Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 jihuu

Siirry alas 
+22
tempokisu
Santra
Mimosa
Hunajasieni
pioni
SweetNeat
Alonces
Jenna
Ecifircas
aviksenpaja
Lumikki
Evangelina
Tinttufia
Adalmina
Milia
Siama
ShoeCat
-Tähtiloiste-
Silky
caracal
anabdiel
Maarit
26 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Seuraava
KirjoittajaViesti
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

jihuu Empty
ViestiAihe: jihuu   jihuu EmptyTi 18 Toukokuu - 7:51

tää nyt menee täysin aiheen ohi, mutta kevään viimeinen tentti ohi... enää tälle keväälle yksi essee ja ainakin pienoisen hetken saan hegähtää... suunnitelmissa on ainakin vaatteiden ompelua, erilaista askartelua jne ihanaa...
Takaisin alkuun Siirry alas
anabdiel
Hong Kong Lilli
Hong Kong Lilli
anabdiel


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 23.04.2010

jihuu Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu EmptyTi 18 Toukokuu - 9:24

Onnea, on varmasti helpottava tunne, kun saa opiskelusta taukoa Smile Sitä ei aina muista, että millaista oli opiskella, vaikka itekin hain kouluihin ens vuojeksi.. Noh, pääsykoekirjoja kahlatessa varmasti palautuu mieleen opiskelun ilot What a Face
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

jihuu Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu EmptyTi 18 Toukokuu - 10:15

Onnittelut Maaritille!! Varmasti helpottava tunne! Nyt saat antaa aivojesi levähtää ja voit nauttia aurinkoisista kesäpäivistä flower (no, tänään ei kyllä täällä meillä ainakaan paista...)
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

jihuu Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu EmptyTi 18 Toukokuu - 13:38

Onnea Maarit! queen Kivoja suunnitelmia Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

jihuu Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu EmptyTi 18 Toukokuu - 20:24

jihuu uutiset jatkuu opintorintamalta:

Kävin tänään suunnittelemassa tuutorin kanssa jatkoa (aineopinnot) jotka alkaa syksyllä ja tänään sain tietää mun työharjoittelu/seminaarityö/seminaarin tuloksen ja se oli tosi hyvä flower

Nyt sitte oon leijaillu iltapäivän pää pilvissa sunny

Ja suunnitellu, että miten sais tehtyä barbielle hupparin... vinkkejä otetaan vastaan että miten kannattaisi lähteä liikkeelle. Myös tarttisin mustat nahkahousutyyppiset housut help help miten saan tän toteutettua

Life is good
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

jihuu Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu EmptyKe 19 Toukokuu - 20:57

Onnea! cheers Hieno juttu!
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

jihuu Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu EmptyLa 22 Toukokuu - 22:56

Ehkä tämä nyt on sitten 'jihuu' aihe, minä nyt olen tällainen jorinoija... Mietin jonkun aikaa maksaisinko vuosijäsenyyden bdolliin, mutta huomasin tänään saittia lukiessani, että hyvä etten maksanut: bdoll on menossa enemmän barbie suuntaan ja minulle, joka olen sekakeräilijä Wink (ja barbiet ovat aika marginaalissa) , olisi tullut pian varmaan aika 'epäkelpo' olo.
Kiitän siis tuhannesti Evangelinea tämän forumin avaamisesta!!!
Sekakäytetään ihan vapaasti ja iloitaan tarjonnan runsaudesta cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
ShoeCat
Gateway Barbie
Gateway Barbie
ShoeCat


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 03.05.2010

jihuu Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu EmptySu 23 Toukokuu - 0:57

^ Muut muotinuket on messissä ihan kuin ennenkin, siellä vain on selkeytetty sitä - että ketjuissa ei olisi kauhian paljon monia eri nukkeja. Muille muotinukeille tulee entistä enemmän uusia kuvaryhmiä, niinkuin Barbie puolellakin. Tämä on mun mielestä ajan saatossa hyvä juttu, näin voidaan jatkossakin nauttia muista muotinukeista myös Bdollissa. Tottahan toki mm. kuvaelmat jatkavat ennallaan, paitsi jos niissä ei ole yhtä ainutta Barbieta - silloin ne ovat muut muotinuket -osiossa.
Olin kyllä itsekin hieman yllättynyt, että oli ollut useita toiveita siitä - että Bdoll olisi vain Barbie-palsta. Mutta kiitokset Sebbien, muut muotinuket ovat menossa mukana! Kyllähän se sekakeräilijälle on mieleen, että samalla palstalla voi turista monenlaisista nukeista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Siama
Vintage
Vintage
Siama


Viestien lukumäärä : 568
Join date : 03.05.2010
Ikä : 38

jihuu Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu EmptySu 23 Toukokuu - 11:17

Onnea Maaritille!! cheers

Oikeastaan on hyväkin, jotta bdollissa muut nuket ja muket saa selkeämmin oman osionsa, sinne voi sitten ketjuja lisäillä eri teemoilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/34670622@N08/
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

jihuu Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu EmptySu 23 Toukokuu - 11:19

caracal kirjoitti:
Ehkä tämä nyt on sitten 'jihuu' aihe, minä nyt olen tällainen jorinoija... Mietin jonkun aikaa maksaisinko vuosijäsenyyden bdolliin, mutta huomasin tänään saittia lukiessani, että hyvä etten maksanut: bdoll on menossa enemmän barbie suuntaan ja minulle, joka olen sekakeräilijä Wink (ja barbiet ovat aika marginaalissa) , olisi tullut pian varmaan aika 'epäkelpo' olo.
Kiitän siis tuhannesti Evangelinea tämän forumin avaamisesta!!!
Sekakäytetään ihan vapaasti ja iloitaan tarjonnan runsaudesta cheers

Sitäpä minäkin mietin ja kun tosissani ajattelin sovitella kaikki nukkeni siihen taloon niin sekanuket sinne menee enenmmin kuin truu Mattelit xD ... ja kun nekin alkaa uhkaavasti huventua, joten tykkään jos saitilla saa runsaasti kaikki flower kukkia. Ihana täällä ollaan me sekäkäyttäjät! Laughing

Tosiaan toisaalta huomasin, että onhan Bdollissa ihan monipuolisesti ja yllättynyt olin minäkin tuosta, että joku(T) on ehdottanut sitä pelkästää Barbielle/Mattelin nukeille. Sanoisinko, että hieman ahdasmielistä Rolling Eyes

Syksyllä miekin olen sitten molempien foorumeiden sekakäyttäjä, kattoo minne suuntaan mennään...
Takaisin alkuun Siirry alas
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

jihuu Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu EmptyKe 26 Toukokuu - 12:09

jee mä sain tänään tietää, että viimeinen tentti meni läpi... nyt on sitte perusopinnot suoritettu, syksylllä aineopintojen pariin Bileet cool sunny tosin nyt kesällä pitäisi lukea yksi kirjapaketti syksyn ekaan tenttipäivään + suorittaa yksi kirjoittamiskurssi ja yrittää palauttaa englantia päähän... riittäiskö tuo kesäksi?

Tänään ois iltatori kaupungilla, sieltä viime kesänä löydettiin tyttären kans tosi hyvin barbeja... nyt vaan on rahatilanne niin huono, että en taida edes viitsiä mennä katsomaan mitä ois saatavilla. No
Takaisin alkuun Siirry alas
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

jihuu Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu EmptyKe 26 Toukokuu - 12:21

Onneksi olkoon Maarit! =) Kesällä riittää kyllä itselläkin opiskeltavaa vaikkei virallisesti olisikaan koulua... Shocked
Haluan vaan olla hyvä työssäni sitten tulevaisuudessa pc fail rofl mad What a Face
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

jihuu Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu EmptyKe 26 Toukokuu - 16:20

Superonnittelut Maaritille!!!!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

jihuu Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu EmptyKe 26 Toukokuu - 19:05

Tosi paljon onnea Maarit!!! flower Hieno suoritus Very Happy Ja hyvin sä nuo kesähommatkin suoritat Cool

Mä en edelleenkään ole löytänyt Barbeja mistään kirppiksiltä tms., mutta kukkia olen ostanut torilta ja istutellut pihalle Smile Nyt vähän lämpöä lisää niin voi oleskella ulkosalla...

Kyllähän nukkefoorumille mahtuvat muutkin nuket kuin Barbiet. Vaikka itse Barbien nimeen vannonkin niin muitakin on kiva katsella. Ja puuhastelenhan mä välillä Bratzien kanssa Exclamation
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

jihuu Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu EmptyKe 26 Toukokuu - 20:55

Onnea, Maarit! Itsekin opiskelleena muistan, miten hienolta opintokokonaisuuden valmistuminen tuntui. study
Takaisin alkuun Siirry alas
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

jihuu Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu EmptyLa 29 Toukokuu - 9:12

kiitos onnitteluista Embarassed

Eilen käytiin naapurikaupungissa kirpparilla sieltä tuli tehtyä todellisia löytöjä: Barbie mermaidia Elina (2 euroa) ja toinen merenneito barbie (1 euro) <- tosin nuo menee tyttären kokoelmaan ja pussillinen vaatteita (1 euro).

Tähän ku vielä lisätään postissa tulleet "hiukset" re-roottausta varten, niin eilinen päivä oli tällä harrastusrintamalla ihan hyvä bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

jihuu Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu EmptyLa 29 Toukokuu - 9:55

Onnittelut kirppislöydöistäsikin! Minä vielä odottelen oman tuurini kääntymistä sillä rintamalla...kyllä joku päivä.... Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

jihuu Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu EmptyMa 31 Toukokuu - 1:51

Hyviä kirppari löytöjä Maarit! Ja onnea myös opiskelujen etenemisestä! Very Happy

Bdollissa mäkin pelästyin suorastaan tosta ehdotuksesta että olis vaan pelkille mattel barbeille scratch mutta onneksi sielä on kuitenkin laajentunut toi muut muotinuket osio. Ja nykyisin tulee kyllä eka katottua just se puoli ja muut jos jää aikaa tongue Eli sekakäyttäjä selvästikkin Party
Takaisin alkuun Siirry alas
Siama
Vintage
Vintage
Siama


Viestien lukumäärä : 568
Join date : 03.05.2010
Ikä : 38

jihuu Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu EmptyMa 31 Toukokuu - 19:37

Onnea Maarit!!

Miä olen kanssa sekakäyttäjä, mutta mattelin tuotannon hankkiminen on vähentynyt, koska jazz babyjen jälkeen ei ole oikein mittään ( no, silkit, mutta ei ole nivelletty ) Ja suosikki barbiet on jo kotonaan.. Vuosijäsenyyttä en ole viellä maksanut, vaan kkmaksulla menen.. Ja minäkin koetan ISOSTI ylläpitää muut muotinuket -osiota ja hissukseen laajentaa ketjuilla thumbs up
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/34670622@N08/
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

jihuu Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu EmptyMa 31 Toukokuu - 20:47

mä luulin, että bdollista poistuminen ois aiheuttanu jonkin asteisia ongelmia, mutta ylläri ylläri eipä oo ollu mitään... onnekseni tuli tämä palsta ja tänne olen kirjoittanu jo nyt enemmän kuin mitä koko bdolliin kuulumiseni ajan Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

jihuu Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu EmptyKe 2 Kesä - 14:38

mulla on ollu tänään erittäin barbie rikas päivä... postista tuli paketti ja sieltä kotiutui kaksi shakiraa (nude), jotka odottaa nyt kropanvaihtoa, pari winxiä, vanha skipper ja vielä johonkin tarinaan kuuluva kuningatar..

Lisäksi eräs ystäväni oli löytäny kirppikseltä mulle yhden nuken, jonka kasvomuottia en tiedä/tunnista affraid pitänee laittaa tuonne tunnistusosioon

Mutta tämä päivä on ollu tosi hyvä näin keräilyn kannalta rofl
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

jihuu Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu EmptyKe 2 Kesä - 20:28

Kuulostaa hyvältä! Kuvia sitten...

Pitäisi joskus järjestää itselle sellainen päivä, jolloin tulisi taas valtava Barbien vaatepaketti, joka olisi pullollaan NRFB-vaatepaketteja... cheers Saisi olla jokunen silkin vaatepaketti (ainakin Blush Becomes Her Fashion ja New York Yorkie Accessory Pack), muusavaatteita iso kasa, Haute Couture ja vastaavia iltapukuja, kasareita moooonta ja muutama kiva FA ja FF paketti myöskin. Kentsun ja muiden kuteita unohtamatta... Pitäsköhän lotota? Oisi suurempi todennäköisyys voittaa jotain. Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Siama
Vintage
Vintage
Siama


Viestien lukumäärä : 568
Join date : 03.05.2010
Ikä : 38

jihuu Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu EmptyKe 2 Kesä - 20:44

Vaatteita ei koskaan liikaa! Ei itsellekään, vaikka komerot räjähtää jo liitoksista!!!

Vaatteita pitäisikin alkaa jo tehdä ja kenkiä hankkia Isoille Daameille.. Vaikka onneksi mukkein paiat meneekin niille. Ja kengät.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/34670622@N08/
anabdiel
Hong Kong Lilli
Hong Kong Lilli
anabdiel


Viestien lukumäärä : 88
Join date : 23.04.2010

jihuu Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu EmptyLa 5 Kesä - 12:21

Jihuun tai jippiin aiheena tällä kertaa on se, että maanantaina on työhaastattelu!!! PItkästä aikaa pääsee edes haastatteluun ja tässä vielä hyvät mahikset sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

jihuu Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu EmptyLa 5 Kesä - 16:44

Onnea! Jo haastatteluun pääseminen on usein työn takana! Nyt toivotaan parasta flower
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





jihuu Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
jihuu
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 14Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: