Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Harmeja

Siirry alas 
+24
kuuma92
HelloDolly
tempokisu
AliceX
Tia
Mimosa
Plasticia
Tabitha
Hunajasieni
pioni
Kuurankukka
Miukutuubi-90
Tinttufia
Santra
Evangelina
Alonces
Ecifircas
Milia
caracal
Siama
Maarit
Adalmina
-Tähtiloiste-
Silky
28 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Seuraava
KirjoittajaViesti
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja Empty
ViestiAihe: Harmeja   Harmeja EmptyTi 18 Toukokuu - 13:56

Kun kerran Jihuu-aihe jo löytyy niin avataanpas vastakohta; mikä ottaa pattiin?

Meillä on kattoremontti loppusuoralla -ilon aihe sinänsä Laughing Mutta nyt ovat siirtyneet vaihtamaan laudoituksia joita löytyy esim. kattolipan reunasta ym. Takapiha täynnä rakennustelineitä ja taas kuulostaa siltä että eletään sotatantereella. En olisikaan mennyt ulos, ja kissakaan ei yhtään halua mennä pihalle... Crying or Very sad Crying or Very sad Tottakai nuo hommat täytyy tehdä mutta ei tässä riemusta kiljuta. Kaiken lisäksi en voi kävellä täällä kotona t-paidassa ja alkkareissa Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

Harmeja Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja EmptyKe 19 Toukokuu - 20:49

Joo, remontit on keljuja! Muistan, kun luin yo-kirjoituksiin ja talossa oli ikkunaremontti. Siis vaihdettiin ikkunat ja koko talo oli verhottu muoviin... rabbit

Mulla on just nyt niin kauheasti tekemistä, että höyry vaan nousee korvista. Laskujakin tulee kiitettävästi. Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Harmeja Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja EmptyTo 20 Toukokuu - 2:25

Meillä "terroristit" on levittäny jo monta päivää sontaa pellolle ja tänään ne on tullu tohon ihan meidän viereen Mad Että mukava nauttia kauniista kesäpäivistä raikkaan maalaisilman lemussa No
Takaisin alkuun Siirry alas
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Harmeja Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja EmptyTo 20 Toukokuu - 7:36

toi on just niitä maaseudulla asumisen negatiivisia puolia. Täällä käydään joka vuosi kamalaa keskustelua siitä, kun jotkut maanviljelijät päättävät tehdä tuon sonnan ajon jonku juhlan yhteydessä (äitienpäivä ja lakkiaiset ovat suosittu ajan kohta).

itteeni jurppii tällä hetkellä rahan puute Sad pitäisi tehdä vaikka mitä hankintoja, mutta tää kuukausi tuntuu olevan tosi tiukka rahavarantojen suhteen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja EmptyTo 20 Toukokuu - 14:29

Kyllä täälläkin välillä sulotuoksut pöllähtelee Wink Yhdyn edelliseen: rahanpuute vaivaa.

Mutta siis ihan käsittämätöntä; eilen iltapäivällä olikin kaikki hommat tehty, ei tellingin tellinkiä takapihalla Shocked Oliko tää nyt tässä? Shocked Ovat ne vaihtaneet lautoja, maalanneet ne ja en ainakaan keksi muuta tehtävää! Very Happy Viikonloppuna vien ulkokalusteet ulos, luotan etteivät miekkoset enää tule takaisin...
Takaisin alkuun Siirry alas
Siama
Vintage
Vintage
Siama


Viestien lukumäärä : 568
Join date : 03.05.2010
Ikä : 38

Harmeja Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja EmptySu 23 Toukokuu - 13:16

meillä on kanssa putkiremppa ihan elokuulle asti.. nyt ovat kellarikerrosta tuunaamassa ja sitten siirtyvät asuntoihin.. Ulkohuussit pihalla, koska vedet välillä useankin päivän useita tunteja poikki.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/34670622@N08/
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Harmeja Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja EmptySu 23 Toukokuu - 14:49

Apua! Siaman tapaus kuulostaa pahalta! Ulkohuussit pihalla! Perheissä, joissa on pieniä lapsia, on varmaan ilo ylimmillään Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

Harmeja Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja EmptySu 23 Toukokuu - 20:02

Hui sentään! Bajamajat rivissä ja pitkät aamuruuhkat... affraid Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Harmeja Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja EmptyMa 24 Toukokuu - 10:00

Ja siihen päälle tarttuva ripulitauti Laughing Ei käy kateex Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

Harmeja Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja EmptyMa 24 Toukokuu - 12:28

Maarit kirjoitti:

itteeni jurppii tällä hetkellä rahan puute Sad pitäisi tehdä vaikka mitä hankintoja, mutta tää kuukausi tuntuu olevan tosi tiukka rahavarantojen suhteen.

Sama on täälläkin ja olen myös kärsimätön = puoli kuukautta saati kuukausi on minulle ihan liian pitkä aika odottamiseen tai yleensäkin kun asiat jotka ei roiku enää omasta itsestään kiinni vaan junnaa muuten jossain muualla. scratch
Voisinko sanoa, että sen takia nyt kyllästyttää tämä nukkeilukin... jonka takia on harkinnut pitäväni tosiaan kesän pois nukkeiluista tai ainakin hankintojen osalta... kunhan saisi entiset nyt alta pois :/
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Harmeja Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja EmptyMa 24 Toukokuu - 14:09

Rupea Milia väsäämään vaatetta jne nukeille -siihen vaadittavat kangastilkut eivät välttämättä paljoa maksa ja saa ihanuuksia neitojen päälle.
Minun pitäisi ottaa itseäni niskasta kiinni ja ruveta vaatettamaan omia nukkejani ja tutustua kuhunkin paremmin. Olen aivan liikaa vain keskittynyt shoppailuun -monet nuket päätyvät sitten suoraan paketista kaappiin, enkä edes muista sellaisia omistavani. Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

Harmeja Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja EmptyMa 24 Toukokuu - 18:01

caracal kirjoitti:
Rupea Milia väsäämään vaatetta jne nukeille -siihen vaadittavat kangastilkut eivät välttämättä paljoa maksa ja saa ihanuuksia neitojen päälle.
Minun pitäisi ottaa itseäni niskasta kiinni ja ruveta vaatettamaan omia nukkejani ja tutustua kuhunkin paremmin. Olen aivan liikaa vain keskittynyt shoppailuun -monet nuket päätyvät sitten suoraan paketista kaappiin, enkä edes muista sellaisia omistavani. Neutral

Niinpä täytyy tehdä ja ei maksa mitään kun on kangasta liikaakin kaapissa. Ei kun vaan mielikuvitus töihin farao king queen jocolor geek + extra kärsivällisyyttä (en tule toimeen ompleukoneeni kanssa, se on vanha daami. Miehestäni se kyllä tykkää)

Mie olen hetkeni uutta nukkea ihaillut, vaihtanut vaatteet ja laittanut kaappiin, sitten mennyt kyttämään uutta uhria... Evil or Very Mad
Pitäisi antaa enemmän aikaa jo olevalle sakille. Vaalia sitä "vanhaa".
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja EmptyKe 26 Toukokuu - 18:57

Jätä se ompelukone nurkkaan ja ompele käsin Laughing Mä teen kaikki nukenvaatteet käsin What a Face Vie toki enemmän aikaa mutta musta on kiva näpertää samalla kun katson töllöä tai kuuntelen musaa. Eikä kaikkia pikkujuttuja koneella saisikaan ommeltua, ainakaan millään taviskoneella.

Voi kamala, Siama! Shocked Otan osaa.......... Saatteko te vedet kuitenkin johonkin aikaan päivästä takaisin, että voi käydä pesulla, laittaa ruokaa ym? Vai miten tuo homma toimii? Meilläkin on puhuttu että putkiremppa pitäis tehdä... scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Harmeja Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja EmptySu 30 Toukokuu - 17:09

elikkäs harmeja... tein vähän inventaariota noista nukeista joista haluaisin tehdä nivellettyjä ... harmikseni ne ovat joko liian tummia tai liian vaaleita fashionista kroppiin Sad ja varsinkin kun artsyjä ei taida enää juurikaan olla saatavilla niin nivellettyjen nukkejen tulevaisuus taitaa olla sinetöity byääh...
Takaisin alkuun Siirry alas
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

Harmeja Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja EmptySu 30 Toukokuu - 17:47

Liian vaaleille löytyy Jazz Babyn pivotal kropasta vaihtokroppia... mutta niillä on tieytsti hieman hentosemman oloinen kroppa ja ne lapiokädet Laughing mutta joo näin se on siksi mie oonkin sekakäyttäjä Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Harmeja Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja EmptySu 30 Toukokuu - 19:29

eikö nuo jazz babyt vaan ole aika kallita verrattuna fashionistoihin? nimimerkillä krooninen rahapula Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

Harmeja Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja EmptySu 30 Toukokuu - 20:01

No onhan ne tietysti mutta jos haluaa täydellisen mätsin. Ei sitä oikein muuten saa...
Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Harmeja Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja EmptyMa 31 Toukokuu - 1:38

Sitten noi vanhemmat fashion feverit, millä on vaan ne nivelletyt kyynärpäät ja ranteet, on astetta vaaleempia ku fashionistat mutta tummempia ku jazz baby pivotalit. Tosin niille pitää sitten taas ostaa nivel jalkainen kroppa jos haluaa koko nivelletyn. Marikallahan oli loisto ohjeet kintun vaihtoon thumbs up
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Harmeja Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja EmptyMa 31 Toukokuu - 10:21

Ja tietysti on olemassa myös obitsu-kropat! Ne ovat erittäin vaaleahipiäisiä ja niissä näyttää hyvältä se pienempi barbie-pää, sillä itse kroppakin on pienempi. Obitsujen taipuvuus on myös huimasti parempi kuin fashionista kroppien -tosin bikinimalleiksi obitsusta ei järin ole....
Obitsukroppien saatavuus ei tietysti ole niin helppo kuin fashionistojen -mutta varmaan ebaystä löytyy. Ja eikös mollamaniassa ole myös (siis suomalainen nukkeilunettikauppa)?
Takaisin alkuun Siirry alas
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

Harmeja Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja EmptyMa 31 Toukokuu - 11:49

Niin onneksi on suomessakin noita Obitsuja myynnissä... itselläni on esim. tuo herttakuningatar iso poveisessa kropassa... se jotenkin sopii siihen ja toi jotenkin sexy sihteerin/opettajan/hoitsun fiilistä koko nukkeen kera sen muikea hymyn I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Harmeja Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja EmptyLa 26 Kesä - 13:38

Olen tässä ihmetellyt, kuinka kummassa voi mennä kirjeen tulo Ranskasta yli viikon ja kävinpäs katsomassa ebaystä kyseisen tuotteen sivua -siellä näkyi, että maksuni oli kirjautunut myyjälle 21.6. vaikka olin maksanut heti ostaessani 9.6. ja kuittikin siitä on!! Mikäs juttu tuo nyt oikein on, että rahat kirjautuvat myyjälle kymmenisen päivää maksamisen jälkeen?
Todella noloa jos myyjä nyt luulee, että olen ollut hidas maksaja Evil or Very Mad Ei ilkeä samalta myyjältä enää tilata... Embarassed
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja EmptyTi 29 Kesä - 18:36

^Jos panisit myyjälle viestin jossa ihmettelet moista?

Täällä meidän talon ympärillä liikkuu kulkukissa, pyörinyt nyt noin viikon verran. Olen varma ettei se ole kenenkään, on se niin pahannäköinen (ja mitä olen kysellyt niin kukaan ei tiedä). Ihan takussa ja kauhean nälkäinen. Sillä on päässä kolhu ja sen puoleinen silmä on samea, ilmeisesti se ei näe sillä mitään. Kolhu on ehkä vähän märkivän näköinen, mutta ei mitenkään tulehtunut, ihan siisti.

Soitin eilen eläinsuojeluyhdistykseen ja sanoivat että ottavat kyllä kissan vastaan. Mutta kun se pitäis saada kiinni!!! Eilen yritettiin äiskän kanssa, mutta eihän se päästä niin lähelle että siitä sais otteen. Eläinsuojeluyhdistykseltä saa lainaksi loukkuja jotka sulkeutuu automaattisesti kun eläin menee sisään, mutta kaikki ovat kuulemma lainassa. Loppuviikosta EHKÄ saattais saada sellaisen.

Kissa saa kyllä viimeisen piikin, siitä olen aika varma. Voisin sen itsekin viedä eläinlääkärille ja maksaa siitä, pääasia että kissan asiat saataisiin kuntoon. Mutta se pyydystäminen... Ei sitä tuosta vaan nappaamalla kiinni saa ja johan se repii multa silmät päästä jos yritän saada sitä käsiini. Siihen loukkuun se saattais mennä kun ruoka houkuttelis, kissa menee nimittäin nopeasti syömään kun näkee lautasen. Kunhan ei ole ihmisiä ihan lähellä. Sen takia se itsesulkeutuva loukku olis hyvä.

Olen eläinrakas ja etenkin kissat on lähellä sydäntä. Tuntuu niin pahalta katsoa tuota ressua Crying or Very sad Crying or Very sad

Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

Harmeja Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja EmptyTi 29 Kesä - 20:09

Vaikka kissalla onkin yhdeksän elämää, niin toivoisi sillekin hyvän kohtelun ja hoidon. Sad Jospa pikkukisu kuitenkin toipuisi ja saisi hyvän kodin?
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja EmptyTi 29 Kesä - 20:44

Sitä tietysti toivon. Pääasia olisi nyt vaan saada se kiinni ja eläinsuojelun hoiviin. Toivon että saisin sen loukun mahdollisimman pian, en todellakaan saa tuota muuten kiinni. Jos se menee loukkuunkaan! Pakko uskoa että menee... Luulisin kyllä kun ruokaa on siellä tarjolla... Ja jatko on sitten eläinlääkärin käsissä, mä en voi siihen enää vaikuttaa.

Jos ei olisi omaa kissaa, alkaisin tuota kesytellä tännepäin. Mutta oma on aikas äksy neiti ja tottunut olemaan ainokainen, ei ole niin paljon tilaa että ne voisivat rauhassa totutella toisiinsa. Mulla ei ole mahdollisuutta panostaa tuohon kissaan niin paljon että saisin sen omakseni. Mutta kiva olisi kun se saisi vielä hyvän kodin -eihän sitä tiedä vaikka niin kävisikin.

Täytyy lohduttautua sillä että kissan asiat on nyt sen verran hyvin että se saa ruokaa. Hyvä sekin.

Töissä vekslataan työvuorojen kanssa suuntaan ja toiseen kun on niin paljon työtä (hyvähän se on kun tulee palkkaa, onkin ollut aika hiljaista talvella). Ja se mun narsku(?) kaverini jauhaa omia "ongelmiaan". Niihin en ota mitään kantaa.

Nyt vaan tuntuu etten jaksa mitään. Itkettää koko ajan Crying or Very sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Siama
Vintage
Vintage
Siama


Viestien lukumäärä : 568
Join date : 03.05.2010
Ikä : 38

Harmeja Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja EmptyTi 29 Kesä - 21:53

Kyllä asiat järjestyy ja henkinen aurinko taas paistaa sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/34670622@N08/
Sponsored content





Harmeja Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Harmeja
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 16Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 8 ... 16  Seuraava
 Similar topics
-
» netistä ja ebaysta ostaminen

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: