Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 jihuu

Siirry alas 
+22
tempokisu
Santra
Mimosa
Hunajasieni
pioni
SweetNeat
Alonces
Jenna
Ecifircas
aviksenpaja
Lumikki
Evangelina
Tinttufia
Adalmina
Milia
Siama
ShoeCat
-Tähtiloiste-
Silky
caracal
anabdiel
Maarit
26 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Seuraava
KirjoittajaViesti
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

jihuu - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 7 EmptyTi 18 Tammi - 15:25

Voi, onnea! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

jihuu - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 7 EmptyKe 2 Helmi - 16:14




Mulla on talviloma, kaikki ovat terveitä ja on tullut kivoja uusia nukkeja postilaattikkoon. Nyt kuvamaan heitä! bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

jihuu - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 7 EmptyKe 2 Helmi - 17:37

Hienoa Tinttufia!!! Nauti lomasta täysin siemauksin ja laittelehan kuvia uutukaisistasi meidän iloksemme cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

jihuu - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 7 EmptyKe 23 Helmi - 20:55

Meinasin ostaa uuden nuken itselleni pitkästä aikaa ja olinkin jo ostamassa Basics-tyttöä tai Fashionista-poikaa, mutta jotenkin en löytänyt mieluista ja jätin nuken kauppaan. Koska jotain piti kuitenkin saada heti, niin aukaisin Chinoiserie-silkkini laatikostaan vuosien odotuksen jälkeen. Se on aivan ihana. En vielä tiedä millaiset vaatteet hänelle vaihdan. Iso ilo pienellä vaivalla (joskin nuken avaaminen oli yllättävän iso työ nauhojen solmujen takia)... geek
Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

jihuu - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 7 EmptyKe 23 Helmi - 23:09

Ihan kadehdittavan makee tunne että pystyy jättämään jonkin nuken ostamatta cheers
Todetakseen että itsellä on jo paljon upeampi nukke drunken
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

jihuu - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 7 EmptyTo 24 Helmi - 21:01

Kaikkea kokee, kun vanhaksi elää. Wink Jossain vaiheessa täytyy ilmeisesti sortua hankkimaan se paypal, että pääsee ebaysta tai jostain jenkkiläisestä nettikaupasta tilaamaan. Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

jihuu - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 7 EmptyPe 25 Helmi - 15:40

Onnittelut Tähtiloisteelle silkin 'korkkaamisesta' cheers

Minä taas lähetän teille kaikille Teneriffan lämpimät terveiset sunny
Palattiin eilen illalla lomalta ja täytyy sanoa, että oli aikamoinen järkytys astua 25asteen pakkaseen.... Kyllä olisi tehnyt mieli kääntyä kannoillaan ja palata koneeseen... No, mutta kyllä teki todentotta hyvää olla vähän aikaa poissa arkiaskareista ja kävellä kengät puhki kesäisissä fiiliksissä flower
Toivottavasti teillä kaikillä on ollut/tulee olemaan myös ihana hiihtoloma!!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

jihuu - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 7 EmptyLa 26 Helmi - 18:28




Kiitos caracal. Vähän lämpöä ei olisi väärin sunny Kiva kun teillä oli kiva loma.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

jihuu - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 7 EmptyMa 28 Helmi - 14:45

Caracal, loma tekee aina hyvää Very Happy Itse en tuosta etelän lämmöstä tykkää, mutta loma on aina loma flower

Tähtiloiste, hyvä kun päästit neidin vapaaksi, se on varmaan sitä jo odottanutkin Wink Nyt sitten uusia vaatteita ja paljon! Ainakin mulla nuo silkit on kauhean vaativaisia.
Itse aikoinaan arastelin Paypalin hankkimisessa mutta sitten kun sen tein, se olikin helppoa. Olen kuullut vaikeuksista rekisteröitymisessä, mutta itselläni ei ollut mitään. Rekkasin myöhään illalla kun tulin töistä -jolloin edes pää ei pelaa kunnolla Laughing Jos tarvit apua, kysy. Ebayhyn mä en ole uskaltautunut, tekisin varmaan henk.koht. konkurssin, siellä olis niin paljon ostettavaa Laughing Pink Ponytailista yleensä Paypalilla ostelen ja maksu hoituu nappia painamalla Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

jihuu - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 7 EmptyMa 28 Helmi - 20:06

Joo, silkki tuntuu tietävän tasonsa... queen

Pitänee tutustua tuohon paypaliin ihan ajan kanssa.

Caracalin loma kuulostaa mukavan aurinkoiselta. sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

jihuu - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 7 EmptyMa 11 Huhti - 20:30

pitkästä aikaa kaivoin yhden re-roottaus projektin esiin ja tuntui ihan kivalta. cheers Tuohon projektiin liittyy vain niin paljon hommaa että en tiedä miten saan sen toteutettua. affraid

Tietääkö kukaan pysyykö sellaiset lasten feikki-tatskat muovissa kiinni? Pitääkö laittaa jotakin lakkaa että pysyy?
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

jihuu - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 7 EmptyTo 14 Huhti - 15:37

En ole oikein kevätihminen mutta onhan tää mukavaa kun lumet sulaa, voi pyöräillä ja pihalla alkaa heräillä maasta kaikkea pientä Smile Ja tietysti kissa alkaa viihtyä ulkona, enemmän tekemistä sillekin sunny

Maarit, jotenkin sellainen tunne ettei tatskat pysy muovissa mutta en tiedä, en ole kokeillut.... scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

jihuu - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 7 EmptyTo 14 Huhti - 18:40

Onko enää olemassa sellaisia siirtokuvia? En tarkoita niitä veden avulla kiinnitettäviä tatskoja, vaan sellaisia mitä piti oikein hankaamalla hangata irti muoviarkista. En oikein tiedä ovatko samaa ainetta kuin nuo tatskat, mutta sellaiset siirtokuvat ainakin tarttuvat eriomaisesti lakattuun puuhun. Tuli nimittäin muksuna "tatuoitua" parikin pöytää siirtokuvilla Very Happy Sieltä pöydän pinnalla ne kuvat edelleen pönöttävät, joten ovat suht kestävää laatuakin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
SweetNeat
Fashionista
Fashionista
avatar


Viestien lukumäärä : 75
Join date : 06.03.2011

jihuu - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 7 EmptyTo 14 Huhti - 20:24

Minäkin rakastin niitä siirtokuvia lapsena, vaikka ne tuppasivatkin repeilemään kun liian innokkaasti niitä kurkisteli, joko olivat siirtyneet.

Tuntuu että ei ole pitkäkään aika, kun näin sellaisia jossain myynnissä... En kyllä yhtään muista mitä tai missä, mutta tässä parin vuoden sisään jossain ihan tavallisessa kaupassa. Sen muistan, että kiinnitin huomiota juuri siksi, etten ollut nähnyt niitä ikiaikoihin missään sitä ennen.
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

jihuu - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 7 EmptyTo 14 Huhti - 20:49

Oi nostalgiaa, siirtokuvia... Mä muistan edelleen varsinkin MyLittlePony, Smurffi ja ScoobyDoo aiheiset siirtokuvat. alien Mistä muuten saisi vielä vanhoja kunnon autosimulaattoreita vai tehdäänkö niitä enää?
Takaisin alkuun Siirry alas
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

jihuu - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 7 EmptyTo 14 Huhti - 20:49



Minä ostin näitä siirtokuvia viime vuonna, aiheena Halinallet I love you Täytyy tarkistaa jos niitä vielä löytyy... Olivat tarrakuvien seassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

jihuu - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 7 EmptyTo 14 Huhti - 22:51

Mä oon jollekin nukelle laittanut semmosen selän kokoisen ja veden avulla siirrettävän halppis tatskan. Kyllä se pysyy mutta se on jotenkin tahmea. En tiedä teinkö jotain väärin vai oliko vaan niin huono laatuinen. Rolling Eyes

Mutta jeejee nyt alkoi talviloma cool Party lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

jihuu - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 7 EmptyPe 15 Huhti - 9:19

Adalmina: tämähän on tosiaan mainio aika talvilomalle Laughing

Aaah, on kyllä ihanaa kun kevät pikkuhiljaa tulee (saisi siis toki tulla nopeamminkin). Ensimmäinen krookuksen nuppu jo esillä -käyn vähän väliä tuijottamassa, josko jo avautuisi flower . Puutarhaliikkeiden kuvastot on korville selattu ja multaankin jo monta juurakkoa laitettua (ei suinkaan vielä ulos maahan istutettu, saaveissa tällä hetkellä ja niitä sitten roudailen aamuin illoin 'kasvihuoneen' ja kylppärin välillä). Kevät on ihana sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

jihuu - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 7 EmptyPe 15 Huhti - 15:45

Vieläkö niitä Halinalle-siirtokuvia on???? Shocked Ne oli mun lemppareita penskana! heartbeat

Hyvä aika talvilomalle joo geek Meillä töissä kilpaillaan kesälomista ja ilmoitin taas että niin myöhään kuin mahdollista -eikä kukaan protestoinut tänäkään vuonna What a Face Lomailen siis ehkä syyskuussa Wink Mutta mulle se sopii hyvin, syksy on ihana. Kerran oli kesäloma lokakuussa Laughing

Posti toi ilouutisia; saan veronpalautuksia! cheers Se tietää jotain kivaa joululahjaksi -itselleni siis tietenkin Twisted Evil Tietääkö joku milloin ne maksetaan?

Mä en noita juurakoita jaksa kasvatella, laitan vaan siemenet maahan sitten kun niiden aika on. Tai on mulla nyt 2 kasvatettavaa: 2 paprikantainta. Jos ne selviävät, niin pääsevät kesällä ulos. Aion saada satoa.... Very Happy Meidän äiskällä oli viime kesänä paprika ulkona ja se teki kuin tekikin muutaman paprikan ja olivat oikein hyviä.



Takaisin alkuun Siirry alas
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

jihuu - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 7 EmptyPe 15 Huhti - 17:38



Veronpalautukset tulevat aina joulukuun alussa, viime vuonna 4 joulukuuta. Minäkin saan palautuksen sunny

Nyt olisi kiva aika olla lomalla, mutta minullahan on kohta kesäloma. Mulla on tämä vuonna kesäkuussa...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

jihuu - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 7 EmptyLa 16 Huhti - 14:37

Kesälomia meilläkin töissä piti jo merkkailla. Saa taas nähdä soittaako pomo kotia lomalla miten siirrellään niinku monena vuonna. Kaikki kun tietty haluavat suurinpiirtein samaan aikaan.

Mulla on yleensä talviloma aina keväällä että sais kukkapenkit siistittyä. Saa nyt nähdä miten toi lumi sulaa penkeistä. Onneks joissain penkeissä ei ollut enää lunta Very Happy Mutta voi rähmien rähmä, mulla oli unohtunut lilja purkki talveksi pihalle. Kaippa ne on paleltunu Sad
Ei voi istuttaa maahankaan niitä kun myyrät syä. Ovat vetäneet tässä vuosien varrella jo monen sadan euron liljan sipulit Mad ...että rupes heti pistämään vihaksi kun aattelenkin myyriä pc fail
No tää ois kyllä kuulunu toiseen osioon....
Mutta ainakin pihalla on upee ilma sunny ja kissakin pääsi ekaa kertaa ulkoilemaan häkkiinsä Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

jihuu - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 7 EmptyLa 16 Huhti - 19:16

Mä odottelen jännityksellä kuinka kirsikkapuuni on talvehtinut eli että herääkö se vielä talven jäljiltä henkiin. Vielä ei ole kirsikankukista tietoakaan... Takapihan kukkapenkkiä onnistuin karsimaan viime vuonna, kun ronskilla kädellä raivasin rikkaruohoja pois, niin samalla kätevästi sitten harvensin istutuksiani. scratch Unohdin, että sekin asia olisi pitänyt hoitaa. affraid
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

jihuu - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 7 EmptySu 1 Toukokuu - 20:03

Jatketaanpa sitten hieman toisesta aiheesta.

Sain nimittäin juuri restauroitua esikoisen leikkelemän kirjan lähestulkoon entiselleen. Pojat olivat sitten menneet leikkelemään jätelehtien lisäksi myös Nalle Puh -kirjan, kun jätin heidät isänsä kanssa kotiin, kun oli harrastusiltani. confused No, ei siinä sitten isompaa vahinkoa käynyt, kun kirja on nyt kokoonkasattu, mutta rumaltahan tuo näyttää.

Tänään käytiin muksujen kanssa tivolissa ja kyllä oli auto-junat ja karusellit pop. Malttoivat onneksi lähteä kotiin. Smile

Eilen illalla valvoin myöhään ja ehdin stailata Barbie-laatikon asukkeja kesäisiin vaatteisiin. Etsin asukokonaisuuksiin sopivat asusteetkin, joten koko laatikon läpikäymiseen menee viikkoja (aikaa on niin vähän).
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

jihuu - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 7 EmptyPe 6 Toukokuu - 20:36

Kiitos Tinttufia, niin muistelinkin että palautusten pitäis tulla joskus joulukuun alkupuolella Very Happy

Jotenkin nuo nuket on olleet vähemmällä huomioilla viime aikoina, mutta nyt tuntuu että alan taas innostua sunny

Kiva kun ilmat lämpenee! Voi istua ulkona ja muutenkin mukavaa kun päivät pitenee. Onneksi meillä on 4 eri vuodenaikaa (kyllä mä sitten loppukesästä jo kirjoitan että onpa ihanaa kun alkaa viiletä ja illat hämärtyä) cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

jihuu - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 7 EmptyLa 7 Toukokuu - 17:14

Nämä lämpimät, aurinkoiset päivät ovat minulle kuin huumetta! Heti tulee hymy huulille ja olen paljon energisempi sunny Tänään istuttelin orvokkeja ja samettikukkia (samettikukkia oli pakko laittaa muutaman pihalta löytämäni ruusun juurelle, jotta parantaisivat juurien oloa ja toivottavasti ne reppanan näköiset ruusuntyngät piristyisivät. Vielä kun löytäisin jostain hevosenlantaa kotiinkuljetettuna -meidän isäntähän ei lantaa lähde autollaan hakemaan Wink )
Ihana ihana kevät!!!! sunny flower sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





jihuu - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 7 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
jihuu
Takaisin alkuun 
Sivu 7 / 14Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: