Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 jihuu

Siirry alas 
+22
tempokisu
Santra
Mimosa
Hunajasieni
pioni
SweetNeat
Alonces
Jenna
Ecifircas
aviksenpaja
Lumikki
Evangelina
Tinttufia
Adalmina
Milia
Siama
ShoeCat
-Tähtiloiste-
Silky
caracal
anabdiel
Maarit
26 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija
avatar



jihuu - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 3 EmptyTo 22 Heinä - 11:08

kysympä nyt täällä että millä tavalla bratzeja pystyy tuunaamaan ja kunnostamaan? yhdelle pitäs ainaki kulmakarvat ja huulet värjätä uusiks ja joiltaki puuttuu kokonaan hiukset Very Happy entäs lähteekö kuulakärkikynä mitenkään pois vartalosta taikka kasvoista? :/
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

jihuu - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 3 EmptyTo 22 Heinä - 15:42

Entiset meikithän ainakin saa pois kynsilakanpoistoaineella. Ennen uusien maalaamista kannattaa naama pestä ihan saippualla ja kuita kunnolla. Kannattaa googlettaa! Eikös tälläkin palstalla ole tuunaus-osio? (ei vanha ihminen muista...)
Hiukset saa uudet kun ensin irrottaa pään ja sitten reroottaa pään. Googletapas ohjeita reroottaukseen, siihenkin on monta koulukuntaa ja kaikki tekevät aina omalla tyylillään. Kalju nukke on toisaalta taas siitä hauska, että niille voi ostella peruukkeja ja vaihdella tyyliä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija
avatar



jihuu - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 3 EmptyTo 22 Heinä - 15:49

kiitos vastauksestasi Wink ajattelinki googlata vielä vähän lisää vinkkejä ja ohjeita. mutta lähinnä kysyin täältä kun päänukkena olisi bratz ja niiden ohjeisiin en ole vielä oikein törmännyt. barbeja sekä poneja näyttää löytyvän enemmän. eikö bratzien hiuksissa oo muutenki enemmän vaivaa jotenki? ;o olen vielä hieman aloittelija näissä tuunauksissa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

jihuu - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 3 EmptyPe 23 Heinä - 18:44

Bratzeillä taitaa olla hitusen kovempi pää kuin Barbeilla, joten voi joutua välillä lämmittämään esim. kuumassa vedessä, jotta saa roottaus neulan kulkemaan helpommin pään läpi. Muita hankaluuksia en nyt äkkiseltään keksi Bratzien reroottaamisessa. Toki pään aukko on tosi kapoinen, mutta eiköhän roottaus ihan kohtuudella onnistu senkin kautta. Hiustenlaitto-ohjetta en ole saanut aikaiseksi tänne lisätä. Kouluprojektina tein opetusvideon nukkejen tuunauksesta/reroottauksesta, mutta se on edelleen siirtämättä nettiin Rolling Eyes Täytyy yrittää syksyllä muistaa siirtää se ja linkitellä tuonne OOAK-puolelle.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

jihuu - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 3 EmptyLa 24 Heinä - 8:24

mulla ei oo kokemusta bratzien re-roottauksesta, mutta barbeja ja winx-nuken olen rootannut ja tuolla winxillä on huomattavasti pienempi pään aukko ku mitä barbiella ja ei ainakaan mua haitannu missään vaiheessa. Varmaan hiusmateriaalia menee enemmän (luulisin).

Mulla ois periaatteessa yksi bratz mikä pitäisi re-rootata, mutta en oikeen tiedä milloin ehdin
Takaisin alkuun Siirry alas
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas


Viestien lukumäärä : 235
Join date : 01.07.2010

jihuu - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 3 EmptyLa 24 Heinä - 14:39

[You must be registered and logged in to see this link.] on englanninkielinen ohje Bratzin reroottaamisesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://muovikenka.vuodatus.net/
Vieraili
Vierailija
avatar



jihuu - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 3 EmptyLa 24 Heinä - 15:06

nooh, ei toi ohje auttanut tippaakaan :'D mutta kiitos kuitenkin avusta. pitää kai yrittää omin keinoin vain
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

jihuu - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 3 EmptyTi 27 Heinä - 14:30

Muuttoon enää noin viikko aikaa!!! En malta odottaa, että pääsen uuteen kotiimme sunny . Käytiin shoppailemassa valtavasti uusia huonekaluja ja on ihana päästä niitä laittamaan paikoilleen. Kaikkein paras ostos oli aivan mielettömän upea terassin pöytä -siinä on graniittiset pöytätasot ja muutoinkin aikas jämäkkää tummaa metallia. Yleensä tykkään aikas kepeästä tyylistä, mutta kun näin sen pöydän oli minun se saatava! Nyt olen netissä etsiskellyt sopivaa vesiaihetta terassille -joku pieni suihkulähde siis- ei vaan tunnu suomalaisista liikkeistä sopivaa löytyvän. Pitää katsoa, josko joku brittifirma toimittaisi tännekin (tai siis tottahan ne toimittaa, jos on valmis maksamaan hunajaa ja mansikoita....ajattelin kuitenkin ihan järkevällä budjetilla saada veden solinaa.) Ja sitten pääsen suunnittelemaan uuteen pihaan lammikon paikkaa ja muotoa -jos vaikka ensi keväänä pääsisi aloittamaan sen tekemisen.
Pitäisi varmaan pakata, eikä lorvia netissä.... Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Siama
Vintage
Vintage
Siama


Viestien lukumäärä : 568
Join date : 03.05.2010
Ikä : 38

jihuu - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 3 EmptyTi 27 Heinä - 19:36

Jee!! Kuulostaa hienolta sunny
Kyllä sie vettä sinne saat solisemaan, oon varma. Voin lahjottaa tuosta pihapiiristä räpyläjalkoja sinne uiskentelemaan What a Face
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/34670622@N08/
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

jihuu - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 3 EmptyTi 27 Heinä - 19:53

Kaikki räpyläjalkaiset otetaan ilolla vastaan What a Face
Takaisin alkuun Siirry alas
Siama
Vintage
Vintage
Siama


Viestien lukumäärä : 568
Join date : 03.05.2010
Ikä : 38

jihuu - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 3 EmptyKe 28 Heinä - 22:51

Siinä läpsytteli muutama sitisorsa, mutta tänään ei ollut.. Nyt oli lokin ryökäleitä silent
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/34670622@N08/
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas


Viestien lukumäärä : 235
Join date : 01.07.2010

jihuu - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 3 EmptyTo 29 Heinä - 19:05

Huomenna lähtee auton nokka kohti kajaania täältä etelästä.. Pääsen kiertämään Kajaanin kirpputori varannot, toivottavasti kerkeän kiertämään ja löytämään kaikkea kivaa. Lauantaina matka jatkuu Kuusamoon mökille ja siellä oleskelenkin viikon. Saa nähdä kuinka monen nuken kanssa tulen takaisin, siellä kun on yksi paikka josta saa ihania posliininukkeja...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://muovikenka.vuodatus.net/
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

jihuu - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 3 EmptyTo 29 Heinä - 22:20

Hauskaa reissua Ecifircas!! Ja toivon sinulle hyviä löytöjä matkan varrelta Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Siama
Vintage
Vintage
Siama


Viestien lukumäärä : 568
Join date : 03.05.2010
Ikä : 38

jihuu - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 3 EmptyLa 31 Heinä - 18:36

Voi hyvää päivää, iltaa, aamua koko luotua aikaa.. Minä taidan olla IHASTUNUT ja pahasti!!!!! sunny
Ja ihan ihmiseen! rofl
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/34670622@N08/
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

jihuu - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 3 EmptyLa 31 Heinä - 18:37

Hyvä hyvä Siama!!!! Toivotan kaikkea hyvää asian suhteen cheers (ihastuminen on niin ihanaa!!!)
Takaisin alkuun Siirry alas
Siama
Vintage
Vintage
Siama


Viestien lukumäärä : 568
Join date : 03.05.2010
Ikä : 38

jihuu - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 3 EmptyLa 31 Heinä - 18:42

Edellisestä kerrasta onkin aikaa vuosia! Tää on ihan epätodellista.. Aika kivaa =) Tämä viellä hyväksyy ja kannustaa nukkeharrastustani, vaikkei moisesta harrastuksesta ole aiemmin kuullut.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/34670622@N08/
Jenna
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Jenna


Viestien lukumäärä : 51
Join date : 30.07.2010
Ikä : 28

jihuu - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: onnee   jihuu - Sivu 3 EmptyLa 31 Heinä - 19:15

Onnee Siama, Ihastuminen on ihanaa, I Know ;---)
cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

jihuu - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 3 EmptyLa 31 Heinä - 19:31

Upea juttu! Onnea Siamalle!
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

jihuu - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 3 EmptySu 1 Elo - 0:27

On todella upeata, että hän suhtautuu nukkeharrastukseesi niin hyvin! Olen itse myös niin onnellisessa asemassa, että elämänkumppanini hyväksyy ja tukee nukkeiluani -jopa kuuntelee kärsivällisesti kun selitän erilaisten nukkejen ominaisuuksia jne. Wink
Siama, olen todella onnellinen puolestasi heartbeat
Takaisin alkuun Siirry alas
aviksenpaja
Gateway Barbie
Gateway Barbie
avatar


Viestien lukumäärä : 21
Join date : 16.07.2010

jihuu - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 3 EmptySu 1 Elo - 2:12

caracal kirjoitti:
On todella upeata, että hän suhtautuu nukkeharrastukseesi niin hyvin! Olen itse myös niin onnellisessa asemassa, että elämänkumppanini hyväksyy ja tukee nukkeiluani -jopa kuuntelee kärsivällisesti kun selitän erilaisten nukkejen ominaisuuksia jne. Wink
Siama, olen todella onnellinen puolestasi heartbeat

Onnea Siáma! Oikein mukava uutinen I love you tuo ymmärrys on oikein kiva bonus!

Minulla myös on puoliso joka ymmärtää tämän harrastuksen, alkaa jopa jo tottua siellä-täällä lojuviin nukkeihin (ja niiden osiin). Ja rakentaa mulle nettikauppaa jotta saan leikkiä työkseni! rofl
Takaisin alkuun Siirry alas
Siama
Vintage
Vintage
Siama


Viestien lukumäärä : 568
Join date : 03.05.2010
Ikä : 38

jihuu - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 3 EmptySu 1 Elo - 5:34

Oih, on nuita aarteita onneksi olemassa =) Kiitos teille.. Tässä jokunen aika ollaan jolkuteltu ja meiltä tänään kysyttiin '' oottekste yhessä? '' Hää vastas jotta '' Joo, ollaan me ''
Minä se hiljasena nyökkäsin ja menin ulkona nurkan takana käymään ja heittään muutaman voltin.. Sitten sisälle takasin pokkana.. Hänen '' Joo '' tuli NIIN puun takaa.. Toivoin sitä kyllä =) Öh.. Voi kiasus! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE heartbeat

Malttaskohan sitä mennä nukkuunkin.. Thihih.. vaikka tuskin saan ees unta! Party
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/34670622@N08/
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

jihuu - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 3 EmptySu 1 Elo - 8:01




Onnea Siama! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

jihuu - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 3 EmptySu 1 Elo - 9:18

onnea Siama
Takaisin alkuun Siirry alas
Siama
Vintage
Vintage
Siama


Viestien lukumäärä : 568
Join date : 03.05.2010
Ikä : 38

jihuu - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 3 EmptySu 1 Elo - 19:40

Kiitos I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/34670622@N08/
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

jihuu - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 3 EmptyMa 2 Elo - 15:23

Voi, Siama, onnea!!! flower heartbeat sunny Tuo on kyllä maailman ihanin tunne! Ja se on tärkeää että toinen hyväksyy harrastuksen. Vaikka ei itse nukeista piittaisikaan niin ainakin ymmärtäisi että se on toiselle tärkeää.

Kissa-asia on muuttunut harmista jihuuksi! Olen tilittänyt takapihalla pyörineestä kissasta ja nyt tässä kävi äkkiä niin että se saatiin kiinni ja eläinsuojelun piiriin. Mähän meinasin yrittää josko se kotiutuisi mulle, mutta äiskä sanoi tässä yhtenä päivänä että hän oli näkevinään että se liikkaa toista takajalkaa. Itse en kyllä ole sellaista huomannut, en ole ollut paljoakaan edes kotona nyt vaan töissä koko ajan. Mutta minkä olen huomannut, on että se vioittunut silmä rähmii pahasti. Saattaa toki johtua kuumista ilmoistakin, mutta mistäs sen tietää.

Ajattelin aiemmin että jos kissa syksyn mittaa tottuisi mulle, mutta nää mahdolliset vaivat pistivät stopin mun aikeille. En voi antaa kissan kärsiä koko kesää ja syksyä, ja ehkä se ei sittenkään voisi jäädä. Se kärsisi silloin ihan turhaan. Jos se siis kärsii! Enhän mä tiedä, ainakaan sillä ei näyttänyt olevan kipuja. Mutta en halua ottaa sellaista riskiä. Tietty olisin itsekin voinut viedä sen eläinlääkärille, mutta oma hommansa siinäkin; aika pitää varata ja miten tuollaisen eläimen saa kiinni just ennen lähtöä? Ei sitä voi pitää sisällä niin kauan että ottaisi sen kiinni jo esim. edellisenä iltana. Enkä edes usko että oma kissani hyväksyisi toista... Meidän äiti asuu ihan lähellä ja siellä on 3 kissaa. Kissani on ollut niiden kanssa siis paljonkin tekemisissä jo 3-4v., eikä edelleenkään voi sietää niitä, ei edes minkäänlaista leppymistä näkyvissä Rolling Eyes

Eläinsuojelun nainen sanoi kissaa sieväksi ja hyvinvoivaksi (noh, juhannuksesta alkaen sitä on syötetty), ja sanoi että se ei menekään heti lopetettavaksi. Kissa pääsee nyt sitten eläinlääkärille, joka tutkii sen ja päättää jatkosta. Aikovat kuulemma katsoa josko siitä vielä saataisiinkin lemmikki jollekulle. Kissahan on kesyyntynyt ihan älyttömästi tässä kesän aikana. Aluksi se sähisi ja teki ties mitä, mutta nythän se antoi ihan rapsutella. Laitoin vielä rahaa perään ja sain nyt sitten sähköpostia että mut on merkattu tuon kissan kummiksi heartbeat Tarkoittaa siis että rahani käytetään sen leikkaamiseen, rokotuksiin ym. Jos se lopetetaan, rahani hyödyttää jotain toista kissaa, kyllähän niitä riittää -ikävä kyllä.

Tuntuu ihan älyttömän hyvältä. Nyt en enää voi vaikuttaa kissan kohtaloon, mutta ainakin se on osaavissa käsissä. Eikä sen tarvi värjötellä ulkona sateessa taivasalla. Syksy ja talvi tulee. Viime yönä täällä oli vain +13.

Ja toinen jihuu: takapihalla tummanpunainen ruusu on tehnyt ja avannut ensimmäisen nuppunsa flower

Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





jihuu - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
jihuu
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 14Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: