Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Älyttömyyksiä

Siirry alas 
+12
Tinttufia
HelloDolly
Bronze
tempokisu
Evangelina
caracal
Adalmina
Ecifircas
Kuurankukka
Milia
Alonces
Silky
16 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Älyttömyyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 3 EmptyTo 7 Helmi - 15:51

Noista kauneusleikkauksista sun muista.....
Nykypäivänä rahan ahneus pyörittää pitkälti maailmaa. Jos joku kirurgi kieltäytyy leikkaamasta asiakasta siksi ettei se ole enää kaunista/terveellistä niin aina löytyy nurkantakaa toinen joka kyllä leikkaa. Rolling Eyes

Lasten kauneusleikkaukset (jos ei nyt sitten ole ihan "muotopuoli" joka haittaa oikeasti elämää) siis ihan normaaleille terveille lapsille. Sitä sopii miettiä minkälaisen viestin vanhempi sitten antaa lapselle kun vie tuollaiseen leikkaukseen. Eikös jossain joku äitee ollut antanut pienelle tyttärelleen jonkun kauneusleikkauslahjan synttärilahjaksi. Lapselta oli kysytty asiasta ja lapsi oli ollut itse ihan epätietoinen että mikäs se semmonen juttu ny edes on tai mihin sitä ees tarvii.....Ei hyvä Sad
Ymmärtääkseni se oma lapsi on aina vanhempien mielestä se maailman kaikkeuden söpöin, ihan sellaisena kun on heartbeat

Juu terveys ennen kaikkkea! Varmaan nää betonipikaliima täytetyt naiset on halvan, epäonnistuneen operaation jälkeen haikailleet kovasti sen vanhan, paremman ulkomuodon perään. No hyvähän se on ennemmin tai myöhemmin huomata että se vanha ulkomuoto oli sittenkin parempi kun betonisäkillinen uutta thumbs up

Toisaalta harvapa meistä on tyytyväinen ulkonäköönsä/muotoonsa. Suurimman osan vain on syystä tai toisesta elettävä sen kanssa. Toiset on paremmin sinut itsensä kanssa sellaisena kun luoja on luonut, toisilla sanelee toimenpiteiden kalleus ja toiset eivät missään tapauksessa halua sekaantua moiseen. Jokainen tavallaan ja toisaalta onhan meille taviksille toisinaan "hupiakin" (ja kauhistelua) noista överiksi menneistä toimenpiteistä monsteri tanssii
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Älyttömyyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: kauneusleikkauksia ja oman elämän älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 3 EmptyTo 7 Helmi - 22:04

Adalmina, juuri juuri tuosta pitimän!

Kyllä mä jeesustelin itekseni! Kun juuri oli Ilta-Pulussa juttua 18-vuotiaasta neitokaisesta Marianne Kallio.
Äiti oli hankkinut tyttärelleen synttäriksi - silikonirinta-operaation. Tätä oltiin mietitty kauan! ja kun nyt semmoiset kuitenkin haluaa niin miksei sitten nyt. Pönkittämään uraa!! Hieno ura tiedossa!
Tyttö harrasti jo muutenkin kauneuskilpailuja, on ollut "kehätyttönä" ja Jouni Hynysen kirjan kannessa ja Andy McCoyn musavideolla. Niin että oletan, että tytöllä oli rintavarustusta ennestäänkin.
Eikä kuvan perusteella mikään iso tyttö.
Sai 3.45desin silikonit. affraid Mä voin sanoa, ne on JÄTTIMÄISET! 2.5d on koko 75C taikka D.
Ja tyttö vielä siinä tuumasi että hän haluaa "sopusuhtaisen vartalon kun on lantiotakin" Voi apua! Siis se tyttö tarvii hyvät silmälasit ja liikuntaa ja salireeniä!
Mä sanon, että 50-vuotiaana - tai jo aikaisemmin - saattaa tulla katuma. Ja vähän hankaluuksia ton liikunnan harjoittamisen kanssa. Selkäkipuja veikkaan kans.

Lola Odusoga. Miss Universum-kisojen toinen perintöprinsessa. Ei tyytyväinen vartaloonsa, ja kun missivelvollisuudet oli ohi niin - silikonit! Kamalat. Sitten joka viikonlopun Iltapulun kannessa esitellään, ja kaikkea kalenteria ja mitälie. Nyt kun kiloja ja ikää on vähän tullut, niin rinnat näyttää ihan oikeasti että ne alkaa tosi alhaalta ( siittä missä mun lopppuu) ja jatkuu jonnekin masuun asti. Ilman liivejä ne on kamalat. Ja mitä olen Lolan haastatteluja lukenut "silläsilmällä" niin sieltä aistii sen että "no kun halusin tehdä jotain repäisevää.." Lola katuu. Enkä ihmettele.

Noi kuvakavalkadit kun 70-vuotiaat haluaa näyttää "nuorilta", lähinnä juuri super-julkkikset ja ovat teetätyttäneet ihan inasen liikaa operaatioita, niin on se vaan hauskaa. Sitä tuntee että no, onhan sitä ite ihan ookoo. Vaikka Sylvester Stallonen vaimo! Jocelyn Wittenstein ( kissanainen) Donatella Versace, LaToya Jackson, Mickey Rourke, se kun oli amerikan diilissä voittaja, vanhempi nainen.


SITTEN . Mä kerron jotain ihan älyttömyyttä omasta elämästäni. En kerro kehuakseni, vaan olen ihmetellyt- ja jeesustellut.

Olen kirjannut yhteen isoon kirjaan reenit ja kisat ja vähän tuntemuksiakin 10 vuoden ajalta. Nyt on jo näkökulmaa, 2000-2010 asioihin. Vuodet 2000-2002 oli tosi hyvät pyöräilyvuodet, kaikki hyvin vaikka olinkin työttömänä. Mutta sitten alamäki alkoi, kun tapasin yhden "ihanan" ( muka) ukkelin ja siinä vaiheessa joku iso, järkeä koossa pitävä ruuvi päästä irtosi.
Kaikki men persiilleen. Se ukko oli huijari, mutta kun en ollut koskaan seurustellut tms. niin olin ihan siinä uskossa että joo, kyllä se sanoi että se on eroamassa. Voi elämä, ei semmoiset pidä paikkaansa!
Mitä luin niin koko ajan paha mieli "se vanha asia" ( eli se ukko ei soita, ei vastaa, ei voi tavata tms.) multa meni ihan älyttömästi hukkaan aikaa ( kävin jatkuvasti ajamassa autolla espoossa) energiaa, hyviä lenkkejä ja kisoja - kun en voinut keskittyä, ja kisa ei suju jos alat aatteleen jotain muuta silloin, ja RAHAA. Ukko huijasi multa mm. kaksi fillari ja mä idiootti maksoin etukäteen. Kilpapyörät on 4000e asioita.
Kun kisat ei sujuneet, aloin harjoitella enempi.
Ihan tautisia harjoitteita, puolen tunnin tempo ( täysillä se) x3, seuraavana päivänä vaikka 10 x 10minuuttia ja yksi iso valtava ylämäki voimaa 20 kertaa. Seuraavana päivänä pitkä lenkki ( 200km).
Kun tommosen puolen tunnin tempon tekee, se yksin riittää naiselle. Seuraava päivä ihan löysää, ehkä kaksi. Sitten ne lyhköset vedot. Voimaharjoitus joskus toiste.
No meni entistä huonommin, tietysti.
--- 2007 sairastuin kun migreeniin sain väärät lääkkeet, ja siihen saumaan tuli lopullinen ero ukosta. VIHDOIN! Ukko on naimisissa, mutta etsii feisbuukissa edelleen naisseuraa , kuulemma harrastuksena on "naiset", no hyvä että on edes rehellinen siinä.
Sitten vuoden totaalitauon ja toippumisen jälkeen aloin ajaa pitkiä lenkkejä. Ja niitäkin olen nyt kun olen huonossa kunnossa, niin ihmetellyt!!!?? että miten voi? Vaikka helmikuussa koko ajan 155-180-204-140-200- 170km....ja kuukaudessa ehkä yksi lepo. Kesällä aina vähintään 7 tunnin lenkki. Ja sitten maksimi 711km yhtälenkkiä pieniä kaffepauseja ja vaatevaihtoja lukuunottamatta.
Ei hyvänen aika.
Nyt kun hyvä kun työmatkat jaksaa ajaa pari-kolme kertaa viikossa ( se tekee yht 25km) niin olen ihan että .....niin se aika muuttuu.

Hienoa on ollut se, että yksi pyöräilykaverini 2002-vuodelta kaiken ton ukko-sekoilun jälkeen - on edelleen mun paras kaveri ( mies). Yhdessä me näitä ollaaan naurettu. Että ajettiin aikoinaan -21 asteen pakkasesssa satasen lenkkiä. Ja yhdessä tempoa, ja meni muuten lujaa.

Aika monta kertaa olen vaikeitten sairauksien jälkeen noussut lenkkeilemään, joten oon varma kun inspiraatio tulee niin kyllä mä taas lenkkeillä yrittelen.
Nyt on vaan ollut sairastelua ja hammaskatastrofi on vienyt kuntoa ihan järkyttävästi alaspäin, joten olen ollut itelleni armollinen! Toisaalta saan melkein yhtä paljon tyydytystä vaikka hienosta nukesta ja hyvästä ( mun mielestä) nukke-kuvasta! kun lenkistä. Jotain kuitenkin!

Semmoinen avautuminen!



Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Älyttömyyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 3 EmptyKe 20 Helmi - 15:20

Mun isoäiti katsoo aina Kauniita ja rohkeita, ja muistan Taylorin tosi kaunottarena. Mutta mutta, millainen hirvitys siitä onkaan tullut nyt?!!! Shocked Toki ihminen vanhenee ja muuttuu, mutta siis... voi apua... Shocked

Netissä (miksei livenäkin) seuraa etsivät varatut on ällöttäviä. Itsekin haksahtaneena voin todeta ettei kantsi lähteä siihen leikkiin mukaan.

Hius-älyttömyyksiä: [You must be registered and logged in to see this link.] -aika hyvä! Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Älyttömyyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 3 EmptyMa 11 Maalis - 17:50

No on siinä kyllä muutama nukke päässy kertymään Smile
[You must be registered and logged in to see this link.]
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Älyttömyyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: määrä vs. laatu   Älyttömyyksiä - Sivu 3 EmptyMa 11 Maalis - 21:24

^ heh, 2000 barbieta, arvo 62000e.

No, tota, mä kommentoin ikävästi että "määrä ei korvaa laatua".

Muistaakesni sillä suomalaisella keräilijällä oli yli 3000 barbie-nukkea...

Mutta IHANA tuo tausta+ kuva tällä palstalla KIITOS! tää voisi olla ikuisesti....

Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Älyttömyyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 3 EmptyMa 11 Maalis - 23:07

Arvelinkin että pitäisit Wink Pääsiäiseen asti ainakin saavat puput olla valloillaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Älyttömyyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 3 EmptyTo 14 Maalis - 15:44

Puputausta on tosi söötti I love you

Tuon linkin miehellä on ihanan onnellinen ilme tuossa kuvassa Very Happy "Nää on mun" Very Happy
Eikös sen Kähärin kokoelma olekin ihan maailman suurin? Ainakin jossain vaiheessa oli.


[You must be registered and logged in to see this link.]
Kinder-munat on tooooosi vaarallisia, ainakin aseita vaarallisempia. En ole tosin kuullut että suomalaislapset (tai aikuiset...) tunkisi munan kokonaisena kerralla suuhun ja nielaisisi Shocked

Älyttömyys jonka luin Ilta-Sanomista mutta nyt en löydä linkkiä; takkapuut olivat syttyneet palamaan takan ulkopuolella. Ei kun soitto hätäkeskukseen ja sieltä neuvottiin käyttämään vettä sammutukseen. Hädänalainen oli siihen todennut että ahaa. Voi apua... mistä näitä tulee? Shocked Laughing

En tiedä teistä mutta mua se Erika-tytön tapaus järkytti kovasti. Jostain luin että äitipuoli olisi saanut jokin aika sitten vauvan..? Ja älyttömyys tässä on että adoptio / hedelmöityshoidot on tehty mahdollisimman hankalaksi ja kalliiksi, mutta hirviöiden sikiämistä ei kukaan estä Crying or Very sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Älyttömyyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 3 EmptyTi 16 Huhti - 21:00

Posti toi infoa talletusautomaateista. Ihan hyvä palvelu, pääasia tietty ettei ihmiset vahingossakaan eksy konttoriin sisälle, mutta ihmettelen vaan kuka kumma on keksinyt nimen talletusautomaatti. Se on vaikea! Panomaatti olis yksinkertainen ja hyvä. Ajatelkaa nyt, vaikka vieraassa kaupungissa vois kysyä vastaantulijalta missä on lähin pano. Nopeaa ja yksinkertaista.

Evangelina varmaan poistaa tän postauksen. Soriii... lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Älyttömyyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: pano ja pipari   Älyttömyyksiä - Sivu 3 EmptyTi 16 Huhti - 21:34

geek

...nyt kun mä niputan yhteen sun postauksista..." ettei suomalais(lapset) tai aikuise vahingossakaan tunkisi munan kokonaisena suuhun, niin - panomaatti olisi yksinkertainen ja hyvä. "

Se on siinä.

*tirsk*

MIKÄÄN ei ole yhtä hauskaa kun kirkkoveneen kaiverrus. hmm...onko toi niinku rahan talletusta..no panomaatti on ehdottomasti järkevin nimi! Onhan niitä otto-automaattejakin?

Kas tuli mieleen...Onko kukaan nähnyt seuraavaa mainosta, eli Pipari-mainosta kolmosella - mä näin KERRAN ja - kas kun en toista kertaa, vaikka yleensä samat mainokset pyörii ties miten monta kertaa illassa ja päivästä toiseen...

Eli mainoksessa on ensin valkoisella lautasella pipari.

Sitten naisääni huudahtaa " Tähän ei hiivaa tarvita" - ja senjälkeen mainostetaan hiivainfektiolääkettä.

Multa kesti tovin enneko honasin. Vähän sillä rajalla onko telkkarissa asiallinen.


Viimeinen muokkaaja, tempokisu pvm Ke 17 Huhti - 8:20, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : voi hyvä ihme kiroturvihreitä!)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Älyttömyyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 3 EmptyKe 17 Huhti - 0:16

Täällähän huumorinkukka kukkinut Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Älyttömyyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 3 EmptyTi 23 Huhti - 16:01

Niin, otto ja pano -järkeväähän se olisi.
Olen nähnyt piparimainoksen tongue Vaati vähän miettimistä ensin Laughing

Huumorinkukka: flower
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Älyttömyyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 3 EmptyTo 11 Heinä - 17:17

Bongasitteko muuten iltapäivälehdistä tämän jutun, jossa Barbie nuken mittasuhteita oli yritetty muokata realistisempaan suuntaan?

[You must be registered and logged in to see this link.]
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Älyttömyyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: kukaan halua näyttää mollamaijalta?   Älyttömyyksiä - Sivu 3 EmptyTo 11 Heinä - 18:20

Sillä lailla.
Ei nyt vaan ymmärrä, mikä tässä on kun barbie-nukkea syytetään nuorten ja vähä vanhempienkin naisten kehonkuvan vääristymisestä. Syyttäkööt photoshoppia. Tai jotain muuta, kun esimerkiksi mun kohdalla olen saanut vaikka miten paljon kommentteja että barbiet oli syynä mun anoreksiaan. Ja kun ei todellakaan ollu.

En tiedä muista, mutta itselle se on nimenomaan kaunista ja nättiä, en suinkaan halua leikkiä tai kuvata nukkeja jotka on sillee kropaltaan tai muutenkaan niinkun oikea ihminen, - tai peräti itsen kaltainen!!. Vaikkakin on kiva kun nätillä nukella on vaikka ruskeat silmät ja lyhyet hiukset, siittä tulee mielikuva että joo, lyhyetkin hiukset voi olla nätit.
Barbie ( + kaltaiset nuket) on mun mielestä hyvin suurelta osalta vähän kun "pakoa todellisuudesta".

Jotain muuta on vinossa ajattelussa jos ihminen kokee että pitää näyttää samanlaiselta kun nukke, ettei se kyllä nuken vika ole.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
kaisatiina
Gateway Barbie
Gateway Barbie
kaisatiina


Viestien lukumäärä : 59
Join date : 11.06.2012

Älyttömyyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 3 EmptyPe 12 Heinä - 23:10

Minä kyllä toivoisin että barbiet ja muut sen kaltaiset olisivat enemmän normaalipainoisia. En kuitenkaan ajattele että barbiet olisivat suurin syy tai ainoa syy nuorten tyttöjen lisääntyvään anoreksiaan. Photoshop ja että mainoksien malleiksi valitaan lähinnä alipainoisia tai korkeintaan enintään normaalipainon alarajoilla olevia malleja. Mutta kyllä barbiet mielestäni toimivat esimerkkeinä länsimaiden laihuuden ihannoinnista. Ja lelut vaikuttavat lapsiin kun laihuus on normi ja muita vaihtoehtoja ei ole. Eivät tietenkään terveet lapset yksin barbeista sairastu, mutta voi se olla yksi tekijä muiden joukossa, kun jo ala-asteella kilpaillaan siitä kuka on laihin (sairastuin itse anoreksiaan ala-asteen lopulla). On lähes mahdotonta löytää edes normaalipainoisia muotinukkeja ja isokokoisia vielä vaikeampi, mikä on minusta surullista. Olen pitkään yrittänyt etsiä sellaisia.
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Älyttömyyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: makuja on monia   Älyttömyyksiä - Sivu 3 EmptyLa 13 Heinä - 17:52

Barbie ei taida olla ihanne-nainen esimerkiksi Länsi-Samoalla.
Tai Papua-Uudessa Guineassa..tongue

Ainut hankaluus noissa ääriohuissa vyötäröissä verrattuna rintoihin ( vanhamallinen barbie ja fr-aikuisnuket) on kun itse yrittää tehdä nukelle istuvaa yläosaa. Saa ottaa kavennusta ja sisäänottoa kolmannenkin kerran..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Kuurankukka
Fashionista
Fashionista
Kuurankukka


Viestien lukumäärä : 194
Join date : 18.06.2010

Älyttömyyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 3 EmptySu 14 Heinä - 14:05

Taitaa ne lapset, jotka on anorektisen laihoja ennemmin mallilehtiä nykyään katsella. Siis eikö tutkimukset väitä että lapsi lopettaa leikkimisen ekalla luokalla. Sitä ennen sanon että on vanhempien vika, jos lapsi ei syö. Eli kyllä minusta nyt haukutaan syöttä leluja tuosta. Ylipäätään itse haukkuisin vanhempia, kasvatus ja ruokatottumukset viittaa kotioloihin. Perusteluni on yhä että tietty vaihe jää kasvatusvälistä mikäli lapsi ei vihanneksia syö. Pienellä lapsellahan on vaihe jolloin tungetaan mitä vain suuhun, siinä välissä tarjotaan hedelmiä yms vihanneksia. Ei vain suklaata tai pilttiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Älyttömyyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: anorektikon ajatusmaailma   Älyttömyyksiä - Sivu 3 EmptySu 14 Heinä - 14:50

Tuota, nyt on IHAN PAKKO puuttua tuohon vanhempiin.
Ei todellakaan ole vanhempien vika jos lapsi ei syö - jos tarkoitat anoreksiaa. Lapsella tarkoitan itteä 12-vuotiaana.
Nimittäin psykiatrit kuvitteli että a. minulla on ongelmia äitini kanssa ja ongelma kuulemma oli sekin kun b. en - 12-vuotias tyttö 1970-luvulla - jutellut ISÄNI kanssa seksiasioista !!! no en jutellut, en.

Välittävämpia ja rakastavampia ja turvallisempia vanhempia kun mulla en voi kuvitellakaan. Kaikesta saa jutella, ja aina autetaan.

Syy ainakin omaan anoreksiaan oli yksinkertaisesti se, että kun kehityin ikäisiäni nopeammin ja olin se yksi "iso tyttö" niin koin itseni lihavaksi ja koulukaverit haukkui- vaikka yritin sanoa itelleni että oon normaali..., mutta se viimenen niitti jonka jälkeen lopetin syömisen, oli kun yksi naapurin täti sanoi koko suvun kuullen "No onpa tuossa lihava likka" ( 160cm  52kg, 12v). No asiahan oli sillä selvä sitten kuitenkin, olen lihava.

Mitä olen anorektikoiden tarinoita lukenut, niin harvoin niissä on ongelmat vanhempien kanssa. Yleensä se on joku että kokee itsensä huonommaksi, ja se signaali tulee nimenomaan "kaveripiiristä".

Sitten kun anoreksia lähtee "käyntiin", senjälkeen sillä mikä sen laukaisi, ei ole enää merkitystä. Se vaan lähtee käsistä, ja siitä laihuudesta tulee ikäänkuin kisa, tai projekti.
Itellä loppuvaiheessa vaikka olisin halunnut syödä, se teki niin kipeää että oli vaikeeta...mutta ehdottomasti paraneminen on oman tahdon asia.
Olin sairaalassa ja kohtelu oli NIIN KAMALAA että oli vaan pakko päästä pois - syömällä.
Paraneminen perustui siihen ahaa-elämykseen, että olen normaalipainoisempana paljo paremman ( jos nyt tätä ilmausta voi käyttää mun kohdalla) näkönen, ja jaksan paremmin ja voin paremmin. Joo, tämä hyvä.
Mielestänii juuri tuo että ITSE haluaa parantua ja kokee sen hyvänä juttuna, että on normaalipainoinen, on se koko jutun juoni.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Kuurankukka
Fashionista
Fashionista
Kuurankukka


Viestien lukumäärä : 194
Join date : 18.06.2010

Älyttömyyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 3 EmptySu 14 Heinä - 19:39

Tarkoitin alle kouluikäistä lasta, siis eihän nykymaailmassa kouluikäiset leiki enään nukeilla. Näin yleistettynä. Eli kun ajattelee kelle Barbit on suunnattu siis 3-6v, tuon ikäinen ei katso nukesta ihannemallia (siis vartalosta). Itse sanon että nuo vaatekuvastot, mallilehdet yms on isompi haitta lapsille kuin jotkut muovinuket.

Itse en tiedä mo0ntaa alle 6v joilla olisi ollut anoreksia, yleensähän se on teini-ikäisten sairaus.
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Älyttömyyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: vanhempi täti nyt ihmettelee   Älyttömyyksiä - Sivu 3 EmptySu 14 Heinä - 20:37

Ai.
Mitä aikaa tarkoitat, kun sanot ettei "nykymaailmassa kouluikäiset lapset leiki nukeilla"??
Mä todella toivon, että kummityttöni leikkii nukeilla vielä 3 vuoden kuluttuakin, kouluiässä! Ja muutenkin.
Lapsuus on suurin lahjoista maan, toivoisi että lapsi saisi elää sitä vähä pitempään. ( no multa se ei ole ohi vieläkään...) ja uskon että tähän toiveeseen moni äiti ja isä yhtyy.

?! Ai Barbiet olisi suunnattu noin pienille...ei kolmivuotias osaa kyllä niitä vaatteita vielä pukea, ja kaikkia pieniä nuken tavaroita. Olen tosin vanhempi ihminen, mutta mielestäni kyllä ne Barbiet on >6v.

Ilmeisesti nyt tuli tämä "sukupolvien välinen kuilu" tähän ymmärryksemme väliin...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Älyttömyyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 3 EmptyTo 18 Heinä - 1:07

Tosta alle kouluikäisten syömättömyydestä mikä on vanhempien vika täytyy kommentoida....
Likka on ollut meillä aina äärimmäisen huono syömään. Alle parivuotiaana on laukattu jo kasvukäyrien takia lääkärillä ja ravintoterapeutilla monet kerrat. Vikaa ei tosin löytynyt.
Ravintoterapeutilla käynnit oli aina sitä samaa ruokaympyrää (joka on nykymaailmassa taatusti jo tuttu tämänikäisille) ja kuinka paljon pitäis mitäkin sen ikäisen syödä. Mutta IKINÄ ei sanottu että milläs sen saa syömään! Ilmeisesti olis pitänyt turvautua letkuruokintaan. Siis kauheeta stressiä yhdestä syömisestä ja niitä ruokapäiväkirjan pitoja loputtomiin.
Kunnes terveydenhoitaja (näitä vielä kunnon vanhan ajan terveydenhoitajia oli nimittäin munkin terveydenhoitaja vauvana/lapsena) kerran sanoi että no jos se tykkää pullasta tai jäätelöstä niin anna sitten niitä että saat sen syömään edes jotain. Se kommentti kummasti helpotti!
Joten ei meillä ainakaan oo ollut sellasta aikaa että kaikki tungettais suuhun ja suklaasta ei muuten yleensä edes tykkää.
Ja nyt kun on menossa ekalle syksyllä niin kaverinsa pari vuotta vanhempi isosisko ainakin leikkii monstereilla vielä.
Ja taas omasta kokemuksesta voin jälkikäteen sanoa että meillä likka arvatenkin on saanut jo kolmevuotiaana (viimmeistään) barbien ja hyvin olis myöhemminkin ehtinyt. Vieläkään saa vaikeimpia vaatteita päälle tai ei viitsi yrittää.
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Älyttömyyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: kultahunajamansikkaa   Älyttömyyksiä - Sivu 3 EmptyTo 18 Heinä - 6:45

^ oikein.

Mutta ihan toista aihetta, nimittäin on tää hinta nyt aika älytön. Ei hyvänen aika.
Poppy Parker Bergdorf Goodman, naku, 2800dollaria ja shipping Kanadasta 99.

[You must be registered and logged in to see this link.]


...tullialvit Suomeen olis kans aika hunajata...


btw, mä muuten ihmettelen tuota myyntiä nyt muutenkin. Myyjä on foorumilla ilmoitellut että nyt kun hän sai vihdoista viimein kyseisen nuken hankittua niin pitäisi myydä pois näitä muita...tautihinnoilla niitäkin, Forget Me Not Poppyja tuhannella, Ask Any Girl 1200, ja näinpoispäin. Yleisesti ottaen kaikki nuket myyjällä on kalleimmilla mahdollisilla hinnoilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Älyttömyyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 3 EmptyTi 23 Heinä - 3:00

No siinä on kyllä hinnat kohdillaan affraid 

Bongasin tällaisen jutun lehdistä. My Little Ponyt ovat kokeneet melkoisen muodonmuutoksen What a Face 
[You must be registered and logged in to see this link.]
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Älyttömyyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: ihmekapselit   Älyttömyyksiä - Sivu 3 EmptyTi 23 Heinä - 8:34

Ponista tulee ratsastaja...

...mutta se mikä mua ?!?! oli oikealla oleva mainos. ÄLÄ SYÖ NÄITÄ 5 tuotetta ja laihtu..
Sitten mainos GreenCoffee laihdutusvalmisteesta:

Uusien kapselien sisältö perustuu yhteen ainutlaatuiseen ainekseen. Sen toiminta on erinomainen ja monipuolinen. Kehossa se nopeuttaa aineenvaihduntaa, polttaa kertynyttä rasvaa ja estää sen kertymistä. Se alentaa myös kolesterolia ja verensokeria. Lisäksi sillä on kymmeniä muita terveysvaikutuksia.

Tämä erittäin tehokas kapselien ainesosa on vihreiden kahvipapujen uute. Toisin kuin tavallinen kahvi, viehreä kahvi sisältää 300% enemmän CGA:ta – eli ainetta, jonka avulla laihduttaminen onnistuu niin hyvin ja lopputulokset ovat niin erinomaisia. Green Coffee ®️ -kapseleissa se on vielä tiivistetympi. Siksi se alkaa toimia heti.

Rasvaa tuhotaan heti, kun syöt jo ensimmäisen vihreää kahvia sisältävän kapselin. Rasvaa huuhdellaan pois koko kehosta. Ensimmäisessä päivässä ihmiset laihtuivat 1 kg, mutta tämä oli vasta alku. Jos käytetään Green Coffee -kapseleita päivittäin, keho astuu rasvanpolton jatkuvaan tilaan. Ne tappavat nälkää, ennen kuin se esiintyy, ja muuttavat rasvaa energiaksi.


Aina varmaan löytyy hyväuskoisia...Twisted Evil 
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Kuurankukka
Fashionista
Fashionista
Kuurankukka


Viestien lukumäärä : 194
Join date : 18.06.2010

Älyttömyyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 3 EmptyTi 23 Heinä - 10:17

Ja pahinta on että nuo Hasbron nuket näyttää Monster High kopioilta, siis ihan niiltä halpis nukeilta made in china.
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Älyttömyyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 3 EmptyTi 23 Heinä - 12:30

Monster high kopiot mullekin nuista ensin tuli mieleen.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Sponsored content





Älyttömyyksiä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Älyttömyyksiä   Älyttömyyksiä - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Älyttömyyksiä
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: