| Nukkejen Muodonmuutokset | |
|
+18Mimosa Tabitha Rana Plasticia pioni Bellu Evangelina Tinttufia Siama Milia Alonces Aurora aviksenpaja Maarit Adalmina caracal Silky Ecifircas 22 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Ecifircas Model muse
Viestien lukumäärä : 235 Join date : 01.07.2010
| Aihe: Nukkejen Muodonmuutokset Pe 2 Heinä - 16:27 | |
| Ajattelin aloittaa tälläisen topan, jossa voitaisiin yleisesti puhua nukkejen tuunailusta ja esitellä omaa satoaan. Tässä nyt aluksi minun kädenjälkeäni: Alunperin tämä tyttönen oli siis jonkun sortin balleriina, jolla oli pyörivä hame jossa oli valot... Nukke ei minua miellyttänyt ja tarvitsin jonkun nuken jonka ottaa maalisiveltimen alle, joten tämä joutui uhriksi. Ja tässä nukke pienen käsittelyn jälkeen. Kiharsin hiukset, maalasin kasvot täysin uusiksi ja leikkasin hieman suuta toisen malliseksi. Alunperin tarkotus oli leikata siltä kokonaan hampaat pois, mutta se ei sitten onnistunutkaan niinkuin piti, joten maalasin sille pienet hampaat. Lisäksi nukke sai Fashinistas kropan. Se ei ole vielä täysin valmis, pitäisi vielä tehdä sen tyyliin täysin sopivat vaatteet. Seuraavaksi tuunaus jonossa seisoo jokin barbien sukulainen (ei hajuakaan mikä tämä olisi, ehkä joku vanha sindi kopio). Sillä on jännät kasvot, ehkä vähän momokon näköinen. Raukalla ei ollut edes hiuksia päässä ostettaessa, joten tämä saa kunnon tuunauksen. Viime yönä sitä tuijotellessani keksin, että voisin tehdä siitä mustarastatukkaisen japanilaisen näköisen tytön, saa nähdä miten onnistuu, kuva on päässä, mutta saanko sen toteutettua täysin. Kuvia tulee kun pääsen siihen vaiheeseen, että uskaltaa kuvan laittaa.. |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset Pe 2 Heinä - 19:44 | |
| Marilyn tuli mieleen Aikas muodonmuutos, kiltistä tytöstä tuli vamppi |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset Pe 2 Heinä - 23:48 | |
| Hieno muodonmuutos! Neidon olemus parani huomattavasti! Minullekin tuli Marilyn mieleen... Se on nuo hiukset...? |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset La 3 Heinä - 0:24 | |
| Aika kissa! |
|
| |
Ecifircas Model muse
| |
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset Ma 12 Heinä - 0:24 | |
| Kyllä tuolla asulla kelpaakin keikistellä kaapin päällä |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset Ma 12 Heinä - 0:54 | |
| Totta, niin kelpaa! Mutta kannattaa vahtia nyt niitä Kenejä siellä... etteivät vaan kohta ole vuorikiipeilytamineissa menossa neitokaista tapaamaan... |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset To 22 Heinä - 10:49 | |
| ecifircas, tuo on ihan uskomaton muodonmuutos! kaunis lopputulos<3 |
|
| |
Ecifircas Model muse
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset Ke 4 Elo - 9:52 | |
| Kysymys Reroottaamisesta: Riittääkö siis yksi sellanen "vyyhti" yhteen barbin päähän, vai kuinka monta pitää olla? |
|
| |
Maarit Model muse
Viestien lukumäärä : 288 Join date : 03.05.2010 Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset Ke 4 Elo - 21:00 | |
| tuo määrä riippuu ihan siitä, kuinka pitkät hiukset nukelle haluat... vähiten mulla on tainnu mennä pikkasen yli yhden "puntilla" mutta enimmillään on menny kolmatta "punttia".
|
|
| |
Ecifircas Model muse
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset Ke 4 Elo - 22:22 | |
| Aivan,.. Minä tuskin millekkään nukelle hirviän pitkiä hiuksia teen... pitää kai varata sitten kuitenkin kaksi punttia sitten yhteen päähän. hmm. |
|
| |
aviksenpaja Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 21 Join date : 16.07.2010
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset Pe 6 Elo - 12:03 | |
| Jep. Yksi puntti Sarania riittää lyhyeen tukkaan ja Malibu-tyyliseen istutukseen, jossa ei pään sivuille laiteta paljoakaan jotta kampaus pysyy litteänä, tai Ponytail-istutukseen jossa pään "kruunu" jää paljaaksi.
Kaksi punttia RD Sarania on Kathyn suositus koko päähän ja Chick-tyylisen istutuksen kanssa tai pitempään / runsaampaan tukkaan. Ylipitkä vaatii jo kolmatta punttia, sellainen Jewel Hair Mermaid Barbien tukka esimerkiksi.
Katsilk Nylatexia on tuplat puntissa, yksi puntti piisaa jo pitkälle. En ole ehtinyt kokeilla ikäväkseni vielä Nylatexia, Nylon on samaa pienemmissä punteissa. (Selvitettävä vaan, kestääkö Nylatex paiston kuten Nylon jonka voi massanuken pään kera uunittaakin!) |
|
| |
Ecifircas Model muse
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset Pe 6 Elo - 18:05 | |
| Lähitulevaisuudessa varmaan kokeilu mielessä tilailen pari punttia. Minä kun en ole koskaan rerootannut, tai okei, villalangalla olen koittanut. Tuli aika hauskan näköinen tyttö, sellaiset tumppupunaiset rasta hiukset.
Flockkausta olen myös suunnitellut kokeilevani, mutta ekaksi tarvitsen jostain Kentsun jota flockkailla. |
|
| |
Ecifircas Model muse
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset Ke 11 Elo - 14:40 | |
| Tässä nyt alustavaa kuvaa Myscene poijastani, joka koki melko muutoksen: Ennen Nyt Lisää kuvia, kunhan saan pojalle jostain vaatteet. (Itseasiassa olen juuri tällä hetkellä tekemässä pojalle farkkuja..) |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset Pe 13 Elo - 18:19 | |
| vauuu tostahan tuli ihan superkomee paljon parempi ku ennen. ite omistan saman nuken btw |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset Pe 13 Elo - 18:34 | |
| Hienoa jälkeä olet tehnyt! Missäs tappelussa komistus on jo käynyt, kun poskeen on haavan saanut? |
|
| |
Ecifircas Model muse
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset La 14 Elo - 14:02 | |
| Haha, Jaa-a, Piti saada lisää kovan jätkän imagoa ja päätin piirtää pienen arpi/haavan. Tuosta tulee poikaystävä ketjun ekalle nukelle (Gwenille). Kunnon Vamppyyripariskunta |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset Ma 16 Elo - 15:00 | |
| Pahis |
|
| |
Aurora Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 59 Join date : 05.07.2010
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset La 21 Elo - 16:43 | |
| Christabelille ja Romolalle tupsahti sitten kuin tyhjästä siskontyttö! Vielä eilen siitä oli tulossa serkku. Fallon Honeycutt on 15-vuotias eikä saa käyttää vielä meikkiä. Christabel tosin antaisi mielellään luvan, mutta voisi saada aika ankaraa kritiikkiä vanhimmalta siskoltaan Roxanne Honeycuttilta. Roxanne lähetti tytön edeltä ja on tulossa myöhemmin perässä. Sitten olisi jossain vaiheessa tulossa vielä sisko tai serkku nimeltä Gretchen, mutta sitä varten mun pitää hankkia taas uusi Lois Lane. Fallon on entinen Barbie Basic numero 5. |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset La 21 Elo - 20:56 | |
| Saipas siskokset nätin siskon tytön! Ensi ajatus kun näin Fallonin kuvan mulla tuli mieleen että tehän ootte ihan saman näköisiä! Jotain samaa kyllä ainakin varmaan löytyy..... silmät Mun täytyy käydä kattelees sun kuvaa |
|
| |
Aurora Gateway Barbie
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset Su 22 Elo - 17:54 | |
| Heh! Kiitti! Tässä Cam ja Axl vampyyri Veronan käsipuolessa notkumassa. Oon maalaillut Camia aika paljon tänään. Viimeinkin onnistuin maalaamaan sen huulet kunnolla! En oo ennen oikein osannut maalata nudeja huulia niin että niissä on kolmiulotteisuuden tuntua, mutta harjoittelemalla se onnistui. Tää kolmikko lähtee perjantaina Helsinkiin. |
|
| |
Ecifircas Model muse
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset Su 22 Elo - 18:53 | |
| Ooh, kuinka kaunis on tuo vamppyyri tyttö! Se on juuri niin pelottavan verta imevän näköinen. Suorastaan loistava. Sinä se osaat! |
|
| |
Alonces Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 70 Join date : 17.08.2010 Paikkakunta : Lapua
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset Su 22 Elo - 19:06 | |
| Mää tahon noi :< niin nättei <3 |
|
| |
Aurora Gateway Barbie
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset Su 22 Elo - 20:14 | |
| Kiitos! Jos pääsette niin tulkaa ihmeessä katsomaan näitä Helsingin Akateemiseen Kirjakauppaan ensi perjantaina klo 17:stä eteenpäin. |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset Su 22 Elo - 21:34 | |
| Vampyyrillä on kyllä just niin hypnotisoivat ja syvälle porautuvat silmät kun pitääkin. Tosi makee |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Nukkejen Muodonmuutokset | |
| |
|
| |
| Nukkejen Muodonmuutokset | |
|