekin hyvin kuvitella korjaavani jotain roikkuvia silmäluomia tms. pientä. Sellaisia juttuja jotka oikeasti haittaa.

Sitä en ymmärrä että marssitaan lääkärille ja tahdotaan näyttää joltain toiselta -tai vielä pahempaa: nukelta!!! Koska eihän se oma persoona siitä kuitenkaan muutu. Jos mut leikataan vaikka Jennifer Lopezin kopioksi takapuolta myöten, heräänkö mä leikkauksen jälkeen Jennifer Lopezina? No en! Jotenkin sellaisia ihmisiä käy sääliksi... Tuntuu että se ongelma ei olekaan siinä omassa ulkonäössä vaan korvien välissä. Ensin terapeutille ja vasta sitten kauneusleikkaukseen jos vielä tuntuu siltä thumbs up Ja mitä ajattelee ihminen (usein nainen joka saa silikonit) jonka leikkaukset maksaa lehti, niin että sitten pääsee turhaksi julkkikseksi? Mahtaa elo olla sitten onnea Rolling Eyes

Ihmettelen myös "hirviöitä", joita leikataan kerta toisensa jälkeen aina kamalamman näköisiksi. Mitä miettii kirurgi joka luo näitä hirviöitä? Onko raha niin tärkeää että tehdään kuten asiakas vaatii? Vai onko kirurgi ihan oikeasti sitä mieltä että joku äärimmäisyys näyttää upealta?

Kauneusleikkauksista tulee varmaan aika helposti kierre. Ja ilman muuta, kun paikat alkaa repsahtaa niin taas täytyy kiristää, sehän on täysin ymmärrettävää Smile Luulisi vaan että kirurgi jossain vaiheessa sanoisi ei, että tuo ei enää näytä hyvältä. Mutta eivät vaan tunnu sanovan ja sitä mä ihmettelen.

Sitä en sitten enää ymmärräkään millään lailla että näitä leikkauksia tehdään lapsille Shocked Shocked Millaiset vanhemmat niillä lapsilla on?! Ja millainen kirurgi suostuu operoimaan lapsia joiden ulkonäkö tulee muuttumaan kasvun myötä vielä paljonkin Shocked

Enkä ymmärrä sitä että mennään sinne mistä saa halvimmalla. Oma terveys on sen verran iso juttu että kannattaisiko kuitenkin vaikka säästää sitä rahaa ja mennä ihan ammattilaiselle..? Ettei tarvis ottaa betonia täyteaineeksi Rolling Eyes

Tietääkö joku muuten näistä kauneushoitoloista (day spat ja sellaiset) joissa tehdään täyttöjä huuliin yms. pientä? Itseäni epäilyttää että onko heillä kunnon koulutusta sellaiseen? Että ovatko vaan ihan kosmetologeja? En ikinä antaisi piikittää itseeni mitään sellaisessa paikassa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Älyttömyyksiä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 2 EmptyKe 6 Helmi - 17:30

Osuipahan silmään tämä iltiksen juttu, kun puhuttiin noista huoltomiehistä yms., jotka ilmaantuu kämppään milloin sattuu.
[You must be registered and logged in to see this link.]
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Sponsored content





Älyttömyyksiä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Älyttömyyksiä
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: